packlinq.nl- Logo - Beoordelingen

packlinq.nl

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.766 beoordelingen in totaal

2 mrt 2024
Snelle levereing en goed verpakt. Stevige kokers voor het verpakken van tekeningen. Hoewel ik ze daarvoor niet heb gebruikt. In mijn geval als voorraadkoker voor shuttles voor de badminton training. Twee kokers geeft me een voorraad van 70 shuttles om af te vuren op degene die de intensieve 1-op-1 training ondergaat.
HM
Hans M.
Niederlande

18 mrt 2024
jammergenoeg negatieve ervaring. Pakket moeten terugsturen omdat het foutief besteld was door mij. Dunne potloden in plaats van dikke. Ik wil deze echter nog steeds, dus was mijn vraag of er kon geruild worden. Ik kreeg op deze vraag geen antwoord, ik kon enkel retourneren. Dat gebeurde: sindsdien geen reactie meer, ook niet via de chat wanneer ik mijn retrour bekijk. Geen bevestiging van ontvangst van eerste pakket, geen terugbetaling, geen voorstel tot ruilen. Niets!

Beoordelingen voor packlinq.nl

Fijn contact en denken met je mee! Zeker een aandader
5 jul 2024
4 jul 2024
2 jul 2024
28 jun 2024
24 jun 2024
Ik had begrepen op de website dat pakketje binnen 3 werkdagen zou aankomn, is helaas een week tot twee weken geduurt
19 mei 2024

Dat ging goed .

Mij beviel daarvan niet iets in het bijzonder . Dat hele proces ging gewoon goed . Bedankt ! En wat u beter zou kunnen doen ? Tja . Sorry . Daar wist ik zo gauw geen echt goed bruikbare en echt zinvolle reactie op .
24 mei 2024
De verpakking van de 1e zending was niet zo netjes om door te leveren naar de klant. (oude, erg vuile en beschadigde doos). Maar product en levertijd was prima.
12 jun 2024
De service is altijd goed en de bestellingen staan altijd snel klaar. Wij halen het altijd af.
BV
7 jun 2024
zeer behulpzaam,en ook in zoeken van oplossingen
31 mei 2024
Snelle levering goede kwaliteit redelijke prijs
24 mei 2024
Besteld en volgende dag afhalen in Voorhout.
AK
12 jun 2024
Correcte prijs en snelle verzending
21 mei 2024
Snelle en correcte afhandeling