steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nl

310 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.426 beoordelingen in totaal

8 mrt 2024
Fijne en overzichtelijke webshop. Ik had een wandrek ontworpen voor de inloopkast. Dat alles op maat gezaagd wordt scheelt enorm veel tijd en gedoe. In elkaar zetten ging prima. Inmiddels is het rek vol en zit ik na te denken om een deel voor de andere wand te ontwerpen. Prijs is overigens een stuk voordeliger dan de bouwmarkt en de levering door wesseling logistics was snel en werd goed gecommuniceerd.

16 jun 2023
betere en duidelijke info op uw website:" bouwpakket loungebank katoo" , maar het zijn alleen de buizen, je goed door scrollen om door te hebben dat je dan het hout en de bouten apart moet bijbestellen. Je kan ook onmiddellijk erbij voegen dat hout en bouten exclusief het bouwpakket zijn. En als je dan toch de bestelling plaats krijg je wel hints om produkten te kopen om het hout in te smeren, daar zou je mensen ook kunnen wijzen op bijhorend hout en bouten. En als je op de link bijhorend hout duwt, moet je nog zelf kiezen en denken welke planken je nodig hebt en zo ook voor de bouten. Dat is allemaal misleidend en daar ben ik dan ook in gevallen, ik heb nu alleen buizenstel.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

21 mei 2024

Prima geholpen

Prima telefonisch geholpen ; daarna de bestelling geplaatst. Zoals afgesproken werden de materialen op tijd bezorgd.
24 mei 2024
Bedankt voor de mooie review. Altijd fijn om positieve feedback te lezen. Goed om te horen dat het advies je heeft geholpen om te bestellen.
2 jun 2024
Super snelle reactie, coulance met het verkeerd bestelde product en hele snelle afhandeling van het retourzenden!
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor de positieve reactie en de 5 sterren. Een foutje kan gebeuren, we hebben je graag geholpen met het oplossen ervan.
2 jun 2024
Terugkerende klant. Service, snelheid en assortiment. Tot nu toe de beste.
20 mei 2024
Goeie communicatie en snelle levering. Keurig op maat gezaagd 👍
Alles volgens afspraak en netjes met de prijs
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Dankjewel voor de positieve review. Fijn dat alles netjes en wel is afgeleverd bij je. Graag tot een volgende keer!

Goede service

Snel , betrouwbaar en kwaliteit
26 mei 2024

Correcte levering. Deze stevige buis werd gebruikt als trapleuning in een rond gebouw

Correcte levering
27 mei 2024
26 mei 2024
12 mei 2024

Prima levering

Eerste keer, vragen gesteld over wijze van levering. Snel en een duidelijk antwoord gekregen. Levering verliep daarna perfect. Hulpvaardige lui die de spullen kwamen brengen. Tweede keer, snelle levering! Zaterdagavond besteld, dinsdag mooi op tijd thuis bezorgd.
14 mei 2024
Bedankt voor de positieve woorden! Fijn dat de levering naar wens is gegaan. Graag tot een volgende keer.
6 mei 2024
Terugkerende klant. Makkelijk bestellen. Bijzonder goed overzichtelijk website verdeeld in eenvoudige categorieën. Snelle verzending. Gewoon echt goed. Wat wil je nog meer???
10 mei 2024
Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat je al meerdere goede ervaringen hebt met onze webshop en je klantbeleving met ons deelt. 5 sterren is natuurlijk iets wat we heel graag ontvangen. Graag tot een volgende bestelling!
22 apr 2024
Hele bestelproces en levering goed verlopen. Contact naderhand top! Wordt snel gereageerd en gehandeld.
22 apr 2024
Bedankt voor de positieve review. Wat fijn om te horen dat alles naar wens gegaan is met de bestelling, service en levering. Graag tot een volgende keer.
30 apr 2024

Mooie en degelijke kapstok

Mooie kapstok besteld. Montage was makkelijk door goede en duidelijke beschrijving
16 apr 2024
goede, snelle levering van prima producten
11 mei 2024
Snel, compleet geleverd wat is besteld