ecdgermany.de/nl- Logo - Beoordelingen

ecdgermany.de/nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden599 beoordelingen in totaal

29 jun 2023
De prijs-kwaliteitsverhouding van de bestelde 'hordeur' is prima! Overzichtelijke gebruiksvriendelijke website! Snelle levering!

20 dec 2023
Ik heb mijn bestelling geannuleerd na kennisneming van de betalingsvoorwaarden. Het is extreem ingewikkeld om vanuit Nederland een bestelling te doen naar Duitsland. ECD vermeldt niet minder dan vijf codes die bij de bestelling moeten worden vermeld. Nergens blijkt echter waar deze codes - BIC, BIN, Swift ...? - betrekking op hebben of waar in de overschrijving deze codes moeten worden vermeld. Op de website van mijn bank kon ik dit ook niet vinden. Dan maar niet! Ik heb het gewenste artikel besteld bij een Nederlands bedrijf. Blijkens een Nederlandstalige website wil ECD in ons land actief wil zijn, Zorg dan ook dat de Nederlandse koper eenvoudigweg via iDeal kan betalen!

Beoordelingen voor ecdgermany.de/nl

ER
Elly R.
SCHIEDAM

Tuinschuurtje

Keurig en op tijd geleverd! Leuk product voor de prijs! 1 hoek was iets gedeukt, vermoedelijk door het vervoer, maar niet noemenswaardig. Ondanks dat de hoeken goed beschermd waren met plastic hoekprofiel in de doos.
WD

verzending

laten weten wanneer het verzonden wordt of track en trace. ik vond het plots geleverd. wat leuk is, maar even een update over de daadwerkelijke verzending ervan zou nog beter zijn geweest. al de rest was perfect
26 mei 2024
Snelle service. Matras was snel geleverd en het is echt een mooie en goede matras. Dik genoeg en ontzettend zacht voor de baby. Ik ben er blij mee
De bezorging was super track en trace iets minder en het in elkaar zetten viel tegen .Maar zodra je eruit bent hoe het moet een geweldig resultaat
4 jun 2024
Levering zoals je verwacht. Goed op de hoogte gehouden waar zending was, en binnnen 4 werkdagen de brievenbus binnen. Super service
Product precies zoals beschreven, makkelijk te plaatsen. Goed op de hoogte gehouden wat status can bestelling was
MA
Marianne A.
Numansdorp
25 mei 2024
Goed contact gehad met medewerkster die het probleem tot in de puntjes voor mij heeft geregeld. Top
28 mei 2024
Snelle levering. Matras is enorm zacht en comfortabel. Ik ben blij met het product 😊
28 mei 2024
Ondanks dat pakketje kapot was , super geholpen. Snelle reactie en goed opgelost
Super service, ook goed contact met klantenservice. Levering binnen een week
MM
Marino M.
Zonhoven
3 jun 2024
Alles is gewoon perfect gelopen, van bestelling, betaling tot levering.

Zoals beschreven

Bestelling is zoals beschreven en werd snel geleverd.
Stelling rekken waren goed en op tijd geleverd.
snelle levering en een goed produkt
Top snelle antwoord en levertijd.
3 jun 2024
Goede service en snelle levering
1 jun 2024
Goed, snel en betaalbaar.
Snelle en goede service