vanbeekart.nl- Logo - Beoordelingen

vanbeekart.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
vanbeekart.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij vanbeekart.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

2.959 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 okt. 2021
Levering is correct vanuit van beek art supplies, enkel de communicatie vanuit postNL is zeer onder de maat, bovendien is postNL bij klachten zeer moeilijk bereikbaar , zoals bij mijn bestelling waarvan ik gisteren via de postNl app kreeg te lezen dat de bestelling gisteren geleverd zou worden, ik de hele dag gewacht heb, maar er niets geleverd is.... Als het goed is wordt het vandaag geleverd ( 27 oktober 2021 )... Dit soort ergernissen zou aanleiding kunnen zijn om niets meer online te bestellen, maar naar een lokale kunstenaarsspecialist te gaan...

25 dec. 2021
De producten zijn prima conform beschrijving. Maar €9,95 voor een brievenbuspakketje vind ik buiten proporties. Helemaal gezien de wijzen waarop de producten waren ingepakt, of beter gezegd niet waren ingepakt/beschermd. Realistische verzendkosten zijn voor mij helemaal prima, gratis verzending bestaat niet en wil ik ook helemaal niet. Maar hiermee wordt ‘verzending’ als een zelfstandig product gezien waarop winst gemaakt moet worden. Dat valt mij tegen. Als ik op voorhand had geweten dat het als brievenbuspakketje verstuurd zou worden, het product onbeschermd in een doos werd geschoven en ik daar het volle tarief van €9,95 voor moest betalen had ik hier niet besteld maar had ik verder gekeken.

Beoordelingen voor vanbeekart.nl

14 sep. 2022
Product prima verpakt geleverd. Het was een week onderweg. Dat lag niet aan van Beek maar aan PostNL. Op de dag dat het pakje bij een PostNL punt geleverd zou worden kreeg ik een mailtje dat dat niet gehaald was. De dag erop nog eens en daarna op 4 dagen false mailtjes van vreemde afzenders die zich voor deden als PostNL maar dat niet waren. Uiteindelijk na een week waarin ik niet heb gereageerd op de false mailtjes is het pakket toch bij het PostNL punt bezorgd en kreeg ik daarvan weer een melding via de juiste PostNL afzender.
30 aug. 2022
Prima zending in twee keer. Bij de tweede na zending was de pakbon de zelfde als bij eerste zending. Dat klopte niet, de tweede zending had de pakbon met alleen het aquarelblok moeten hebben. Maar de de zending was goed en compleet gemaakt uiteindelijk. De pakbon is voor mij niet van belang maar misschien voor anderen klanten wel. Detail voor jullie om er iets mee te doen. Zeer tevreden met eerste post zending. Liever de fysieke winkel zelf willen bezoeken maar tijd was even schaars.
Een uiterst ruim assortiment ( toch in de branche die ik zoek en dat is aquarelbenodigheden) Correcte levering op vermelde datum👍 Binnenkort terug een bestelling van aquarelverf plaatsen!!! Graag zou ik de FOLDER op mijn thuisadres toegestuurd krijgen : mijn adres is : Anne Calant Stijn Streuvelslaan , 24 , 8421 De Haan ( Vlissegem)
Scherpe prijs/kwaliteit verhouding. Wat aanbiedingen wanneer schilderseizoen start mbt penselen, verf, papier. Specifiek zoals nu met de Van Beek kattentongen 12 stuks. Ook doen tav plat, rond, schuin. Maar feitelijk moet iedereen zijn weg leren vinden. Wel is het fijn, wanneer je mbt penselen een ruime keus hebt.
Prima online shop/website. Als ik iets nodig heb zijn dat vaak kleine bestellingen, ik zou vaker bestellen als het gratis bezorgd zou worden. Gratis bezorging is echter mogelijk vanaf 50 euro. Wellicht kunnen jullie in zee met Select (als klant per jaar 10 euro en dan alle bezorging gratis) of iets dergelijks.
14 sep. 2022
Groot assortiment en snelle levertijden. Ook fijn dat als je iets in je winkelmandje hebt gezet en uitlogt, het er gewoon in blijft zitten tot de volgende keer dat je inlogt. Wat ik heel erg mis, is de mogelijkheid om producten toe te voegen aan een favorietenlijstje.
wat betreft de faktuur. Je betaald vooruit de bestelde aankoop. na levering krijg je de originele faktuur, op de een of andere manier is er een verschil van 1 cent. Deze wordt dan nog met 100% verhoogd ? Erg vreemd. Dit is niet erg klantvriendelijk
De producten en de levering oké. Verzendkosten beetje duur, maar altijd beter als dat ik helemaal naar Eindhoven moet reizen. Daarom is een folder en website belangrijk.
Snelle en efficiënte service. Ook een verzoek om levering van een niet gangbare maat spielat werd snel verwerkt en verzonden. Overzichtelijke website.
1 sep. 2022
dat het gratis bezorgt wordt vanaf 100 euro. Dat ik een mail krijg als iets weer leverbaar is. dat de kwaliteit van het materiaal goed is.
15 sep. 2022
Alles prima, verzendinfo website, vooral verpakking [alleen karton] bij de wissellijsten.[ De lijsten zelf zitten nog wel in dunne folie]
5 sep. 2022
Zowel in de winkel als via internet is er bij Van Beek een keur aan prachtige producten te koop tegen een zeer schappelijke prijs
6 sep. 2022
Keurig verzorgd, alleen liet de bezorging nogal wat te wensen over, maar daar ligt de schuld bij Post.NL30 en niet bij van Beek!
Foutieve levering ontvangen. 'Kan gebeuren.' Telefonisch afspraak gemaakt voor oplossing. Keurig in orde gemaakt.
9 sep. 2022
Als je haast hebt: Kijk dan eerst in de winkel of je product daar op voorraad ligt. Online bestellen duurt 4 dagen
4 sep. 2022
Er was een fout ontstaan in mijn bestelling, maar het werd zeer snel recht gezet. Contact op mijn mail was erg snel.
Goede service, vriendelijke en goede medewerkers. Mooie acties Algemeen goed geprijsd Goede service naar België
Snelle levering. Prettig contact met klantenservice na ontvangst ondeugdelijk artikel, werd snel nageleverd.
veel keus vlotte leverantie en bij vragen uiterst behulpzame en vriendelijke medewerkers servicedesk
15 sep. 2022
Alles was ok behalve dat door 1 min te laat aan de deur te komen ik mijn pakje moest gaan ophalen,