justwedi.nlReviews

Huib Burmanje

Beoordelingen voor justwedi.nl

14 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor justwedi.nl

Super vriendelijke mensen die ook met je meedenken. We hadden materialen over na de klus en konden ook probleemloos terug. Dus kortom supertevreden. En bedankt voor het regelen nog Lisette 👍🏻
Het contact met de medewerker om alles te controleren is super
Goede en snelle levering.
Het plaatmateriaal van Wedi is op dit moment moeilijk te verkrijgen. De meeste webshops geven dat ook duidelijk aan, maar bij justwedi.nl staat er bij levertijd één werkdag. Direct bestellen dus.... alleen daar klopt niets van. Ook bij Justwedi duurt het minstens een week en ze bellen je op als je al besteld hebt. Uiteindelijk is alles wel geleverd, maar de levertijd is misleidend.
Antwoord van justwedi.nl
Bedankt voor de referentie. We hebben inderdaad wat leverproblemen gehad door wereldwijde tekorten maar gelukkig is de voorraad weer redelijk op orde. Wanneer toch misgepakt wordt schakelen we direct op en stemmen we de opties af. Misleiden is natuurlijk niet de bedoeling en ook niet zo bedacht. Onze excuses dat het in deze bestelling even mis liep.
Bij vragen over levertijd even contact gezocht. Uitstekend geholpen met een hele goede service en navolging.
Meerdere malen telefonisch contact. Werd goed geholpen .Wat men vertelde deed men ook. Prima ervaring
Duidelijk, snel, verschrikkelijk goed verpakt geleverd op de afgesproken dag. Helemaal goed.
Ondanks problemen met de leverancier toch goed opgelost
Uiterst tevreden over de levering en het product.
Alles correct naar tevredenheid afgehandeld
Snel geleverd.
Tevreden
Ze bleken de spullen niet op voorraad te hebben liggen. Ik wilde dat ding dan ook annuleren. Vervolgens bleek alles geannuleerd. Tien dagen later heb ik mijn geld nog niet terug
Antwoord van justwedi.nl
Bedankt voor de feedback. De voorraden staan inderdaad wereldwijd onder druk maar we proberen hier zo goed als kan omheen te werken. In dit geval is dat niet gelukt, sorry hiervoor. Het terugstorten is zo ver wij kunnen zien 10 dagen terug gedaan, je hebt inmiddels een mail om dit te verifiëren. Mocht het toch niet ontvangen zijn dan gaan we direct op onderzoek uit. We horen het graag.