Door onbekende oorzaak was het afleveradres verkeerd. Via kontakt formulier dit twee keer doorgeven. Geen reactie hierna kontakt met klantenservice gezocht en aangegeven dat ik de bestelling op nieuw geplaatst had, en het geld van de eerst geplaatst bestelling graag terug gestort zou worden. Dit is wel adequaat opgenomen en netjes gedaan. De twee bestelling netjes gekregen. En de wasmachine weer gerepareerd. Dus top. Tip: Misschien is het toch handig als er telefonisch contact kan worden opgenomen.
2 klachten. 1 De bestelde producten komen vaak beschadigd of kapot aan in de verpakking. Er word niet zuinig of met voorzichtigheid om gegaan. Ciblex of jullie magazijn gaan er helemaal niet voorzichtig mee om.
2 Ik had laatst 2 producten die dus allebei beschadigd/gebroken aankwamen, het eerste product was gebroken dus heb ik daar een retour aangevraagd via jullie retour formulier met foto’s en een beschrijving.
De eerste reactie van jullie kwam pas na een paar dagen van een ene Bram? Die vroeg of ik foto’s kon sturen naar zijn mail terwijl ik met de formulier van jullie al foto’s heb verstuurd. Dus ik heb het nogmaals verzonden met nog een vraag erbij dat ik nog een bestelling bij jullie heb staan of die dan geannuleerd kan worden? Paar dagen later krijg ik een antwoord terug van Bram. we hebben contact opgenomen met de leverancier, zodra ik meer weet kom ik bij je terug.
Nog een paar dagen later( inmiddels een week verder!) , krijg ik bericht terug dat het de vuilnisbak in kon en of er een nieuwe op gestuurd moest worden of anders je geld terug gestort?
Ik zei geld terug gestort aub. Maar hoe zit het met de andere bestelling? Geen antwoord op gehad tot heden. De volgende dag kreeg ik een bevestiging mail van jullie dat de bestelling is meegegeven met Ciblex. Dus de bestelling komt gewoon mijn kant op terwijl ik dik een week geleden op tijd had gevraagd aan Bram! of hij dat wilde annuleren? Maar ik werd gewoon weg genegeerd!
Gisteren vrijdag 27 augustus, kwam de bestelling aan. Ik heb de doos niet open gemaakt omdat ik hem niet meer nodig had. Maar de verpakking was zo zwaar beschadigd waar de chauffeur vrolijk mee aan kwam lopen, alsof hij hiermee mij ging blij maken.Het was zodanig beschadigd dat het niet mogelijk is dat het product nog intact is.
Ik heb net weer een retour aangevraagd via het formulier voor dit product, het zal mij benieuwen hoelang deze afwikkeling gaat duren.
Kortom, het verzenden van de producten gaat absoluut niet goed, en de klantenservice (zeker die ene Bram) laat te wensen over.
Hier verlies je klanten mee.
Met vriendelijke groet,
De Heer Vlasman
Gewoon een onderdeel besteld op de site en de volgende dag ontvangen maar toen,..... Ik bleek het verkeerde besteld te hebben dus dan wil je het natuurlijk retourneren en je geld terug ontvangen. Dat was geen enkel probleem en verliep vlekkeloos en heel snel. Maar nu komt de verrassing. Terwijl ik eigenlijk alleen maar bezig was met retourneren en geld terug ontvangen benaderde een van de pro-actieve medewerkers van Fixpart mij met de vraag om meer gegevens van het apparaat waarvoor ik een onderdeel zocht. Zij deden echt hun best om mij te helpen en het juiste onderdeel te vinden. Dat pro-actieve initiatief om mij echt te helpen heb ik zeker als een meerwaarde ervaren. eind goed, al goed !!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Het artikel werd zeer snel geleverd (1 dag terwijl 1 à 2 weken was voorspeld).
Het artikel kostte ca. 25 tot 40 euro minder dan het "overal" te krijgen identieke exemplaar van de originele fabrikant.
Het artikel werkt perfect. Hoe het zich op den duur houdt weet ik niet.
Montage is bijna triviaal als men de onderdelen een keer in de hand heeft, behalve dat observeren van de originele loop van de bedrading zou doen vermoeden dat de verbinding aan de onderkant van het bovenblad moet gebeuren. Dat dat niet zo is wist fix part niet te vertellen. Uiteindelijk dus nog veel eenvoudiger te monteren.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Duidelijke website en snel bezorgt. Helaas loste het bestelde onderdeel wel het probleem op, maar kwam er een ander probleem voor terug. Wellicht dat dit met een orgineel product niet is, maar hierin kon de klantenservice niet adviseren. Het contact hierover verliep moeizaam hoewel er wel snel gereageerd werd, werd er immers in de 1ste 3 antwoorden van fixparts geen antwoord op de vraag gegeven. In de 4de kwam pas het antwoord dat ze het niet wisten.
Lijkt er dus op dat er geen technische afdeling voor advies is, maar alleen onderdelen besteld kunnen worden.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Toen ik eenmaal gevonden had en wist dat FixPart het juiste adres was voor mijn gewenste artikelen(onderdelen), heb ik een bestelling gedaan. Zodra de online-betaling gereed was, ontving ik meteen meldingen m.b.t. het verdere bestelproces. 1 dag later was, zoals via de website beloofd, het bestelde artikel al bij mij thuis.
Verwijzend naar een tv-reclame van zeer lang geleden: "Het lijkt de Overtoom wel". Een reclame die ook verwees naar hun hele snelle serviceverlening en bezorging.
Kortom: bij FixPart doet men met wat men belooft.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
In een huishouden met kinderen kan ik nauwelijks een dag zonder wasmachine . Het rubber van de deur lekte maarja ik ben niet echt ervaren met het repareren van wasmachines. Ik zocht op deze website naar het onderdeel. Vond een eenvoudige lijst waar ik het typenummer in kon vullen, vond nog makkelijker een goedkoper alternatief. Die stond eronder aangegeven en scheelde de heldt van het geld! Ook fijn met kinderen want die zijn al duur genoeg. Twee dagen later in huis dus geen wachten. Kortom erg prettig allemaal!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Zonder ophef of reclame ben ik super blij met de bestelde producten door hun heb ik mijn trouwe koffiezetapparaat kunnen fixxen was verbaasd dat ze deze onderdelen überhaupt konden leveren, heb nu ouderwets lekkere koffie zoals ik in 2015 dit toen kocht ben blij dat het werkt, en dat ik goede info kon verkrijgen ja zonder veren te geven .. super service en zeker originele onderdelen thanks lang leven koffie want zonder koffie.. is de ochtend toch niet te doen gr stefan
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Ik snap dat er met honderden, misschien wel 1000+ product leveringen per dag wel eens wat fout kan gaan. Daarvoor is een klantenservice om het probleem op te lossen. In mijn geval ging het helaas fout (defect product geleverd) en de afhandeling van retour aanvraag R202301405491-1 verloopt nogal stroperig. We zijn nu ruim een week verder en ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben. Geld weg en onbtuikbaar product.
Een snoer van 10m voor mijn Nilfisk stofzuiger besteld en betaald. Krijg ik een klein moertje toegestuurd in een enorme bubbeltjes envelop! Ik wacht nu op mijn snoer of mijn geld retour
Naar aanleiding van mijn eerder geschreven slechte beoordeling, moet ik zeggen dat mijn klacht snel werd behandeld en ik zeer snel het complete bedrag terug kreeg. Ben hier zeer tevreden mee.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Groot assortiment. Snelle levering. Informatie (filmpjes) over hoe onderdelen gemonteerd/demonteerd moeten worden. Ik denk dat veel witgoed veel te snel vervangen/afgedankt wordt, terwijl er wellicht het na de vervanging van een onderdeel nog jaren mee kan gaan. Daarnaast geeft het voldoening om bijvoorbeeld. Samen met je partner zo'n klus te klaren en geld te besparen.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Ik had 2 jaar terug gezocht naar een afstandsbediening voor mijn lg robotstofzuiger en kon deze nergens vinden, nu gelukkig wel bij fixiparts. Ik heb samen met mijn vrouw ook een ontmoetingswerkplaats www.dejojo.org en onderdeel daarvan is ons repaircafe. We zijn dus ook voornemens om voor ons repaircafe op uw site te kijken voor onderdelen in de toekomst👍
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Snelle levering van het vervangende verwarmingselement voor onze oven. Maar helaas ontbreken de bevestigingsboutjes. Terwijl het toch wel te verwachten is dat, als het element vervangen moet worden, ook de boutjes wel gecorrodeerd zullen zijn. Kleine moeite om gelijk even twee boutjes met de juiste maat mee te leveren, lijkt ons.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
4 dagen geleden
Een persoon stuurde mij een overzicht waarop ik het onderdelennummer kon zien. maar de volgende persoon wist niet waarover ik het had toen ik met de nummers aan kwam. de eerste was super handig, de tweede niet zo efficient. als iedereen met plaatjes werkt waarop de onderdelen aangegeven staan dan gaat het makkelijk.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
De communicatie is vaak best traag. Ook de lever tijd van het onderdeel wat besteld was klopte niet. Ipv 3-5 werkdagen was het meer dan 2 maanden. Toen kwam het onderdeel in 1000 stukken aan op adres. Daarna gecommuniceerd en wel netjes en VEEL SNELLER, beter verpakt een tweede wel intact onderdeel ontvangen.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Ik heb twee bestellingen gedaan. De eerste levering duurde langer dan normaal, bij navraag bleek het artikel niet meer geleverd te kunnen worden en kreeg ik direct mijn geld terug. Tweede bestelling werd zonder problemen super snel geleverd. Fixpart staat bij mij bovenaan voor als ik onderdelen nodig heb.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Heb artikel bestel en kreeg netje bericht toe het verzonden was.
Helaas had de leverancier het verkeerde onderdeel verstuurd , dit aangegeven
En deze is kosteloos vervangen door een nieuw onderdeel en het verkeerde onderdeel hoefde niet terug gestuurd te worden . Top op gelost
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Snelle levering en makkelijk je onderdelen te vinden op de site.
Had een nieuwe zetgroep nodig voor m’n koffie automaat van 12 jaar oud. Dacht al een hele nieuwe te moeten kopen maar met een bij jullie bestelde originele Siemens zetgroep loopt het apparaat weer als een zonnetje.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Fixpart heeft precies de juiste onderdelen verstuurd en de volgende dag al binnen. Met goede begeleiding van informatievoorziening tot levering. Achteraf bleek er veel meer kapot te zijn dan alleen de bestelde onderdelen. Ook de afwikkeling daarvan perfect opgelost.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
13 mrt. 2023
Onderdelenpakket had meerdere componenten en hoorde eigenlijk niet bij mijn oven waar het volgens de site wel geschikt voor was.
Het onderdeel wat ik nodig had zat er echter bij.
Siemens levert dit niet meer los. Dus toch gevonden!
Levering was onwaarschijnlijk snel.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Had een verkeerd onderdeel besteld omdat ik het type nummer van mijn apparaat er niet tussen stond.
Uitgebreid advies gehad bij het retourzenden over waarom mijn type er niet tussen stond en waar ik eventueel verder kan zoeken naar het benodigde onderdeel.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Bestelling direct verzonden. Post nl heeft er een potje van gemaakt en daardoor kwam de zending 4 dagen later pas binnen .
Helaas echter verkeerde toegezonden. Hier moet meer aandacht aan besteed worden want de machine is nog steeds buiten bedrijf.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.