kortpack.nlBeoordelingen

kortpack.nl - Kabelbinders, div. soorten folie, tapes, afzetlint

Kortpack B.V. is hèt adres voor verpakkingsmaterialen. ‘Gewoon’ iedere ondernemer, ieder organisatiebureau en elke reclamemaker die bedrukte en/of onbedrukte verpakkingsmaterialen zoekt, weet groothandel Kortpack B.V. feilloos te vinden. Kortpack B.V. is leverancier van nagenoeg elk type verpakkingsmateriaal. Naast standaard verpakkingsmaterialen zoals rekwikkelfolie, noppenfolie, schuimfolie, kabelbinders, staalband en paklijst-enveloppen - levert Kortpack B.V. gepersonaliseerde materialen: van bedrukte tape, dozen, etiketten en afzetlint tot plastic draagtassen. Voor vragen zijn we telefonisch bereikbaar, daarnaast is het uiteraard mogelijk dat een van de medewerkers langs komt om materialen te testen wanneer dit gewenst is. Dan kunnen we advies geven en specifieke wensen invullen. Maximale klanttevredenheid staat voorop. Wij laten geen vraag onbeantwoord.
Kortpack B.V.
Schelluinsestraat 70
4203 NN Gorinchem

Beoordelingen voor kortpack.nl

4.55/5.00

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over kortpack.nl

uitstekend
uitstekend
Ik heb nog steeds geen levering ontvangen, kan helaas dan ook geen of geen goede beoordeling geven... Vriendelijke Groeten Nathalie Put vzw Reset +32472973201
Nog steeds mijn pakket niet ontvangen
Prima, snel ontvangen ook!
de levering was door de Corona-perikelen vertraagd, maar we werden goed op de hoogte gehouden en de uiteindelijke levering was toch nog binnen een week.
Goed!
Levering was dag later dan gemeld verder goed
Snelle levering na bestelling op de site.
Krijg wel de mail dat de bestelling klaar staat en later is opgehaald door DPD en op 29-3 in Veenendaal is aangeland maar nu al 2 dagen onderweg en geen verder bericht waar het op dit moment is of wanneer de verwachte levertijd is.
Ik heb dat wat ik heb besteld nog steeds niet ontvangen!
 Antwoord van kortpack.nl
Beste meneer H, Hartelijk dank voor uw review. Wij hadden u nog niet gesproken over de vertraagde levering. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en tot mijn spijt is het pakket op het DPD depot blijven liggen. Zojuist heb ik u een email gestuurd met met informatie. Ondanks deze vertraging hopen wij dat wij u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen in onze shop. Mvg, Elza Kuipers
 Antwoord van kortpack.nl
Beste meneer L, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de producten en het verloop van de bestelling/levering! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Elza Kuipers
Ik heb nog niets ontvangen en jullie vragen al een beoordeng
 Antwoord van kortpack.nl
Beste meneer P, Hartelijk dank voor uw review. Wij hadden u nog niet gesproken over de vertraagde levering. Ik ben nu aan het bellen met de DPD om te horen wat er aan de hand is. Zo direct stuur ik u een email met meer informatie. Ondanks deze vertraging hopen wij dat wij u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen in onze shop. Met vriendelijke groet, Elza Kuipers
Zaterdag Levering werd de week erop op woensdag.
Is zeer correct verlopen
Prima zo!
super snel geleverd netjes verpakt
Snelle levering. Super