debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.70/5.00

423 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Gewoon goed
Prima service, snelle levering
Tijden telefonisch overleg werd ik bijzonder goed en vriendelijk te woord gestaan daarna was alles volgens afspraak. Terug kijkend was het boven gemiddeld ik zou zeggen 8,5
Top service en snel geleverd
Zoals aangegeven de bestelling op de juiste dag.
Alles prima, netjes en snel geleverd. Scheelt n hoop gesjouw en lekker goedkoop ook. Volgende keer weer daar bestellen! Kleine potentiële verbeteringen: jammer dat Metalstud alleen per 8 st kan en ze niet alles (bv verschillende maten schroeven of Pvc buizen) voor mijn klus in één webshop bij elkaar hebben.
foute bezorging
1 week geleden
Gevraagd of het vrijdag geleverd kon worden, dat kon en alles netjes op tijd binnen gehad. Dank!
Top
1 week geleden
Prima levering netjes en goed verpakt Alles keurig
1 week geleden
Levering dag later dan in de mail vermeld , zullen we maar aan corona wijden
1 week geleden
Snelle levering en prima servicedesk bij vragen.
Deels beschadigd.
1 week geleden
Het was een uitstekende bestel en ontvangst op onze producten. Na bestelling, een telefoontje voor bedank, zelf regelen wanneer we de producten konden ontvangen. Alles in goede staat! Ga zo door!!!
1 week geleden
Materiaal dik in orde. Wordt goed verpakt geleverd. Maandag besteld, ik werd gebeld omdat een maat niet op voorraad was dus na overleg een andere maat besteld en dinsdag om 12 uur geleverd.
1 week geleden
Op de verpakking is niet terug te vinden wat de inhoud is.Zeker bij rocksono solid en rocksono base is dit lastig zoniet niet te beoordelen pas als wand isolatie getest kan worden op overspraak tussen de kamers
1 week geleden
Snelle levering en prettige afhandeling. Ben zeer tevreden.
2 weken geleden
Vriendelijke en behulpzame telefoniste, en 80 osb platen voor goede prijs snel en zonder enige schade bezorgd, zeer tevreden.