Metaalshopper.nl- Logo - Beoordelingen

Metaalshopper.nl

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2023
Metaalshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat ik had gebeld met de mededeling dat ik mijn bestelling uiterlijk zaterdag in huis moest hebben heeft Metaal Shopper een aparte bezorgopdracht aangemaakt zodat ik het toch zaterdag in huis had in plaats van maandag. Helemaal TOP !!

Minder dan 1* kun je helaas niet geven. Komen beloften m.b.t. annuleren en/of wijzigen niet na. Voor 1e werkdag na bestelling mail gestuurd, en op 1e werkdag na middag een mail dat bestelling reeds wordt gemaakt. Bestelling (2 ijzer stripjes) wordt pas 7 werkdagen later verstuurd! Dat is 6 werkdagen na op factuur vermelde uiterste verzenddatum Zoek liever een winkel die eerlijk met klanten om gaat

Beoordelingen voor Metaalshopper.nl

Prima snel zat, t is waar ik om vroeg prima. De buizen waren recht aangekomen zonder beschadegingen. Ik zou er vooral bij de uiteinden iets meer padding/bescherming op monteren in het geval dat.
13 apr 2024
Altijd een goede prijs en service. Deze keer een lengte verkeerd geleverd, en nog dezelfde week gratis de juiste lengte gekregen. Top!
1. Het zou fijn zijn als de toleranties op de tekening op de website ook vermeld zijn. Voor mijn RVS buis van 20mm doorsnee was alleen gespecificeerd 20mm zonder tolerantie. De tolerantie had ik nodig om te bepalen of dit in een standaard gat van een wiel past. Dit standaard gat van het wiel was ook gespecificeerd als 20mm, ook zonder tolerantie. Het paste, maar dat was dus geluk. Volgens deze specificaties had het niet kunnen passen. Iets kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Uw concurrenten doen het zeker niet beter, maar als u zich wil profileren dan zou dit een interessant verbeterpunt zijn. Tweede punt: volgens mij heb ik de bestelling gedaan via RVS-online, kan ook RVS-products zijn. Is niet duidelijk. Staat niet op de factuur, zelfs een website van Metaal Shopper staat niet op de factuur (alleen info@metaalshopper staat erop maar dat is alleen het mail adres). Als je wilt concurreren op kwaliteit moet duidelijker zijn wie u bent en waar ik de volgende bestelling moet plaatsen om dezelfde kwaliteit opnieuw te verkrijgen.
EW
Erwin W.
Arnhem
producten worden netjes verpakt en snelle levering. goed adres, zal vast vaker gaan bestellen hier.

Prima materiaal en snel in huis

Mooi op maat gemaakt en goed ingepakt tegen beschadigingen tijdens het verzenden.
HV
Hans V.
Veldhoven
20 apr 2024
Duidelijke en zeer makkelijke website en zeer klantvriendelijk .
MM
Mireille M.
Eindhoven
19 apr 2024
Bestelling snel en correct verwerkt en ter plaatse zelf afgehaald
18 apr 2024
Een duidelijke website met heel veel mogelijkheden.
17 apr 2024
Goeie service, goeie kwaliteit, uitstekend verzorgd
20 apr 2024
Prima snelle en correcte levering.
snelle levering
Website en proces zag er goed uit. Prijzen waren ook goed. maar we zijn wel een week verder en ik heb nog niets mogen ontvangen. Verwacht wel dat het komt.
Mijn foutieve bestelling werd onmiddellijk geannuleerd met creditfactuur. Mijn corecte bestelling heb ik inmiddels ontvangen.
Niets
Snel