vuurkorfwinkel.nl

309 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden522 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

De bestelde producten voldoen aan de verwachting Qua verzenden was het even iets onduidelijk, het ene deel kwam idd de volgende dag, maar het andere deel liet langer op zich wachten. Zonder verdere communicatie vanaf hun kant. En de oorzaak werd geplaatst bij de bezorgdienst. Terwijl als ze beide producten aan elkaar hadden verbonden, dan was het wellicht in 1x bezorgt .
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Beste, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat de producten aan de verwachtingen voldoen. Onze excuses voor het ongemak met de verzending! Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
GZ
Greet Z.
Zegveld
18 feb 2024

Sfeervolle vuurkorf

Helaas het is onze vuurkorf door de vervoerder beschadigd aangekomen. Het bedrijf heeft n.a.v. mijn melding hiervoor een oplossing bedacht, waar wij tevreden mee zijn. De vuurkorf heeft een buitengewoon mooie uitstraling. Mooi materiaal en mooi van vorm. Brandt fantastisch mooi! Wij zijn blij met onze keus en met dit bedrijf.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het product en de service, de vuurkorf ziet er fantastisch uit!

Perfecte levering en goede klantenservice

De bestelling werd correct en op tijd geleverd. We hadden een specifieke vraag over de montage en kregen daar snel en goed antwoord op.
Hartelijk bedankt voor uw review!
Cortenstaal vuurschaal besteld, werd snel geleverd en voldoet helemaal aan de afbeelding op web site, erg blij mee.
Vlotte levering Goeie communicatie vooraf. Op de afgesproken dag geleverd.
Hartelijk bedankt voor uw review!
Vuurschaal van moodz gekocht. Prachtig ding. Snel geleverd.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Heel veel plezier met uw aankoop.
Klacht snel en correct afgehandeld
Snelle levering. Goede kwaliteit
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review, heel veel plezier met uw bestelling!
Snelle levering, aardige mensen!
Hartelijk bedankt voor uw review!
Snelle levering en mooi product
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review, veel plezier met het product!
Snelle levering goed produkt
Hartelijk bedankt voor uw review!
Keurig en vlot afgeleverd.
Bezorgd naar wens!
Heel tevrede