TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailerBeoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer - Onderdelen voor aanhangwagens en boottrailers

Welke aanhangeronderdelen u ook kiest, of het nu gaat om aanhangwagen onderdelen of boottraileronderdelen, bij TrailerPlus zult u alles vinden waar u naar op zoek bent. Er kan uit bijna 4000 artikelen worden gekozen. Er kan bovendien snel worden geleverd vanuit een ruime voorraad.
Handelsonderneming P.J. Strijker
Nijverheidsweg 11
7921 JH Zuidwolde
Patrick Strijker

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

4.67/5.00

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goed geholpen via de email om de juiste remvoeringen te vinden van onze 'antieke' caravan. Snelle verzending, alleen kreeg ik daar ondanks dat dat wel werd gemeld, geen bericht dat de bestelling verzonden was. Ik zal hier in de toekomst zeker terug komen voor trailer onderdelen.
Verder lezen

Ik had gevraagd om 38 ogen voor het zeil te bevestigen maar er waren er maar 37in systeem Ik had gevraagd voor tel contact voor de 38 ste om dit te leveren cq te berekenen Ik kreeg geen mail nog tel bericht en ging er dus vanuit dat deze ene extra geleverd zou worden . Maar geen mail geen tel contact en geen 38ste oog dus moet er nu een gaan bestellen met veel transport kosten. 0651137356
 Antwoord van TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer
Geachte, bedankt voor uw melding. Destijds waren er niet voldoende op voorraad en was er geen zicht op levertijd. Dit hadden we u natuurlijk moeten laten weten, waarvoor excuses. Vriendelijke groet, Patrick, Trailerplus.nl

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

Sorteren relevantie
Prijs oké. Communicatie oké. Informatie op de site is prima. Echter op vraag of artikel op voorraad is heb ik geen antwoord gekregen. Het is wel netjes geleverd, echter de verzendkosten zie je pas achteraf en die zijn iets hoger dan verwacht.
De toelichting die ik kreeg op mijn specifieke vraag. De snelheid waarmee het geleverd werd en de kwaliteit van het materiaal (neuswiel)
Bestelling volgt snel en zorgvuldig. Als er toch een foutje bij een bestelling insluipt, wordt dit snel rechtgezet.
Goede snelle service en antwoorden. Ook als het maar om een eenvoudig onderdeeltje gaat.
Zeer goed ingepakt en mooi op tijd geleverd. En ze zien er ook goed uit
goed product , doet precies wat ik verwachte. top tent :-)
Geachte heer, Bedankt voor uw review. Er lijkt sprake van een vergissing. De door ons aan u geleverde boottraileronderdelen zijn niet gelast. Ik heb de order er even bij gepakt en zie alleen buigwerk, pons- en knipwerk en assemblage. We nemen contact met u op om te kijken wat er mis ging. mvg Patrick Strijker Trailerplus.nl
Prima bedrijf. Verzending volgens afspraak
Prima product, correcte omschrijving.
Snel in huis maar wel aan de prijs
Snelle service en goede producten.
netjes geleverd volgens opgaaf
Snelle en correcte levering