Certificaat voor debouwmarktshop.eu

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 351 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.052 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ga zo door Premium service tegen goeie prijzen. Top.
4.67

Het assortiment van ''Debouwmarktshop'' is zeer uitgebreid en ik heb al meerdere malen professioneel materiaal besteld bij deze ''Shop'' (deze shop is top) Ook het telefonisch contact , met de vraag of alles naar wens is bezorgd nadat de bezorging was gedaan, kan ik erg waarderen.
Mijn levering was gepland tussen 09:00 en 11:00 en de transporteur stond er stipt om 09:00. (beter kan niet).
5.00

Snelle levering, goed product en top service
5.00

Korte leverertijem waarover telefonisch perfect werd gecommuniceerd.
5.00

Zeer goede en correcte service
5.00

Zeer vriendelijk en zeer goede opvolging van het bedrijf Helemaal top

Uitermate goede communicatie.
Snelle en correcte levering voor een scherpe prijs. Hier kunnen heel wat webshops nog wat van leren. Chapeau
5.00

Prima service. Nog netjes gebeld of alle spullen waren geleverd. Top
5.00

3 Platen okoume wbp verlijmd multiplex 18 mm. besteld en exact op de afgesproken tijd zijn ze op de stoep geleverd. Fraaiere, voordeliger platen dan bij de bouwmarkt.
5.00

Beoordeel nooit web shops, maar dit keer dan toch een zeer positieve ervaring wat betreft service
4.67

Telkens opnieuw uitstekende service Hier kunnen veel andere leveranciers in de sector een voorbeeld aan nemen. Bedankt
5.00

Erg tevreden met de snelheid en service van debouwmarktshop.nl.

Twee Trespa platen besteld en deze werden netjes op tijd afgeleverd. Communicatie rondom de levering was ook perfect.

Toen we klaar waren had ik nog wel een vraag over de pallet. Even gebeld en werd netjes terug gebeld met het antwoord.

Niks op aan te merken
5.00

netjes en op tijd geleverd
4.00

Goed materiaal en snel geleverd. Goede communicatie.
5.00

Nog geen bestelling ontvangen, maar de service is tot nu toe al helemaal prima Meedenken wanneer producten uitverkocht dreigen te raken.. alle lof hiervoor
4.33

De opvolging was uitstekend. Een medewerker heeft mij diverse malen een mail gestuurd met de vraag of de levering reeds was gebeurd. Door een misverstand bij de transporteur werden de producten een aantal dagen later dan voorzien geleverd.
4.33

Goed bereikbaar, zeer behulpzaam, afspraak afspraak.
4.67

Het materiaal heeft een lange levertijd. Ik moet mijn oordeel dus nog even opschorten.

Gr. Juijn
3.00
Redelijk

Snelle levering, goede communicatie
5.00

Helaas kunnen ze niet leveren wat op de site staat
1.00
Slecht

Snelle levering, uitstekende producten en een goede service. Even het belletje na afloop of de levering goed gegaan was heb ik als positief ervaren.
5.00

Product maakt waar wat het beloofd.
Bouwmarktshop stelt belang in zijn klanten, dat merk je aan alles.
Het hele traject is keurig verlopen.
Dank daarvoor.
5.00

Fantastische servive Het was voor mij de eerste keer dat een online bestelling door de leverancier ná aflevering op juistheid werd gecontroleerd door even te bellen of alles goed was. Prima
Niet te wijten aan de bouwmarktshop, maar aan de vervoerder, was dat niet even telefonisch contact werd gemaakt zodat er iemand op het afleveradres aanwezig was. Gelukkig was er toevallig iemand thuis.
5.00

Hoge kosten van verzending. Zelf ophalen.
4.00

Alles geleverd volgens afspraak. Goede adviezen van de verkoopmedewerker via de chatfunctie.
5.00

Alles perfect gegaan. Van bestelling tot levering. De leveringsdatum is ruim van tevoren gecommuniceerd. Op de dag voor de levering ben ik gebeld door het transportbedrijf om een tijdindicatie door te geven. De volgende dag en een half uur voor aankomst belde de chauffeur nog eens dat hij over een half uur aankomt. De begeleiding en de communicatie zijn top.
5.00

Spullen altijd snel geleverd en bij het niet op voorraad hebben van de juiste maat wordt er kosteloos een grotere maat opgestuurd. Top service dus
5.00

Reeds diverse malen een bestelling geplaatst.
GOEDE SERVICE
5.00

Levering ging relatief snel. Bed moest nu worden gemaakt.
De monteur heeft alles netjes ter plaatse gebracht en razendsnel gemonteerd.
4.67

De loungeset is prima. Van de 'full-service' (installatie + meenemen afval) hebben we weinig gemerkt. De transporteur bezorgde een paar dozen en was meteen weer vertrokken.
3.33
Redelijk

Alles netjes en op tijd geleverd. Er wordt telefonisch contact opgenomen over de levering/levertijd. Na de levering nogmaals om te vragen of het naar tevredenheid is verlopen.
5.00

Snelle levering, goede prijs /kwaliteit verhouding.
4.67

Geleverd op tijd en zelfs binnen.
Goed contact verder via chat en telefoon
5.00

Zeer goede service. Echt boven gemiddeld Tal van online bouwmarkten maar door de goede prijs/ kwaliteit verhouding en de uitstekende service kies ik voor de bouwmarktshop.
4.67

Na een nare ervaring bij een concurrent, bij jullie uitermate goed geholpen.
Thnx
5.00

Ik ontving de bestelde materialen (WEDI) niet op de afgesproken datum. Ondanks meerdere telefonische toezeggingen ontving ik ook geen track-and-trace code. Onduidelijk bleef dus wanneer ik de goederen alsnog kon verwachten. Zonder aankondiging ontving ik toch plotseling een deel van () de goederen. De vervoerder kon me echter niet vertellen wanneer ik het restant kan verwachten. Ik wacht nog...
2.33
Matig

Wederom snelle en correcte levering

Top service, top bedrijf
5.00

de prijs kwaliteitverhouding is prima. de levering verliep vlot doordat de moeite werd genomen voor een persoonlijke telefonische benadering, en achteraf ook om te vragen of alles naar wens was verlopen.
5.00

We kregen een cadeautje van jullie hartstikke lief, alleen werd het gebracht door 2 verschillende vervoersbedrijven een beetje overdreven, verder alles oké.

debouwmarktshop.eu klantbeoordeling

debouwmarktshop.eu

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

debouwmarktshop.eu werd op 20-01-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!

Industrieweg 5F

5262 GJ Vught
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Huib Burmanje
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met debouwmarktshop.eu.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen