packlinq.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor packlinq.nl

4.56/5.00

592 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over packlinq.nl

Niets op aan te merken. Alles verliep vlot en correct.

Ik gebruik ze voor de presentatie van schaalmodellen van mijn autootjes en bussen. Presentatie net zo mooi als in plastic maar bij jullie veel voordeliger.

Tevreden met wat ik heb besteld.

Bestelling was vlug geleverd.

Mooie doosjes, super snelle levering en nette prijs. Ik ga ze de volgende keer zeker weer bestellen.

super snelle service en alles wordt netjes geleverd!

Snelle en correcte levering tijdens een moeilijke periode. Dank jullie wel!

Perfecte service!

Zeer snelle verzending waarbij producten netjes en stevig zijn verpakt.

We hebben bij jullie een nieuwe firma ontdekt met een correcte service. Tot een volgende keer.

Eerst met medewerker gebeld voor het juiste advies. Goed geholpen en begeleid naar het juiste product. Na product besteld te hebben is deze keurig en op tijd geleverd. Product was ook exact als geadviseerd dus in één keer goed.

1 week geleden
Van levering tot service top,net zoals de kwaliteit van het producht. Heel tevreden.

1 week geleden
Prima service, scherp geprijsd en snelle levering.

prima

2 weken geleden
ik heb al enkele keren verkeerde producten ontvangen die niet zijn vervangen helaas. En ik bestel regelmatig items die op voorraad staan maar ondertussen moet ik er 2 weken of langer op wachten. Heel erg jammer

Antwoord van packlinq.nl
2 weken geleden
Kunt u misschien aangeven welke producten verkeerd zijn ontvangen door u? Dit is ons namelijk onbekend? Wat betreft de levertijd, helaas zijn er diverse voorraadzendingen naar ons onderweg maar die komen moeizaam binnen momenteel. Onze excuses voor het ongemak! Mvg, team Packlinq
Zal mail krijgen wanneer het bezorgd werd en levering duurt veel te lang

Antwoord van packlinq.nl
2 weken geleden
Beste Aad, wij zijn reeds via de email in contact met u. De bezorgdienst heeft inderdaad nog niet geleverd, wij zitten hier bovenop. Helaas is ons servicelevel zo sterk als de zwakste schakel en in uw geval is dit GLS gebleken. Wij proberen u zsm te voorzien in een passende oplossing, Wel vragen wij u nog heel even geduld te hebben. Mvg, team Packlinq
Goede service

2 weken geleden
Snel, adequate producten en een prima service.

gewoon helemaal in 1 x goed