WielenOutlet- Logo - Beoordelingen

WielenOutlet

867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.949 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2019
WielenOutlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 okt 2023
Wel het is duidelijk dat ik al eerder een pluimpje had gegeven bij Trust pilot omdat ik het nodig vind om mijn bevindingen te delen met andere mensen. Ik weet van me zelf dat wanneer je iets online wilt kopen dat je via een review mensen gerust kunt stellen of waarschuwen. Bij Wielen outlet heb ik dit ook gedaan daarom bij deze 5 sterren zijn mijn waardering waard!! 1 set van 4 steiger wielen geschikt voor o.a. mijn Altrex kamersteiger. Harry.N
HN
Harry N.
LANDGRAAF (NL)

26 mei 2023
6,95 euro betaald voor thuislevering ... conflicterende info vanuit webshop (levering DHL, levering Bpost), en moest het pakje uiteindelijk zelf afhalen in postkantoor ZONDER dat poging was ondernomen voor thuislevering

Beoordelingen voor WielenOutlet

3 apr 2024

Goed snelle verzending en nog verbetering van het verzenden

Goed snelle verzending. De verpakking kan beter. De wielen liggen los in de doos. Een tip om de wielen te verpakken in papier of iets en dan in de doos.
Ik had 8 wielen nodig voor.mijn enorme terrarium die echt heel zwaar is nu kan ik eindelijk van ze plak halen zonder rug pijn geweldig top bedrijf
TN
Prima advies en snelle levering. De wielen zijn nog niet uitgepakt, maar ik vertrouw er op dat als er iets stuk zou zijn dat goed komt.
4 apr 2024
Zeer tevreden over de snelle levering. Jammer dat 1 van de eetkamerstoel wielen niet functioneel bleek door een los zittende stift

Tevreden

Wij zijn zeer tevreden. Meestal de volgende dag al geleverd. Prima service, maar ook bereikbaarheid als er onverhoopt iets is.
JD
Jelle D.
Koksijde
4 apr 2024

Sterke prijs voor degelijk product

Zeer snelle levering, producten zijn ook zeer scherp geprijst en zijn dusondanks wel van goede kwaliteit. Tevreden klant!
19 mrt 2024
Makkelijk overzichtelijk, goede foto's En als je belt wordt goed en netjes te woord gestaan. Goed bedrijf.👌
21 mrt 2024
Aanvankelijk vertraging in de bezorging, maar na een mailtje werd dit snel en voortvarend rechtgezet
25 mrt 2024
Goede kwaliteit wielen. Niet te duur en vlot geleverd. Ga zo door.
Snel geleverd en precies zoals op de foto en de beschrijving.
26 mrt 2024

Fijne website met handige keuzehulp

Fijne website, overzichtelijk, goede prijzen, fijne keuzehulp!
1 apr 2024
prima kwaliteit en snelle levering. paste perfect bedankt

Duidelijke site, perfecte omschrijving, snelle levering
snelle levering en een goed overzicht van de website
Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering
Correcte en snelle levering, uitstekende kwaliteit !
Goede producten en verzending gaat zoals ze beloven

Bedankt …

We zijn goed geactiveerd bedankt voor de service
Snelle levering en keurig verpakt. Top bedrijf!
Snel geleverd en passen perfect onder mijn bbq.