debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.70/5.00

388 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Snel, goede prijs en kwaliteit!

Alles prima geregeld en conform afspraak afgeleverd. Ook in deze tijd van Corona staat de Bouwmarktshop voor je klaar! Succes!

werd keurig gebeld een uur van tevoren over de levering, top.

Prettige winkel. Er was even wat onduidelijkheid over de beschikbaarheid van de diverse artikelen maar daar werd ik keurig van op de hoogte gehouden en de levering was vlot en volgens afspraak.

Ben zeer tevreden over de service

Goed geregeld!

Meteen op de hoogte gesteld bij een vertraagde levering - Keurig netjes afgeleverd. Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend!

Goede service, je wordt prima op de hoogte gehouden over de voortgang en de chauffeur belt keurig zoals afgesproken een kwartier van te voren.

Goede communicatie en zeer snelle levering... gewoon top.

Zeer vriendelijk en snelle reactie. Cijfer 10

uitstekend

1 week geleden
Ik ben zeer tevreden omdat de Webi vloerplaten erg goed geleverd zijn en erg netjes waren vervoerd op 2 pallets aan elkaar vast gezet , die met een speciale stelling hierop getimmerd zodat de Webi vloerplaten hier tegenaan konden leunen tijdens vervoer. Erg netjes en ik raad dit bedrijf zeker aan, ook omdat het een groot assortiment heeft en redelijk geprijsd is.

1 week geleden
Perfecte snelle levering. Duidelijke communicatie via de mail. Kwaliteit van de geleverde spullen is uitstekend

1 week geleden
Bij de levering waren probleempjes Service is uitstrekkend was al volledig op de hoogte Drie keer bezorgen voor een bestelling is zonde van het geld Maar dit kan gebeuren Groet

1 week geleden
Altijd top.Communicatie en service!

1 week geleden
Makkelijk om te bestellen, snel levering en is precies hetzelfde als wat op de website staat!

1 week geleden
Prima verzorgd, functionele website met veel uitleg / toelichting op de producten en relaties naar gerelateerde artikelen

1 week geleden
Wat besteld op de shop wat als het voor 12 uur besteld zou zijn het de volgende werkdag in huis was. De volgende dag werd ik gebeld dat de bestelling 3 weken later bezorgd zou worden, Website klopt niet want dat moeten ze aangeven op het moment dat je het artikel wilt gaan bestellen, Wel netjes snel terug betaald,

Antwoord van debouwmarktshop.nl
1 week geleden
Omdat het bestelde product niet op voorraad was moet het vanuit Duitsland verzonden worden en is daarmee de levertijd moeilijk te voorspellen in deze tijd. Het klopt dat daardoor ook voor ons de levertijden voor sommige producten anders worden. Toch fijn dat het snel afgehandeld is en u daarmee ook verder kunt. Succes met de klus.
2 weken geleden
Ondanks het Corona virus hebben ze waar gemaakt waarvoor ze staan!!!