Certificaat voor debouwmarktshop.eu

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 325 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 868 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goede producten.

Een breedte latten niet op voorraad, via telefoon geruild voor bredere waardoor de bestelling toch optijd afgehandeld en geleverd werd.

Netjes na levering gebeld ter controle.
4.67

Wederom een nette aflevering, nog geen enkel probleem gehad dat niet meteen opgelost werd.
4.67

Goede snelle levering en service.

Direct telefonische contact na bestelling voor juiste levering op gewenste datum.

Zonder meerprijs op eigen initiatief de door Fermacell voorgeschreven schroeven geleverd.

Na levering telefonisch contact met de vraag of alles naar tevredenheid is geleverd.
5.00

Latten niet aanwezig in juiste maat, telefonisch veranderd.
Zorg dat de latten op voorraad zijn of zet op website tijdelijk niet leverbaar.

Goed en snel contact
5.00

Bestellen ging makkelijk en de levering was mooi snel.
5.00

besteld en konden het direct ophalen. Prima
4.00

Dinsdag besteld donderdag geleverd. Precies wat we wilden. Nalevering was ook heel acuraat. Volgende bestelling gaat wat mij betreft ook weer via de bouwmarktshop

Super
5.00

Een deel van de levering was niet conform bestelling. Is de volgende dag gecorrigeerd.
4.33

Ik ben zeer tevreden. Hoewel de eerste zending niet voldeed heb ik zonder problemen en gratis het product kunnen retourneren en een nieuw artikele ontvangen. dit alles binnen een zeer kort tijdbestek ondanks de feestdagen.
Hartelijk dank
een dikke 9
4.33

Zeer tevreden, service en klantgerichtheid staat hoog in het vaandel
5.00

Het is goed zaken doen met debouwmarktshop. Overzichtelijke site, telefonisch contact na bestelling, correcte aflevering volgens afspraak en prima nazorg na levering (telefonisch).
4.00

Prima prijs, service en levering. Nadat de artikelen waren geleverd, werd ook nog even gebeld om te vragen of alles correct was afgeleverd en of er nog vragen waren.
5.00

Goede afspraken en perfect op tijd geleverd tegen een goede prijs
4.67

Gelijk na bestelling gebeld over bezorging. Ook na afloop vd koop gebeld of alles in orde was. Prima product, fermacell vloerplaten. in nette staat afgeleverd.
4.67

zeer tevreden, snelle levering.
5.00

Goede en snelle service, meerdere keren via mail en telefoon contact gehad. Ze denken met je mee, en helpen met de bestelling. Ook op de site denken ze al met je mee, door aanpassingen in aantallen tot hele verpakkingen/ hele platen en de online klantenservice.
5.00

Zeer positieve ervaring. Mijn order werd supersnel verwerkt en geleverd. Leverdatum en tijdstip zijn keurig vooraf bevestigd en op het overeengekomen tijdstip zijn de materialen thuis afgeleverd. Na de levering is door de contactpersoon van de bouwmarktshop.eu contact opgenomen om te verifiëren of alles naar wens is verlopen. Zij begrijpen hoe het werkt en daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen

Ik ben zeer tevreden,
4.33

Het is een goed product prijs kwaliteit verhouding en de service is prima
4.00

Afgelopen week weer een levering gehad. Nu divers hout, isolatiemateriaal en tegels.
Produkten als altijd van 1e kwaliteit. Levering vooraf afgestemd en op afgesproken moment geleverd.
Persoonlijke contact maakt de bouwmarktshop onderscheidend.

alles opperbest
5.00

Lichte beschadiging bij een deel van de fermacell-platen. Geen groot probleem, gelet op versnijding bij verwerking, maar zou toch netter en zonder beschadiging moeten kunnen.
Daarnaast uitstekende en duidelijke service
4.67

Zeer ontevreden over leverancier Wisman. Geeft niet aan wanneer ze bezorgen. Geeft niet bij buren af. Doet briefje in de bus zonder vermelding afzender. Nieuwe afspraak op zaterdag niet mogelijk Uiteindelijk snippermiddag genomen en afhaalafspraak gemaakt. Naar Dordrecht gereden om pakket op te halen. half uur gewacht pakje kwijt. Uiteindelijk alsnog vrijdag bezorgd. nooit meer Wisman
3.33
Redelijk

debouwmarktshop.eu antwoordt: 15-12-2016
Wat vervelend dat het transport niet goed is gelopen. Zoals ook via de mail besproken hebben wij hierover contact gezocht met het transportbedrijf en wordt uw opmerking serieus genomen en aangepakt. Gelukkig is dit een uitzondering op de regel en hebben wij een groot netwerk aan leveranciers en transportbedrijven waardoor we er zeker van zijn de volgende keer het tegendeel te kunnen bewijzen!

Keurig volgens afspraak geleverd

zie sterretjes

Goede vriendelijke communicatie. Keurig geleverd. Kortom... Thumbs up

Correcte afhandeling.

Zeer tevreden met produkt
Snelle service en een soepele klantenservice die met je mee denkt
5.00

Prima service en levering.

Omdat ik ivm een begrafenis niet aanwezig kon zijn tijdens de levering dit aangegeven. Ze hebben hier keurig op geanticipeerd door de levering waterdicht te verpakken en er zeil overheen te leggen. Op de bon van de chauffeur stond ook dat het niet gewenst was te bellen ivm privé omstandigheden.
Ik ben dus erg te vrede over dit meedenken bedrijf.
5.00

Bij telefonisch contact deskundig en valt te woord gestaan
4.00

Na de online bestelling werd ik nog even netjes gebeld of mijn bestelling compleet was. Mails en afwikkelingen gingen perfect.
5.00

Prima service. Snelle levering. Scherpe prijzen. Alleen 1 pak isolatiemateriaal wat opengescheurd en wat nat geworden aan de bovenkant.
3.67

Een snelle reactie op mijn bestelling i.v.m. de verzendkosten en een keurige levering. Vervolgens heeft een medewerker van de bouwmarktshop mij zelf gebeld of de levering helemaal oké was. Top je voelt je een gewaarderde klant bij hun.
4.33

Prima service, heel belangrijk dat afspraken (terugbellen over moment van leveren) goed worden nagekomen. Zeer tevreden
5.00

Mooie spiegel, veilig thuis afgeleverd, netjes volgens de afspraken
4.67

Goed advies en snelle reacties voor aankoop. Van 1 product werd helaas door de bezorger de verkeerde versie geleverd. Vervanging de volgende dag om 9:30 in huis. Top
4.33

De levering van de bouwmaterialen ging zo als af gesproken.
In namiddag werd er nog gebeld of alles naar wens was
Paar deuren waren er nog niet daar zal ze meteen naar informeren
2 dagen later werden die ook geleverd .
Verder klopte alles
4.33

Super snelle service voor een goede prijs na stormschade

debouwmarktshop.eu

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

debouwmarktshop.eu werd op 20-01-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!

Industrieweg 5F

5262 GJ Vught
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Huib Burmanje
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met debouwmarktshop.eu.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen