justwedi.nlBeoordelingen

4.37/5.00

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over justwedi.nl

Beoordeling
De levering was niet op tijd en niet de juiste materialen. Wij hebben extra kosten hierdoor opgelopen. Robin heeft bewezen haar uiterste best gedaan om dit te herstellen De chauffeur heeft netjes gemeld
Word op tijd contact opgenomen over leverdatum. Levert op tijd. Vriendelijk
netjes compleet geleverd
Uitstekende service en zeer behulpzaam
Producten waren goed verpakt en zijn netjes afgeleverd. Contact met Justwedi.nl was heel goed. Je wordt goed op de hoogte gehouden.
Is uitstekend
Niets anders dan lof voor dit bedrijf. Werd keurig de dag na bestellen gebeld voor tijdstip van levering. Ook de levering zelf liep zeer goed. De chauffeur belde mij een uurtje van te voren over het tijdstip van leveren. Alles keurig afgeleverd
Diverse Wedi materialen besteld. op de site stond dat alles binnen 1 dag leverbaar was. Dat bleek helaas niet zo te zijn, verzending zou 1 week duren. echter op de dag van levering bij navraag hoe laat men kwam, het bericht terug dat de leverancier leverproblemen had. Vervolgens kwam de levering pas na het weekend. Vandaag de spullen binnen gehad en dat was prima. netjes verpakt. alles compleet.
 Antwoord van justwedi.nl
Ook wij hebben door de huidige situatie inderdaad wat problemen ondervonden met leveren. Gelukkig kunnen we zeggen dat het logistiek nu weer op de rit en zelfs verbeterd is. Fijn dat alles netjes en compleet bij je is bezorgd. Succes met de klus!
Makkelijk en levering volgens afspraak.
Snel, netjes en vriendelijk. Aflevering voor de deur. TOP!