Certificaat voor Huisman Gemert – Bouwmaterialen

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 184 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 619 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

materialen in goede orde en op afgesproken dag ontvangen.
4.00

prima levering netjes in overleg, chauffeur netjes op lokatie gelost. Materiaal zag er goed uit.

snel goed goedkoop

Kleine transport schade
4.67

super service, alleen het betalen ging wat omslachtig en duurde lang.

Geen commentaar

alles goed
4.00

Per internet besteld en renpaard dagen later klaar geweldig
5.00

alles prima verlopen , met een scherpe prijs

Alles was prima in orde
4.00

Binnen 4 dagen houten balken, damwandplaat en diverse ijzer profielen netjes zonder beschadiging geleverd. Alleen jammer dat het ijzer nat regent, roest binnen en dag als je het niet droogt.

Alles geleverd volgens afspraak
5.00

onvriendelijk balie personeel achter bij afhaal magazijn
4.33

Vrachtwagen chaffeur had zijn dag niet en ongeveer 30 van de balken zijn behoorlijk krom.
2.00
Matig

prima bedrijf, je voelt je welkom. enige -kleine- minpunt is de wat onduidelijke situatie met het afhaalkantoor achter op het terrein.
4.67

als iets helemaal goed is hoef je niets toe te lichten

geen
4.00

Alles snel en netjes thuis afgeleverd
5.00

alleen kunnen ze niet luisteren als ze wat moeten ver anderen tot 3 keer aan gegeven wat het adres was de chaufeur had nog het verkeerde adres
4.00

Goede producten voor een marktconforme prijs met een goede service.

Levering mag wat vlotter
5.00

levering en betalingswijze in orde maar in de balken zit veel verschil o.a. qua gewicht en kromming.

Snelle correcte levering

Vlotte levering,
5.00

Snel, efficiënt en correcte levering

Top

Onvolledig gelevert
1.00
Slecht

Goed contact gehad, snelle levering en goed verpakt. cijfer 8
4.67

Alles netjes op vezoek van mij voor de middag bezorgd. Fijne vriendelijke behulpzame chauffeur.

Goed geholpen
4.67

snelle levering, zoals gevraagd.
4.00

Chauffeur bleef niet op afgesproken plaats waardoor hij een geblesseerd wat niet mocht rennen. Behoorlijk heeft laten schrikken omdat hij er met de vrachtwagen naast ging staan. Met motor aan en alle geluiden die daar bij horen. Was ik niet vlij mee en mijn klant ook niet. Chauffeur was bij voorbaat al humeurig
3.67

Snelle service en afspraak is afspraak
5.00

Niet duur, veel keuze in hout qua afwerking zoals wolmaniseren e.d.. Levertijden zouden sneller kunnen.
4.33

balken van 6x16x300 koppen waren niet haaks gezaagd.
voor de rest paar waren niet mooie recht maar wel acceptabel.
ik zal zeker weer producten kopen.
4.00

ik de ontvanger is te vree met de geleverde matrialen
alles correct .
3.67

Perfecte service, vlug geholpen en goede prijzen

Snel en accuraat
5.00

Alles prima en tegen scherpe prijs geleverd
5.00

bestelling eerder dan vewacht ontvangen en netjes afgeleverd top bedankt

Huisman Gemert – Bouwmaterialen klantbeoordeling

Huisman Gemert – Bouwmaterialen

Bouwmaterialen voor particulieren en bedrijven.

Huisman Gemert – Bouwmaterialen werd op 25-11-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Bij Huisman vindt u een groot scala aan bouwmaterialen. Wij verkopen onze producten zowel aan particulieren als bedrijven. Een groot deel van onze producten leveren wij direct uit voorraad door heel Nederland. Onze goede prijs-kwaliteit verhouding is één van onze sterkste punten.

Zandstraat 9

Kamer van Koophandel 17041098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Richard Huisman
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Huisman Gemert – Bouwmaterialen.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen