TrailerPlus.nl

De webshop voor Aanhanger en boot onderdelen.

Beschrijving
Welke aanhangeronderdelen u ook kiest, of het nu gaat om trailer onderdelen of boottraileronderdelen, bij TrailerPlus zult u alles vinden waar u naar op zoek bent. Er kan uit bijna 2750 artikelen worden gekozen. Er kan bovendien snel worden geleverd vanuit een ruime voorraad.
Handelsonderneming P.J. Strijker
Nijverheidsweg 11
7921 JHZuidwolde
Patrick Strijker

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl

4.62 / 5.00

689 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over TrailerPlus.nl

Top leverancier voor de aanhanger.

1 dag geleden
Ben heel tevreden

Bestellingen via de side gaat helemaal goed. MAAR , als je een vraag stelt of ze een bepaalt product verkopen wat niet op de side staat dan krijg je er geen antwoord op . Dit is zeer slecht . Bij concurrent www.aanhangwagendirect.nl wordt wel correct beantwoord .

Antwoord van TrailerPlus.nl
Bedankt voor deze nuttige review, al had ik natuurlijk liever anders gezien ;-) Omdat ik nog geen goed antwoord had, had ik de vraag uitgezet. Woensdag uw mail, donderdag kreeg ikzelf uitsluitsel maar dat was in uw geval te laat. Begrijpelijk en voor ons een leermoment. Dank daarvoor. Toch mooi dat u bij onze collega geholpen bent. Kunt u iig weer verder Vriendelijke groet, Patrick, TraielrPlus.
Op 3-1-2020 bestelling geplaatst, helemaal geen bericht gekregen dat de bestelling niet op voorraad was, na zelf gemaild te hebben krijg ik een bericht terug, dat het nog zeker een week duurt voordat het geleverd wordt.

Antwoord van TrailerPlus.nl
Bedankt voor uw feedback We waren zelf ook verrast door de vertraging en zijn n.a.v. uw mail gaan navragen. Bleek dat de jaarwisseling meer impact had, dan voorzien, helaas. We gaan ons best doen om deze communicatie te verbeteren. Met vriendelijke groet, Patrick Strijker, Trailerplus.nl
Wel vaker bij dit bedrijf een bestelling gedaan. En net zoals voorgaande keer, super tevreden. Netjes verpakt, snel geleverd.

Afgeleverd volgens afspraak.

Levering op tijd zoals afgesproken

Mijn ervaring met trailerPlus is uitstekend. Levering super snel , producten en service helemaal top.

Bij de eerste bestelling is er iets misgegaan. Maar bij deze is het goed gegaan.

Voldoet weer aan wat ik er van verwacht had. Prima klemmen voor mijn ladingrails.

de laatste ster zit hem in het feit dat ik de indruk had dat de as werd verstuurd zonder wielbouten en ik deze er heb bij besteld wat achteraf niet nodig was

Antwoord van TrailerPlus.nl
Hallo, bedankt voor deze nuttige review Ik had natuurlijk graag die laatste ster er ook bij gehad, dus we gaan de teksten aanpassen. Bedankt voor het duwtje in de goede richting Vriendelijke groet, Patrick, Trailerplus.nl
Snel geleverd

De bestelde goederen werden correct geleverd en zeer goed ingepakt voor transport. Ben er zeer tevreden mee.

1 week geleden
Goede website en goede artikelen en prijzen. Artikelen worden zeer snel geleverd

alles ok

1 week geleden
Levering door verschillende partijen

Ik heb nog helemaal niets ontvangen

2 weken geleden
Geachte, bedankt voor uw review. Vanwege de feestdagen is e.e.a. vertraagd en wordt normaliter maandag 6 januari bij u afgeleverd. Ik heb u zojuist via email de tracking code gemaild. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Patrick Strijker, Trailerplus.nl
Geen

2 weken geleden
voor mij is deze firma een aanrader alles was zoals het moet met online service en verkoop

Ondanks feestdagen redelijk snel in huis , kwaliteit moet zich nog bewijzen.