FixPart.nlBeoordelingen

Rens Rovers, Rik van der Heijden

Beoordelingen voor FixPart.nl

4.67/5.00

392 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over FixPart.nl

Top service.
Juiste onderdeel Snelle reactie Snelle bezorging. Superr
Producten van Rowenta zijn gemiddeld, en dienden ter vervanging van de onderdelen die we nu ook in gebruik hebben. Verpakking was goed, maar duurde lang voor we een bevestiging hadden van verzending. Verder prima verlopen!
Snel verstuurd en blij met het artikel
Duidelijke site, snelle en keurige levering
Goede service en snelle levering!
Producten (lampen voor afzuigkap) snel gevonden op de website en perfect passend. Niet te onderscheiden van origineel, dus heel tevreden. Ook vlotte bezorging. Prijs kan natuurlijk altijd beter, maar liever iets meer betalen voor een goede service is mijn motto in deze.
Snelle levering, duidelijke site
Alles heel correct afgehandeld van : A-Z
Goede service!
Goed en snel!!
Super snel en correct afgeleverd
Boven verwachting snel. Alles gaat zo soepel dat je het product in huis hebt zonder dat je er erg in hebt. Heel fijn dat ik hierdoor mijn oude apparaat kon 'repareren' in plaats van een nieuwe kopen :)
Voor het aanmaken van de account kreeg ik 10% korting. De actiecode kreeg ik een dag later. Toen ik de code gebruikte werkte hij niet, wat ik ook probeerde. Na diverse mails kreeg ik te horen dat ik eerst de code moest invullen. Oude bestelling eruit gehaald en opnieuw deze bestelling gemaakt, code werkte niet. Toen maar de bestelling gemaakt zonder code, dus zonder 10%. Mailen hielp niet.
Keurig gewerkt. Goed gecheckt en geholpen bij het zoeken naar het juiste onderdeel
bij aankoop staat aangegeven. volgende dag bezorgt. Dit was bij mij niet het geval maar een dag later. Maakte mij niets uit maar er wordt wel een verwachting geschept. Track and trace vind ik wel altijd een goede service. Kwaliteit product naar verwachting.
twee maal gepoogd om een deurrubber te kopen voor onze koelkast en twee maal het verkeerde product.
goed klantencontact en service!
Prima website om het juiste onderdeel op te zoeken. Goede prijs en correcte snelle levering.
Past precies