Certificaat voor debouwmarktshop.eu

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 356 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.131 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

gewoon ok
4.33

Prima service en de chat is fantastisch.
4.33

Goede communicatie na plaatsing bestelling en levering goederen.
5.00

Snelle levering, zeer vriendelijk geholpen, uitgebreid assortiment
4.67

levering, contact en materialen allemaal top
5.00

Vriendelijk en correct telefonisch contact gehad na mijn bestelling via de webshop. Ook de levering en de materialen zijn zoals verwacht mag worden.
Helemaal top dus.
5.00

Bestelde spullen konden helaas niet 1 levering gebracht worden. Dit was niet gecommuniceerd. Gelukkig zijn resterende spullen per koerier dezelfde dag bezorgt.
4.67

levering heeft lang geduurd omdat er onduidelijk was waar het product te verkrijgen was. Product op zich goed maar beschadigd aangeleverd.
Robin is echt een uitstekende medewerker ze heeft ons echt goed geholpen.
3.67

Na wat oriëntatie bij debouwmarktshop.eu uitgekomen. Eenvoudig bestelling geplaatst na advies voor alternatief materiaal. Door wens om zelf op te halen, was dit direct te regelen en naar tevredenheid mee te nemen.
4.33

De service en na service waren prima. de levering verliep soepel en efficient.
4.33

We hebben besteld laten leveren en laten plaatsen . Wel Perfekt snel super vriendelijke gasten . Gewoon top weet waar ik moet zijn vanaf nu Wel dank je wel grts Hada
5.00

Telefonisch en via chat contact gehad, erg vriendelijk allemaal. Denken ook echt mee en de service is prima. Het product was netjes. Werden ook nog geholpen met het in de auto leggen.
5.00

Levering snel en met een vriendelijke chauffeur afgeleverd
Levering reeds gemonteerd Alles verliep op rolletjes en was de wand zo klaar.
Geweldig systeem en vrij simpel te monteren.
Ben uiterst content met de nieuwe voorzetwand.

4.00

Levering netjes volgens afspraak, order was niet helemaal compleet en dit wordt netjes en snel opgelost.
Dezelfde dag nog een belletje of de levering goed is aangekomen

Top service dus
4.00

Super goed geregeld. Snelle reactie. Toen ik uiteindelijk mijn bestelling eerder geleverd wilde hebben was dit geen probleem Aanrader
5.00

Bestelling is correct en door een uiterst vriendelijke chauffeur geleverd.
Mijn dank daarvoor.
5.00

Zeer klantvriendelijk. Prijzen zijn goed. Vriendelijk, snel en persoonlijk contact.
5.00

Ik was blij verrast door de snelle, vriendelijke en service gericht contact . Het materiaal was van goede kwaliteit en de levering was er op de afgesproken tijd en werd op de gevraagde plek gelegd. Ik ben en was meer dan tevreden
5.00

Dakpannen en toebehoren gekocht bij bouwmarktshop.eu. Keurig op tijd geleverd, pannen zien er keurig uit.
5.00

product snel geleverd alleen door omstandigheden nog niet gebruikt.
5.00

Snelle levering. Goede service.
4.67

snelle levering van de diepgrond.
Fermacell platen gemakkelijk op kunnen halen in Tilburg
4.00

levering conform afspraak, producten goed verpakt en vervoerd, service correct nacontrole of de zending goed is verlopen.
5.00

Snelle levevering. Duidelijke rn overzichtelijke website met d goede product omschrijving. Goede lijm met dubbele uitloop daar is over nagedacht met 1 handeling gemakkelijk de lijm aan te brengen.
5.00

In goed overleg levermoment afgesproken.
5.00

goede en snelle levering van producten.
5.00

Dit is de eerste maal dat ik zaken met het bedrijf doe.
Het persoonlijk contact was uitstekend.

snel contact goede afwerking
5.00

Van bestelling tot levering alles volgens afspraak verlopen.

SUPER BEDANKT

Geen opmerkingen.
Alles keurig geleverd zoals het hoort.

Prima levering en afwikkeling
5.00

In overleg met de bouwmarktshop is de bestelling op tijd geleverd op een door ons aangegeven moment. Levering was compleet en de service was zeer netjes en goed.
4.67

De bouwmarktshop is bijzonder klant- en servicegericht, zij doen er alles aan om te laten merken dat zij persoonlijk betrokken zijn bij u en uw bestelling. Goed bereikbaar, komen afspraken na, prijs/kwaliteit dik in orde. Ben erg tevreden en beveel het bedrijf zeker aan

Niets op aan temerken

Goed produkt. Snelle levering. Prima service. A++
5.00

perfecte afhandeling en ondanks vakantie drukte was de bezorging op de verzochte datum en tijd; Top, volgende bestelling weer bij de bouwmarkt shop.
5.00

Goed product. Gemakkelijk en snel te verwerken.
5.00

Altijd snel antwoord via de live chat. Je wordt vriendelijk te woordt gestaan.
Goede prijs en snelle levering.
5.00

bestellen en leveren is prima verlopen

debouwmarktshop.eu klantbeoordeling

debouwmarktshop.eu

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

debouwmarktshop.eu werd op 20-01-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!

Industrieweg 5F

5262 GJ Vught
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Huib Burmanje
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met debouwmarktshop.eu.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen