ecdgermany.de/nlReviews

: 304Goed

Gecertificeerd sinds: 9 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
ecdgermany.de/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ecdgermany.de/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor ecdgermany.de/nl

229 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 nov. 2021
Bestellen was makkelijk, leveren ging moeizaam. Moeizame levering komt door DPD. Hierover contact gehad met ECD. ECD heeft snel en correct gereageerd. Een verbeterpuntje is misschien een ander transportbedrijf voor de bezorging van de pakketten.....

21 feb. 2022
Tot twee keer toe kon ik online 2 tafellampen bestellen (volgens eigen zeggen kan je alleen dat bestellen dat ook werkelijk voorradig is!!) en dan ook betalen. Enkele dagen later bleek dat er toch niet geleverd kon worden omdat er maar 1 op voorraad was. Kon niet met ideal direkt betalen maar moest zelf het geld naar hun rekening overmaken in Duitsland. Ik vermoed dat daar het probleem zit omdat naar het buitenland geld overmaken niet onmiddellijk wordt uitgevoerd en dus niet onmiddellijk zichtbaar is. Er zit dan dus een periode tussen het bestellen van iets op de site en het moment dat het geld daadwerkelijk op hun rekening is bijgeschreven. Kreeg het geld wel zonder problemen retour.

Beoordelingen voor ecdgermany.de/nl

Goede ervaring met ecdgermany. We hebben een brievenbus besteld. Product ziet er goed uit. Minpuntje is wel dat er al kleine duikles achter op het product zaten. Dat nemen we maar voor lief. Verder zeer tevreden!
5 sep. 2022
Mooi materiaal in stevige verpakking verzonden. Was geen beschrijvingstekening op papier aanwezig. Wel gevonden op de website.
Heel stevig en veilig verpakt. Mooie tafelpoten voor een zeer aangename prijs. Op andere websites bijna dubbel zo duur.
6 sep. 2022
Perfecte en snelle levering, inhoud pakket was in orde.
Snelle service. Redelijke prijzen.
5 sep. 2022
Vlugge levering en alles altijd ok
Goede prijs en snelle levering
goede en snelle levering
5 aug. 2022
Netjes en op tijd afgeleverd, ze kunnen verbeteren in communicatie: er was geen track en trace van de verzending
5 aug. 2022
levering duurde iets langer dan verwacht
8 aug. 2022
Mooi product en snelle levering
29 jul. 2022
alles was ik
8 aug. 2022
6 aug. 2022
7 aug. 2022
Heb er iets besteld en betaald maar hoor niks meer. Valt me echt tegen
Antwoord van ecdgermany.de/nl
11 aug. 2022
Goedendag, Volgens DPD werd uw pakje afgeleverd op 08.08.2022. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met shop@ecdgermany.de. Met vriendelijke groeten ECD
17 aug. 2022
Ik heb nog niks ontvangen
Antwoord van ecdgermany.de/nl
17 aug. 2022
Goedendag, U heeft gekozen voor de betaalmethode "Vooruitbetaling", wij hebben uw betaling nog niet ontvangen. Wij verwerken uw bestelling zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Met vriendelijke groeten ECD Germany
4 aug. 2022