Valo Trading - WWW.VALO.NL- Logo - Beoordelingen

Valo Trading - WWW.VALO.NL

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 mei 2023
Valo Trading - WWW.VALO.NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 jun 2023
In eerste instantie was het verkeerde product per abuis geleverd. Na een telefoontje van mij ontving ik de volgende dag al met spoed het juiste product! Een fout maken kan natuurlijk maar het zo snel herstellen? Boven verwachting!!

23 aug 2023
Bestelling en betaling16 augustus, Valo bleek nadien gesloten te zijn tot 22 augustus zonder vermelding op de webshop. De bestelling zou nu onderweg zijn maar nog niets ontvangen.

Beoordelingen voor Valo Trading - WWW.VALO.NL

De kwaliteit van de spuitbussen, dat je ze goed leeg kan spuiten.
6 mei 2024
snel geleverd
9 mei 2024
10 apr 2024

Super klantvriendelijk bedrijf met super service

Uitstekende communicatie over product na verzoek dezelfde dag te verzenden. Alternatief vanwege voorraad voldoet geheel aan verwachtingen. En de andere dag in huis. Bedrijf wat weet wat klantenservice is!
11 apr 2024

Goede kwaliteit spuitbussen van Belton.

De RAL-kleuren zijn heel mooi van de Belton spuitbussen. De volgende dag was mijn bestelling al in huis! Dank voor de goede klantenservice!
3 apr 2024

Het snelle antwoord op mijn vragen en de snelle levering. Ik heb alvast een proef kunnen doen, zie foto

Het snelle antwoord op mijn vragen en achteraf de snelle levering. TOP !
18 apr 2024

aanrader

vlugge en correcte communicatie en levering!
1 apr 2024
Perfect verlopen , snelle levering.
6 apr 2024
Prima resultaat. Danku
22 apr 2024
17 apr 2024
13 apr 2024
4 apr 2024
7 mrt 2024
Keurig bedrijf, gebeld dat ze een deel niet op voorraad hadden en overlegd wat te doen. Prima
20 mrt 2024
snelle bezorging en uiterst vriendelijke bezorger.
11 mrt 2024
Super goed
21 mrt 2024
2 mrt 2024
25 feb 2024

Prima service!

Eén artikel was fout geleverd. Na een telefoontje ontving ik de dag daarna het juiste artikel met een zak en retoursticker om het fout geleverde artikel te retourneren. Prima service!
15 feb 2024
Top bedrijf met ruim assortiment en een hoop kennis. Prijzen zijn goed en snelle verzending. Wordt altijd vriendelijk ontvangen.