vdhtools.nl- Logo - Beoordelingen

vdhtools.nl

227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden535 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2022
vdhtools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs voor een goed product (Weber veerspanners*). Prima verpakt en een snelle verzending. Ook nog een goed beveiligde website, wat heden niet overal zo is ... Dankzij het schappelijke bedrag voor gratis verzending ook nog een paar 'toegiften' besteld. Het assortiment automotive tools is redelijk uitgebreid maar 2- en 3-benige pulleytrekkers heb ik gemist. *) Tip voor de volgende koper: een paar stukken hydrauliek-pijp toevoegen; dan hoef je niets van de trapeziumdraad draadstangen af te zagen om toch overal bij te kunnen ...

13 okt 2023
Gekochte artikel, lijkt op de foto heel wat, en hier aangekomen, is het vlutspul. Dan nog de firma GLS die het, bestelde artikel ging bezorgen names de firma, bediend zich aanhoudend van aflevertijden middels track&trace die ze niet waar kunnen maken..dan duurt het pakketje van af vermelde GLS nog 2 dagen!! eer het hier is.. weet hoe ik dit noem, gewoon hollands gekut

Beoordelingen voor vdhtools.nl

Snelle levering (nog dezelfde dag verstuurd), product voldoet helemaal aan de verwachtingen
Prima telefonische ondersteuning. Vlotte levering en en goede prijs / kwaliteit verhouding.
Zeer snelle ontvangst, gereedschap van goede kwaliteit, dus dik tevreden
10 mrt 2024
goed op de hoogte gehouden over verzending en snel in huis
PM
Peter M.
Capelle aan den IJssel
Snelle levertijd en de demagnetiseur werkt uitstekend!
Snel! Netjes ingepakt ..topservice 👍
Snelle levering. Concurrerende prijs
Zeer netjes en goed behandeld
snelle levering.
10 mrt 2024
Snelle service
Zeer tevreden
GM
waar is mijn aankoopfactuur?
Antwoord van vdhtools.nl
De factuur is standaard toegevoegd bij de bevestigingsmail van verzending. Uiteraard kun je per e-mail of telefoon ook een kopie factuur aanvragen.
snelle reactie en snel de juiste artikelen geleverd in nette verpakking. Een voorbeeld voor de meeste webshops
4 feb 2024
Super fantastisch echt geweldig Wat ik bestelde werd ook geleverd Echt ik sta helemaal perplex
AB
Alois B.
Kasterlee
10 feb 2024

Zondag besteld,woensdag geleverd .

Zondag besteld, woensdag in de brievenbus, prachtige service, voor herhaling vatbaar.

Onderdeel omschrijving.

Met heeft het onderdeel goed beschreven wat men gaat leveren.