Artikozijnen.nl- Logo - Beoordelingen

Artikozijnen.nl

16 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 dec 2023
Artikozijnen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Artikozijnen.nl

Zeer vriendelijke jongens met kennis, contact verliep super goed zowel mail als via bellen. Kwaliteit en prijs verhouding ook top wij zijn erg blij met onze nieuwe schuurdeur die wij op maat hebben laten maken.
stevige deur snel bezorgd
9 mrt 2024
Snelle levering en goed advies.
Alles goed geregeld en geleverd
Arti Kozijnen heeft een uitstekende prestatie geleverd bij het plaatsen van mijn kunststof kozijnen. Ze hebben zeker 5-sterrenbeoordeling verdient. Hun communicatie is eveneens van hoog niveau, waardoor het hele proces soepel verliep. Ik ben zeer tevreden met hun professionele service en vakmanschap. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en betrouwbaarheid.
Zeer vriendelijk en goede service, zal mensen Arti kozijnen zeker aanraden.
Super service, goede kwaliteit. Denken mee met de klant. Een echte aanrader
Vriendelijke mensen erg behulpzaam..
14 jan 2024
Snel geleverd, ziet er goed uit. Binnenkort plaatsen. Tip:Wees duidelijker op website wat hoogte en breedte is, dat is op sommige plaatsen een beetje puzzelen.
Mooi kozijn , goede kwaliteit en goede prijs En staand bezorgd zoals het hoort . Levering duurde alléén wat langer dan verwacht
Communicatie over levertijden zou beter kunnen. Prijs en kwaliteit van de geleverde deur is uitstekend
GR

Duidelijk info op site, afspraken volledig nagekomen

Duidelijk info op site, bestelproces prima verlopen. Geen enkele opmerking, dus 5 sterren!
Als het tijdstip van bezorgen eerder bekend is was het helemaal toppie
Heel goed geholpen tijdens het bestellen van onze kozijnen.
Vriendelijk geholpen, zeer tevreden met de kwaliteit!
alles super verlopen