topregal.com/nl/home/- Logo - Beoordelingen

topregal.com/nl/home/

64 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden185 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
topregal.com/nl/home/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 nov 2023
Doordat wij geen BTW-nummer hadden ingevuld, zijn wij gebeld en of wij deze nog willen invullen zodat wij geen BTW hoeven te betalen. Netjes!!. Helaas zijn wij een vereniging en moeten wij de BTW gewoon afdragen

Commercieel niet OK. Wij hebben nu 2 moooie bestellingen gedaan bij jullie en bij de 2de aankoop hebben we meer moeten betalen dan bij de eerste. En jullie wilden hier niet van afwijken... We zijn op zoek naar een andere leverancier ondertussen. Mvg Jo Coene Engico 0473575348

Beoordelingen voor topregal.com/nl/home/

TOP product voor een prima prijs inclusief TOP verpakking!!!
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Geachte TOPREGAL klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent met het product dat u hebt gekocht en met onze service. We kijken uit naar uw volgende bestelling. Uw TOPREGAL team!
prima stapler geleverd.

Goede betrouwbare firma

Bestelling is makkelijk, goed en snel geleverd!
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Beste Topregal klant, Klantenservice staat bij Topregal hoog in het vaandel en we zijn blij met deze mooie opmerking. We kijken uit naar verdere samenwerking. Uw Topregal team !
bestelling en levering zeer correct verlopen
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Beste TOPREGAL-klant, Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze service en levering. Onze klanten en uw tevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel en wij zijn blij dat wij u hebben kunnen overtuigen. Met vriendelijke groet uit Filderstadt Uw TOPREGAL-team
Snelle levering en bevalt super !!
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Geachte Topregal klant, Hartelijk dank voor uw bericht. We kijken ernaar uit om in de toekomst met u samen te werken. Uw Topregal team
fijn en goede verwerking
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Beste klant van Topregal, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We kijken uit naar verdere bestellingen van u. Uw Topregal team
18 jan 2024
IK WERD GEBELD BIJ LEVERING? HAD LIEVER EEN DAG ERVOOR GEBELD GEWEEST ZODAT WIJ DIT HADDEN KUNNEN VOORZIEN? IK WAS GELUKKIG THUIS
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Geachte Topregal klant, Hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling, die ons helpt om voortdurend te verbeteren. De transporteur had ons vooraf op de hoogte moeten stellen van de verzending. We zullen navragen waarom dit bij uw zending niet het geval was en ons verontschuldigen voor het ongemak. Dit mag natuurlijk niet gebeuren en is niet in de geest van TOPREGAL. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren en wensen u een prettige dag. Uw Topregal team !

Goede prijs en reageert snel op vragen etc.

Goede prijs en in eerste instantie fijn contact met de verkoop medewerker. Reageert snel op vragen etc.
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Beste klant van Topregal, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zullen dit doorgeven aan mevrouw B. We kijken ernaar uit om weer met u samen te werken. Uw Topregal team
De communicatie was erg goed. En snel geleverd.
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Geachte TOPREGAL-klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze service en dat we u hebben kunnen overtuigen. We kijken uit naar verdere bestellingen. Met vriendelijke groet uit Filderstadt Uw TOPREGAL team
Antwoord van topregal.com/nl/home/
Beste TORPEGAL-klant, Hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling. We hebben een prijsaanpassing doorgevoerd, daarom kunnen we het apparaat dat u al hebt gekocht niet voor de oude prijs aanbieden. Bedankt voor uw begrip. Uw TOPREGAL-team
15 nov 2023

Geen BTW-nummer ingevuld

22 nov 2023
Geachte TOPREGAL-klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze service. Onze klanten en uw tevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel en we zijn blij dat we u hebben kunnen overtuigen. Met vriendelijke groet Uw TOPREGAL team
17 okt 2023
Keurig geregeld. Vooraf was de totaalprijs helaas niet helemaal duidelijk, de vooruitbetaalkorting wordt niet automatisch berekend.
2 nov 2023
Geachte TOPREGAL-klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. De vooruitbetalingskorting staat op uw factuur vermeld. Op verzoek berekenen wij de korting graag voor u. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om apart contact met ons op te nemen. Uw TOPREGAL - team
20 apr 2023
Snelle levering en goede prijs. Bezorger sprak alleen geen Duits of Engels, verder zijn we tevreden.
21 apr 2023
Beste klant van Topregal, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit doorgeven. Uw Topregal team !