Certificaat voor debouwmarktshop.eu

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 336 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 967 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Bestelling konden makkelijk geplaatst worden. Er werd na bestelling direct contact opgenomen om dit nogmaals te bevestigen en ik kon ook gelijk een leveringsdatum afspreken. Goede service.
4.00

We waren op zoek naar een badkamerspiegel met dimbare ledverlichting. Nou, die vonden we bij de Bouwmarkshop. En we hadden geluk, we kregen ook nog eens paaskorting. Het bestellen verliep vlot en we werden meteen de eerste werkdag gebeld om een bezorgafspraak te maken. Dus na drie dagen hing de spiegel. Perfect.
5.00

De Producten zijn van uitstekende kwaliteit en de levering en service is ook goed.
5.00

Bestelling op afgesproken dag geleverd en vooraf prima contact gehad over de bestelling
4.67

Perfecte telefonische assistentie en goede prijs.
5.00

Goed geleverd, tijdens bestellen is er prima contact geweest wat zelfs nog wat besparing opleverde Klein misverstandje met leverdatum, maar is goed gekomen. Aan te raden.
5.00

goed en snelle reactie op vragen
4.33

Glazen douchenis schuifdeur besteld. Zeer snel geleverd met uitgebreid contact. Eea is zonder problemen verlopen. Goede zaak
5.00

Bij de eerste afleverdatum heeft de leverancier de huisnummertoevoeging niet doorgegeven. Hierdoor voor niets gewacht..
Vervolgens zelf erachteraan gebeld voor een nieuwe bezorgafspraak
3.00
Redelijk

De medewerkers zijn erg klantvriendelijk en men heeft goed mee gewerkt aan een snelle levering.
5.00

Prima shop, doen wat ze beloven.
4.67

Duidelijke webshop met goede informatie. Omschrijving per product en goede service en nazorg.
4.33

De producten de volgende dag al ontvangen, per abuis was alleen het verkeerde toegestuurd. Na een telefoontje werden de volgende dag meteen de juiste producten toegestuurd en de verzendkosten van de onjuiste producten welke ik retour moest sturen gecrediteerd.
4.33

De plinten waren samen getaped maar niet beschermd. één van de plinten was bij transport dan ook op de zichtrand beschadigd over ca. 20cm. Stuk folie had dit kunnen voorkomen.
4.33

aan bovenstaande beoordeling heb ik niets toe te voegen...uitstekend, dus...
5.00

Duidelijke website, goed advies en een fijne communicatie over de levering. Daar heb je wat aan.
5.00

Prima service, eerst bestelling gecontrolleerd middels een telefoontje, op tijd geleverd en 's avonds nog een telefoontje of alles in goede orde ontvangen was
5.00

Goede service, vriendelijk personeel.
5.00

Zeer goede service en levering

prima
5.00

Snelle levering, er word telefonisch gecontroleerd of het product op tijd geleverd is. Top service
5.00

Prima leverancier met uitstekende service.
4.33

Goed bezig, snelle service en leveringen.

Top
5.00

Levering was goed gegaan. Hout was van mindere kwaliteit dan eerste levering (33x50)

De rachels splitsen open bij vastdraaien. en de gipsplaten hadden op 1 hoek beschadigt, denk iets geraakt maar is wel weg te werken
4.67

Klein misverstand met het afleveren, maar snel opgelist. Verder prima geholpen. Er is goed nagebeld en kreeg tijdens het bestelproces zelfs nog wat tips om geld te besparen Aanrader wat ons betreft.
5.00

Dit is een bedrijf waar de klant koning is en met een geweldig goede attitude wordt gecommuniceerd. Bijzonder veel complimenten verdient hier Shanon Valentijn. TOP
5.00

Zeer tevreden van de service.
5.00

Goede service. Gewoon goed.
5.00

Zeer gemakkelijk te gebruiken website, duidelijk bestelproces en goede klantondersteuning. Vanwege niet leverbaar zijn van een product werd ik de dag van bestellen gebeld met een alternatief (wel duurder, maar die kosten namen zij op zich). Snel geleverd op een nette en handelbare manier, en nog even nagebeld voor ordercontrole of alles compleet was. Zeer fijn en zeker een winkel om terug te komen
5.00

Goede kwaliteit en keurig op tijd
4.50

Goede site, waar je ook makkelijk met je vragen terecht kan via de chat. Mocht er niemand online zijn wordt je keurig gebeld met antwoord. Snelle levering en vervolgens nog een telefoontje of alles goed en naar tevredenheid is aangekomen. Helemaal Top

Perfecte afhandeling

Prima service zoals gebruikelijk
5.00

Prima opvolging vanuit debouwmarktshop.nl. Duidelijke terugkoppeling van je aankoop en bijhorende factuur. Dag van levering in samenspraak was zeer fijn. Vlotte levering naar België.
4.67

Elke bestelling weer gaat men bij de bouwmarkt tot het uiterste om alles perfect te leveren en dan nog iets beter.
5.00

Super service, werd netjes gebeld met antwoord op mijn vraag via de chat. Is na bestelling gebeld voor afspraak van levering en naderhand nog gebeld of alles goed is aangekomen. Super tevreden.
4.67

Het blijkt dus mogelijk om de soms wat lange levertijd van produkten via een online chatgesprek met de bouwmarktshop ietwat in te korten en dat betekent in feite dat er mensen in beweging komen om de klant tegemoet te komen. Vandaar mijn vijf sterren want je wordt dus niet alleen persoonlijk gehoord maar er wordt ook met je meegedacht en waar dus mogelijk naar je voorkeuren gehandeld.

Helaas 1 gipsplaat beschadigd. Verpakking van goederen kan beter
3.67

Wat een top service Alles optijd netjes en zelfs binnen gezet, TOP

debouwmarktshop.eu klantbeoordeling

debouwmarktshop.eu

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

debouwmarktshop.eu werd op 20-01-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!

Industrieweg 5F

5262 GJ Vught
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Huib Burmanje
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met debouwmarktshop.eu.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen