STAS picture hanging systems - stas.nl- Logo - Beoordelingen

STAS picture hanging systems - stas.nl

440 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.351 beoordelingen in totaal

21 jan 2024
Wij hebben een Stas multirail met verlichting gekocht. Dit hebben we gedaan bij een officieel verkooppunt omdat een beetje advies wel handig is om te weten hoe en wat. Als je een klein beetje handig bent kan je het zelf monteren. Het resultaat is super netjes geworden. Foto's aan de muur en de kast worden mooi uitgelicht. Een sieraad in huis. Fam. Hallema Mijnsheerenland

De manier om de klemmen in gipswanden te tikken is onhandig. Ook gaat het bevestigen van de rails voor gipswanden niet intuïtief. Ik heb twee keer klemmen gehad waarvan de pootjes ombogen bij hameren en dan afbraken bij terugbuigen. Dus een extra klem per doosje bevestigingsmateriaal zou heel handig zijn. Ook is niet duidelijk dat bij het bevestigingsmateriaal al een hamer-hulpstuk zit. Ik kocht er nu voor niks eentje bij omdat ik dat niet wist.

Beoordelingen voor STAS picture hanging systems - stas.nl

1 jul 2024
Snelle bezorging, goede instructies en een simpele wijze van bevestiging. Ik kan niet beter wensen.
Zippers werken perfect! In combinatie met koorden en haak. Heel blij mee.
IK
Ieky K.
Hekelingen
Vlot gereageerd en snel bezorgd.
PV

Amsterdam
3 jul 2024
28 jun 2024
27 jun 2024
De online ervaring van het bestellen en betalen waren zoals gebruikelijk goed. De levering verrassend en onverwacht snel. Verrassend en onverwacht omdat er van deze bestelling geen enkele feedback en bevestiging per e-mail zijn ontvangen waardoor er veel twijfels ontstonden of mijn bestelling en betaling veilig verlopen waren.
Was niet wat ik nodig had
18 jun 2024

Beschadige levering

De eerste keer een levering ontvangen, waarbij de rail krom was door beschadigde verpakking, oorzaak waarschijnlijk bij de transporteur. Stas heeft snel een nieuwe gestuurd, helaas weer krom. Nu wachten op de derde levering. Geen discussie vanuit Stas, gewoon weer zonder kosten herlevering nu via een andere transporteur. Dat is pas service. Klasse.
15 jun 2024
Perfect systeem om zonder gaten schilderijen op te hangen. Al jaren plezier van. De staalkabels met zipper om de nieuwe schilderijen op te hangen werden na bestelling de volgende dag al bezorgd. Top!