ecdgermany.de/nl

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden540 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2021
ecdgermany.de/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Aankoop 4 stuks aluminium rolhor (100 x160 cm). Levering was supersnel, binnen 3 dagen vanuit Duitsland en de kwaliteit van de rolhorren is erg goed. De handleiding is voor de gemiddelde doe het zelver makkelijk te volgen. Daarbij was ook nog eens de prijs erg goed! Tip: Voor het zagen van de profielen en de rolbehuizing heb ik een elektrische afkortzaag gebruikt met een aluminium zaagblad. Dit ging perfect en snel, dus geen gerommel met een verstekbak en een ijzerzaag.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd na kennisneming van de betalingsvoorwaarden. Het is extreem ingewikkeld om vanuit Nederland een bestelling te doen naar Duitsland. ECD vermeldt niet minder dan vijf codes die bij de bestelling moeten worden vermeld. Nergens blijkt echter waar deze codes - BIC, BIN, Swift ...? - betrekking op hebben of waar in de overschrijving deze codes moeten worden vermeld. Op de website van mijn bank kon ik dit ook niet vinden. Dan maar niet! Ik heb het gewenste artikel besteld bij een Nederlands bedrijf. Blijkens een Nederlandstalige website wil ECD in ons land actief wil zijn, Zorg dan ook dat de Nederlandse koper eenvoudigweg via iDeal kan betalen!

Beoordelingen voor ecdgermany.de/nl

HD
hilde D.
lommel
Nederlandstalige handleiding ontbreekt , is enkel in Duits beschikbaar; Kan niet volgens mij als je in België verkoopt
Op al mijn vragen antwoord gekregen om en de weer.
24 mrt 2024
Snel geleverd. En een stevige autokrik.
Goede prijskwaliteit, snelle levering
Goede service . Doen wat ze beloven
Mooi meubeltje goede service
Lijm er bij leveren🤣🤣
Gewoon ok
GOOD

ECD kan nadenken met welke logistieke dienstverlener ze in zee gaan. GLS blijkt niet zo’n goede keuze.

Mogelijk zijn de producten van ECD van uitstekende kwaliteit. Wij kunnen hier niets over zeggen. Van de vier pakketten hebben wij er tot nu toe twee ontvangen op gescheiden dagen. De medewerker van GLS die het tweede pakket heeft bezorgd, zegt dat hij geen idee heeft wanneer de andere pakketten worden bezorgd. GLS heeft een enorm logistiek probleem.
Bestelling was gemakkelijk te plaatsen en snelle levering en artikel was ook netjes verpakt. Het artikel bestond uit 2 dozen, was wel jammer dat deze niet gelijktijdig werden geleverd. Gelukkig zat er tussen de levering maar 1 dag tussen. Kortom,ben tevreden

beautiful but not perfect...

The mirror was difficult to fix since one of the holes was not properly made. Eventually I managed. There was also a defect in the wood. A pity that the quality of things are going down nowadays... a final quality check is missing here.
Snelle en correcte levering. Product voldoet aan de verwachting
Product is zoals omschreven, snelle levering, correct verpakt.
Klant vriendelijk, snelle reactie op vragen en goede service.