steigerbuisstunter.nl- Logo - Beoordelingen

steigerbuisstunter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
steigerbuisstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij steigerbuisstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

378 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

31 jul. 2022
doordat ik het moeilijk vond om het juiste frame te bestellen heb ik telefonisch contact gezocht. ik werd fijn tewoord gestaan en er werd goed met me mee gedacht. ze hebben de maten voor me berekend, de hoeveelheid stieken gegeven die ik erbij moest kopen en wat heel erg fijn was is dat ze de maten van het doek doorgaven. ik kon de maten van het doek zo doorgeven aan de firma die het doek voor me zou maken. bij levering klopte alles! het doek kon zonder problemen worden bevestigd. bedankt voor het meedenken!

5 mei 2022
Ondanks feit dat het team er alles aan doet om de bestelling bij je te krijgen en goed communiceert, slaagt hun transporteur (Wesseling logistics, gebruik makend van Van Eck) er iedere keer weer in om spullen NIET in goede orde van A naar B te krijgen: komt bezorgafspraken niet na, raakt onderdelen van bestelling kwijt, laat niets van zich horen en blinkt uit in botheid bij bezorging. Nu twee keer een bestelling geplaatst en twee keer was het pet. Denk dat een derde keer er niet meer van komt.

Beoordelingen voor steigerbuisstunter.nl

Mooie buizen en koppelingen maar mss nog belangrijker: ongelooflijk vriendelijke, meedenkende en zeer snel reagerende (klanten)service!! Zeer tevreden, aanrader en bestel de volgende keer weer bij Steigerbuisstunter. Dank!
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor je genomen moeite om ons te beoordelen. We zijn blij met je 5-sterren! We vonden het erg leuk om je te helpen en fijn dat je zo tevreden bent met onze klantenservice! Graag tot de volgende keer.
Snelle levering en vooral mogelijkheid om de buizen op maat te laten zagen is super. Hierdoor kun je snel tot assemblage overgaan.
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor je mooie review en dat je ons 5 sterren geeft! Goed om te horen dat onze zaagservice goed is bevallen en dat het geholpen heeft bij de snelle afronding van je project. We zien je graag terug bij een volgende bestelling.
12 sep. 2022
vlugge leveringen. goed verpakt. prijs onderdelen niet overdreven . Enkel de leveringsprijs voor België is duur.
30 aug. 2022
Snelle levering en heel vriendelijk en behulpzaam personeel
30 aug. 2022
Bedankt dat je voor ons de tijd genomen hebt om een review te schrijven. Altijd goed om te horen dat alles naar wens is gegaan. Tot een volgende bestelling!
15 sep. 2022
Een snelle en nette levering, alle bestelde stukken aanwezig en netjes op maat.
9 sep. 2022
Snelle, accurate levering. Soepele afwerking retouren en ruiling.
9 sep. 2022
Als altijd een Snelle en correcte levering tegen een goede prijs!
8 sep. 2022
Mooi product, correcte levering en duidelijke website
8 sep. 2022
Leuk dat je de moeite genomen hebt om een positieve beoordeling te schijven. Ook in de toekomst zijn we er voor jou!
15 sep. 2022
Altijd sneller een betrouwbare leveringen.
duidelijke communicatie, snelle verzending
5 sep. 2022
Top! Goed snel netjes gewoon top dus.
5 sep. 2022
Leuk dat je een review hebt geschreven. Fijn te horen dat alles naar wens was!
12 sep. 2022
Goede prijskwaliteit. Snel geleverd.
12 sep. 2022
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn dat je zo tevreden bent met onze producten en bezorgservice.
Alles goed. Uitstekend geleverd
14 sep. 2022
Alles geleverd en goed verlopen.
8 sep. 2022
Snelle levering en goede service
Snel oprijd en kompleet
10 sep. 2022
van W B.
Snelle levering.
Correct en snel!
snelle levering
Antwoord van steigerbuisstunter.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te horen dat onze bezorgservice probleemloos verlopen is.