Certificaat voor debouwmarktshop.eu

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 314 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 907 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle en goede levering, fijn contact
4.67

Fijn contact, prima levering.
5.00

Prima service, zowel contact na order en na levering.
4.67

supersnelle levering produkten zijn gewoon goed.
4.67

Fijne shop. Goed geholpen en fijn met de aftersales.
5.00

Vanaf offerte, bestelling en levering een uitstekende ervaring met de Bouwmarktshop. Prima telefonisch contact en terugbellen bij vragen geen enkel probleem. Levering werd qua leveringstijdstip effectief begeleid en gecommuniceerd naar mij toe. Deze service-instelling is een winner.
5.00

Ik ben zeer tevreden over de bouwmarktshop.
Bij aflevering was er een plaat te weinig geleverd.
Dit is na een telefoontje op adequate wijze snel opgelost.
E.schras
4.67

Goed geholpen en zelf even opgehaald in de buurt. Ook bij dit externe bedrijf netjes geholpen.
4.00

Goede service

Top
4.67

Zeer snelle levering en prettig contact
5.00

Prima sera ice en enorm klantgericht. Vooraf gebeld over levering, alles was mogelijk. Achteraf gebeld om te vragen of alles naar wens was verlopen.

Uitmuntend
5.00

Wij waarderen de persoonlijke controleren van een bestelling, zo weet je zeker dat je beslagen ten ijs komt.
5.00

Geweldige service van deze webshop
Bij bestelling en na de levering telefoon gehad of alles in orde was met de bestelling. Bij verzending van een los onderdeel zelfs een vriendelijk kaartje
geweldige service echt TOP
5.00

Geweldige combinatie van prijs en service.
Vooraf geïnformeerd en netjes op tijd gebeld en geleverd
5.00

Er wordt goed meegedacht in de planning van de levering en over welke producten nodig zijn. De interval voor levering is twee uur, dus goed te doen. En fijn om telefonisch contact te hebben over het inplannen. Goed bevallen dus
4.33

Ik ben erg goed geholpen door het personeel van de bouwmarktshop
het enige puntje van kritiek is dat het geschaafd hout dat ik heb besteld wat smaller uitviel dan verwacht. Er werd echter wel meteen meegedacht naar een oplossing.
bij een volgende klus zou ik zeker weer mijn materialen bij de bouwmarktshop bestellen

Zeer tevreden
Op korte termijn toch nog een volledige bestelling uitgeleverd gekregen.
Vriendelijke medewerkers die goed hun best doen om de klant tevreden te stellen.
5.00

Prima prijs, prima service, prima levering.
4.00

Goed geadviseerd per telefoon. Vlotte afhandeling en levering. Volgende keer weer bestellen.

Zeer behulpzame klantenservice.
Producten waren tijdelijk niet leverbaar maar werden goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Snelle levering voor mij een 10 waard
5.00

Alles is perfect volgens afspraak geleverd.
5.00

Goede service en snelle levering . Tijdens de levering word je nog even van te voren gebeld dat ze er over een bepaalde tijd zijn.
5.00

Helemaal niets op aan te merken
5.00

Hele nette service. Zowel met de bestelling, als met aanvullende vragen.
4.67

Netjes geleverd. Duurde iets langer vanwege de voorraad, maar weer netjes persoonlijk ingelicht.
5.00

Alles perfect en snel geregeld

Meer service dan verwacht
5.00

Ik vond dat het contact met de winkel uitstekend was zeer direct en kundig.
Levering was op de afgesproken tijd en de kwaliteit van de materialen uitstekend voor een redelijke prijs.Veel beter dan bijvoorbeeld van de praxis.
Ik kan deze webshop aan iedereen aanbevelen
5.00

Erg goede service. Ene dag besteld, de volgende dag gelijk geleverd. Voor aflevering netjes opgebeld door de chauffeur. En na levering gebeld door debouwmarktshop om te vragen of alles goed is geleverd. Al met goed klant contact en klantgericht.
5.00

De osb platen 9mm waren krom en golvend en hebben we retour laten nemen. De bestelling en de retour zijn daarentegen heel netjes afgehandeld.

Prima service
4.33

Wederom goed materiaal en netjes geleverd

Alles tiptop geregeld

Communicatie uitstekend.
Medewerkers doen wat ze beloven.
5.00

Ietsa ander merk gipsplaten dan de eerste keer. Verwerken ervan iets minder fijn.
4.67

Snelle reactie op vragen. Flexibele opstelling t.o.v. (kosten van) pakketpost. Snelle levering. Goede nazorg (werd gebeld met de vraag of alles goed was aangekomen)
5.00

Correcte benadering naar klant, afgesproken tijd geleverd

Prima levering

debouwmarktshop.eu

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

debouwmarktshop.eu werd op 20-01-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!

Industrieweg 5F

5262 GJ Vught
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Huib Burmanje
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met debouwmarktshop.eu.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen