Onlineverf.nl

1.029 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.573 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug. 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep. 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep. 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Wat mij echt beviel is, snelle levering en ik belde op voor een vraag. Toen werd er gelijk gezegd dat ik twee potten grondverf had gekocht en wat ander verf. Ik moest er maar één hebben. Werd gelijk afgehandeld en kreeg mijn geld retour gestort. Echt super netjes afgehandeld. Zou zeker weer bestellen op deze site. Toppie!! (Onze nieuwe keuken ziet er top uit met de nieuwe verf op de muren)
27 jan. 2024
Het telefonisch advies was uitgebreid en werd op heldere en zeer service bereide mevrouw verstrekt de bestelling is prompt uitgevoerd groot pluspunt is dat ik niet thuis bij de deur hoef te zitten wachten: ophaalpunt van PostNL is een uitkomst
7 feb. 2024

Helemaal happy!

Om advies gevraagd in de chat, kreeg vlot een reactie! Goedekope verf, scheelt zeker 20 euro per pot met de Gamma! En binnen 24 uur bezorgd super snel. Verf zat goed verpakt, met tape en bubbeltjesfolie en nog karton Helemaal happy!
RS
Rob S.
Barendrecht

Ruim aanbod tegen aantrekkelijke prijzen en snelle levering. Producten eenvoudig te bestellen.

Zaterdagmiddag met behulp van de gebruikersvriendelijke website Sigma muurverf op kleur besteld. Maandagmiddag werd het pakket, uiterst zorgvuldig verpakt, ontvangen. Het aanbod is enorm en de prijzen zeer aantrekkelijk.
9 feb. 2024
Was prima te doen, misschien bij de slotfase van bestellen nog een optie voor opmerkingen. Stel dat je nog een vraag hebt. Als je eenmaal de kleur besteld hebt en laten mengen kun je niet meer terug.
3 feb. 2024
Bestelling ging correct. Om 4 uur in de namiddag besteld en de volgende dag geleverd. kan niet sneller. Perfect verpakt. Goedkoop, wij gaan zeker terug bestellen bij online verf. Heel contente Belgen.
10 feb. 2024
Aanbod is reuze groot. Dat je met alle kleurwaaiers van diverse bouwmarkten direct alles kunt bestellen op de verf basis die jij wilt is geweldig. De levering ging ook supersnel en goed verpakt.
11 feb. 2024

Snelle levering en goedkoop!

Snelle levering en goedkoper dan in de winkel voor dezelfde kwaliteit van producten. Kleuren kan je ingeven per merk en kleurcode om met elkaar te vergelijken. Kleuren waren perfect!
Om 8 uur 's ochtends de bestelling geplaatst en om 21 uur 's a onds geleverd. 2x 25c1mtr genovlies en 10 liter lijm. Zeer goede kwaliteit en de helft van de prijs van de bouwmarkt.
Uitstekend, zeer snelle levering, en uitstekend oppakken van een verf die niet goed gekleurd was. zonder probleem werd een nieuwe emmer verf op de juiste kleur nageleverd. Top.
28 jan. 2024
Website is overzichtelijk en eenvoudig om te bestellen. Ideaal dat je op kleur kan bestellen. Snelle terugkoppeling over je bestelling. Nooit problemen ermee gehad
3 feb. 2024

Verf prima te bestellen bij online-verf

Ik was eerst een beetje huiverig om verf online te bestellen, ook ivm transport lekken etc. Maar alles zat keurig verpakt in extra plastic zak voor de verf, prima!
2 feb. 2024
Snelle levering, alleen de track en trace code kwam niet binnen. Ook niet in de spambox. Via Whatsapp de leverdatum opgevraagd en kreeg zeer snel antwoord.
AR
Anne R.
Ostrhauderfehn
31 jan. 2024

Goede service, goede verf.

Ik had een blik verf van 5 liter besteld, maar tijdens het transport naar Duitsland was er ongeveer 1 liter uitgelopen. Ze hebben het snel vervangen.
9 feb. 2024
Machtig mooi spul, dekt in 1 keer. Goeie varf! Mooi doosje er om heen.Was voor mij eerste keer...zeer goed prima bevallen! Snelle levering.!
3 feb. 2024
Ik had alleen kleurstofflesjes besteld, dus veel oordeel kan ik niet geven. Maar wel dat de communicatie en snelle bezorging uitstekend was!

verf prima maar prijs gelijk aan concurrentie.

verf prima maar prijs gelijk aan concurrentie dus geen reden om hier te kopen. Levering beloofd de volgende dag maar werd een dag later.
29 jan. 2024

Snelle bezorging en beste prijs

Snelle bezorging en de prijzen zijn niet tevergelijken met die van de Sigma centers die zij minimaal 40% duurder.
2 feb. 2024
5x2,5 lt Koopmans Perkoleum zijdeglans opgehaald in Westervoort. Keurig op tijd en netjes en degelijk verpakt.
5 feb. 2024
Super snelle afwikkeling en bezorging. Echt binnen 24 uur in huis. En mooie goeie prijzen voor de producten.