STAS picture hanging systems- Logo - Beoordelingen

STAS picture hanging systemsReviews

Gecertificeerd sinds: 11 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
STAS picture hanging systems is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij STAS picture hanging systems kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor STAS picture hanging systems

390 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 mrt. 2022
7 meter Stas cliprail gemonteerd en ziet er perfect uit, aansluitingen tussen de 4 stukken rails zijn niet zichtbaar. Wel lastig om alle gaten op 1 lijn te boren onder het plafond wat niet altijd recht is, maar wel gelukt mede door de meegeleverde mal.

14 mrt. 2022
Het materiaal waavan de clipschroef is veel te zacht. Met als resultaat dat 4 van de 12 halverwege al dol waren. Ook zou het beter zijn het oppervlak aan de achterkant iets groter te maken. Hierdoor kunnen beter op een gelijke wijze tegen de muur worden bevestigd. De click heb ik niet gehoord, maar de schilderijen hangen nog steeds. Dus ik ga er maar vanuit dat het goed is. Hoogachtend Ir. J.C. Venniker

Beoordelingen voor STAS picture hanging systems

Stas biedt diverse ophangsystemen die uitstekend werken met meer dan voldoende opties. Goed opletten bij samenstelling van rails, koorden & haken bij het bestellen. Ik heb meerdere keren extra items besteld omdat ik onvoldoende zicht had op hetgeen nodig was. Verder altijd keurige en snelle verzending.
10 jan. 2023
Prima producten, snelle levering. - Ik mis op de website de doorsnede- maatvoering van schilderijophangrail. Dit maakt de beoordeling van geschiktheid lastig. - Erg (te veel) verpakking. Elke rail, stangetje en montagesetje zit in een plastic hoesje.
6 jan. 2023
Superstevig systeem, waarmee ik een aantal akoestische panelen op heb kunnen hangen. Sommige onderdelen leken op voorhand wat meer premium dan bij levering, maar doet naar mijn ervaring nu niets af aan de degelijkheid van het product.
De prijs is wat aan de hoge kant maar de kwaliteit is goed. En voor een bestelling van wat kleine onderdelen die per brievenbus post verstuurd kunnen worden betaal je best veel porto kosten.

van Han S.
Het hulpmiddel, hoe eenvoudig ook, heeft me goed geholpen bij het aftekenen van de boorgaten en het opvangen van het stof bij het boren. De rail hang prima en voldoet uitstekend.
18 jan. 2023

Ik had een verkeerde STAS rail besteld (300 cm) die heeft STAS weer (tegen minimale kosten ca. €14,50) weer op laten halen.
12 jan. 2023
gewoon een zeer handig systeem wat werkt zoals omschreven duidelijke handleiding, levering snel en keurig verpakt
20 jan. 2023

service is perfect, ze doen wat ze je toezeggen, ook met retouren komen ze hun woord na.
21 jan. 2023
Idiale methode om lijstjes en andre dingen aan op te hangen .en mooi minimalistisch
19 jan. 2023
Mooi Product, goed contact bij eventuele vragen, en adequate oplossingen.
20 jan. 2023
Mooie en goede producten, niet goedkoop maar kwaliteit kost iets meer.
Het is een heel fijn en makkelijk ophangsysteem.
Snel geleverd en voldeed geheel aan verwachting
8 jan. 2023
Snelle levering en strakke ophanging
18 jan. 2023
Goede kwaliteit en snelle service
21 jan. 2023
Eenvoudig kwalitatief systeem
14 jan. 2023
Snelle en correcte levering!
13 jan. 2023
snelle levering, goed product