Certificaat voor debouwmarktshop.eu

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 377 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.201 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Zeer tevreden met de Faay VP54 wandpanelen. Makkelijk en snel in gebruik. Bovendien zeer prettig geholpen bij het bestellen en tijdig updates gehad over de levering. Als klap op de vuurpijl nog gebeld of alles naar wens is geleverd Mijn complimenten hiervoor
5.00

Eerst werd de bestelling gecontroleerd of alles klopte en na levering werd er ook gebeld of het goed was gegaan top.
5.00

Zeer goede webshop. Materiaal zeer netjes geleverd volgens afspraak. Wat een pluspunt is

Niet twijfelen gewoon bestellen want hun prijzen zijn echt heel correct

Bedankt voor de goede samenwerking
5.00

Goede communicatie en levertijd. Bezorgtijd was wel vroeger dan gecommuniceerd (gelukkig was ik al aanwezig)
4.00

Vriendelijk en persoonlijk service, snelle levering en A-merk producten zoals Wedi board voor een goed prijs
5.00

Correcte levering, prima service.
4.00

perfect op tijd alles geleverd volgens afspraak goede producten
5.00

Prettig om mee samen te werken
5.00

Na bestelling van wedi platen en bijbehorende extras telefonisch gecontacteerd om de levering te regelen binnen de op de site aangegeven termijn. Binnen twee dagen precies volgens opgave bezorgd.
Super handig materiaal om de badkamer snel af te werken en tegelklaar te maken. Een aanrader

Top service
5.00

Al een aantal keren bouwmaterialen besteld via debouwmarktshop.eu. Kwalitatief goede merken in het assortiment zoals Wedi, Fermacell en de proffesionele Knauf producten welke wij besteld en gebruikt hebben. Ook de Skantrea deuren incl. kozijn zijn goed. Leveringen volgens afspraak en goede service, ook wanneer we tussentijds nog aanpassingen aan de bestelling wilden doen. Kortom topbedrijf

Prima bedrijf.
dag vooraf bericht over tijdstip levering materialen
levering stipt op tijd
Materialen, geen manco's
over alles is vooraf gecommuniceerd.
prettig bedrijf om mee zaken te doen.

Perfecte levering , super fijn bedrijf , echte aanrader
4.33

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de wedi-platen en de levering. Één stel platen kwam iets later, maar de telefonische- en mailservice waren uitstekend.
5.00

Goede info en begeleiding bij bestelling en levering. Complimenten

Perfect team. Dank jullie wel. Tanja
5.00

erg fijn en goede winkel. super fijne service
5.00

Snelle levering en directe communicatie. Mijn bestelling kwam via 2 verschillende kanalen waardoor ik extra bezorgkosten zou krijgen. Zij kwamen met een passende oplossing en vervolgens betaalde ik niks extra :)
5.00

Niet alle producten op de site zijn snel leverbaar.
Medewerkster heeft naar alternatief gezocht en een snelle levering weten te bewerkstelliggen.
4.33

Onze bestelling had een wat langere levertijd dan verwacht, daarover werden we netjes geïnformeerd. Op dag van levering kregen we een heel nauwkeurige levertijd door, helaas werd deze bij lange na niet gehaald. De levering kwam pas na 6 uur en ik was te laat op mijn werk. Maar het contact met de bouwmarktshop was heel prettig. Ze probeerden echt goed te helpen en waren erg attent.
4.67

grote levering gips platen , locatie ietwat moeilijk te bereiken daardoor geleverd met kooi aap chauffeur meer dan zijn best gedaan om de levering voor de deur af te zetten ( gelukt maar paar gips platen beschadigd ) voor de juiste levering de heeft de planning erg hun best gedaan om alles op tijd te leveren mijn dank hier voor volgende keer zeker weer gebruik van maken ,Thx
4.67

Levering keurig op afgesproken tijd, alles goed verpakt en onbeschadigd. Zelf nog een zeer vriendelijk telefoontje eind van de dag om te controleren of alles met de levering goed was verlopen. Prima service en levering
5.00

De Bouwmarktshop heeft opnieuw mijn verwachtingen weten te overtreffen. Toen ik eindelijk zover was om met de reeds bestelde spullen de klus te klaren kwam ik er achter dat ik met bestelde fermacell niet zou uitkomen. Na overleg werden de onbrekende platen en schroeven met spoed opgestuurd. En dat allemaal tegen een zeer aangename prijs. Bedankt voor de snelle actie, meedenken en het leuke contact
5.00

Underlayment bestelt bij de Bouwmarktshop. Na bestelling werd ik gebeld wanneer ze de platen konden bezorgen. Omdat ik zelf niet thuis zou zijn en de bouwvakkers 4 hoog bezig zouden zijn spraken we af dat de chauffeur mij zou bellen als hij de straat in reed. Dit werd keurig oer mail bevestigd, en de chauffeur belde ook nog Mooie platen en ijzersterke communicatie. Dank bouwmarktshop

top

Servicegericht
5.00

Hele goede service zelfs in het wekend, maar er waren 3 dakpannen defect en dat was jammer
4.33

Prima verzorgde zending, snelle levering tegen goede prijzen.
5.00

Zeer behulpzaam personeel zelf in het wekend, van de 120 dakpannen die heb besteld waren er maar 3 gebroken dat is iets minder. Maar daar de bouwmarkten niks aan doen.

Gewoon goed
4.00

Product was prima, levering ronduit slecht.
Op leveringsdag werd niet geleverd maar je moet er wel de hele dag voor thuisblijven want men kan zelfs niet aangeven of er in ochtend of middag geleverd wordt. Na contact werd beloofd vgl dag te leveren dus weer hele dag aan huis maar er werd wederom niet geleverd Op de 3e werd geleverd, 2 volle klusdagen verloren
2.67
Redelijk

debouwmarktshop.eu antwoordt: 31-10-2017
Dit was een vervelende situatie inderdaad, wij begrijpen uw reactie. De valkuil van de overstap op een nieuw systeem. Wellicht een kleine troost maar u kunt een gepaste excuses in de bus verwachten. Gelukkig zijn dit uitzonderingen en zouden we u graag in de toekomst willen laten zien dat we dit veel beter kunnen.

Pima telefonisch geholpen en snelle bezorging.
5.00

Snelle correcte levering ook voor nieuwe klanten
5.00

Goede service en snelle levering
4.00

Nette, meedenkende mensen bij debouwmarktshop. Telefonisch- en mailcontact is snel, direct en fijn.
En hoewel er in eerste instantie wat problemen rond de levering waren, is dat uiteindelijk toch helemaal goed gekomen, op de aangegeven dag.
Zeer tevreden.

Levering moet nog gebeuren 10-11-2017
Dus dan kan ik pas over de producten wat zeggen.
Service is geweldig kennis van zaken
5.00

Ik werd na de bestelling geplaatst te hebben netjes gebeld met de vraag wanner de levering mij zou uitkomen.
Levering gebeurde volgens afspraak en werd daarna gebeld of het goed was gegaan.

Het product werd direct van de leverancier/importeur naar mij verzonden.

Prima afgehandeld, ik zal zeker zonder aarzelen weer wat bij ze kopen als ik wat nodig heb.
4.67

Fijne communicatie , levering was vrijwel volledig. Na een mailtje snelle nalevering.
In de toekomst zullen er zeker meerdere bestellingen volgen.
4.33

Net en zeer vriendelijk contact
5.00

Snelle levering geheel volgends afspraak.

debouwmarktshop.eu klantbeoordeling

debouwmarktshop.eu

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

debouwmarktshop.eu werd op 20-01-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!

Industrieweg 5F

5262 GJ Vught
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Huib Burmanje
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met debouwmarktshop.eu.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen