debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl- Logo - Beoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.64/5.00

438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Wordt meteen geholpen. Denk ook goed mee als je vragen over een product hebt
Niet de aller goedkoopste, maar wel de aller beste. Ik was ongeveer 15,- euro meer kwijt dan elders, maar daar in tegen had ik de volgende dag mijn producten al en de service die je krijgt wanneer je belt om dat je hulp nodig hebt is gewoon weg niet normaal goed. Echt als je 't niet erg vind om een paar euro meer te betalen en een bak en service te krijgen, zit je hier absoluut goed! Echt kanjers!
Supersnelle levering en nabelservice omdat order niet volledig leek en ik inderdaad wat vergeten was. Helaas alleen werd mijn winkelmandje na korte tijd inactief elke keer leeggehaald. Maar overall een aanrader.
Levertijd zou 5 tot 10 werkdagen duren staat er op de website maar gaat minimaal 6 weken duren.
De bouwmarktshop.nl is echt een topbedrijf. 's Avonds om 19 uur een bestelling geplaatst en precies 36 uur later om 7 uur in de ochtend geleverd! Ze zijn niet de allergoedkoopste maar de service die ze verlenen is het prijsverschil meer dan waard. Je kunt van hen op aan dat ze snel en correct leveren! Ik weet wel waar ik de volgende keer weer bestel.
In eerste instantie werden de verkeerde materialen geleverd, maar dat is perfect en snel opgelost
Hallo bouwmarktshop, nogmaals dank voor het meedenken en oplossen van de levering van de dakplaten. Door jullie hebben we toch nog op tijd onze spullen. Gr jan en Mieke.
Snelle levering, top service!
voordelig, kwaliteit, behulpzaam en snel
Producten voldoen aan de verwachtingen en waren goed voor het beoogd doel. Snel en gemakkelijk telefonisch kunnen overleggen. Had de producten graag een dag eerder gewild maat besef dat het niet mogelijk was.
Na bestelling en betaling werd er contact opgenomen dat het product niet meer leverbaar was. Uiteindelijk akkoord gegaan met ander merk product. Bij de levering werd alsnog een verkeerd product geleverd wat weer mee terug moest. Transporteur liet een pallet achter die opgehaald zou worden later die dag. 7 dagen later nog bezig om de pallet te laten ophalen terwijl webshop en transporteur naar elka
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben elkaar eerder al gesproken. Begrijpelijk dat je dacht voor gemak te kiezen en dat dat door de samenloop van omstandigheden dan tegenvalt. De schroeven kon je niks mee, echter de juiste naleveren was ook geen optie voor je. Pallets worden niet meegenomen en mag je zoals toegelicht zelf afvoeren. Wellicht een tip voor ons over dat laatste vooraf wat helderder communiceren.
Niets op aan te merken. Prima.
Snelle levering en precies volgens afspraak. Je weet wat je aan ze hebt en ook bij overtollig bestelde producten doen ze niet moeilijk over retourneren. Heel fijn! Hier gaan we vaker wat bestellen!
Hetgene ik besteld heb is goed aangekomen en vrij snel. Je weet allen niet hoe het geleverd wordt. Bij een andere leverancier ging het door de brievenbus, bij deze niet. Toevallig was er iemand thuis bij aflevering.
Snelle bezorging van de materialen... goede prijs.
te lange levertijd van ruim drie weken, pas geleverd na geld terug vragen en smoes dat het bij de koerier stond. nagevraagd aan de koerier bij aflevering en deze heeft pas een dag voor de levering opdracht gekregen en deur toen pas opgehaald. Dus stond geen anderhalve week bij de koerier zoals verteld werd. Erg jammer! beter eerlijk communiceren dan klant aan lijntje houden.
 Antwoord van debouwmarktshop.nl
We hebben je zojuist gesproken en allebei ons verhaal kunnen doen. Smoesjes houden wij niet van, verre van dat. Wij zijn juist open, eerlijk en transparant, maar de communicatie in deze verdient geen ster. Wij zullen dit zeker meenemen als een les om dit in de toekomst te kunnen tackelen.
Prima geregeld
Snelle en keurige afhandeling van bestellingen!
zoals afgesproken alles netjes op tijd geleverd.
Prima service