STAS picture hanging systems- Logo - Beoordelingen

STAS picture hanging systemsReviews

Gecertificeerd sinds: 11 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
STAS picture hanging systems is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij STAS picture hanging systems kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor STAS picture hanging systems

413 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

10 nov. 2021
Ik was een beetje onhandig met uitzoeken wat nu het beste was voor mij om te bestellen. Ik mag mijn schilderijen bij een bedrijf neerhangen dus moest bestellen voor “iemand anders”. Tot drie keer toe heeft men mij uiterst vriendelijk en correct geholpen via de chat, ik kreeg vrijwel meteen antwoord. De website is heel helder en gebruiksvriendelijk, daar lag het niet aan. De volgende dag werd de bestelling keurig bezorgd. Een heel tevreden klant dus!

10 jan. 2022
Ik zou 5% korting krijgen door een code, die ik moest invoeren bij de bestelling. Nergens was deze optie vermeld. Ik heb daarover gereclameerd, maar natuurlijk niets gehoord. Daarnaast zou ik vooraf geïnformeerd worden over de aflevertijd. Dat gebeurde pas een kwartier na de tijdzone. Een beloofde mail hierover heb ik nooit ontvangen. Gelukkig was het nog niet afgeleverd. Want ik moest er nog heen rijden. Voor mij eens, maar nooit meer.

Beoordelingen voor STAS picture hanging systems

13 sep. 2022
Stas is even werk om aan te brengen maar dan is iets aan de muur hangen kinderspel. Geen Gatenkaas om een en ander op te hangen.
van Jan R.
Snelle en correcte service, goed op de hoogte houden van de klant
Hoogwaardig materiaal. Goed verpakt en op tijd geleverd.
Het hangsysteem voldoet aan onze wensen
10 sep. 2022
Perfect, koop nergens anders nog haken.
Super systeem,makkelijk te monteren
van Jan B.
2 sep. 2022
30 aug. 2022
12 aug. 2022
De bestelling was initieel niet compleet (het bestelde installatiemateriaal ontbrak) en liet vrij lang op zich wachten. Maar na contact via e-mail viel alles de dag erna reeds in de plooi. Toch in het vervolg opletten dat voor de hele bestelling dezelfde schroeven worden meegeleverd en ook 2 Zippers zijn van de verkeerde soort... De hitte doet sommige mensen precies geen deugd. 😁😁
9 aug. 2022
Systeem is heel makkelijk op te hangen, zeker met het sjabloon voor het boven van de gaatjes. Ook het koppelen van meerdere rails aan elkaar is super eenvoudig met de mee geleverde koppelstukken.
18 aug. 2022
Prima ophangsysteem. Minder eenvoudig te monteren als je plafond/muren niet netjes recht zijn... verder perfect, schilderijen hangen mooi met mogelijkheid tot wisselen.
10 aug. 2022
een medewerkster hielp mij even met bestellen, was ik heel blij mee. Zelf bestellen vond ik iets ingewikkeld. Bang dat ik het verkeerde zou bestellen.
25 aug. 2022
Netjes verstuurd, dus goed ontvangen. Boormal is een prima hulpmiddel. Verder een systeem waar is over nagedacht.
29 jul. 2022
Goede SERVICE!! Mijn pakketje is niet aangekomen, dit is opgelost binnen 2 dagen is de order nogmaals verstuurd.