sandervunderink.nl- Logo - Beoordelingen

sandervunderink.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
sandervunderink.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij sandervunderink.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor sandervunderink.nl

4.982 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 feb. 2022
Sander Vunderink heeft de order snel verstuurd en goed verpakt ook zijn de prijzen zeer goed,helemaal goed.Waar ik over val is de extra verzekering proberen te slijten door trusted?Als je pakket kwijt raakt krijg je maar tot 100 euro vergoed(zo zullen veel mensen dit lezen) en zich mischien toch geneigd voelen de verzekering te betalen uit angst dat hun pakket kwijt raakt door waarschijnlijk een pakketdienst. Boven de genoemde 100 euro moet er een verzekering afgesloten worden voor 9,90 euro per jaar,dit klinkt mischien niet veel,maar alles is teveel als het overbodig is.Dus alle lof voor Sandervunderink,maar Trusted nee,die proberen over de rug van de consument en de verkoper geld te dit vind ik echt een agressieve manier van verkoop.En zal dit toch eens in het Radar forum gaan bespreken.

31 okt. 2022
Het ligt niet zozeer aan sandervunderink.nl dat ik aardig wat moeite moest doen om de bestelde kabel i huis te krijgen. Post.nl was de boosdoener, die doet niet wat is beloofd en daardoor ben ik een halve dag verloren. Post.nl heeft het product op tijd binnen en belooft in track&trace tussen bepaalde tijdstippen te bezorgen en doet dat niet. Vele uren later krijg ik het bericht dat het product naar een Post.nl punt wordt gebracht. Ik kan het dan volgende morgen ophalen. Het product is er dan niet. Een halve dag later krijg ik een bericht dat ik het nu wel kan ophalen. Dat klopt dan wel. Wel meer dan een dag later dan afgesproken. Deze keer had ik het product op tijd nodig.

Beoordelingen voor sandervunderink.nl

9 jan. 2023
Snelle levering en op goede wijze reageren bij een defect product. Wat beter zou kunnen is het verpakken en documentatie. Twee kWh meters en een aardlekautomaat zijn geleverd zonder originele verpakking en zonder documentatie van de fabrikant. Tevens was de transportdoos niet heel stevig en deels nat geworden tijdens transport. Het scheelde niet veel of de producten waren ook nat geworden.
6 jan. 2023
Ik bestel hier regelmatig, gaat vrijwel altijd zonder problemen, die enkele keer dat er een probleempje is (verkeerde levering oid) wordt dit snel en goed opgelost. Enige puntje wat verder te noemen is dat het soms voorkomt dat onderdelen niet voorradig zijn. Ik blijf hier bestellen vanwege nette prijs-kwaliteit verhouding.
Goed georganiseerd. Overzichtelijke keus uit het assortiment, fraaie prijsstelling en nadenkend bij de verzendmogelijkheid van het bestelde; brievenbuspost met gereduceerde verzendkosten ipv de vaak standaard berekende maximale kosten van verzending. Prima en snelle communicatie per mail. Helemaal niets op aan te merken.
13 jan. 2023
Ik heb een badkamerventilator besteld en binnen twee dagen had ik deze in huis. Het bleek echter niet de goede keuze en heb ik contact met ze gehad. De ventilator kon zonder problemen retour gestuurd worden en de volgende dag was het geld al bijgeschreven. Dat noem ik nog eens snel en adequaat handelen. TOP!
De bestelling werd snel geleverd. Toen bleek er een foutje te zijn gemaakt. Er was een product geleverd dat weliswaar bijna hetzelfde was, maar niet conform mij bestelling. De dag erop kreeg ik de juiste bestelling al binnen. Het verkeerd geleverde product hoefde niet terug :-)
Goede en snelle levering, behalve dat de code van de pakketautomaat niet altijd doorgegeven wordt. En laatst had ik 2 pakketten waarvan 1 bij het pakketpunt aan kwam en 1 thuis (terwijl ze beiden naar het pakketpunt moesten). Maar ik denk dat dat meer bij de PostNL ligt.
11 jan. 2023
Wat mij goed beviel, is een bestelling plaatsen in de ochtend en dat je het smiddags dan al kunt ophalen. Verder zie ik nog soms verschillen met de prijs, tussen Sander Vunderink en Elektramat. Dat vind ik jammer en moet ik mijn bestelling splitsen.
6 jan. 2023
Bijzonder goede service en advies! Al meerdere groepenkasten besteld en ze denken echt goed met je mee. Reageren snel net als de levertijd. Ik verwijs anderen altijd naar Sander Vunderink, dan weet ik dat het goed komt.
15 jan. 2023
Gewoon goede website en spullen ! wat beter kan 1) kleinere dozen en minder plastic 2) Adereindhulzen ongeisoleerd zak 100 stuks 6 mm waren op, mogelijkheid om wel te bestellen maar dan naleveren
5 jan. 2023
Snelle levering. Na ontvangst van de ledspots bleek er één defect te zijn. Na contact opgenomen te hebben werd er dezelfde dag kosteloos een vervangend exemplaar opgestuurd.
9 jan. 2023
van Ed K.
Dit is een zaak waar je met een gerust hart kunt kopen Zeer goede prijzen maar ook kundig advies indien nodig En…….. ze zijn ook goed bereikbaar! Oh ja en snelle levering…
Op de vraag die ik had (voor mijn bestelling) heb ik snel een goed antwoord gekregen. Nu 2x een bestelling gedaan waarbij alles helemaal probleemloos is verlopen.
Ik dacht dat ik per ongeluk 2 x 4mm installatiedraad had ontvangen. Keurig netjes werd mij uitgelegd waar ik op kon letten. Geweldig ! Perfecte klantenservice
3 jan. 2023
Altijd op tijd ontvangen. Nette en duidelijke site. Verkoopt GEEN bouwmarkt kwaliteit. Verkoopt alles wat men nodig heeft voor een vakkundige installatie.
Snelle levering. Er was 1 artikel verkeerd geleverd maar na melding werd direct alsnog het juiste artikel opgestuurd en was het de volgende dag geleverd
3 jan. 2023
Voor het bestellen van een groepenkast gemaild. Communicatie is uitstekend, er wordt goed met je meegedacht. En de levering was ook supersnel. Bedankt!
Bijzonder groot assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Mijn bestellingen zijn steeds direct verzonden en de volgende dag in huis. Dit bedrijf is top!
Volledig assortiment, gunstig geprijsd en snel geleverd. Los ABB stickervel had ook in A4 envelop verstuurd kunnen worden i.p.v. brievenbuspakje.
5 jan. 2023
1e klas professionele electra producten voor een nog normale prijs bij afhaal staat alles klaar en je bent met 2 minuten ook weer tevreden weg
15 jan. 2023
Duidelijke site. Prijs is interessant en snels geleverd. Al vaker besteld en ga dit in toekomst als ik weer iets nodig heb weer bestellen