zwartgroen.nl- Logo - Beoordelingen

zwartgroen.nl

261 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden837 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
zwartgroen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
De samples van de gootdrains pasten eigenlijk niet goed. Te smal....ook de grootste. Ik heb toen een andere plaatsingsmetode geprobeerd. Eén lange zijde werd omhoog geknikt zodanig dat de drain onder de laatste dakpan geschoven kon worden tot aan de eerste horizontale panlat. Bij mij 8-10cm. Bij de samplesbleek dat ik de uitvoering van 45cm moest hebben. Vervolgens kon ik de rest van de drain in mijn goot plaatsen met de andere lange kant tegen de zinken opstaande buitenrand. De drain zit er nu mooi in en komt slechts weinig boven de goot uit. Heb per drainlengte 2-3 tyraps aan de buitenrand bevestigd. Hier kun je bij plaatsing de bolle gemakkelijker in de goeie stand trekken.

10 apr 2024
De gootdrainen die ik besteld had, zijn bij afwezigheid maar gewoon vlakbij de voordeur neergelegd. Iedereen had het kunnen oppakken en mee kunnen nemen. Iets meer communicatie over wanneer het pakket bezorgd zou worden, had kunnen helpen. Reactie 11-04-2024: Ik heb geen track en trace van Luna gehad, dus ook geen toestemming hiervoor gegeven. De producten bevallen prima.

Beoordelingen voor zwartgroen.nl

5 mei 2024

Snelle levering van een goed product

Snelle levering in een goede verpakking. Product precies zoals beschreven, faire prijzen.
snelle levering. daar was ik zeer content om. ook goederen waren netjes verpakt geleverd
Op tijd en netjes verpakt ontvangen. Niets op aan temerken
30 apr 2024
Mooi spul. Netjes verzonden. Border is keurig opgeknapt.
super goedkoop en zelfde kwaliteit als de duurdere
6 mei 2024
Snel en alles volgens bestelling afgeleverd
2 mei 2024
Snel bezorgd, goed verpakt! Mooi product!
Snelle levering en netjes verpakt
AW
2 mei 2024
1 mei 2024
1 mei 2024
9 apr 2024
Producten (kattengaas/beugels) zijn van goede kwaliteit. Bestelling werd op tijd geleverd zoals beschreven op de website. Goede 1e ervaring met deze winkel. Als ik toch een minpuntje moet noemen, dan zijn het de hoge(re) verzendkosten van € 9,95 ongeacht de hoogte van de bestelling. In vergelijking met andere webwinkels zijn de verzendkosten vaak vanaf een bepaald bedrag gratis. Dit zou een verbeterpunt kunnen zijn.