TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailerBeoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer - Onderdelen voor aanhangwagens en boottrailers

Welke aanhangeronderdelen u ook kiest, of het nu gaat om aanhangwagen onderdelen of boottraileronderdelen, bij TrailerPlus zult u alles vinden waar u naar op zoek bent. Er kan uit bijna 4000 artikelen worden gekozen. Er kan bovendien snel worden geleverd vanuit een ruime voorraad.
Handelsonderneming P.J. Strijker
Nijverheidsweg 11
7921 JH Zuidwolde
Patrick Strijker

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

4.72/5.00

355 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Dat de service heel goed is! Tot 2x toe is het artikel beschadigd. En dit komt door de bezorgdiensten die niet voorzichtig zijn met je spullen. Patrick stuurt in goed vertrouwen elke keer een nieuw artikel . Vanmiddag komt de bezorger weer en dan ben ik thuis. En stuur dan dmv een retour label die gratis is de spullen weer retour. Voor mij is het een eerlijk bedrijf. En dus ook zeker aan te raden.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik heb het bestelde nog niet volledig binnen! Het bestelde neus wiel zat er niet bij! Als u het niet na wilt sturen, prima maar zeg dat dan? Ik heb voldoende gereclameerd! Ik heb het ook al afgeschreven! Ik denk dat ik het niet meer zal ontvangen. Slechte zaak! Maar het is niet anders! Ik bestel hier niet meer on line! Sorry! U denk tot niet dat ik de boel wil besodemieteren voor een neuswiel van €10,00? Ben er klaar mee!
Antwoord van TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer
Vanwege drukte bij o.a. vervoerders lopen soms zaken niet zoals het hoort. Gelukkig is inmiddels e.e.a. ook telefonisch opgehelderd en afgehandeld. 'verkeerd gesorteerd' is altijd vervelend en dat dan de nalevering blijft zweven lijkt op Murphy's law, maar we doen ons best. Neemt niet weg dat ook wij het vervelend vinden dat er iets mis gaat en we willen dar van leren! Hartelijke groet, Patrick Strijker www.trailerplus.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

Filter  Sorteren Relevantie
ik had een bijkomende mail gestuurd om onderdelen toe te voegen aan de bestelling maar heb daar nooit geen reactie op gehad. dat is het enige spijtige. Geachte heer, Ik heb net de bestelling in bijlage geplaatst. Is het eventueel mogelijk om aan deze bestelling het volgende toe te voegen aub? 1 x Bekleding remover set 5-delig aan 19,87€ 1 x Potkrik 2 ton 2000kg aan 17,70€ Op de website kan je deze maar per 5 en per 3 bestellen. Uiteraard betaal ik deze dan apart. Dank u.
Supersnel geleverd - goede kwaliteit - prima service na verkoop ( bij aankomst van m'n disselbox ontbrak de handleiding. Onmiddellijk mailtje naar TrailerPlus en 15' later ontving ik de PDF). SUPER
Artikel supersnel geleverd Om 18.00h besteld en de volgende dag bezorgd. Tip artikelen van €14,99 prijs aanpassen naar €15,00 I.v.m. minimale bestel bedrag.
artikelen zijn snel te vinden, ruime goed omschreven keuze, eenvoudige betaalingsmogelijkheid met garantie, snelle levering.
Prima bedrijf maakt waar wat het zegt , en goede levering niets op aan te merken een grote pluim.
Snelle service, prijstechnisch goed en een misverstandje bij levering werd vlot opgelost.
kwaliteit van alle onderdelen zeer goed en een snelle levering van de goederen
Prima website, duidelijk. Snelle levering. Prima prijs-kwaliteit verhouding
Het duurt erg lang voordat er wat aan een klacht gedaan wordt
Onze reactie was idd laat, waarvoor excuses. Gelukkig hebben we na één telefoontje de boel goed samen kunnen oplossen en is de lucht geklaard.
De app contact dat was de rede dat ik weer had besteld
Een super bedrijf. Snelle service en zeer behulpzaam.
Handlier gekocht super blij mee Snelle levering
Perfect materiaal en perfecte service !
Snelle levering en service na aankoop
Snelheid van levering was uitstekend
Goed behandeld na zoekraken pakket
Prima kwaliteit en super service !
Goede prijs en snelle levering.top
Snel correct prijs kwaliteit ok
Vlotte correcte service