puchshop.de/nl- Logo - Beoordelingen

puchshop.de/nl

293 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.247 beoordelingen in totaal

14 okt 2023
Perfecte oplossing van puchshop Ik had een bestelling gedaan op hun site en afgerekend. Toen kreeg ik bericht dat 1item foute voorraad vermeld stond . Ze gaven mij de keus op terug betaling of wachten. Wachten was voor mij geen optie want de laatste wedstrijd was al gepland,dus stelde puchshop voor om geld terug te storten en een vergelijkbaar item kosteloos mee te sturen met de rest van mijn bestelling zodat wij toch konden rijden !! Hierbij ben ik zeer dankbaar en een grote pluim voor puchshop!!

13 jul 2023
Positieve is de snelle levering. Alleen had ik meer verwacht van de laatste levering. Er ging wat mis met de montage, waar door aanzienlijke schade is ontstaan. Hierdoor moet ik een aantal dure artikelen opnieuw bestellen. Hierop advies gekregen, maar een klein gebaar van tegemoetkoming ontbreekt hier jammer genoeg. Door deze beetje koude verkoop de nieuwe onderdelen elders gekocht.

Beoordelingen voor puchshop.de/nl

31 mei 2024
Producten die gekocht heb zijn goed.alleen dpd post laat erg te wensen over .ik krijg woensdag krijg ik bericht van dpd post via email dat mijn pakketen waren geleverd .ik heb de hele dag gewacht maar geen dpd wagen hier in de straat gezien .donderdag krijg ik weer een email dat mijn pakketen geleverd zijn bij een tankstation in een ander gemeente .dit is gemak zucht van het bedrijf en bezorger om zo goed koop mogelijk te bezorgen om de kosten en drukte te verminderen .ik heb met de tank bediende gesproken hij liet mij weten dat er erg veel klachten over dpd post .ik laat nooit meer iets bezorgen via dpd post .
Antwoord van puchshop.de/nl
3 jun 2024
Hoi Nick, Bedankt voor je review! Jammer dat DPD zijn afspraken niet is nagekomen. De volgende keer kun je ook voor POSTNL pakket kiezen. Tot de volgende!
2 jun 2024

Top

Snelle levering. Verder mooie site waar je echt bijna alles voor Puch kan vinden voor een mooie prijs.
30 mei 2024
Zeer snel bezorgd en mooi compact in gepakt, super tevreden
9 jun 2024
Duidelijke beschrijving en hulp bij kiezen van onderdelen
24 mei 2024
Top services en assortiment is royaal
Prima service en kwaliteit
8 jun 2024