Onlineverf.nl

1.627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.171 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2023
Onlineverf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Erg tevreden! Betrouwbare levering. Netjes verpakt!

Ik heb nu al meerdere bestellingen bij ‘onlineverf.nl’ gedaan en ben telkens volledig tevreden! Het fijnste vind ik hun betrouwbaarheid. Naast het feit dat de verf ook daadwerkelijk de volgende dag wordt bezorgd kun je er blind van op aan dat je aan de slag kunt. De verf wordt dusdanig beschermd verpakt dat alles heelhuids aan komt. Geen geklieder, geen getrut. Gewoon netjes zoals het hoort!
Ik had een lichte kleurverschil met de verf die ik eerder had gebruikt, ik dacht eerst dat ik niet de juiste kleur had gekregen maar kwam erachter dat ik zelf de verkeerde kleur had besteld, de manier hoe ik ben geholpen ben en de oplossing die geboden werd had ik niet verwacht, en ben ik erg blij mee. Ik zal de volgende keer zeker hier weer bestellen!
Snelle levering, goed verpakt, verzenden gratis. Wij hebben dit spul gebruikt voor onze schuttingen maar ook om de betontegels te schilderen. Eerst een klein stukje everything en er een winter over heen laten gaan. Omdat ik geen foto's heb van levering stuur ik deze.
7 apr 2024

De keuze is reuze, met zeer goede kwaliteit verf tegen een scherpe prijs

Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs! Zeer eenvoudig te bestellen in alle kleurmogelijkheden. Levertijd van 1-2 dagen is prima, zou mooi zijn als dit in alle gevallen 1 dag is bij bestelling voor 24.00h.
de service via whats app is snel en ik heb het gevoel van echt geholpen te worden, de leveringen zijn steeds snel en in orde, degelijk verpakt voor het transport, kortom, ik ben een tevreden klant
30 mrt 2024
Super snelle levering. Enorm aanbod van verschillende merken. En wat ik super handig vind is dat je voorstrijk kan kopen in de kleur die jij wilt!! Schilt heel veel saus verschillende dan.
Ik had sikkens primer en wijzonol verf. Een prima combinatie. Verfde heerlijk, en voor een stuk minder dan de reguliere prijs. Geen strepen of druipers. Een aanrader.
Nadat een kleur niet op de meng machine kon kreeg ik meteen bericht en nog dezelfde dag is alles in orde gemaakt, keurig verpakt de volgende ochtend al ontvangen !!
LB
Liek B.
Zoetermeer
Kwaliteit verf is uitstekend Snelle levering en fijn dat er ook een roerhoutje en kwasten meegeleverd werd! Trap staat perfect in de lak 😀
RR
Raf R.
Oosteeklo
Dag. De verf en de service van online verf is best ok. Alleen de vervoerdienst had het pakket op een ander adres geleverd.
Goed verpakt en extra tape over het verfdeksel. En uiteraard met post nl Verzonden en te volgen via mijn post nl app.
Makkelijk aan te brengen. Wel een stuk lichter dan op de foto’s van de website maar ziet er uiteindelijk mooi uit!
7 apr 2024
Zocht op laatste moment verf benodigdheden Voor 00.00 besteld En volgende dag al om 8.30 uur binnen in huis

Alle materialen en verf is super !!!

Alle materialen en verf is super en snel geleverd daarom bestel ik graag bij ONLINE VERF !!!
31 mrt 2024
Ik heb al vaker bij online verf besteld. Prima verf en snel in huis. En ook nog eens een mooie prijs!
eind van de middag besteld en de andere middag al in huis, netjes verpakt met extra tape (blik verf)
Bestelling wat later dan aangeven eerst. Maar ze hielden me wel op de hoogte. Verf etc was goed.
VV
victor v.
erembodegem
Zeer vlugge levering , kwaliteit verf en benodigdheden , sterke prijzen . Maw. een aanrader !!!
Goede website en snelle verzending. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik raad ze zeker aan!
Fijne duidelijk website, je krijgt direct je factuur gemaild. En alles snel opgestuurd.