FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20-10-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
FixPart.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij FixPart.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20-10-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor FixPart.nl

12.587 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hier een deel voor mijn vaatwasser besteld omdat de enige website was die een compatibiliteitslijst op de site heeft waar je kan kijken welk deel je voor je machine nodig hebt en omgekeerd of een bepaald deel compatibel is met jouw machine. Alleen hier kwam ik dus tot de duidelijkheid welk (vernieuwd) type pomp ik voor mijn vaatwasser nodig had. Snel en makkelijk besteld, zonder vervelende verplichting van moeten aanmaken account etc. Scherpe prijs, en gewoon makkelijk en veilig kunnen betalen via Ideal. Vlak na bestelling ben ik echter toch geschrokken van de vele negatieve reviews die ik las, onder andere van niet geleverde goederen.... Echter werd mijn bestelling (bosch circulatiepomp vaatwasser) netjes dezelfde dag verzonden en had ik deze de volgende dag in huis. Een stevige doos met markering 'breekbaar', met daar binnen in de orginele (nog door Bosch verzegelde!) doos van Bosch. Netjes met pakbon en label van Fixparts. Gewoon uitstekend en hoe het hoort! (foto is van oude deel, wat op nummer niet goed te herleiden was)

ik heb stofzuiger accessoires besteld. het sluit wel aan op mijn stofzuiger maar niet op elkaar.. ik wilde hier even iemand over spreken omdat ik niet duidelijk vond maar als je aansluitende artikelen moet bestellen kan je helemaal niemand spreken. En je komt er niet uit op de site. maar tja,. dus maar besteld wat ik dacht en toen dus twee foute artikelen. en vervolgens gemaild ☹ of ik dan een aanvullend artikel kon krijgen op een van de geleverde accessoires maar weer niemand die je ff kan helpen. dus nu maar hopen dat ik in de herkansing een goede aansluiting op de accessoires heb besteld, dus twee artikelen retour en onzeker of de komende bestelling wel goed is. Een hoop werk en hoop gedoe en dat vind ik niet leuk. een webwinkel waar je niet mee kan bellen vind ik een gemiste kans. jammer hoor.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Ik had een water inlaat slang besteld met een klein bochtje, ik kreeg een recht stuk slang en korter dan de bestelde, in eerste instantie dacht ik wat nu te doen terug sturen of maar eens kijken of dat gaat passen, ik maakte de wasmachine aan de boven kant open en haalde de lekkende slang eruit, deze had tot mijn verbazing twee bochtjes, toen ging ik kijken of ik wat kon doen met de rechte slang, ik was bang dat de hoek die ik moest maken een knik in de slang zou vormen, dit was tot mijn verassing niet het geval, de slang op maat gesneden en toen paste de slang perfect zonder knik. Uiteindelijk toch een goede slang, de slang is een originele voor LG wasmachines ze zijn heel stevig en toch flexibel. Ik heb nog geen wasje gedraaid maar dat zal geen probleem worden de originele slang klemmen paste nog perfect en ik heb er voor gezorgd dat de slang niet tegen een uitstulping van de trommel komt want dit was er de oorzaak van dat er een gaatje was ontstaan in de vorige slang voor de rest was er niets anders aan de hand. Ik kan weer trots op mezelf zijn voor een paar tientjes de wasmachine weer als nieuw. De foto's 1en 2 zijn met de kapotte slang op foto 4 kun je zien dat ik de slang heb verhoogd met stevig maar toch zacht pakking materiaal om te voorkomen dat de slang de uitstulping van de trommel raakt. Je kunt het verschil tussen de nieuwe en de oude slang goed zien op foto 2 en 6, 2 is de oude en 6 is de nieuwe, en de klemmen zitten perfect, er is nu genoeg ruimte tussen de slang en de uitstulping van de trommel, die gaat nu niet meer kapot.
Na veel slechte beoordelingen gelezen te hebben, werd ik echt bang of ik mijn bestelling wel zou krijgen. De website zei vandaag besteld morgen in huis, dat was niet het geval. Ik kreeg mijn pakketje 3 dagen later in een generieke doos verpakt in papier met een plastiekje eromheen. Het onderdeel was degeen ik besteld had en na installatie deed alles het. Al met al goed, beetje laat maar goed. Ik ben tevreden.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Na een aantal mails te hebben gestuurd kreeg ik eindelijk een terugkoppeling en is er een nieuw artikel gestuurd. Deze is gelukkig helemaal heel aangekomen. Wat vind ik goed aan Fixpart? Professioneel, snelle levering, marktconform aanbod producten/prijs en van goede wil Wat kan beter? De communicatie. Er is geen telefonische ingang nog een loket waar je terecht kunt met je verhaal. Zorg voor een ontvangstbevestiging met daarin een meldingsnummer + de mededeling dat je boodschap is aangekomen maar dat men op dit moment niet kan reageren en dat men z.s.m. contact op neemt.
Op zich zijn de onderdelen makkelijk te vinden, dat gaat goed. De bestelling loopt ook goed. Wat ik mis zijn bv een aanklikbare onderdelentekening, waardoor je zonder de naam te kennen wel de onderdelen kan vinden. Ook kon ik het onderdeel in eerste instantie niet vinden, omdat het apparaatnummer niet in de lijst voorkwam. Aangezien dit een algemeen onderdeel is, kon met een gedeelte van het toestelnummer het juiste onderdeel gevonden worden. Ook de fabrikant (Siemens in dit geval) gaf dit nummer niet weer op de website. Misschien zijn dit verbeterpunten. Details kan ik geven, indien nodig.
Het te vinden van het benodigen ging heel vlot. Ook het bestellen en betalen gaat gemakkelijk. Alleen het beste zorgen was een drama. Ik ben 70 jaar en niet snel te been. Toen ik de deur opende was het het pakketje hier al aan het afgeven. Toen ik hem riep had hij hier geen oren naar. Tot dat hij naar zijn bus terug liep je ik hem weer riep, zij hij ligt bij uw buurvrouw. Ik zeg haal het maar terug. Omdat ik vol hield heeft hij het terug gehaald. Ik vind deze pakket service ver onder de maat.
Onze oven was kapot gegaan. Na het juiste typenummer van het onderdeel gevonden te hebben kwam Fixpart als één van de goedkoopste uit een Google search. Op de site was direct zichtbaar dat het onderdeel op voorraad was, waardoor deze vrij snel in huis was. Ook de kwaliteit van verpakken viel mij op, waardoor het onderdeel onbeschadigd aan kwam. Ik kan deze webshop zeker aan bevelen aan andere die op zoek zijn naar een onderdeel voor hun defecte apparaat.
Voor het eerst besteld bij deze firma, bestellen en betalen gingen makkelijk en via beveiligde omgeving. Het product snel ontvangen en product is zoals omschreven met eventuele extra uitleg erbij om product ( in mijn geval een rubber voor de koelkast) goed te kunnen bevestigen. Rubber doet goed zijn werk en ben dus erg blij met deze bestelling. Zal zekers terugkomen bij FIXPARTS.
Ik kreeg een hele duidelijke “detailkaart” van de koelkast waardoor ik zeker wist dat ik het goede onbderdeel bestelde. Heb in de mail aangegeven dat ik ook nog een voorfront wilde bestellen, maar de link die ik kreeg voorzag daarin niet. Ik wilde ivm de verzendkosten niet nog een aparte bestelling voor het voorfront doen en heb dat toen maar niet gedaan.
De glazen deur van de oven was stuk en via het typenummer heel makkelijk de vervangende deur weten te vinden en te bestellen. Dit breekbare onderdeel was daarnaast zeer goed verpakt en netjes bezorgd. Het zou echter helpen als er ook een foto bij het onderdeel zou staan, zodat je het onderdeel visueel kan bekijken en weet dat het het goede onderdeel is.
Op zoek naar een nieuw flessenrek voor onze koelkast. Via de website van Fixpart Nederland snel het juiste onderdeel kunnen vinden. Binnen enkele dagen had ik het onderdeel al in huis. Deze zat veilig verpakt in een doos en kon direct in de koelkast worden gemonteerd. Ging het altijd maar zo snel en makkelijk.
Tijdens het bestellen werd vermeld dat de producten op voorraad waren, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Helaas werd dat niet actief gecommuniceerd. Na navraag goed geholpen door de klantenservice, alleen niet pro-actief geïnformeerd. Na nog een contactmoment waren de producten snel binnen, waarvoor dank.
Jullie hebben mij precies het juiste artikel gegeven, die ik nodig had. Bovendien was het voor de koelkast, die ik al een poosje heb. Dat jullie dat artikel nog konden leveren, verbaasde mij enorm. Geweldig gewoon. Ik kan er niets anders van maken. Het ging om een deurgreep. Mijn oprechte dank ervoor. Bravo !
Helaas is het ontwerp van het siemens onderdeel belabberd te noemen, waardoor het reeds 5 maal defect is gegaan. Gelukkig kunnen we dit onderdeel ook via fixiparts bestellen, juiste onderdeel goed terug re vinden en snel geleverd. Opvallend is echter wel de meer als 100% prijsstijging van dit onderdeel
De duidelijke detailtekeningen met het onderdeelnummer maakt het bestellen makkelijk. In dit geval onderdeel wasdroger besteld. Tevens duidelijk uitgelegd waarom bepaald onderdeel niet in voorraad was, met doorverwijzing naar dealer Nederland. ERG VRIENDELIJK en snel BEHANDELD. COMPLIMENT!
Op zondag besteld, dinsdag in huis. Ging om vervangende afvoerpomp voor wasmachine. Was origineel product. De stekken aansluiting week iets af (stekkertjes stonden recht naast elkaar, i.p.v. eentje recht en eentje 90 graden gedraaid). Maar verder was alles gelijk en naar tevredenheid.
without irritating become a member, give details and order ... simply honestly, order the original part, pay and the next day your order is here ... phenomenally fast service, emil shipment notifications ... all in one place .. thank you very much and I am your lifelong customer
Fantastisch assortiment en snelle hulp bij bestellen van vijf passende knoppen voor fornuis. Toen slechts twee van de vijf onderdelen geleverd werden, ging het in de communicatie mis. Ik moest zelf informeren wat er aan de hand was en helaas geen info over de levertijd.
Meedenken en snel en adequaat reageren. Wij zochten een onderdeel van een wat oudere oven en hebben een foto gestuurd. De volgende werkdag kregen we antwoord dat het onderdeel te bestellen was met gelijk een linkje naar juiste onderdeel. Levering ging ook supersnel.
Ik had een onderdeel nodig voor mijn Siemens afzuigkap. Via de website van Fixpart kon ik snel en eenvoudig het onderdeel kiezen uit een overzichtelijke lange lijst van onderdelen. Besteld , betaald en binnen 24 uur het juiste onderdeel in huis. Ideale service.
Zeer goede service snel en akkoord geleverd juiste beschrijving zat erbij ik app ervaring Ik heb je een rubberen ring besteld Ze hadden beschrijving erbij gezet goed en duidelijk was en hij is ook weer ik Bedankt voor jullie heel goede service en een dikke10