FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.816 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71.816 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

De beschrijving beter maken en de zoekfunctie duidelijker. We zochten voor onze broodbakmachine een 2e bakblik met kneedhaak. (mijn vrouw bakt glutenvrij en ik niet. Dus om kruisbesmetting te voorkomen) We hebben 3 keer moeten mailen en vragen voordat we de juiste producten hadden gevonden. Bij de bestelling van het bakblik was ons niet duidelijk dat de koppeling nog apart besteld moest worden. Toen ik het blik kreeg, kon het wel herkennen op de afbeelding, maar dat was niet toen ik het bestelde. Uiteindelijk was alles bij elkaar qua prijs meer dan een heel nieuwe broodbakmachine. En dan weet ik nog niet of de schroeven erbij horen bij de koppeling. Dat kon ik ook niet terugvinden. Verder vond ik de service prima en konden jullie niet weten waarom wij dit bakblik wilden. Panasonic had ons naar jullie gestuurd, omdat ze zelf aan her reorganiseren waren. Een tekortkoming van Panasonic. Bedankt voor jullie hulp en mogelijkheid om de koop ongedaan te maken. Moet ik toch op zoek naar een andere oplossing voor ons glutenprobleem.

Top/Tip

Top: Snelle en juiste levering, ook handige zoeklijsten. Tip: bij onderdeel aangeven of er een vervangend/ alternatief voor beschikbaar is. Zie foto: het pompje dat ik thuis wil vervangen is een zwart blokje, en op de foto’s staat ook een blauwe cilinder. Omdat ik ook mijn specifieke type nr (GV6721EO/23) gisteren niet in uw lijst terug te vinden was (alleen de GV6720EO/23) is er bij mij twijfel ontstaan of nu het juiste aan het bestellen was. Navraag bij de Tefal-helpdesk, waar ook weer een ander type nr gebruikt wordt dan op de sticker van het zwarte pompje staat, (wel verwarrend) heeft uiteindelijk geleid tot een bestelling die ook juist blijkt te zijn. Jullie helpdesk/mail (Jade) heeft wel diezelfde dag nog gereageerd met de vraag voor een foto van type plaatje van strijkijzer (omdat de 672’1’ niet in jullie lijst voor kwam .. en vandaag wel zie ik zojuist), maar toen was het product al onderweg. Inmiddels ingebouwd en functioneert naar behoren. Top, dankjewel Erik
1 okt 2024

Magnetron Schaal

Ondergetekende is van de generatie die het liefst via de telefoon persoonlijk contact heeft met een medewerker van uw bedrijf. Toen ik er achter kwam dat ik het verkeerde product had besteld - ik ben nou eenmaal niet zo technisch - werd ik verplicht om een e-mailtje te sturen. Want ik kon nergens een tel nr. vinden. Daar moet ik u echt een dikke vette pluim en compliment voor geven. Binnen één dag had ik antwoord met de verwijzing-link naar het juiste onderdeel. Op uw web-site zegt u wat u doet, maar het allerbelangrijkste is; u doet ook wat u zegt. U komt de beloftes ook daadwerkelijk na. Binnen één dag had ik het juiste onderdeel, en binnen twee dagen had ik mijn centjes van mijn retour zending op mijn rekening staan. Met excuus een foto bijvoegen weet ik niet hoe ik dit moet doen.
8 okt 2024

In de avond ging mijn oven kapot en ben ik via google bij fixpart.nl gekomen. De type en de onderdelen kon ik heel makkelijk vinden, de prijzen zijn ook betaalbaar. Wat ik verwarrend vond is dat er stond dat je bestelling de volgende dag geleverd wordt. Dit was bij mij niet het geval en ik schrok dat ik opgelicht was. Heb een mail gestuurd, maar toen ik de volgende dag antwoord kreeg, kreeg ik ook een verzendbewijs. De fout lag bij mij omdat ik na werktijd een bestelling plaatste maar in paniek dacht ik daar niet gelijk aan! Dus: bestel je nou binnen de werktijd, komt je bestelling ook ECHT de volgende dag binnen, het is GEEN scam, ze zijn echt betaalbaar!
22 sep 2024

Onvolledige informatie op de website

We hebben FixPart gevonden omdat we een onderdeel.voor de wasmachine nodig hadden. Op de website stond "op voorraad levertijd 1 werkdag". Op zondagavond besteld is maandag verwerken dinsdag leveren? Helaas geen bericht voor track&tracé. Klantenservice bellen is niet mogelijk. Alleen een mail versturen. Reageren dan ook pas 1 dag later (2× gemaild) Dinsdagavond komt mail met track&tracé nummer. Onderdeel wordt vanuit Italië verstuurd. Levering is uiteindelijk op vrijdag. Dus een (extra)week niet kunnen wassen. In dit geval had ik dus liever ergens anders besteld. Het bestelde artikel is wel goed en zoals omschreven op de website

Goed spul, aandachtig lezen is echter onderontwikkeld

De uiteindelijk bestelde producten zijn absoluut perfect en precies wat ik bedoelde, maar de communicatie met FixPart liet erg veel te wensen over. Het ging goed met een ‘exploded view’ van mijn fornuis zodat ik heel precies artikelnummers kon aangeven van wat ik nodig had, maar de zeven (!) daarop volgende mailtjes werden telkens niet of slechts voor klein deel gelezen. De antwoorden waren dus ook steevast niet to the point of zelfs verkeerd. Uiteindelijk toch maar vertrouwend op wat ik online zag en dat ging gelukkig goed. Maar waarom mijn vragen daarover telkens onbegrepen en verkeerd beantwoord werden, is mij een raadsel.

Verkeerd verwachtingsmanagement

De keuze hebben tussen origineel en alternatief onderdeel is fijn. De pasgarantie is handig om te zien of je het goede product hebt gekozen. Ik had imitatie en werkt uitstekend. Wat ik niet goed vind is dat er staat binnen één dag bezorgd. Met de pakketdiensten van tegenwoordig is dat altijd maar de vraag, echter kreeg ik de verzendbevestiging pas een volle dag later. Dan gaat het natuurlijk zeker niet lukken en die verantwoordelijkheid ligt bij Fixpart zelf. Of het feit dat er vanuit België verzonden wordt weet ik niet. Geef gewoon juiste info.
4 okt 2024
Wij moesten wel even wachten op het bestelde product. Enkele weken. Natuurlijk zijn we blij met het geleverde product, want het juiste product is geleverd en bruikbaar voor onze koelkast. Het was prettiger geweest wanneer wij wat meer info hadden ontvangen over de verwachte levertijd. Nu waren we een beetje bang dat we waren vergeten of erger. Ik zou mijn klanten informeren wanneer de levertijd langer dan een week is en hoe lang het zou kunnen duren (waarschijnlijk omdat jullie ook niet alles van het vele aanbod in voorraad hebben)
3 okt 2024

Eindelijk weer een lekkere ovenschotel!

Lang geen ovenschotels kunnen maken, doordat de binnenste glasplaat van mijn Zanussi oven kapot was gebarsten in duizenden stukjes en ik deze nergens kon vinden, totdat mijn broertje op deze website wees. Eergisteren besteld, gisteren geleverd en vandaag staat een lekkere ovenschotel op het menu! Deze site is zeker aan te raden, omdat je geen nieuw apparaat hoeft te kopen, maar ook losse onderdelen tegen een schappelijke prijs.

Zeer tevreden over bestelde pick up naald voor Toshiba SR-F330

Bij het zoeken naar een nieuwe pickup naald voor Toshiba SR-F330 was Fix Partys die dit type naald beschikbaar had. Hun aanbeveling van "is perfect geschikt voor uw SR-F330" is volledig waar gemaakt. Daarnaast een perfecte, zorgvuldige en snelle levering. Zal zeker weer de site bezoeken wanneer ik audio onderdelen wil vervangen. Blijk ik ook extra geluk te hebben omdat deze nu niet meer voorradig is.
26 sep 2024

Klacht goed afgehandeld

Ik had een eerdere review van een kapot geleverde lade van mijn koelkast. Ik had een herinnering van een review, gekregen voor de klacht was opgelost, dus was ik op dat moment niet positief, want ik had enkel nog een kapot product. Nu zijn we een paar dagen verder en is de klacht afgehandeld op een manier die hoort bij een betrouwbare webshop. Er zit een nieuwe nette lade in mijn koelkast.
27 sep 2024
Mijn bestelling was zoek geraakt bij PostNL en ondanks dat ik na melden alsnog wéér 2 werkdagen heb moeten wachten is mijn bestelling gisteren dan toch aangekomen (2 weken na bestelling terwijl dit onderdeel gewoon op voorraad was en volgens afspraak de volgende dag geleverd had moeten worden). De bestelling ging dus niet geheel vlekkeloos maar het is uiteindelijk wel goed opgelost.
HV
27 sep 2024

Duidelijke website, snel en eenvoudige zoeken en supersnelle levering

Duidelijke website met eenvoudige keuze en zoekmogelijkheden die snel tot het wel of niet beschikbaar zijn van het gewenste product leiden. In mijn geval, met type en modelnummer zo gevonden en werkt uitstekend👍 Enige puntje van verbetering is de communicatie - het duurde vrij lang voordat ik een antwoord kreeg op mijn vraag, maar het antwoord zelf was luid en duidelijk 😊
Snelle levering. Maar ik heb wel een opmerking. Want wij hebben 6,95 aan verzendkosten betaald. Wij hadden een erg klein onderdeel besteld voor onze wasmachine. Dit paste in een witte enveloppe wat door de brievenbus past. Lijkt mij niet dat je daar als bedrijf 6,95 voor hebt moeten betalen en dat er te veel onterecht in rekening wordt gebracht. Dat is niet netjes.
4 okt 2024
Volgens de website moest ik deze pomp bestellen deze was voor mijn wasmachine. Inderdaad lijkt hij er wel op maar deze heeft 2 pompen en ook 2 afvoeren terwijl de wasmachine van mij maar 1 pomp heeft met 1 afvoer. Heb de pomp maar overgezet op het oude huis en alles loopt weer als een zonnetje. Misschien de website even aanpassen(ben ik denk ik ook goedkoper uit)
Wasmachine 8j oud weer fris in leven. De was rook laatste tijd muf, verwarmingselement bleek defect. Gelukkig had Fixparts het juiste onderdeel op voorraad en snel geleverd. Misschien had men evt als tip ook de temperatuursensor ter vervanging aan kunnen merken of als set, want die zit in het vw element gemonteerd (heb ik nu op hoop van zegen overgezet).
27 sep 2024
Mijn bestelling zou afgelopen zaterdag bezorgt worden. Ben hele dag thuis geweest niemand gezien. Kreeg in de loop van de middag van postnl bericht dat hij elders was afgegeven. Bij navraag daar was dit niet waar. Ik heb hiervan melding gemaakt bij jullie en heb op maandag een nieuw pakketje met mijn bestelling gekregen. Mijn complimenten voor deze service
23 sep 2024

Keukenhelden

Ik ben zeer tevreden over de deskundige en vriendelijke ondersteuning bij het vinden van het juiste onderdeel. Door het door de medewerker meegestuurde plaatje vermoedde ik al dat het goed zat. Gisteren heb ik de onderdelen gebruikt voor de koelkast boven- en onderdeur, het werkte als een tierelier. Op het plaatje staat de onderkant die ik geplaatst heb.
MH
1 okt 2024
Meteen het goede artikel, een draaiplateau voor de combimagnetron van Whirlpool. Opzoeken typenummer op apparaat. Niet te vinden. Uiteindelijk diameter plateau gaf de de doorslag. Telefonische bereikbaarheid is slecht. Meteen mededeling in Engels. Er was niemand beschikbaar om telefoon op te nemen of je te woord te staan. Je moest maar een email
Ik ben tevreden over het product. Wel had ik mijn twijfels bij de keuze van verzendmethode. Het product had makkelijk in een brievenbuspakketje/enveloppe aangeboden kunnen worden. Nu zat het in een te grote doos, met handtekening verplichting en "thuis zijn" verplichting. Dit was voor de waarde en grote van het product zeker niet nodig.