Certificaat voor Huisman Gemert – Bouwmaterialen

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 151 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 575 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De laatste levering niet gemeld van te voren.

no comments

alles prima.

alles prima.

goede service, snelle levering

Alles is super gegaan y

Perfect geregeld
5.00

Heel goed en zeer prettig geregeld
5.00

Snel geleverd zonder beschadigingen, houten planken en latten zijn recht, alles volgens de bestelling, prima. 10
5.00

Snel geleverd, 2 dagen voor de gewenste leverdatum terwijl er 1 á 2 weken voor stonden. Top
5.00

Goed en snel geholpen bij ophalen producten

top
5.00

Prima service, zelfs spullen retour kunnen brengen en zonder gedoe netjes gecrediteerd. Top
5.00

Alles correct en snel geleverd.
4.33

heb geen commentaar alles is netjes geregeld
5.00

Vlotte levering. Netjes afgeleverd. Uitstekend geregeld.

Goed product,en snelle levering
5.00

Goed product en een accuraat bedrijf
4.33

Bestelde betonplex platen budget variant waren niet op voorraad, bij afhalen zonder extra kosten duurdere variant mee gekregen Super service

Alles volg afspraak.

alles prima geregeld.
1 balk 5x10 beschadigd maar ik red me er mee
4.33

levering volgens afspraak en snel
5.00

Geen feedback, geen communicatie, geen bedrijf dat ziet dat online kopen meer is dan afzet vermeerderend, maar ook verplichting naar consument is.
3.00
Redelijk

Er was een mis communicatie maar dit is door de medewerkers van Huisman zeer correcte op gelost.

great
5.00

perfect, duidelijke afspraken, denken met je mee. en nog belangrijker ze komen de afspraken na.
5.00

perfecte afhandeling en goede service

goede prijs/kwaliteit.
duidelijke communicatie.
5.00

Materialen nog niet verwerkt maar het lijkt allemaal goed te zijn. Bestelling is correct verwerkt en bezorgd.

snelle levering

alles goed verlopen, bedankt
5.00

Alles perfect gelopen en zal als ze mij vragen dakbenodigheden te kopen huisman gemert aanbevelen aan familie vrienden bekenden en of bouwbedrijven die ik ken zzzeeeeerrrrr goed gegroet vdkamp

prima volgens planning
4.33

Artikelen zijn snel geleverd. Alles netjes en goed.
Ben erg tevreden en zal het in de gaten houden als ik meer materialen nodig heb.
5.00

Ondanks beperkte parkeer ruimte,keurig afgeleverd, compliment voor chauffeur.
Mooi materiaal.
Moest wel zelf bellen voor afleverdatum, was anders afgesproken. Betrof
vakantiehuis, dus moest er wel op tijd naar toe. Verder alles prima.

Nvt

Gewoon duidelijk en goed

Ga zo door

PERFECT

Huisman Gemert – Bouwmaterialen klantbeoordeling

Huisman Gemert – Bouwmaterialen

Bouwmaterialen voor particulieren en bedrijven.

Huisman Gemert – Bouwmaterialen werd op 25-11-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Bij Huisman vindt u een groot scala aan bouwmaterialen. Wij verkopen onze producten zowel aan particulieren als bedrijven. Een groot deel van onze producten leveren wij direct uit voorraad door heel Nederland. Onze goede prijs-kwaliteit verhouding is één van onze sterkste punten.

Zandstraat 9

Kamer van Koophandel 17041098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Richard Huisman
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Huisman Gemert – Bouwmaterialen.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen