vanbeekart.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekart.nl

3.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.219 beoordelingen in totaal

12 sep 2024
Levering in twee keer Op de website zag ik een mooie kistezel van Jullian. Zie foto. Deze heb ik direct besteld. Bij ontvangst bleek dat het alleen de kist was. Het aluminium statief zat er niet bij. Toen las ik dat ik deze apart moest bestellen. Ik was helemaal op de foto's op de website afgegaan. Ik voelde me te een beetje bekocht. Nu moest ik apart het statief bestellen. Wat betekende dat ik nogmaals de verzendkosten moest betalen. Gebeld met van Beek en het uitgelegd. Het statief werd na gezonden zonder de verzendkosten. Erg fijn. Maar het had handiger geweest als van Beek wat duidelijker in de tekst vermeld zou hebben dat de kistezel zonder het statief geleverd wordt.

Al jullie spullen en de service zijn 5 sterren waard, maar ik word wanhopig van de zoekfunctie. Je moet letterlijk de merknaam weten die vaak afwijkt van de functie: als ik op vernis + merknaam zoek krijg ik 'geen resultaten' te zien. Als ik dan na lang scrollen het product wel gevonden heb, heet het 'lak' ipv vernis. Best slordig van de SEO om dat niet te verhelpen, kwestie van extra zoektermen invoeren lijkt me? Spielatten bestellen is ook een arbeidsintensieve klus. De latten staan door elkaar af en toe, als je het jargon niet kent is het lastig voorstellen wat er bedoeld wordt, zou mooi zijn als je gewoon een compleet pakket kunt kopen per doekmaat. Telefonisch bestellen is ook niet foutloos, al twee keer iets andere maat gekregen dan besteld. Er werd niet doorgevraagd dus classic spielatten...oké. klaar. Maar er zijn twee soorten 44 mm en 65 mm en we vergaten allebei daarop te letten. Penselen zoeken op de site is helemaal een crime...je krijgt geen totaal overzicht. Zoekterm 'kattentong' Krijg je enkele exemplaren maar lang niet alle en ze zitten verstopt tussen series en series andere penselen... Hopelijk vinden jullie daar nog iets op ik sta echt op het punt niet meer te bestellen, maar de kwaliteit van de spullen en de hoeveelheid aan artikelen weerhouden me, dat heb je nergens zo uitgebreid. Maar hoe dan ook: Heel veel dank dat jullie er zijn. Helaas ben ik tegenwoordig van online bestellingen afhankelijk (verhuisd) in de winkel (Eindhoven) werd altijd heel goed geholpen en was er veel mogelijk.
KM
Karin M.
EINDHOVEN

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

Goed met verbeterpunten

Stiften en verf besteld. Alle bestelde producten zijn geleverd en levering was op korte termijn. Helaas waren niet alle stiften op voorraad, hierdoor kon ik bijvoorbeeld maar 4 stiften in dezelfde kleur bestellen i.p.v. 10 stuks die ik nodig had. Tevens heb ik een zakelijke bestelling gedaan. van Beek claimt een factuur te mailen, maar na 9 dagen heb ik nog steeds niks ontvangen.
NV
Nick F, v.
Zoetermeer
9 okt 2024
Beter doen ? een andere postbesteller zoeken. Post.nl kan bij brievenbuspost nooit een ca. tijd opgeven. We moeten hele dag thuis blijven voor een klein pakje. De bezorgkosten voor een klein pakketje door de brievenbus is overigens vele malen te hoog.
5 okt 2024
Van Beek heeft de beste service en de beste doeken van Nederland. Overal in Nederland doeken gekocht, maar Van Beek blijft de beste kwaliteit hebben. Ook de service naar de klant toe is top! Ze staan echt voor je klaar!
het geleverde papier is perfect wat ik verwachtte en de levering gebeurde binnen 2 dagen na bestelling (België) zeer snel dus. Dank. Ik kreeg wel niet mijn €5,- korting voor eerste bestelling na aanmaak van account
jammer dat jullie geen zwarte solarfast meer verkopen, ik kon er maar eentje aankopen op jullie website terwijl ik er verschillende nodig heb. Op service en snelheid van levering valt niets op aan te merken
9 okt 2024
Bij de laatste bestelling ging het niet helemaal goed, duurde 9 dagen voor ik mijn pakket kreeg. Normaal heb ik het in 3 dagen binnen. Maar oké, het kan gebeuren. Ik blijf toch bij van Beek bestellen!!!

Klantenservice

Het duurde even voor ik mijn bestelde spullen kreeg. Na een telefoontje met de klantenservice, waar ik zeer vriendelijk te woord werd gestaan, dat ik mijn spullen de volgende dag in uit. Keurig verpakt.
SR
Sonja R.
Antwerpen
7 okt 2024
Aanrader! We zijn al jarenlang klant en nog steeds zeer tevreden. Mooi breed aanbod van kwalitatieve producten. Goede prijs/kwaliteit. De verzending verloopt steeds vlot en alles is zeer goed verpakt.
Het volgen van de zending was perfect, de levering ook. Jammer dat jullie geen voorrad hadden van linnen doeken, ik had die dringend nodig.De gekochte katoenen zijn soms met draadjes of dergelijke.
SV
Sonja v.
Ridderkerk

Prima

Nooit problemen met de bestellingen. Meestal binnen vier dagen in huis. Dat is fijn, want ik kan niet wachten om nieuwe materialen uit te proberen. Kwaliteit is prima.
TV
Ton V.
Schoorl

Fijne zaak met uitstekende service.

Fijne zaak die service hoog in het vaandel heeft. Ik koop er al jaren (van een tube verf tot en met atelier meubilair) en heb er nog nooit één slechte ervaring gehad.
Levering was op tijd. Goede informatie over de levering en status van de order. Verbeterpuntje: iets kleinere doos en wat minder vul materiaal was beter geweest.
Eerste levering ging mis door transporteur. Gebeld en overlegd adhv foto’s. Meteen werd er een tweede levering gepland en die ging zonder “kleerscheuren”. Fijn!
5 okt 2024
Omdat de bestelling steeds correct verloopt. En bij een probleem zoals bv. met een cadeau bon steeds met vriendijkheid aan de telefoon correct opgelost.
23 sep 2024
Snelle levering en een goede prijs. De verzend verpakking was erg groot. Heel veel lucht en veel opvulpapier. Had denk ik kleinder verpakt kunnen worden.
RH
Rob H.
Hilversum
Een tekenspullen paradijs voor de artiest! Echt heel veel mooie artikelen in de meest voorkomende varianten! Moeilijk om niet te veel mee te nemen!
1 okt 2024
Snelle levering. Op de site is ook alles gemakkelijk terug te vinden en te bestellen. Van Beek is hierdoor ook mijn vaste leverancier geworden
3 okt 2024
Uitgebreid assortiment, goede producten. Fijn vertrouwd familiebedrijf. Het zou fijn zijn als de kwastbreedtes erbij gezet zouden worden.
26 sep 2024

Top

Vlugge en accurate bestelling. Er zat wel een item niet in het pakket, maar dat werd snel’en zonder problemen bezorgd.
Wanneer je vragen over een artikel hebt dan kun je telefonisch contact opnemen en word je prettig te woord gestaan.