steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.320 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2021
steigerbuisstunter.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jul. 2023
Snelle levertijd, uitstekende kwaliteit. (ik heb van vierkante steigerbuis zwart een balustrade verhoogd) Helemaal geweldig dat je alles kan laten zagen, ook dat was prima gedaan, keurig op maat, (zo goed als) braamvrij en onbeschadigd. Het is niet de allergoedkoopste misschien, maar het is gewoon goed voor elkaar. Een aanrader!

16 jun. 2023
betere en duidelijke info op uw website:" bouwpakket loungebank katoo" , maar het zijn alleen de buizen, je goed door scrollen om door te hebben dat je dan het hout en de bouten apart moet bijbestellen. Je kan ook onmiddellijk erbij voegen dat hout en bouten exclusief het bouwpakket zijn. En als je dan toch de bestelling plaats krijg je wel hints om produkten te kopen om het hout in te smeren, daar zou je mensen ook kunnen wijzen op bijhorend hout en bouten. En als je op de link bijhorend hout duwt, moet je nog zelf kiezen en denken welke planken je nodig hebt en zo ook voor de bouten. Dat is allemaal misleidend en daar ben ik dan ook in gevallen, ik heb nu alleen buizenstel.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

Goed werkende website. De rest ging ook volgens plan. Kon ook makkelijk aangeven waar de goederen geplaatst konden worden als we niet thuis waren.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Dankjewel voor de genomen moeite om een review te schrijven. 5 sterren ontvangen wij natuurlijk graag. Goed om te horen dat de neerzettoestemming die wij doorgeven aan onze vervoerder je bevallen is! Graag tot een volgende bestelling.
23 jan. 2024
De aangekochte producten perfect van kwaliteit en perfect op maat. Alles volgens afspraak op tijd geleverd!
23 jan. 2024
Dankjewel voor je positieve woorden. Fijn dat alles op tijd is geleverd en goed om te horen dat de kwaliteit naar wens is. Altijd leuk om foto's te mogen ontvangen van het eindresultaat de kapstok ziet er netjes uit veel plezier ervan!
4 feb. 2024
Ik had iets vergeten bij mijn bestelling en na 1 bericht was het gepiept. Top!
Alles conform afspraak. Alleen de omdoos te groot (vervoer van lucht)
Super ervaring Super fijn geholpen en snelle levering
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Dankjewel leuk dat je laat weten dat je een goede ervaring hebt gehad. Hopelijk mogen we je een andere keer weer helpen.
30 jan. 2024
Nette levering, alles goed verpakt, geen beschadigingen.
23 jan. 2024
Goed materiaal, snelle levering en duidelijke tracking
duidelijke website, op tijd levering
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor het schrijven een review. Fijn om te horen dat de website als overzichtelijk en gemakkelijk is ervaren. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer helpen.
25 jan. 2024
Zeer goed verpakt en op tijd binnen.
6 feb. 2024
Goede kwaliteit en prima service
Duidelijke site snelle levering
Netjes en optijd geleverd