MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.033 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Sometimes when selecting a certain part to search for after selctive car type, the site sometimes comes up with all available parts for any car brand. Besides that, not difficult to find the correct parts and very fast delivery. Perfect.

16 jun 2024
Ik geef 3 sterren omdat het niet volstaat om alleen kwalitatieve onderdelen tijdig op te sturen. Maar ook wanneer een klant reeds twee maal om informatie vraagt nog steeds geen antwoord krijgt. Ik ben zelf een handelaar die alleen werkt. Toch neem ik de tijd om een klant of potentiële klant zijn vragen te beantwoorden.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL

6 jul 2024

Mechatechnic uitgebreid assortiment

Mechatechnic heeft een erg uitgebreid assortiment, dat is erg fijn, en leveren binnen enkele dagen wat fijn is. Wat ik besteld heb, kwam ik op een andere site wel goedkoper tegen, maar weet niet of de kwaliteit daarvan net zo goed is. Het ruitrubber wat is had besteld was in elk geval prima , past perfect op mijn golf2
Beste, Bedankt voor uw bericht. Blij te horen dat je tevreden bent. MVG
Correct! Duidelijke info via email, bestelling goed te volgen, snel geleverd. Prima qua prijs/kwaliteit/verzendingskosten. Misschien wat meer aandacht aan verpakking, want die was beschadigd en het artikel is moeten herverpakt worden in een tussenstation van leveringsfirma, maar dat werd netjes gemeld!
29 jun 2024

Goed product

Product zoals beschreven en werd snel verzonden. Levering was alleen gemist en kon ik zelf niet opnieuw inplannen, dus klantenservice moeten bellen om het alsnog te regelen.
1 jul 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat je het product hebt ontvangen, ook al was de 1e levering mislukt. MVG
29 jun 2024
Product was makkelijk te vinden. DUitstekende prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke en realistische afbeeldingen. Snelle verzending
30 jun 2024

Juiste product!

Mecatechnic leverde mij precies wat ik elders niet kon krijgen. Ik werd op de hoogte gehouden van de levering.
1 jul 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Ik ben blij te lezen dat je hebt kunnen vinden wat je zocht en dat je op de hoogte bent gehouden van de levering. MVG
Stoelbekleding van goede kwaliteit. Ziet er erg mooi uit. Verzenden duurde wel wat langer dan aangegeven.
8 jul 2024
Snelle levering Goede kwaliteit Tapijt set voor mijn kever besteld en is van goede kwaliteit
9 jul 2024
PD
Peter D.
Hilversum
Oude meuk is leuk. Mooi assortiment met spullen voor oude Volkswagens. Snelle levering ook.
Ze hadden een flinke aanbieding voor Porsche onderdelen. Goed verpakt en snel geleverd
30 jun 2024
Levering door omstandigheden niet aangekomen zij doen hun best om dit op te lossen
1 jul 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na verificatie met de TNT Tracking nummer blijkt het dat uw bestelling op 27/06/2024 geleverd is. MVG
CD
Chris D.
TIELT - SCHUIFERSKAPELLE Belgien
Perfecte service ; heel snelle verzending en ontvangst van bestelde goederen .
Beste, Bedankt voor uw bericht. Blij te lezen dat u tevreden bent. MVG
Fijne snelle service en een mooi product waar we veel gebruik van maken.
7 jul 2024
kan niet beter zijn , om 15 h besteld en daags nadien in de brievenbus
1 jul 2024
zeer tevreden van het product en goede service en snelle levering
mijn ervaring met jullie is goed goed produkt en vlugge levering
Beste, Bedankt voor uw bericht. Blij te lezen dat u tevreden bent. MVG
Beter een andere bezorgdienst kiezen. TNT is niet te bereiken.
Perfect product voor een goeie prijs. Snelle verzending. Super.
8 jul 2024
Snelle levering en duidelijk overzicht van de website. Thanks
9 jul 2024
13 jul 2024

Betrouwbaar

Product verkeerd besteld, geen probleem voor retourneren.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Blij om te lezen dat je de producten zonder problemen kon terugsturen. MVG
10 jul 2024
Snelle levering, goede prijs en omschrijving duidelijk
11 jul 2024