Onlineverf.nl- Logo - Beoordelingen

Onlineverf.nl

2.796 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden25.340 beoordelingen in totaal

25 sep 2023
Altijd super behulpzaam , met professionele adviezen en meedenken ,! Levering altijd keurig verpakt en volgende dag al geleverd . Neem al haren alleen deze winkel, zo behulpzaam met de juiste adviezen , dank jullie wel !
EB
E. B.
Loon op zand

26 sep 2023
Kwaliteitsverf van Wijzonol gekocht en gezocht op ral kleur 3022. Onlineverf.nl komt met een verf die kleurcode 3022 aangeeft. Bij ontvangst blijkt dit alleen geen ral kleur te zijn. Erg verwarrend dat met dezelfde codes wordt gewerkt. Met klantenservice gesproken, zowel geen retourmogelijk maar ook geen korting op een nieuwe te bestellen verf met de juiste ral kleur. Slechte service

Beoordelingen voor Onlineverf.nl

Snel en correct geleverd en uitstekend verpakt. Zo kan in Zelhem de mooiste straat vd Gemeente weer stralen. Jill ik vergeef je al het belletje trekken die je samen met Stijn en de rest van de bende uit voerde.

Uitstekende informatie en vergelijkingsmogelijkheden voor een weloverwogen aankoop

Na wat vooronderzoek te hebben gedaan naar verschillende merken verf en soorten verfrollers, besloot ik mijn aankopen te doen bij deze online verfwinkel. Wat ik vooral waardeerde, was de mogelijkheid om producten met elkaar te vergelijken op de website. De uitgebreide toelichtingen bij de producten gaven me het vertrouwen dat ik een goede keuze maakte. Het gebruiksgemak van de site en de duidelijke productbeschrijvingen hielpen me enorm bij het vinden van precies wat ik nodig had. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zal zeker terugkomen voor toekomstige verfprojecten.

Muurverf besteld. De kleur bleek niet juist.

Muurverf besteld en de volgende dag was dit keurig bezorgd. Bij het openen van de emmer bleek helaas de kleur niet de juiste... Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Gevraagd werd wat foto's toe te sturen. Na het toesturen kreeg ik hierop al snel een mail dat er blijkbaar twee verschillende namen waren van een kleur, maar deze verschilden 1 letter. Kosteloos is er een nieuwe emmer met muurverf toegestuurd die de volgende dag aan het begin van de middag al weer binnen was. Hierdoor kon ik mooi mijn schilderwerk weer hervatten. Super service! Claudia nogmaals bedankt voor het fijne contact en het coulante gebaar. Met vriendelijke groeten, Jonathan Muis

Super snelle levering en reactie

Producten werkelijk de volgende dag geleverd. Bij een nieuwe bestelling bleek iets niet op voorraad. Bestelling via mail geannuleerd en vrijwel direct antwoord, incl. info over de (snelle) terugbetaling van de bestelde goederen. Vervolgens dezelfde verf (op kleur) s’avonds in een ander formaat besteld (die wel op voorraad bleek) wederom de dag er na geleverd. Erg fijn als je verf op is en je graag door wilt. Prima tevreden.
12 jul 2024
Uitstekende service, de mensen zijn klant- en oplossingsgericht. Zij hebben veel inhoudelijke kennis in huis mbt verven, kleuren en mengen. Ik ben uitstekend geholpen en dat waardeer ik.
Recent een blik Perkoleum van Koopmans besteld bij Online Verf. Na 1 werkdag konden we het blik al ophalen bij een servicepunt van Online Verf. Bij een andere verfzaak moesten we meer dan een week wachten voordat de Perkoleum binnen was. En Online Verf was ook nog eens een stuk voordeliger!
1 jul 2024
Zeer goede service! de pot was omgevallen bij transport en er was een deel uitgelopen, er werd direct een nieuwe pot verstuurd en 's anderendaags konden we weer verder! Ook goede kwaliteit om muren mee te behandelen vooraleer te verven.
De bestelling is goed verpakt. Alleen de post.nl afhaal punt heeft het pakket/verf emmer niet rechtop gehouden dus er is een klein beetje gelekt. Maar gelukkig doen jullie er een plastic zak om dus er is niet erg veel gelekt
KN
Kim N.
Den helder
6 jul 2024

Na betaling niet op voorraad.

Toen ik ging bestellen stond er duidelijk volgende dag geleverd. Eenmaal betaald krijg je een uur later een mail dat de verf niet voorradig is, kan 1 tot 3 dagen duren. Gelukkig was het 1 dag later dan gepland geleverd.

Snel geleverd en goede klantenservice

Snel geleverd. En nadat de in eerste instantie gewenste kleur niet werd herkend door de mengmachinie, ik hiervan direct op de hoogte werd gebracht. Na wijziging van kleur is de verf de volgende dag bezorgd.
HM
henk m.
haarlem
3 jul 2024
Snelle levertijd. Verschillende afkeveradressen mogelijk. Makkelijk bestellen op de website. Prima assortiment. Goede 'digitale' communicatie over bestelling en factuur. Het mag wat goedkoper.
RV
28 jun 2024
Het artikel snel gevonden op de website. Na 2 dagen reeds ontvangen. Degelijk en netjes in doos verpakt. Ook de prijs is aantrekkelijk. Aan te bevelen webshop, volgende keer weer hier.
10 jul 2024
Super snelle service en goede verf! De roller daarentegen die we erbij hadden besteld was ronduit slecht. Spetterde enorm en verloor stukken stof tijdens het rollen over de muur.
Super bedrijf , heeft service hoog in het vaandel staan. s"avond 20.00u besteld volgende ochtend 09.45 uur in huis. Helemaal tevreden. Verf waar u beter mee af bent.
MV
Marco V.
Beverwijk
Zoals gewend van Onlineverf geleverd zoals afgesproken en de vergeten kortings code, zonder pardon terug gestort op mn rekening! Ik bestel alleen bij Onlineverf!
8 jul 2024

Top bedrijf!

Betrouwbaar en een zeer ruim assortiment. Klantenservice goed bereikbaar voor eventuele vragen. Netjes verpakt en op tijd geleverd. Ga zo door!

Prima geregeld!!

Voorraden goed bij houden, we hadden 2,5L RAL 8019 van sigma nodig geen voorraad dus 2x 1L gekocht, wel duurder, dat is een overstap momentje.
1 jul 2024

De razend snelle ontvangst en de hele nette inpak en verzending.…

De razend snelle ontvangst en de hele nette inpak van alles. Echt top. Ook de bestelling en betaling gaat snel en correct. Bedankt.
FK
Frans K.
Deventer
Voor het eerst bij online verf besteld. Uitstekende service , goede prijs en snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mengverf besteld na contact met klantenservice. Gewenste kleur stond niet in de waaier, maar ze konden toch mengen, super!