FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.861 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden67.615 beoordelingen in totaal

30 dec 2023
Goede beantwoording door klantenservice. Via de website kon ik niet het juiste onderdeel vinden. Het type koelkast dat ik heb stond er niet op. Ik selecteerde een zelfde onderdeel van een ander vergelijkbaar type koelkast van hetzelfde merk Siemens en stuurde een vraag in, met uitleg wat ik zocht en foto's van mijn type plaatje. Daarop kreeg ik eerst de informatie van het andere type (beetje onhandig van Ruben, hij had de vraag niet zorgvuldig gelezen). Toen ik daar op reageerde kreeg ik later van Saskia een helder antwoord over het onderdeel van het juiste type koelkast met een heldere exploded view tekening Ik geef niet vijf sterren, maar een ster minder omdat ik het onderdeel wel erg duur vindt. Ik had ongeveer 2x5 euro verwacht, maar het was 2x 20 euro.... Voelt een beetje duur voor 2 plastic dopjes. Maar goed, er was geen andere website waar ik deze onderdelen kon vinden.

18 sep 2023
8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Ik zocht een onderdeel "printplaatje…voor LG combimagnetron

Ik zocht een onderdeel "printplaatje met klok aanduiding"voor onze Lg combimagnetron . Na zoeken op Google kwam ik Fixpart.nl tegen. Helaas geen foto op de site van gezochte onderdeel, dus een product aanvraag email verzonden met 2 foto' s van het onderdeel. Kreeg snel een reactie van de klantenservice, dat het gezochte onderdeel geleverd kon worden, er zat ook een bestel link bij. Dus op goed vertrouwen besteld ( wel eerst review's bekeken op google ). Onderdeel werd met wat vertraging, omdat het besteld moest worden, inderdaad geleverd en tot mij grote blijdschap was het inderdaad het juist gezochte onderdeel, onze combimagnetron werkt weer prima. Dus alle lof voor Fixpart.nl en hun klantenservice, echt Top. Mijn tip, is er geen foto op hun site van het onderdeel, stuur dan foto's mee met je aanvraag en het wordt geregeld door hun klantenservice als ze het kunnen leveren.
GD
G.C. D.
DEN BURG

Foto is van oude Brouwgroep

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de verzending. Helaas had ik het volgende probleem !! Schroef van Microswitch zat los bij de Nieuwe Brouwgroep met vervelende gevolgen. Verder het hele verslag. Te veel water in het koffiedik bakje. Oude brouwgroep lek. Na het plaatsen van de nieuwe Brouwgroep kreeg ik de melding Zetgroep plaatsen. Deze zat er in dus dit was een vreemde melding. De steker uit het stopcontact gehaald omdat de machine niet uit wilden. De zetgroep wilde er niet uit maar door de palletjes naar elkaar te brengen kon ik de zetgroep er uithalen. Nogmaals geprobeerd maar het zelfde verhaal. Mijn advies is kontroleer bij de nieuwe Brouwgroep als de schroef van de Microswitch goed vast zit. 1 a 2 mm en de Microswitch word niet ingeschakeld. Vr. Gr. G.C. Drijver

FiXPART op schaal van 0 tot 10 waardering 7 …

FiXPART Goededag bent te vreden met fixpart en snelle service mijn dank aan personeel Voor hun in zet. Fixpart helaas laat met Reageren van e-mail berichten en dat jullie laat weten zo wel in bericht als bij besteling onderdelen niet kan terug sturen dat wel mogelijk is volgens de voorwaarden.zie voor waarde om hand te haven fixpart daar op wijzen en personeel Van op de hoogte te brengen. Is op bouwd kritiek en optimaliseren zowel bedrijf fixpart als klanten service personeel media trening het bedrijf fixpart. Graag uw reactie fixpart.m.v.g.erwin
19 jun 2024

Tapijt op borstelen staand,ipv op je knieen.

Artikel keuze is ruim voldoende. De website is uitstekend,wat betreft info over het onderdeel wat men nodig heb bij herstellen van apparaat of onderdeel. Betaling voor de artikelen gaat makkelijk. Supper snelle levering zodat men snel het onderdeel toe kan passen of repareren. Wat betreft mijn bestelling een Turbo stofzuiger hulp stuk met roterende borstel alle polen van mijn tapijt staan weer omhoog,nooit gedacht dat stofzuigen leuk zou worden met uitstekend resultaat.
2 jul 2024

Prima aanschaf bij een prima winkel...

Goed bedrijf met goede snelle service en een goed gestructureerd website. Onderdelen zijn makkelijk terug te vinden als jij het merk en modelnummer van jou apparaat maar bij de hand hebt. Twee nieuwe vetfilters voor mijn Siemens afzuigkap besteld. Keuring op tijd geleverd. En alles past perfect. Het schuifmechanisme om de vetfilters te plaatsen/verwijderen zijn veel steviger dan die van de oude originele vetfilters. Kortom: prima aanschaf bij een prima winkel.
18 jun 2024
Fijne overzichtelijke website, reeds vaker besteld en elke keer juiste onderdeel kunnen vinden. Normaal ook snelle bezorging , maar bij afgelopen bestelling duurde het wat langer doordat PostNL niet aan de verlangde service kon voldoen. Gevolg onderdeel niet binnen op de volgende dag (zaterdag) maar pas op Maandag . Dat was even een tegenvaller maar nogmaals dit ligt niet aan jullie service en /of jullie producten. Dat is gewoon goed 👍👍
22 jun 2024
Schokbrekers besteld voor m'n miele wasmachine. onderdelen gemonteerd en machine draait weer als nieuw. M'n schoonzus vertelde dat haar wasmachine ook bijna weg liep.en vertelde ik haar dat ik de Schokbrekers had vervangen en daarmee het probleem verholen was.dus hebben we ook 2 Schokbrekers voor haar machine besteld.en gemonteerd en ook haar machine draait weer perfect Prima Prijs kwaliteit verhouding Snelle levering

Deur filter proline condensdroger

Ik had een deur filter voor een condensdroger besteld bij jullie. En was er super snel top. Maar ik had de verkeerde maat besteld dus geroutineerd en gevraagd of jullie hem ook in een kleineren maat hadden. Dat hadden jullie niet kreeg ik als antwoord. Maar ik zocht het op ,en jullie hadden hem wel. Dus die dan maar weer besteld en die paste wel. Dus er is wel verbetering aan te passen bij jullie. Mvg Johan moras
2 jul 2024

Problemen met het bestellen van onderdelen vanuit het buitenland? Fixpart schiet te hulp!

We zijn onlangs teruggekeerd naar Australië. Onze wasmachine wordt daarom gezien als import, waardoor wij een nieuw onderdeel uit Nederland moesten bestellen. Dit was erg verwarrend omdat Australië verschillende voorraadnummers voor reserveonderdelen hanteert. Het personeel van Fixpart zorgde er uitstekend voor dat we het juiste onderdeelnummer voor onze machine hadden. When the part arrives, we will send a photo!
V-snaar past gelukkig perfect. Prijs was de laagste voorzover ik heb kunnen zien. Om de trommel krijgen was nog even een klusje en dit verschilt per wasdroger. Kunst was om de voorkant los te maken en hem aan de bovenkant erop te leggen en de mand langzaam rond te draaien; met dank aan Youtube. Snel geleverd, waardoor we nu weer een werkende wasdroger hebben (2 dagen nadat hij kapot is gegaan).
27 jun 2024
Super makkelijk bestelproces. Zodra je de details in hebt gegeven van je apparaat kun je heel makkelijk zien wat er beschikbaar en compatibel is zodat je zeker weet dat je het juiste onderdeel krijgt. Daarnaast heb ik nu al van meerdere apparaten de levensduur flink kunnen verlengen door er een reserveonderdeel voor te bestellen. Goed voor de portemonnee en het klimaat!

Super service

We kregen eerst een door ons zelf verkeerd besteld artikel binnen en die stuurde we terug ze meldde ons toen wat we wél nodig hadden en dat bestelde we dus! Toen kwam het product licht beschadig binnen en zonder moeilijke verwijten stuurde ze direct een nieuw artikel toe. Ik waardeer dit en wil hiermee zeggen dat dit service is vandaag de dag niet vanzelfsprekend
19 jun 2024
Met Fixpart veel geld bespaard! Vervangen schokbrekers Miele W2515 blijkt fluitje van een cent. De 350 euro aan reparatiekosten heb ik bespaard door zelf twee schokbrekers van FixPart te monteren voor 2x €10,00 per stuk + verzendkosten. 1,5 uur werk. Kind kan de was doen met dank aan Fixpart. Machine draait werkelijk weer als een zonnetje, ook met beddengoed.

Fast delivery, replacement lid fits.

I was able to find a replacement for my dishwasher's salt compartment lid. The delivery was fast enough. Although the lid isn't identical to my original, it's similar enough and fits perfectly. The only downside is the cost — I paid almost 20 euros (including delivery) for a simple plastic lid. I would have been happier if it had been around 10 euros.
Eerlijk het is een fantastische site waar je je onderdelen kunt bestellen van alles , de bezorging of de service is extraordinair Max binnen 3 dagen wordt alles thuis bezorgd, helaas mijn onderdeel die ik besteld is snel kapot .maar heb een nieuwe gekregen het doet fantastisch Ik raad het om bij hun te kopen en te bestellen Abdel ,,
Fantastische eerste ervaring met FixPart! Een vrij eenvoudig te vervangen onderdeel van onze wasmachine was kapot. Kwam na online onderzoek op de site van FixPart. Modelnummer van de wasmachine ingevuld en kwam daarna op diverse onderdelen. Het bestelde onderdeel kwam daarna vrij vlot uit Duitsland en heb het zelf eenvoudig vervangen.
JV
Jos v.
Utrecht
2 jul 2024

Goede service en advies, snel geleverd.

Heel goed meegedacht aan de reparatie van onze Siemens stoomoven en de onderdelen snel geleverd. In 1e instantie dachten we de ventilatormotor (meestal het euvel bij E6100 storing), maar een enkele keer komt het dus voor dat het de koelventilator is. En dat was bij ons zo. We moeten nog wel de retour terug ontvangen op onze rekening.
2 jul 2024
Breed assortiment aan onderdelen, goede vindbaarheid op site. Twijfel wel of het toegezonden rubber een origineel LG onderdeel is zoals op de site wordt vermeld. Kwaliteit/dikte van rubber lijkt iets minder te zijn. Ook is het originele LG nummer niet op verpakking terug te vinden. Maar de wasmachine werkt weer uitstekend!
19 jun 2024

Bosch koelkast flessenrek/bak voor in de deur.

Ik was aan het twijfelen over het product of het wel zeker het juiste was. Het ging om een Bosch koelkast flessenrek/bak voor in de deur. Heb een bericht gestuurd en kreeg vrijwel meteen reactie terug welke dat ik moest bestellen. S'middags besteld en de dag erna volgens schema bezorgd 👍🏻toppy service 😊
Snel vinden van juiste onderdeel, hoewel ik door het prijsverschil met andere websites wel twijfelde of het echt het goede onderdeel was. Foto’s zouden wat beter van kwaliteit mogen zijn en bij specifieke producten ingezoomd op delen, zodat je makkelijker kan zien of het echt het juiste onderdeel is