outledtl.nl- Logo - Beoordelingen

outledtl.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 dec. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
outledtl.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij outledtl.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 dec. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor outledtl.nl

183 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 jun. 2022
van jan V.
Goede middag outledL, Heb vorig jaar een bestelling gedaan voor 6 minileds. Nu wilde ik weer 6 stuks bestellen maar had geen info meer van het type. Dit heeft men voor mij zeer snel opgezocht en via mail laten weten,mijn dank hiervoor. Nieuwe bestelling geplaatst en ruim binnen 24 uur geleverd! Mvg jan.

6 feb. 2022
Ik wilde een advies omtrent een aansluiting van de aansluiting van 2 dimmers maar kreeg telefonisch de hele middag een antwoordapparaat na 9 x bellen maar opgegeven en een mail gestuurd. Kreeg het advies om iemand te raadplegen met technische kennis om verder te helpen. (heb ik dus niks aan) Moest naast de bezorgkosten ook nog eens € 7,00 betalen aan Post nl. om te retourneren. Al met al een voor mij teleurstellende ervaring

Beoordelingen voor outledtl.nl

Alles was netjes ingepakt en snel geleverd. Ik had nog een e-mailtje gestuurd met een vraag over de led verlichting en kreeg een snel en duidelijk antwoord
11 nov. 2022
Ik heb niet het bestelde product maar kan het er wel voor gebruiken, ik heb 35 W gekregen maar 40W gevraagd. Toch bedankt de prijs was goed.
7 nov. 2022
Super vriendelijk, adviezen zijn ook goed en ik had wat spotjes nodig en die zijn extra besteld zodat ik ze snel thuis had.
De duidelijkheid van de site, de vlotte verwerking e dd correspondentie betreffende de verwerking. Klasse
9 nov. 2022
Goede materialen, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling
6 nov. 2022
Snel en netjes geleverd. Super snel antwoord op mail. Voor mij alleen maar positiefs te melden.
8 nov. 2022
Snel in huis prijs kwaliteit verhouding heel goed
21 nov. 2022
15 nov. 2022
14 nov. 2022
10 nov. 2022
17 nov. 2022
Firma is niet bereiken. Retourneren is erg ingewikkeld, zo niet onmogelijk.
Antwoord van outledtl.nl
18 nov. 2022
Goedemiddag, bedankt voor het schrijven van een review. Zoals zojuist telefonisch besproken beruste de review meer uit frustratie omdat 1 telefonische contact niet werd beantwoord en een half uur gewacht moest worden op een Whats app antwoord over het retourportaal. Het pakket is inmiddels retour en de betaling binnen 24 uur weer aan u gecrediteerd! ( zelfs na de 14 dagen recht van retour )
22 okt. 2022
Top geregeld. Er was een foutje gemaakt met de levering. Had 1 ding teweinig gekregen. Na een mailtje, werd het alsnog opgestuurd zonder gezeur. Top Geregeld 👌
7 okt. 2022
Snelle levering en in geval van een probleempje denk Robert-Jan mee in het vinden van de beste oplossing voor beide partijen
10 okt. 2022
snelle en makkelijke afhandeling