FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
FixPart.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij FixPart.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor FixPart.nl

13.059 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 jul. 2022
Ik had een water inlaat slang besteld met een klein bochtje, ik kreeg een recht stuk slang en korter dan de bestelde, in eerste instantie dacht ik wat nu te doen terug sturen of maar eens kijken of dat gaat passen, ik maakte de wasmachine aan de boven kant open en haalde de lekkende slang eruit, deze had tot mijn verbazing twee bochtjes, toen ging ik kijken of ik wat kon doen met de rechte slang, ik was bang dat de hoek die ik moest maken een knik in de slang zou vormen, dit was tot mijn verassing niet het geval, de slang op maat gesneden en toen paste de slang perfect zonder knik. Uiteindelijk toch een goede slang, de slang is een originele voor LG wasmachines ze zijn heel stevig en toch flexibel. Ik heb nog geen wasje gedraaid maar dat zal geen probleem worden de originele slang klemmen paste nog perfect en ik heb er voor gezorgd dat de slang niet tegen een uitstulping van de trommel komt want dit was er de oorzaak van dat er een gaatje was ontstaan in de vorige slang voor de rest was er niets anders aan de hand. Ik kan weer trots op mezelf zijn voor een paar tientjes de wasmachine weer als nieuw. De foto's 1en 2 zijn met de kapotte slang op foto 4 kun je zien dat ik de slang heb verhoogd met stevig maar toch zacht pakking materiaal om te voorkomen dat de slang de uitstulping van de trommel raakt. Je kunt het verschil tussen de nieuwe en de oude slang goed zien op foto 2 en 6, 2 is de oude en 6 is de nieuwe, en de klemmen zitten perfect, er is nu genoeg ruimte tussen de slang en de uitstulping van de trommel, die gaat nu niet meer kapot.

27 aug. 2022
2 klachten. 1 De bestelde producten komen vaak beschadigd of kapot aan in de verpakking. Er word niet zuinig of met voorzichtigheid om gegaan. Ciblex of jullie magazijn gaan er helemaal niet voorzichtig mee om. 2 Ik had laatst 2 producten die dus allebei beschadigd/gebroken aankwamen, het eerste product was gebroken dus heb ik daar een retour aangevraagd via jullie retour formulier met foto’s en een beschrijving. De eerste reactie van jullie kwam pas na een paar dagen van een ene Bram? Die vroeg of ik foto’s kon sturen naar zijn mail terwijl ik met de formulier van jullie al foto’s heb verstuurd. Dus ik heb het nogmaals verzonden met nog een vraag erbij dat ik nog een bestelling bij jullie heb staan of die dan geannuleerd kan worden? Paar dagen later krijg ik een antwoord terug van Bram. we hebben contact opgenomen met de leverancier, zodra ik meer weet kom ik bij je terug. Nog een paar dagen later( inmiddels een week verder!) , krijg ik bericht terug dat het de vuilnisbak in kon en of er een nieuwe op gestuurd moest worden of anders je geld terug gestort? Ik zei geld terug gestort aub. Maar hoe zit het met de andere bestelling? Geen antwoord op gehad tot heden. De volgende dag kreeg ik een bevestiging mail van jullie dat de bestelling is meegegeven met Ciblex. Dus de bestelling komt gewoon mijn kant op terwijl ik dik een week geleden op tijd had gevraagd aan Bram! of hij dat wilde annuleren? Maar ik werd gewoon weg genegeerd! Gisteren vrijdag 27 augustus, kwam de bestelling aan. Ik heb de doos niet open gemaakt omdat ik hem niet meer nodig had. Maar de verpakking was zo zwaar beschadigd waar de chauffeur vrolijk mee aan kwam lopen, alsof hij hiermee mij ging blij maken.Het was zodanig beschadigd dat het niet mogelijk is dat het product nog intact is. Ik heb net weer een retour aangevraagd via het formulier voor dit product, het zal mij benieuwen hoelang deze afwikkeling gaat duren. Kortom, het verzenden van de producten gaat absoluut niet goed, en de klantenservice (zeker die ene Bram) laat te wensen over. Hier verlies je klanten mee. Met vriendelijke groet, De Heer Vlasman

Beoordelingen voor FixPart.nl

21 nov. 2022
Door onbekende oorzaak was het afleveradres verkeerd. Via kontakt formulier dit twee keer doorgeven. Geen reactie hierna kontakt met klantenservice gezocht en aangegeven dat ik de bestelling op nieuw geplaatst had, en het geld van de eerst geplaatst bestelling graag terug gestort zou worden. Dit is wel adequaat opgenomen en netjes gedaan. De twee bestelling netjes gekregen. En de wasmachine weer gerepareerd. Dus top. Tip: Misschien is het toch handig als er telefonisch contact kan worden opgenomen.
9 nov. 2022
Het was heel makkelijk om de gewenste onderdelen te vinden van onze kelderkoelkast. De volgende dag was alles binnen. Super snel. Ik zou het fijn vindt noden dat er meer te koop was van deze koelkast. Heb nog een groente la nodig maar die stond er niet bij. Het is heerlijk dat de diepvries en koelkast deur weer sluit. Had niet gezien dat scharnieren een set was en moest nu 1 set retourneren. Wel jammer dat het met DPD moet. Post is voor mij handiger omdat dat dichterbij is
5 nov. 2022
Afgelopen juni, september en eind oktober had ik nieuwe onderdelen voor apparaten nodig. 1: een mesje voor de mengbeker van de staafmixer; 2: een coffeepadhouder voor de Senseo; 3: een garde voor de keukenmachine. Alle drie had FixPart op voorraad en alle drie had ik ze binnen twee dagen in huis, en ook nog eens tegen een heel redelijke prijs. Ik ga nooit meer zoeken in winkels of zo, ik kijk voortaan eerst op de site van FixPart!
16 nov. 2022
Het rubberen manchet van onze Siemens wasmachine was defect. Via internet bij FIXPART terechtgekomen. Nieuwe onderdeel snel gevonden door de aangeboden keuzemogelijkheid. Onderdeel besteld en werd al de volgende dag geleverd, zoals beloofd. Het onderdeel vervangen ging vrij soepel door de instructie, op de website van FIXPART, die bijgevoegd was. Bedankt FIXPART voor het snel leveren zodat we weer kunnen wassen.
Nieuw lagerkruis besteld voor onze wasmachine. Achteraf bleek ik ook nieuwe bouten nodig te hebben daar deze (schijnbaar) vaak afbreken. Als ik een tip zou moeten geven zou ik het op prijs hebben gesteld als ik een pop-up had gekregen met de melding dat deze bouten vaak meebesteld worden met een dergelijk kruis en deze dus direct had kunnen meebestellen. Dit is een tip, geen kritiek :-)
8 nov. 2022
Het pakketje was snel onderweg en het was ook hetgeen ik besteld had. Wel heel jammer dat De Post/NL er een zooitje van maakte door tot 3 keer toe de bestelling te wijzigen en dat het op steeds andere gewijzigde tijden bezorgd zou worden. Maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen. Het handeltje is inmiddels geìnstalleerd en werkt naar behoren. Dank jullie wel. TOP!!!
20 nov. 2022
Voor mijn vaatwasser had ik een onderdeel nodig. Het afleveren duurde iets langer dan verwacht (anderhalve week later) Maar dit kwam doordat het niet op voorraad was. Het afgeleverde onderdeel kwam uit Italië. Het was het wachten wel waard, ik had wel liever gezien, dat er een email naar mij was gestuurd met de mededeling dat mijn bestelling vertraging had opgelopen.
Wat mij bijzonder beviel is Dat ik het verkeerde artikel had besteld en jullie wilden helpen om het juiste artikel te kunnen bestellen door adviezen te geven En wat ik ook super fijn vond dat jullie ook duidelijk uit leggen hoe ik het verkeerde artikel kan terug sturen Super fijn allemaal en als ik nog een keer wat nodig heb zal ik ook zeker bij jullie bestellen
Op de eerste plaats zelf onderdeel uitgezocht, om het zeker te weten een mail naar jullie gestuurd maar kreeg antwoord terug dat het niet zou passen. De documentatie was daarin niet duidelijk vandaar de mail. Toch het onderdeel besteld en het is de juiste type.stond ook Hotpoint bij dus goed. Tip: u kan de docu aanpassen.
Onderdeel voor de stofzuiger De slang was stuk, schoot steeds uit de stofzuiger en het pistool was ook inmiddels kapot. De slang was duidelijk te vinden door het eenvoudige zoekprogramma. Snel geleverd en past zoals het hoort. Nu weer een compleet en goed werkende stofzuiger. Waar iemand al niet blij van kan worden.
van Ed B.
Ik was op zoek naar een afstandbediening voor en tv. Deze kon ik nergens vinden dus heeft Fixpart op mijn verzoek het opgezocht. Binnen een paar dagen had ik de geadviseerde afstandbediening binnen. Gelijk uitproberen, batterijen er in en gelijk gewoon doen. Ik was blij verrast. Dank jullie wel voor het uitzoeken.
Overzichtelijke site! Met de zoekfunctie kon ik gemakkelijk het onderdeel vinden dat ik nodig had. Zelfs ik...vrouw en blond👱‍♀️😅 heb zelf mijn droger kunnen maken met de geleverde nieuwe pomp. Technische ervaring rijker💪 Uitstekende service, bestelling werd de volgende dag netjes verpakt geleverd!
9 nov. 2022
Aantal bestellingen gedaan . Elke keer optijd en netjes ontvangen. Zeker een aanrader als je onderdelen of dergelijke nodig bent . Enige minpunt is dat ook hele kleine onderdelen wat prima door de brievenbus kunnen verstuurd word als pakket , waardoor daar de verzendkosten eigenlijk te hoog zijn .
21 nov. 2022
Graag niet zo'n grote verpakking voor iets kleins als een filtertje. Het had gemakkelijk een brievenbuspakje kunnen zijn. Nu was de verpakking duurder dan het filter (dat is dan zo) en was Post.nl ook nog zo lomp om het gewoon voor mijn deur te zetten (dat laatste is natuurlijk niet jullie schuld).
10 nov. 2022
Ik had een gaspitsleutel voor mijn smeg kookplaat besteld, ik was deze kwijt geraakt. Bij fixpart hadden ze deze. Besteld en ik kreeg een email met een track&trace, waardoor ik goed kon volgen waar mijn bestelde item was. Binnen een paar dagen kwam de sleutel per post netjes verpakt.
Via internet bij Fixpart terecht gekomen. Daar vond ik wat ik elders nergens vond. Daarna was bestellen een fluitje van een cent, waarna al de volgende dag het lang gezochte artikel binnen kwam. Ik heb Fixpart webadres direct opgenomen in mijn leverancierslijst. Prima service.
van H M.
Vorige week donderdag schokbrekers voor onze Miele besteld op you tube gekeken hoe de onderdelen moesten worden geplaatst en maandag in 2 uur de klus geklaard en werkt weer als nieuw. Scheelt 1000 euro voor een nieuwe Miele. Nu maar kijken hoelang hij het weer volhoud
15 nov. 2022
Snelle en correcte levering. Zoeken op apparaat type en dan duidelijk kunnen zien welke producten daarvoor beschikbaar zijn. Teruggaan naar eerdere zoekresultaten en/of vanuit onderdelen zien voor welke apparaten ze geschikt zijn, zou misschien handig kunnen zijn.
Goede en duidelijke site, snelle levering vanuit een prima voorraad. Verzendkosten voor kleine onderdelen wel ontzettend duur, wij hebben twee kleine wieltjes besteld. Prijs van een normaal pakket maar gewoon in een bubbel enveloppe geleverd.
13 nov. 2022
was even moeilijk om de telescoop buis van de stofzuiger te vinden,ik zocht op buis maar dit gaf geen resultaat.Misschien de hele slang,van begin tot eind met alle onderdelen laten zien?Prijs was goed en mijn stofzuiger is weer als nieuw,bedankt