Certificaat voor Huisman Gemert – Bouwmaterialen

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 142 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 529 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Duidelijk gecommuniceerd over de levering.
Ik werd een dag van te voren ingelicht over de komst van de zending.
En ca een uur van te voren nogmaals.
Goede service bij de aflevering.
Het product voldeed aan de verwachting.
4.67

Prima service Klantvriendelijke medewerkers.
4.33

Gewoon goed, niks op aan te merken
4.00

Snelle bevestiging van de bestelling en ook snel geleverd. Netjes gebeld van tevoren wanneer ze kwamen

Met alles zeer goed.
5.00

Alles super verlopen. De stalen HEB balkjes zelfs een week eerder geleverd. Super
5.00

afspreken welke dag en +/- de tijd gaat zeer moeizaam, er bestaan meer mensen die moeten werken en die graag op tijd willen weten welke dag zodat ze verlof kunnen aanvragen. Zeker in de vakantie periode

goed is goed

goed

5.00

Door een fout in het online bestelling zijn er 2 verschillende kleuren besteld waardoor een van de producten de verkeerde kleur had Huisman is vanuit gegaan dat het ene product dezelfde kleur moest zijn als het andere product en helaas was dat andersom. Er was geen probleem geweest als ze mij van tevoren hadden gebeld welke kleur het had moeten zijn.
3.00
Redelijk

Alles volgens afspraak
4.67

Goede service en prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering.
5.00

Echt een goed bedrijf zou er zo weer heen gaan echt top niet duur jammer dat ik er eenuur voor moet rijden maar dat is mijn probleem echt een aanrader

Vlotte levering
Keurig verpakt
Bitjes bij schroeven geleverd
Al met al zeer aan te bevelen

Prima verlopen

Prima bedrijf
5.00

Prima service en levering.

5.00

Tijdens de levering heeft de transporteur een sandwichpaneel van mijn schuur beschadigd, dit heb ik gelijk gemeld bij Huisman, zij hebben mij laten weten kontakt op te nemen met hun transporteur, waarna de schade naar volle tevredenheid op een snelle wijze werd opgelost. Waarvoor nog hartelijk dank.
4.67

kwaliteit van de underlayment platen is matig
2.00
Matig

Huisman Gemert – Bouwmaterialen antwoordt: 21-07-2017
Beste heer, Wij verkopen het Braziliaans Elliottis pine C+/C van het merk Sudati Mill 279, het beste wat verkrijgbaar is in Brazilië. ELP underlayment is het meest verkocht in Nederland, voor constructieve doeleinden. Er zijn uiteraard betere kwaliteiten/soorten leverbaar maar dan wel met een heel ander prijskaartje. Mvg Richard Huisman

Alles keurig geregeld
5.00

Goede info, snelle levering en de juiste kwaliteit.
Spar Invest BV

Snelle levering, 9
4.00

Mooie deur, alleen jammer dat er geen rubbers in het kozijn zitten
5.00

Heb zelf gebeld waneer levering zou gebeuren
4.33

IPE balk netjes en snel klaar. Aanrader

Corekte en vriendelijke afwerking

Alles goed geregeld

Prima geholpen uitstekende service

gewoon goed
5.00

Duidelijke website. Maatwerk mogelijk. Bestelling goed verpakt geleverd.
Mijn cijfer: 5 uit 5
5.00

Vriendelijke mensen snelle levering en goeie kwaliteit.
5.00

De spullen werden keurig afgeleverd volgens afspraak en alles was compleet en heel. De dakplaten kon ik nergens goedkoper krijgen
5.00

op tijd geleverd en mooi afgeleverd

Ziet er keurig uit
prima materiaal
Weinig hulp bij afhalen. ( het was nogal druk )
4.67

Dakpanplaten besteld, fabriek kon niet leveren. Telefonisch op de hoogte gehouden, bezorgd op afgesproken tijd.Een dikke 9 voor Huisman.
4.67

Golfplaat zag er iets anders uit dan gedacht. Opzich geen probleem, maar ik keek er wel van op.

Huisman Gemert – Bouwmaterialen klantbeoordeling

Huisman Gemert – Bouwmaterialen

Bouwmaterialen voor particulieren en bedrijven.

Huisman Gemert – Bouwmaterialen werd op 25-11-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Bij Huisman vindt u een groot scala aan bouwmaterialen. Wij verkopen onze producten zowel aan particulieren als bedrijven. Een groot deel van onze producten leveren wij direct uit voorraad door heel Nederland. Onze goede prijs-kwaliteit verhouding is één van onze sterkste punten.

Zandstraat 9

Kamer van Koophandel 17041098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Richard Huisman
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Huisman Gemert – Bouwmaterialen.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen