vanbeekart.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekart.nl

2.965 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.371 beoordelingen in totaal

12 aug 2023
Van Beek is al decennia mijn vaste kunst, inkoopwinkel. Ook de fysieke winkel bezoeken in Rotterdam vind ik erg prettig en vertrouwd. Artikelen die je soms online bestelt worden altijd snel bezorgd. Schildersdoeken en met name, aluminium frames bestellen, zorgen wel eens problemen met de distributie. Soms wordt er een bezorging aangekondigd op een bepaalde dag, en vervolgens komt er helemaal niemand. Je hebt dan wel' van 10.00u tot 19.00u zitten wachten in je atelier. Zou van Beek voor de bezorging van grote artikelen niet gewoon een eigen bezorgingsdienst in kunnen zetten ? Bij voorbaat hartelijk dank en met vriendelijke groet, Albert Zwaan

8 mrt 2024
Al jullie spullen en de service zijn 5 sterren waard, maar ik word wanhopig van de zoekfunctie. Je moet letterlijk de merknaam weten die vaak afwijkt van de functie: als ik op vernis + merknaam zoek krijg ik 'geen resultaten' te zien. Als ik dan na lang scrollen het product wel gevonden heb, heet het 'lak' ipv vernis. Best slordig van de SEO om dat niet te verhelpen, kwestie van extra zoektermen invoeren lijkt me? Spielatten bestellen is ook een arbeidsintensieve klus. De latten staan door elkaar af en toe, als je het jargon niet kent is het lastig voorstellen wat er bedoeld wordt, zou mooi zijn als je gewoon een compleet pakket kunt kopen per doekmaat. Telefonisch bestellen is ook niet foutloos, al twee keer iets andere maat gekregen dan besteld. Er werd niet doorgevraagd dus classic spielatten...oké. klaar. Maar er zijn twee soorten 44 mm en 65 mm en we vergaten allebei daarop te letten. Penselen zoeken op de site is helemaal een crime...je krijgt geen totaal overzicht. Zoekterm 'kattentong' Krijg je enkele exemplaren maar lang niet alle en ze zitten verstopt tussen series en series andere penselen... Hopelijk vinden jullie daar nog iets op ik sta echt op het punt niet meer te bestellen, maar de kwaliteit van de spullen en de hoeveelheid aan artikelen weerhouden me, dat heb je nergens zo uitgebreid. Maar hoe dan ook: Heel veel dank dat jullie er zijn. Helaas ben ik tegenwoordig van online bestellingen afhankelijk (verhuisd) in de winkel (Eindhoven) werd altijd heel goed geholpen en was er veel mogelijk.
KM
Karin M.
EINDHOVEN

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

JW
Joyce W.
Haule, NL
21 jun 2024
De bezorging is uitstekend, ook de website: goede beschrijvingen en anders wordt doorverwezen. Er is een Facebookgroep waar ook vragen gesteld kunnen. Er zijn workshops en demo's, een tijdschrift met aanbiedingen om rustig door te bladeren, ........ . Het enige wat ik een beetje mis is de mogelijkheid van een verlanglijstje waar ook af en toe kleinigheden in geparkeerd kunnen, of even in beraad gehouden.
4 jul 2024
De afhandeling gaat soepel en goed en goede uitleg en materiaal. Ik kom al meer dan 40 jaar bij van Beek. Ik woon niet in de buurt en vind bestellen via internet dan ook erg handig. Jammer is wel dat je geen mogelijkheid hebt om punten te sparen als je via internet een bestelling doet.
2 jul 2024
Minpunt was dat er niet gecommuniceerd werd dat ik de bestelling niet p de beloofde dag kon ophalen. Maar een probleem is pas een probleem wanneer het niet is opgelost. En dat werd het zeker: product werd kosteloos thuis bezorgd. Toch op tijd in huis en een hele blije ontvanger!
Niets dan goed! Post.nl bezorgde na 1week nog niets, verzendproblemen. VanBeekArt verzorgde een nieuwe bestelling en deze was de volgende dag al binnen. Prima communicatie, probleemoplossend en snel gehandeld. De artikelen zijn zoals omschreven, niets om op aan te merken.
ben erg blij met de efficiënte en snelle afhandeling van mijn bestelling. Ik zal zeker als ik weer iets nodig heb om te schilderen bij van Beek bestellen. Fijn om te weten dat ik snel kan beginnen! Mieke
Hele fijne service. Wat problemen met gecombineerde betaling cadeaukaart en restant bedrag via ideal. Volgende dag meteen reactie en opgelost. Vriendelijke toon van medewerkers en snelle actie.
SS
Simon S.
Hoofddorp

En nu; schilderen maar!

We hadden een startpakket samengesteld voor de verjaardag van mijn dochter. Schildersezel, penselen, verf en doeken. Alles werd snel, compleet en goed verpakt geleverd. Ze is er blij mee!
Prima product, snelle levering. Min puntje dat de btw later berekend wordt waardoor het product zowel online als in de folder goedkoper lijkt omdat dit bij betaling inzichtelijk wordt.
29 jun 2024
De snelle levering was super. Jammer toen ik de promotie zag was de voorraad al op en heb ik moeten wachten met bestellen.... en dan natuurlijk de normale prijs moeten betalen.

Snelle levering!

Fijn aan deze website is, dat de levering al in een paar werkdagen is. Ideaal als je snel iets nodig hebt. Het is ook duidelijk wanneer iets niet op voorraad is.

De bestelling is (iets te?) snel geleverd en was zorgvuldig verpakt. Er zat een fout in de levering. Deze is na mailcontact snel en goed hersteld. Blij mee.

Positieve ervaring

Eerst telefonisch overlegd welke penselen ik moest aanschaffen. De penselen en verf waren na mijn bestelling snel in huis en goed verpakt.

Tevreden klant

Kom al jaren in de fysieke winkel, die is echt uitstekend qua aanbod en expertise, online ook zeker aan te raden. Kortom: tevreden klant
Van Beek Art heeft de order snel afgehandeld MAAR PostNl heeft het pakket niet afgeleverd en nu staat het al een week in hun depot.
Vlotte levering. Alleen jammer dat de producten uit de net uitgebrachte catalogus niet altijd op voorraad zijn on de webwinkel.
6 jul 2024
Prettig telefonisch contact en overleg en bijzonder goed verpakte potten verf. Hartelijk dank en tot een volgende bestelling.
ik had wat vragen over nalevering : ze denken mee geven goed advies en zijn snel. Kortom heel fijn en terechte complimenten
Super! De producten waren zeer goed ingepakt en snel verzonden! Ga hier zeker opnieuw bestellen in de toekomst 😊
24 jun 2024
Rien à redire !! Commande passée le vendredi, livrée le samedi ! Tout est nickel, poir la 3ieme fois :) merci !!
Van Beek levert kwaliteitsproducten, veilig verpakt en snel. Het is de topwinkel voor kunstenaarsbenodigdheden.