TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailerBeoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer - Onderdelen voor aanhangwagens en boottrailers

Welke aanhangeronderdelen u ook kiest, of het nu gaat om aanhangwagen onderdelen of boottraileronderdelen, bij TrailerPlus zult u alles vinden waar u naar op zoek bent. Er kan uit bijna 4000 artikelen worden gekozen. Er kan bovendien snel worden geleverd vanuit een ruime voorraad.
Handelsonderneming P.J. Strijker
Nijverheidsweg 11
7921 JH Zuidwolde
Patrick Strijker

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

4.72/5.00

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Door één van de informatieve video’s van Patrick realiseerde ik mij dat het een goed plan zou zijn de bandjes van de boottrailer te vervangen. Dan maar direct alles fris met nieuwe velgjes. Patrick heeft mij prima geholpen met de juiste keuze. Supersnel en netjes geleverd. Dik tevreden en de komende jaren weer een veilig gevoel. Aanrader!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik heb het bestelde nog niet volledig binnen! Het bestelde neus wiel zat er niet bij! Als u het niet na wilt sturen, prima maar zeg dat dan? Ik heb voldoende gereclameerd! Ik heb het ook al afgeschreven! Ik denk dat ik het niet meer zal ontvangen. Slechte zaak! Maar het is niet anders! Ik bestel hier niet meer on line! Sorry! U denk tot niet dat ik de boel wil besodemieteren voor een neuswiel van €10,00? Ben er klaar mee!
Antwoord van TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer
Vanwege drukte bij o.a. vervoerders lopen soms zaken niet zoals het hoort. Gelukkig is inmiddels e.e.a. ook telefonisch opgehelderd en afgehandeld. 'verkeerd gesorteerd' is altijd vervelend en dat dan de nalevering blijft zweven lijkt op Murphy's law, maar we doen ons best. Neemt niet weg dat ook wij het vervelend vinden dat er iets mis gaat en we willen dar van leren! Hartelijke groet, Patrick Strijker www.trailerplus.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

Filter  Sorteren Relevantie
Snelle levering, product komt overeen met de beschrijving, duidelijk overzicht over de levering, doen er alles aan om het zo goed en duidelijk mogelijk de klant tevreden te stellen. Zeer tevreden.
Ik heb mijn geerfde aanhangwagen opgeknapt, de bestelde accessoires, touwhaken, bindhogen, achterlichten, spatborden, spatlappen waren allemaal keurig op tijd bezord.
Fijne ervaring om met trailerplus zaken hebben mogen doen. Bestelde spullen netjes optijd geleverd. Een aanrader voor een ieder die zijn/haar aanhanger wil opknappen.
Alles ging prima en het neus wiel ziet er ook prima uit. Er moet alleen bevestigend materiaal bij gedaan woorden om hem aan de aanhanger te bevestigen.
 nuttig (1)
Daar wij een hele vloot in eigen beheer onderhouden en voorzien van de nodige zorgen bestellen wij regelmatig onderdelen.
Makkelijk bestellen, vriendelijk contact over de bestelling, snelle oplossing voor ontbrekende onderdelen
Prima webshop, goede producten, snel bezorgd tegen een goede prijs. Ik ben er helemaal happy mee
Super snelle en correcte levering! Binnen een dag in huis. En de trailer remt nu weer perfect.
De duidelijke omschrijving van het product en de snelheid van levering.
Voor een zeer oude trailer nog de dissel kunnen vinden. Past perfect.
Perfecte hulp gehad toen ikzelf de verkeerde maat had besteld, klasse
ik bestel vaker bij trailer+ en ben daar zeer tevreden over
Snelle afhandeling van de bestelling. Goede aftersales.
Vlot geleverd, banden op de velg en op juiste spanning
Alles netjes en snel geleverd voor een strakke prijs.
Goed advies en snelle levering voor gunstige prijs
U kunt niets beter doen het was prima zo.
Alles perfect verlopen geen problemen.
 nuttig (1)
zeer snelle en correcte afhandeling
Goede service en nette prijzen