Dakmaterialen.com

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2024
Dakmaterialen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Offerte aanvraag gestuurd. Kreeg een volledige aanbieding via de mail, nadat ik wat aanvullende vragen had beantwoord. Spullen werden netjes geleverd door hun eigen vrachtwagentje. Mooi pakje speelkaarten gekregen bij de bestelling.

Online bestellen is geen probleem. Maar daarna is het huilen met de pet op. Geen track en trace , geen e-mails wanneer de bestelling wordt geleverd. Kwam thuis uit mijn werk en zag dat mijn bestelling geleverd was.

Beoordelingen voor Dakmaterialen.com

Goed advies met complete offerte

Antwoord van Dakmaterialen.com
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met het advies en de offerte die je hebt ontvangen, evenals met de levering van je bestelling. Het is altijd fijn te weten dat onze extra inspanningen, zoals het beantwoorden van je vragen en het kleine cadeautje van een pakje speelkaarten, worden gewaardeerd. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met waterdichte groet, Bram Mijnen Customer Support Team
17 apr 2024
Zeer vriendelijke mensen! Staan altijd klaar voor passend advies en snelle levertijd. Bedankt mannen!
MK
Mathijs K.
Doetinchem
17 apr 2024
Snel handelen en een goede prijs!
18 apr 2024
Bedankt voor de fantastische review en de mooie foto’s van je EPDM dak! Geweldig om te zien hoe strak het dak eruitziet. We zijn blij dat je opnieuw tevreden bent met onze service en prijzen. Zoals altijd, als je nog vragen hebt of als we je ergens mee kunnen helpen, laat het ons weten. We staan voor je klaar! Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
De snelle reactie. Vlotte service. Uitleg bij het product qua plaatsing.
Antwoord van Dakmaterialen.com
Hartelijk dank voor je positieve woorden! We zijn inderdaad erg blij dat onze producten ook in België zo goed ontvangen worden. Het is ons doel om overal een uitstekende service en kwaliteitsproducten te bieden. Mocht je nog suggesties of vragen hebben, dan horen we dat graag van je. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
18 apr 2024
Snelle reactie en levering. Precies wat op dat moment nodig was.
22 apr 2024
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Het doet ons goed te horen dat de snelle reactie en levering precies waren wat je nodig had. We streven ernaar om altijd aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen, en het is fijn om te weten dat we dit voor jou hebben kunnen bereiken. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, staan we graag voor je klaar. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
7 apr 2024
Goed produkt. Prima prijs/kwaliteit en vlotte levering!
16 apr 2024
Snelle en duidelijke levering. Prijs meest voordelige
18 apr 2024
Wat een fantastische beoordeling, bedankt! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle en duidelijke levering, en natuurlijk ook met onze prijzen. We streven ernaar om altijd de beste service en waarde te bieden. Jouw feedback is voor ons heel belangrijk en motiveert ons om dit niveau vast te houden. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
Bestelde snel geleverd en voldoet aan verwachtingen
22 apr 2024
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn blij te horen dat je bestelling snel is geleverd en aan je verwachtingen voldoet. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat elke ervaring met ons positief is. Mocht je verder nog iets nodig hebben of vragen hebben, we staan altijd klaar om je te helpen. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
RK
Rick K.
Kerkrade Niederlande
7 apr 2024
Alles prima verpakt verzonden.
22 apr 2024
Perfect en snel ontvangen!
Antwoord van Dakmaterialen.com
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en het delen van je ervaring! Het doet ons goed te horen dat alles perfect en snel bij je is aangekomen. Mocht je verder nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, staan we altijd voor je klaar. Met waterdichte groet, Linea van het Customer Support Team
Goede en snelle service
22 apr 2024
Hartelijk bedankt voor je vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze goede en snelle service. Het is altijd ons doel om te zorgen dat je ervaring met ons soepel en efficiënt verloopt. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
Antwoord van Dakmaterialen.com
Beste Rudi, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Het doet ons goed te weten dat je een positieve ervaring hebt gehad. Mocht je nog vragen hebben of verder advies nodig hebben, staan we altijd voor je klaar. Jouw feedback is zeer waardevol voor ons! Met waterdichte groet, Linea Verheijen Customer Support Team
19 apr 2024