Certificaat voor debouwmarktshop.eu

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 349 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 996 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Nette service, staan je vriendelijk te woord.
Alleen geen verzendupdates over status van de order.

Helaas had ik een krom kozijn, iets waar zij niks aan kunnen doen.
4.67

Kleine bestelling BIA blokken, tbv een bloembak in de tuin. Snel geleverd, zeer behulpzame chauffeur in onze smalle straat.
5.00

De bouwmarktshop bij toeval ontdekt. De service vind ik uitstekend. Ze hebben een persoonlijke benadering, zijn goed bereikbaar. De producten, in ons geval deuren met kozijn (Skantrae) en fermacell, zijn prima en tegen een goede prijs. Levering ging zoals afgesproken. Alles bij elkaar uitstekend

gewoon heel goed
5.00

Prima kwaliteit en op tijd
5.00

Alles netjes en snel geleverd , en goed materiaal.
5.00

Prima en voordelige shop. Enig minpunt dat de bestelling zonder overleg eerder dan afgesproken geleverd was. (er was dan ook niemand aanwezig en het was voor de deur achter gelaten..) Bij de levering zelf was een artikel verkeerd geleverd en deze is vervolgens snel en netjes nageleverd. Snelle en correcte klantenservice.
3.00
Redelijk

Komen afspraken goed, Communiceren goed en hebben een nette prijs
5.00

Bestelling werd op verzoek op maat gemaakt en de dag van levering wanneer wij dat wilden. In overleg bleek 1 deel al vrijwel meteen bezorgt te kunnen worden.
Perfecte service, persoonlijk telefonisch contact, goede materialen. Gewoon top
5.00

Prima leverering van zware platen fermacell, ik leef in een mogelijk met vrachtwagen bereikbare wijk. De levering werd met een speciale vorkheftruck gedaan waardoor mijn bestelling tot aan mijn voordeur werd geleverd. communicatie met de bouwmarktshop liep ook prima, volgende keer ga ik zeker weer spullen hier bestellen.

Goede communicatie.
5.00

Als je nergens een wedi fundo ligno douchevloer in de maat 90x120cm kan krijgen, is er paniek. De verbouwing in volle gang, mannen die wachten op materiaal....Max van debouwmarktshop.eu wist er eentje voor ons te vinden die we snel konden op pikken. Toen die toch niet op voorraad bleek, is er door alle betrokkenen alles aan gedaan om ons heel snel een nalevering te laten bezorgen. Top

Alles prima geregeld
5.00

Fijn geholpen en goed contact.
4.67

Bestelproces liep goed, kosten zijn ok, levering op afgesproken moment.
Prima dus.
4.00

Een gipsplaat is maar een gipsplaat, waar je hem ook besteld. Waar de bouwmarktshop zich in onderscheid is service. Van te voren persoonlijk contact wanneer je het product geleverd wil hebben.
Na levering altijd een telefoontje of de levering naar wens is verlopen en of het product naar wens is.
4.67

Voor de levering had ik graag geweten tussen welke tijd ik had kunnen verwachten.
4.33

Prima service. Alleen moeilijk te verkroppen dat voor een levering die in een envelop past een flinke doos moet worden gebruikt met dito kosten. Mij is uitgelegd dat de leverancier dit niet op een andere manier doet, maar dat is een argument dat mij weinig zegt.
4.33

Het was eenvoudig om te bestellen en te betalen. We konden de dag en tijd doorgeven voor aflevering. Hier werd nog over gebeld. Netjes Aflevering prima. Chauffeur belde half uur van tevoren. Na de levering werd er nog gebeld of alles in orde was. De vloer is echt super Makkelijk te leggen en het geluid is gereduceerd. Wij zijn heel tevreden.

5.00

2e bestelling bij debouwmarktshop en de 2e keer een super ervaring. Perfecte communicatie en opvolging van de order door supervriendelijke mensen.
Levering exact op tijd, en nog dezelfde dag een telefoontje gekregen of de levering goed was verlopen.
Tot volgende keer
5.00

netjes, snel en volgens afspraak
4.00

Wat een fijne persoonlijke benadering Met de klant meedenken en snel leveren.
5.00

Snelle en uitstekende levering. Goede afhandeling via mail.
De service was super, we konden met alle vragen terecht op de website
Zal hier zeker vaker gebruik van gaan maken.

Goede snelle levering. Vriendelijk behandeld
5.00

Alles netjes geregeld . goed mee gedacht. en volgens afspraak geleverd.

Een goed voorbeeld voor andere bedrijven.
5.00

De levering van de underlayment vloerplaten was heel vlot. De communicatie verliep snel en netjes. Goede service
5.00

Zeer snelle levering en ook goede ondersteuning bij vragen in verband met de facturatie. De producten werden zeer vakkundig ter plaatse afgeleverd.
Ze waren ook goed verpakt zodat ze zelfs nog buiten konden blijven staan tot de start van de werken.
De producten zelf (Fermacell ) zijn zoals ik al wist van uitstekende kwaliteit.
5.00

Op zoek naar een spiegel met ingebouwde verlichting.Onze standaardverlichting voldeed niet.Op internet gezocht en zo kwamen we bij debouwmarktshop.nl.Daar vonden we de WB condensvrije spiegel Quatro-Led 80x60cm.Meteen besteld dus, ook omdat ie door de korting een stuk goedkoper was dan op andere sites.Na bestelling meteen bevestiging en telefoontje over leverdatum. Dit ging perfect. Beste service
5.00

Bestelling konden makkelijk geplaatst worden. Er werd na bestelling direct contact opgenomen om dit nogmaals te bevestigen en ik kon ook gelijk een leveringsdatum afspreken. Goede service.
4.00

We waren op zoek naar een badkamerspiegel met dimbare ledverlichting. Nou, die vonden we bij de Bouwmarkshop. En we hadden geluk, we kregen ook nog eens paaskorting. Het bestellen verliep vlot en we werden meteen de eerste werkdag gebeld om een bezorgafspraak te maken. Dus na drie dagen hing de spiegel. Perfect.
5.00

De Producten zijn van uitstekende kwaliteit en de levering en service is ook goed.
5.00

Bestelling op afgesproken dag geleverd en vooraf prima contact gehad over de bestelling
4.67

Perfecte telefonische assistentie en goede prijs.
5.00

Goed geleverd, tijdens bestellen is er prima contact geweest wat zelfs nog wat besparing opleverde Klein misverstandje met leverdatum, maar is goed gekomen. Aan te raden.
5.00

goed en snelle reactie op vragen
4.33

Glazen douchenis schuifdeur besteld. Zeer snel geleverd met uitgebreid contact. Eea is zonder problemen verlopen. Goede zaak
5.00

Bij de eerste afleverdatum heeft de leverancier de huisnummertoevoeging niet doorgegeven. Hierdoor voor niets gewacht..
Vervolgens zelf erachteraan gebeld voor een nieuwe bezorgafspraak
3.00
Redelijk

De medewerkers zijn erg klantvriendelijk en men heeft goed mee gewerkt aan een snelle levering.
5.00

Prima shop, doen wat ze beloven.

debouwmarktshop.eu klantbeoordeling

debouwmarktshop.eu

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

debouwmarktshop.eu werd op 20-01-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!

Industrieweg 5F

5262 GJ Vught
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Huib Burmanje
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met debouwmarktshop.eu.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen