Certificaat voor Huisman Gemert – Bouwmaterialen

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 128 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 491 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Dakpanplaten besteld, fabriek kon niet leveren. Telefonisch op de hoogte gehouden, bezorgd op afgesproken tijd.Een dikke 9 voor Huisman.
4.67

Golfplaat zag er iets anders uit dan gedacht. Opzich geen probleem, maar ik keek er wel van op.

Prima,9,5.

Prima service
5.00

Goede verstandhouding met medewerkers via de mail ( meedenken ,klantvriendelijk )

Goed geholpen
5.00

jammer dat ik mijn bestelling pas na bijna twee weken kon ophalen
misschien foutje van planner??
3.67

Top service. Nu al verschille de keren besteld en iedere keer uiterst tevreden met de behandeling, levering en staal van het materiaal.
5.00

De levering vond wel plaats in de namiddag i.p.v. in de voormiddag zoals eerst medegedeeld in de mail. Een dik uur voor de levering was er wel een telefoontje.Volgens de chauffeur was de reden dat hij voormiddag in de file had gestaan De levering zelf was OK.

Ik ben prima geholpen door de medewerkers van Huisman Gemert
5.00

gemakkelijk bestellen via de website en je weet gelijk de prijs. geen dure rekeningen achterop.
5.00

Prettige communicatie. De dag voor de levering bericht ontvangen, en een half uur voor de levering nogmaals. Zo hoort het natuurlijk, maar lang niet alle bedrijven doen zich deze moeite. Compliment.

levering duurt wat lang
4.00

Zoals op de website staat beschreven hebben wij kwaliteit materiaal zeer snel geleverd gekregen.
5.00

Golfplaten besteld. Zelf achterop gebeld wanneer deze geleverd konden worden. Nee dat werd volgende week want het was Hemelvaart. Prima geen probleem. De maandag erna gebeld weren jullie al wanneer de golfplaten komen? Er werd gezegd voor 99,9 vrijdag. Oké prima. Woensdag een telefoontje we hebben de golfplaten niet Dus ik heb de hele bestelling geannuleerd. Twee weken gewacht op niks.
1.00
Slecht

Huisman Gemert – Bouwmaterialen antwoordt: 08-06-2017
Beste mevrouw, onze excuses dat de communicatie hieromtrent niet correct is geweest. Het product dat u besteld heeft (Cemfort golfplaat in de lange lengte van 305cm) is een van de weinige golfplaatproducten dat we niet op voorraad hebben, dit staat ook vermeld op onze website/shop. Ik zal u telefonisch proberen te bereiken om te kijken of we u nog een passende oplossing kunnen bieden. Mvg Richard

Ik ben zeer tevreden over het bedrijf Huisman Gemert
Groot sortiment snelle levering en scherpe prijs.
Mijn bestelling van policarbonaat golfplaat en multiplex werd binnen 2 dagen geleverd en netjes verpakt met kraan op vrachtwagen gelost,
4.67

Mooi product en prima aflevering. Snel en correct

netjes geleverd alles klopte zeker een 8 waard
4.67

Ik heb niets te klagen. Super
5.00

Helaas vertraging bij lossen door storing aan kraan

Dat
3.00
Redelijk

netjes geholpen door personeel

perfecte levering

super bedrijf goed geholpen
5.00

duidelijke website, snelle levering, goed materiaal
5.00

goede teveredenheid met levering en contact zal zeker weer gebruik maken hiervan
5.00

prima bedrijf, netjes. komen afspraken na
4.33

Bestellen & levering verliep prima.
Extra + punten voor extra zorg voor vergeten bevestigingsmateriaal.
5.00

Ik heb gekozen voor de voordeligste.Alles is prima en snel geleverd.

Prima geregeld cijfer 8
5.00

Kingstyle dakplaten (met toebehoren besteld) en vanaf moment 1 een uitstekende service. Te beginnen met de overzichtelijke website, persoonlijke uitleg, verdere afwikkeling en levering tot achter de deur. Kan er maar een ding over zeggen: UITSTEKEND
Een tevreden klant.

gewoon goed
5.00

i.v.m. carnaval werd mijn bestelling 1 week uitgesteld zonder dat ik hiervan op de hoogte werd gesteld, dit was er vervelend.
4.00

Door een verkeerde levering van dakpanelen werden de bedoelde panelen vier dagen later geleverd. Dat betekende mensen naar huis sturen en extra voorzieningen treffen vanwege aangekondigde regenval. De service van medewerkers van Huisman voorafgaand aan de bestelling en het meewerken aan een oplossing na de foute levering was echter top.
4.00

prima service en kwaliteit zeer tevreden

gewoon goed.

oke
4.00

Alles volgens afspraak. Kwaliteit van de betonplex platen had misschien beter gekund. Maar prijs-kwaliteit verhouding is oké.
4.67

Nete zaak met nette medewerkers,
Het duurde echter 3 dagen voor men mij een bezorg datum door kon geven

Prima zaak
5.00

Materialen besteld voor het dak van een tuinhuis (8x3 meter). Vooraf goede voorlichting, makkelijk bestellen en na korte tijd perfect afgeleverd. Over fout geleverde OSB platen snel contact en goed overleg gehad die tot een zeer acceptabele oplossing heeft geleid. Aanbevelenswaardig.

Huisman Gemert – Bouwmaterialen klantbeoordeling

Huisman Gemert – Bouwmaterialen

Bouwmaterialen voor particulieren en bedrijven.

Huisman Gemert – Bouwmaterialen werd op 25-11-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Bij Huisman vindt u een groot scala aan bouwmaterialen. Wij verkopen onze producten zowel aan particulieren als bedrijven. Een groot deel van onze producten leveren wij direct uit voorraad door heel Nederland. Onze goede prijs-kwaliteit verhouding is één van onze sterkste punten.

Zandstraat 9

Kamer van Koophandel 17041098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Richard Huisman
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Huisman Gemert – Bouwmaterialen.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen