Onlineverf.nl- Logo - Beoordelingen

Onlineverf.nl

2.348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.892 beoordelingen in totaal

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Goede overzichtelijke website van OnlineVerf.nl

Wij hadden geen ervaring met het online bestellen van verf maar het zoeken en bestellen van een gewenste eenheid slijtvaste verf plus geschikte grondverf hiervoor leverde geen enkel probleem op. Wel hadden we enige moeite met de juiste kleur uitzoeken. Kleine kleurverschillen vallen op het scherm niet zo gemakkelijk te duiden en de term “signaalzwart” liet voor ons wat te raden over. Uiteindelijk wel besteld, maar meer aan de hand van de iets lagere nummering van de kleurcode. Superkeuze alles bij elkaar, fantastische verf (Sikkens/Rubbol) en een mooi donker bruin/grijs-achtig zwart.
27 mei 2024
Gemakkelijke website. Natuurlijk is het altijd afwachten of de kleur "online" hetzelfde is als de kleur die je thuis ontvangt. Maar als dat niet het geval is, kun je de verf terugsturen. Gelukkig in ons geval niet nodig, prachtige kleur.
26 mei 2024
Goede verf en wordt geleverd, maar wees gewoon eerlijk dat post nl niet binnen 15 uur kan leveren dus de volgende dag , misschien alleen als je in de ochtend om 8 uur besteld, mensen rekenen er dan op

Helemaal prima

Eerste keer dat ik iets bestel en dan moet je natuurlijk maar afwachten. 2 blikken Sigma s2u Allure besteld en keurig verpakt binnen 2 dagen geleverd gekregen. Dit was mijn eigen keuze, want het had een dag eerder gekund. Uitstekend verpakt met informatie erbij van de dichstbijzijnde winkel voor eventuele vragen.

Uitgebreide keuze in kleuren

Naast het feit dat de prijzen ok zijn, ben ik ook geslaagd qua kleur. Nergens anders was de S66 Olive van Painting The Past verkrijgbaar... behalve hier. Super handig, want ik wil wel de kleur, maar alleen in de kwaliteit van een goede Sikkens verf (Rezisto easy clean). Wat een geweldige keukenverf is dat.
31 mei 2024
Wel, op de site on-line verf heb ik feitelijk niets aan te merken, waarom geef ik dan één ster minder? Wel omdat post.nl mijn bestelling die ik ik verwachtte,op het laatste moment uitstelde. Wel vervelend, daar kan on-line verf niets aan doen, maar de koerierdienst.
30 mei 2024
Nadat vervoerder Trunkrs a: niet bezorgd had en b: later wel bezorgd maar in een openbare brandgang heb ik contact oogenomen met onlineverf.nl Zij hebben dit super opgepakt. Hele fijne en snelle service! Ouderwetse service nog.

Duidelijke website, goede producten

Duidelijke website, veel tips en achtergrond die mij helpen bij het schilderen van mijn huis. Snelle levertijd, track&trace ok Verf (Sikkens primer en muurverf) verft heerlijk, streeploos, goede dekking
8 jun 2024
Uitstekende service, doordat iets niet volledig op voorraad was, alvast een deelbestelling ontvangen en twee dagen later de rest van de bestelling. Zo konden we toch aan de slag. Topservice en topprijs.

Goeie uitleg!

Goeie uitleg was voor mij het allerbelangrijkste. Deze website voldeed daar als enige aan! Daarnaast ook nog eens de voordeligste voir mijn product. Gratis roeibootje was kers op de taart. Zeer attent.

Fijn om hier te bestellen

Ruime keuze, geweldige prijzen en snelle levering. Verf en toebehoren prima verpakt en voor de zekerheid extra tape er om heen. Helemaal perfect. Er hoeft voor.mij niets verbeterd te worden.
HF
Harry F.
Lochem
3 jun 2024
Goede kwaliteit prijs verhouding. En snelle verzending. Volgende dag in huis. Als je eventueel problemen hebt ondervonden met bijvoorbeeld de verwerking krijg je prima de juiste info. 👌🏻
De snelle service en de klantenservice dame.. nadat de verf niet geleverd kon worden een goede update over de levering. Mijn muur is klaar voordat de vloer gelegd zou worden Top!
Supersnelle levering op een post nl punt zodat ik kan ophalen wanneer het mij uitkomt. Goed en zorgvuldig verpakt en goede prijs voor de super dure verf die ik besteld heb
1 jun 2024
Goede service 👍🏻! Korte lijnen per e-mail, waardoor ik de bestelling kon aanpassen. Snelle levering. Goed verpakt. Keurig voor elkaar. Ik bestel vanaf nu bij verfonline!
Dit is fijne verf om een schutting van ruim 30 jaar weer een opknapbeurt te geven. Een snelle verzending was fijn kon meteen ‘s middags de volgende aan de gang
BV
Bob V.
Westmaas
Super snelle levering.. Echt waar wat ze zeggen... even voor 2300 besteld. De volgende dag rond 1200 uur op de stoep...Dat doen niet veel firma's ze na.
MD
Mark d.
Heikant
7 jun 2024
Sikkens is topverf... van een topwinkel... met goede klantenservice. Ik ben alle jaren klant... ondanks dat ik in Zeeuws-Vlaanderen woon
7 jun 2024

Prima webwinkel

Producten zijn makkelijk op de website te bestellen. De verf wordt netjes verpakt de volgende dag bezorgd. Heb Jotun buitenlak gekocht.
5 jun 2024
Op de dag van bezorging kreeg ik bericht dat deze helaas niet door kan gaan, maar met vertraging van 2 dagen kon worden opgehaald.