plexiglas.nl- Logo - Beoordelingen

plexiglas.nl

778 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.282 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 apr 2020
plexiglas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima adres om maatwerk te laten maken Er werd meteen gebeld. Volgende keer ga ik toch nog explicieter vertellen wat wel en niet de wensen zijn, nu was ook de onderrand afgerond, maar dat had ik niet zo getekend. Er was gecommuniceerd dat ik een track en trace zou krijgen. Na vier dagen lag het ineens op de mat zonder track en trace. Geen probleem verder, maar viel wel op. Verder heel tevreden en voelt vertrouwd om hier te laten maken, je voelt de betrokkenheid bij het product.

22 jun 2023
Prijs kwaliteit verhouding doet te denken. De kwaliteit van de plaat aanzich is goed maar vraag mij af of de prijs niet te hoog is. Verder vond ik de klemmetjes om de plaat te bevestigen slecht afgestemd / functioneren. Tis een heel gedoe om de plaat te monteren / demonteren omdat de klemmen NIET voorbereid zijn op de dikte van het materiaal. Ze blijven hangen in het schroefdraad van de meegeleverde schroeven, gepiel dus..

Beoordelingen voor plexiglas.nl

Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de positieve review. We nemen uw feedback mee. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Hallo ik ben zeer tevreden en weet nu waar ik terecht kan ik ben alleen bang dat het strookje wat ik besteld had goed was maar dat ik het niet goed hebt opgemeten en dat ik waarschijnlijk een klein stukje in de hoogte te kort komt ik neem aan dat ik dat stukje wel kan bestellen maar dat kan ik pas zien als ik het in elkaar hebt gezet ik bescik toevallig zelf zelf van de lijm die men daarvoor gebruikt maar daar kom ik later wel op terug bvb mijn dank vrg Huub Favier
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Mijn collega zal u even bellen of mailen om u verder te helpen, zodat u zeker het juiste bestelt wat u nodig heeft! Wellicht kunnen wij u adviseren. Met vriendelijke groet, Michelle - Team Plexiglas.nl

Flexible en goede advies

Geleverd met beschermfolie en materiaal is flexible.Boren met schroevendraaier op de houten overkapping te bevestigen is goed gelukt .Telefonisch klantendienst is altijd bereikbaar en kan altijd advies vragen over montage
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. We helpen u bij uw volgende project graag weer verder! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

Zeer tevreden!

Goed contact met dit bedrijf. Antwoorden snel en dus vlot kunnen bestellen. Levering ook super snel en goed. Heel flexibel, dus veel mogelijkheden om plexiglazen plaat te krijgen zoals ik het wil. Top!
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat alles naar wens is! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
product en prijs in orde. bericht van leveringsdatum te laat doorgegeven.pas op leveringsdag bericht gekregen . gelukkig was ik thuis
Antwoord van plexiglas.nl
Snelle levering en goede kwaliteit voor een prima prijs. Onze tuin-kweek kas staat er weer netjes bij.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de review. Super fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten en service! Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
BD
Bart d.
APELDOORN
Fijne site, makkelijk bestellen. Snelle levering. Kwaliteitsproduct met geslepen randen en hoeken
Antwoord van plexiglas.nl
heb een vraag gesteld via mail en vlug antwoord gekregen en zodoende het juiste product besteld
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de mooie woorden. Graag tot een volgende keer! Met hartelijke groet, Team Plexiglas
makkelijk te bestellen, word goed op de hoogte gehouden van de bezorging. bezorger zeer attent.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u tevreden bent! We zien u graag terug. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Maatvoering nauwkeurig, zonder krassen geleverd, ook op afgesproken tijd en plaats.
Antwoord van plexiglas.nl
Hele vlotte keurige levering. Product in prima staat (,tafelblad op maat gemaakt).
Antwoord van plexiglas.nl
Dank u voor de mooie review, en veel plezier met de bestelling. Graag tot de volgende keer! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

De plaatjes waren netjes op maat

De plaatjes waren netjes op maat en nog eerder klaar dan in de opdracht gezegd
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw fijne review. Daar doen we het voor! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

Gespecialiseerd.

Klantvriendelijk, gespecialiseerd met kwaliteit product. Zou niet weten.

Van harte aanbevolen!

Alles perfect op maat en snel geleverd 👍 Ik beveel jullie van harte aan!
Antwoord van plexiglas.nl
Dankuwel voor uw leuke review. We hechten veel waarde aan kwaliteit en service. We helpen u graag ook de volgende keer weer verder! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Juiste levering, goede service en de levertijd werd gerespecteerd
Antwoord van plexiglas.nl
De communicatie en het correct afleveren van het product.
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review! Wat kunnen we verbeteren om 5 sterren te krijgen? We optimaliseren constant dus kunnen uw feedback goed gebruiken! U kunt dit eventueel mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Was goed door heen te komen met boor en goed stevig
CS
Carel S.
Giesbeek
Prima kwaliteit en goed verpakt op tijd afgeleverd!
zeer tevreden over de bestelling tot de bezorging
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de 5 sterren! Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
AR
André R.
Westkapelle
Snelle levering, gunstige prijs en goed verpakt.