verf-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

verf-plaza.nl

1.318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.875 beoordelingen in totaal

6 aug 2023
Zeer snelle levering. Het blik vertoonde alleen roest aan de binnenkant bij het deksel en dat komt in de verf. Was het een oud blik?
NG
N. G.
Tricht

30 jul 2023
Het verfblik dat ik ontving was niet/zeer slecht gemengd. Hoewel we met het bijlgeleverde stokje zeer goed hebben proberen te roeren, ontstond er duidelijk kleurverschil op de muur. Een deel van het pigment zat bovenin het verfblik, een deel helemaal op de bodem. Nieuwe verf moeten kopen en alles overgedaan. Ontzettend balen. Verfplaza is wel per WhatsApp bereikbaar op zaterdag maar reageert alleen via een automatisch bericht. Dat schiet niet op. De meeste verfklussen worden in het weekend gedaan. Elke bouwmarkt is wel op zaterdag en vaak ook op zondag open. Daar kun je dan wel terecht met je klacht of om je verf om te ruilen.

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

4 jul 2024
De levering was heel snel, helaas was de emmer met muurverf dusdanig beschadigd dat er meer verf in de doos zat dan in de emmer. Het was duidelijk dat dit veroorzaakt was door post.nl. Na telefonisch contact met verf plaza werd gezegd dat er een nieuwe emmer verzonden zou worden. En inderdaad de volgende dag was hij heel bij ons thuis. Kortom een topbedrijf
RS
7 jul 2024

Keurig product, verzending viel tegen

Verf voldoet aan verwachting en goed ingepakt bij verzending. Ik baalde wel dat de levering ondanks ‘volgende dag in huis’ pas na twee dagen in huis was. Met kleine kinderen moet je veel plannen, waardoor ik nu in de late avonduren nog aan de slag moest.
8 jul 2024
Snelle en complete levering. Wat kan beter: ik heb 3x dezelfde spuitbus met dezelfde verf besteld en iedere keer bevat de sticker op de spuitbus andere informatie. Ik zou elke keer exact dezelfde sticker verwachten bij dezelfde bestelling!
29 jun 2024
Snelle levering voor een goede prijs. Ik heb 2k Sikkens Wapex 660 Mat gekocht voor mijn garagevloer. Ziet er keurig uit. Hoopt dat het zo blijft op de lange termijn!
3 jul 2024

Goed geregeld

Bij aankomst bleek een emmer muurverf te zijn gebarsten tijdens het vervoer. Zonder problemen en gezeur werd een nieuwe toegestuurd. Netjes en professioneel
1 jul 2024

Zeer aan te bevelen webshop.

Groot assortiment tegen scherpe prijzen. Snelle verzending en goed verpakt. Op mijn mailtje werd snel en correct gereageerd. Al met al een prima webshop!
6 jul 2024
Goede persoonlijke service. Een verftester die ontbrak in het assortiment hebben ze persoonlijk gemengd zodat alle kleurtesters verzonden konden worden.
ED
Ellen d.
Alteveer
Fantastisch dat je spuitverf in een bus op kleur kan laten mengen. Snelle nette levering, goed verpakt. Tevreden klant!
4 jul 2024
Prima service en snelle service !! Wel is de communicatie mbt korting acties niet altijd even duidelijk
9 jul 2024
Snelle verzending en uitstekend verpakt. Goedkoopste aanbieder van Sikkens verf met een mooie korting.
11 jul 2024
De verf bakjes waren beschadigd tijdens transport. De rest was ok. De verpakking kan beter

Top, snel verstuurd en bezorgd en kwaliteit.

Verf ontvangen van het merk Little Green, netjes bezorgd en echt kwaliteit verf en rollers
Adequate orderafhandeling ook bij een back-order Goede communicatie middels whatsapp
2 jul 2024
Very good store with professional consultants for buying correct paint and tools
Alles is volgens boekje verlopen, ben erg tevreden. Zeker voor herhaling vatbaar
7 jul 2024
Verf werd snel en zorgvuldig verpakt verzonden. Enige leverobstakel was PostNL.
8 jul 2024
Goede en snelle service en bericht als de bestelling later komt. Heel prettig
RS
René S.
Roosendaal
De perfectie verf voor de klus inde juiste mengkleur, met gratis verfkwast.
YB
Yvon B.
Nuenen
29 jun 2024
De verf en rollers waren keurig verpakt en de volgende dag al geleverd.

Top

Snelle levering, prima communicatie. Goede verf, perfecte kleur.