Certificaat voor debouwmarktshop.eu

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 320 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 935 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Perfecte afhandeling

Prima service zoals gebruikelijk
5.00

Prima opvolging vanuit debouwmarktshop.nl. Duidelijke terugkoppeling van je aankoop en bijhorende factuur. Dag van levering in samenspraak was zeer fijn. Vlotte levering naar België.
4.67

Elke bestelling weer gaat men bij de bouwmarkt tot het uiterste om alles perfect te leveren en dan nog iets beter.
5.00

Super service, werd netjes gebeld met antwoord op mijn vraag via de chat. Is na bestelling gebeld voor afspraak van levering en naderhand nog gebeld of alles goed is aangekomen. Super tevreden.
4.67

Het blijkt dus mogelijk om de soms wat lange levertijd van produkten via een online chatgesprek met de bouwmarktshop ietwat in te korten en dat betekent in feite dat er mensen in beweging komen om de klant tegemoet te komen. Vandaar mijn vijf sterren want je wordt dus niet alleen persoonlijk gehoord maar er wordt ook met je meegedacht en waar dus mogelijk naar je voorkeuren gehandeld.

Helaas 1 gipsplaat beschadigd. Verpakking van goederen kan beter
3.67

Wat een top service Alles optijd netjes en zelfs binnen gezet, TOP
5.00

bij de levering van fermacell platen, een aantal met schade.

Dit aangetoond en is daarna vakkundig opgelost.
4.00

De isolatieplaten na 1 week ontvangen, zoals telefonisch was gezegd.
De chauffeur belde van tevoren......Prima
En netjes voor de deur geleverd
Ook duidelijke verzendkosten afspraak.
Volgende keer weer.?
Jazeker
4.00

Gezien de leverplaats in Belgie was, waren de leverkosten te hoog en heb ik de bestelling volledig geannuleerd. Uitstekende communicatie en service
5.00

De levering werd een paar maal uitgesteld daar die blijkbaar onderweg ergens verloren gegaan is en er een nieuwe levering moest aangevraagd door het transportbedrijf in België. Alles werd goed gecommuniceerd en uiteindelijk verliep de levering zelf dan zeer vlot en professioneel.
4.00

Snelle reactie, prima en snel bezorgd zelfs netjes in de garage geplaatst

Prima alles ontvangen
3.00
Redelijk

Goede service en afspraken gemaakt en snelle levering.
5.00

Uitstekende service, snelle levering en scherpe prijzen.

5.00

prima bedrijf, goeie service, scherpe prijs, en dat alles samen maakt het gewoon prettig om zaken mee te doen.

levering keurig volgens afspraak, nog even een extra belletje erachter aan om te controleren of alles goed was gegaan, TOP.

ook tijdens bestelling duidelijk meedenken, was iets vergeten mee te bestellen, werd keurig even contact over gezocht om dat uit te leggen.
5.00

De service is geweldig maar de bezorging ging heel slecht, maar dat staat dan wel los van het bedrijf zelf. Die heeft me namelijk keurig geholpen. Ik zal zeker weer in de toekomst weer gaan bestellen en verwacht eigenlijk dat de levering beter zal en kan verlopen.
3.33
Redelijk

Uitstekende en vriendelijke service,op tijd en juist geleverd.
Top
5.00

bestellen gaat supermakkelijk, snelle opvolging en statusupdates via phone en mail. levering gebeurde correct, op voorhand telefonisch verwittigd en goederen waren netjes en heel compact verpakt wat het naar binnen brengen heel wat vereenvoudigde. Top service.
5.00

alles snel en prima geregeld en geleverd
5.00

Helaas zitten er beschadigde vloerdelen bij. De chauffeur gaf dat direct aan, dat was uitstekend natuur. Het is op de vrachtbrief aangetekend. Ik ga er van uit dat we dit bij de volgende order verrekenen.
Vriendelijke groet,
Joost Hoogerwerf
4.33

Vriendelijke en snelle service. Goede producten.
5.00

Bestelling verliep snel en voorspoedig. Ook op een vraag kreeg ik per omgaande antwoord. Alles dik in orde
4.00

Voor het eerst besteld bij de bouwmarktshop. Nette prijzen, goede info en een werkelijk uitstekende opvolging en afhandeling van de order. Zeker een aanrader om hier spullen te kopen.
5.00

snel geleverd en goed geholpen

deellevering
grote afwijking in maatvoering hout meer dan 5mm in bestelde dikte 50x5045x44
goede afhandeling communicatie i.v.m. niet te leveren producten omzetten
3.33
Redelijk

Snelle en goede levering, fijn contact
4.67

Fijn contact, prima levering.
5.00

Prima service, zowel contact na order en na levering.
4.67

supersnelle levering produkten zijn gewoon goed.
4.67

Fijne shop. Goed geholpen en fijn met de aftersales.
5.00

Vanaf offerte, bestelling en levering een uitstekende ervaring met de Bouwmarktshop. Prima telefonisch contact en terugbellen bij vragen geen enkel probleem. Levering werd qua leveringstijdstip effectief begeleid en gecommuniceerd naar mij toe. Deze service-instelling is een winner.
5.00

Ik ben zeer tevreden over de bouwmarktshop.
Bij aflevering was er een plaat te weinig geleverd.
Dit is na een telefoontje op adequate wijze snel opgelost.
E.schras
4.67

Goed geholpen en zelf even opgehaald in de buurt. Ook bij dit externe bedrijf netjes geholpen.

Goede service
4.33

Top
4.67

Zeer snelle levering en prettig contact
5.00

Prima sera ice en enorm klantgericht. Vooraf gebeld over levering, alles was mogelijk. Achteraf gebeld om te vragen of alles naar wens was verlopen.

Uitmuntend

debouwmarktshop.eu

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

debouwmarktshop.eu werd op 20-01-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!

Industrieweg 5F

5262 GJ Vught
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Huib Burmanje
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met debouwmarktshop.eu.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen