debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.68 / 5.00

376 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Top

Snel en duidelijk geregeld. Persoonlijke benadering.

1 week geleden
ik heb mijn producten nog niet mogen ontvangen en ook nog geen leveringsdatum i.v.m. afhankelijk van de fabriek maar vind het jammer dat ik als betaalde klant zelf kan mailen om op de hoogte te zijn van....

Antwoord van debouwmarktshop.nl
Helaas bleken de betreffende binnendeuren verkeerd geproduceerd waardoor de levertijd flink op liep. Door de unieke look van de deuren was er geen alternatief voor handen. Bedankt voor je feedback m.b.t. het mailen.
1 week geleden
goed service (je wordt gebeld), snelle levering, producten zijn goed helemaal tevreden.

Goede levering

Prima service, snelle levering

1 week geleden
Eenvoudig besteld op de website, en nog dezelfde dag kunnen afhalen. Was voor een spoed klus. Perfect geholpen, perfect meegedacht, en een zeer scherpe prijs. Ik beveel de bouwmarktshop.nl aan

1 week geleden
Fijn dat je zo snel door kon! Dank je wel en graag tot een volgende keer.

1 week geleden
Klantenservice is top; persoonlijk, snel en behulpzaam.

2 weken geleden
Fermacell platen besteld ,er was een aantal beschadigd ,waarvoor er een extra geleverd is denk ik ,want was er 1 meer dan besteld dus daar kun je niks verkeerds van zeggen. De pallet is echter aan de straat geleverd en achtergelaten in de regen , omdat de chauffeur zgn niet naar beneden kon rijden met de pallet , terwijl dit meerdere malen per dag wel door andere leveranciers wordt gedaan

1 week geleden
Inderdaad vervelend dat de chauffeur niet voor kon rijden. Dank voor je feedback, daar kunnen we wat mee. Succes met je klus!
Is gewoon goed

2 weken geleden
Perfecte afhandeling van bestelling met goede nazorg

Zeer tevreden

prima afgeleverd

goede product omschrijving nette levering van de producten

2 weken geleden
voor de 2e maal een bestelling gedaan voor een afleveradres wat geen officieel adres heeft. voordeel is dat je met bestellen een extra opmerking kunt toevoegen. gevraagd om de chauffeur een half uur voor lossen te laten bellen. alles is prima geregeld en afspraken worden nagekomen en mail snel beantwoord.

2 weken geleden
de bestelling is prima verlopen ik kreeg gelijk een telefoontje om de leverdatum af te spreken en op de dag van levering een telefoontje van de chauffeur een tevreden klant

3 weken geleden
We hebben meerdere bestellingen geplaatst. Zowel bezorging als zelf afhalen zijn uitstekend verlopen. Complete levering. Bij 1 levering was een doos geopend en was de inhoud niet compleet. Binnen 1 werkdag werd alsnog een correcte doos met inhoud geleverd.

3 weken geleden
Een grote bestelling gedaan maar de spullen worden niet op tijd geleverd, verschoven lever tijden worden alleen gemeld en niet overlegd, mail wordt traag beantwoord terwijl er problemen zijn met levering. Mijn project heeft nu 2 weken vertraging opgelopen.

1 week geleden
Een levering waar we niet trots op zijn. Inmiddels is er geleverd en hebben we in goed contact afgerond. De oorzaken zijn de kern van enkele verbeteringen die doorgevoerd worden.