WielenOutlet- Logo - Beoordelingen

WielenOutletReviews

Gecertificeerd sinds: 22 nov. 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
WielenOutlet is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij WielenOutlet kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 nov. 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor WielenOutlet

846 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 aug. 2022
Indien iets niet op voorraad is, vind ik het jammer dat je de bestelling pas kunt ingeven nadat de goederen binnen zijn bij jullie. Daardoor blijft een door ons gewenste inkoop liggen op het bureau en houdt je deze ongemerkt toch telkens in de gaten....zijn de goederen al binnen. Jullie geven netjes als de goederen binnen zijn maar toch. Je wil daar niet alleen op blind varen. En zodra binnen kan je niet altijd gelijk bestellen omdat de eigen agenda dit ook niet altijd toelaat. Laat staan als je die dag niet werkzaam bent.

29 aug. 2022
Alles ging snel, het bestellen, de levering maar toen>.......................... De wieltjes eronder, toen zagen wij dat de zijkanten en de stangen behoorlijk beschadigd waren. Ook de doos was aan alle kanten samengeplakt. Beiden waren niet nieuw. Het karretje was behoorlijk gebruikt. Foto's opgestuurd. Het enige wat er kwam was dat zij alleen nieuwe spullen opstuurden. Ondanks de foto's was er geen discussie mogelijk. wel een label voor terugsturen. Ik moest dan wel de kosten van terugsturen betalen. Eens maar nooit weer.

Beoordelingen voor WielenOutlet

Prima bedrijf. Vaker besteld bij WielenOutlet en dat is altijd goed geaan, duidelijke info, snel geleverd. De laatste keer heb ik eerst bij een bouwmarkt naar transport wielen gekeken, maar die prijzen liggen 50 tot 100% hoger. Naar WielenOutlet gegaan, met meer keuze en een duidelijke beschrijving bij ieder wiel. Gewoon een goed bedrijf.
16 nov. 2022
De wielen zijn mooi, had beter verpakt kunnen worden. Zo zitten er hele lichte krasjes op, zodanig dat de zwarte verflaag er vanaf is. Advies: bubbeltjes plastic om alle wielen plaatsen bij bezorgen.
Antwoord van WielenOutlet
Goedendag, Dank u wel voor uw feedback. Wij zullen deze zeker communiceren met ons magazijn. Groetjes, Team WielenOutlet.
Gewoon op tijd gekregen wat ik besteld heb. Helaas heb ik de bevestiging voor de wielen (Starlock met kap) ergens anders moeten halen. Was makkelijk geweest als ze er op de site bijgestaan hadden.
19 nov. 2022
Koop eigenlijk al jaren bij dit jullie. Vast assortiment en tegen een prijs die ik elders in de markt niet goedkoper heb gezien. In de bouwmarkt betaal je soms wel 30% meer voor hetzelfde wiel.
13 nov. 2022
Heldere website waardoor het shoppen snel en foutloos verloopt. Het bestelproces is snel en duidelijk. De volgende werkdag werd de bestelling geleverd. De producten zijn van goeie kwaliteit
12 nov. 2022
Zeer tevreden van mijn bestelde wielen . Zeer mooie gietijzeren wielen . Wat een vlotte , super snelle levering . Om 15u besteld en de dag er na al in huis ( België) . Top !
14 nov. 2022
Er was een foutje gemaakt. Dat werd binnen een dag rechtgezet en geleverd. Zo hoor je mer een foutje - wat altijd een keer kan gebeuren - om te gaan.
Netjes alles uitgevoerd zoals verwacht mag worden. Uit ervaring weet ik dat de wielen die ik kocht prima van kwaliteit zijn.
Snelle levering is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend, Bij wielenoutlet is het er gelukkig wel de volgende dag. Super!
9 nov. 2022
Laat in de middag 2 wielen besteld, volgende ochtend reeds geleverd. Top! Voldoen geheel aan verwachting.
Makkelijke bestelling via de webshop en prettig en goed antwoord bij vragen. Snelle levering.
12 nov. 2022
De rekken voor hetwarmegelehuis.be staan op mooie sterke wieltjes.Zaza zou content zijn. Pha.
14 nov. 2022
Snelle levering en duidelijke informatie over de levering. Product zoals omschreven
Door geen advies te vragen de verkeerde wielen besteld echter na advies de goede!
Alles perfect geleverd en op tijd. Informatie verstrekking is geweldig
Snelle levering en niet duur. Gied stevige wielen, zoals verwacht
15 nov. 2022
Duidelijke site. Snelle levering en ruiling. Snelle creditatie.
18 nov. 2022
Helemaal perfect. Goede prijs/kwaliteit en snelle levering.
Duidelijke website, goede service en snelle afhandeling!
10 nov. 2022
Goede overzichtelijke site snel geleverd netjes verpakt