TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailerBeoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer - Onderdelen voor aanhangwagens en boottrailers

Welke aanhangeronderdelen u ook kiest, of het nu gaat om aanhangwagen onderdelen of boottraileronderdelen, bij TrailerPlus zult u alles vinden waar u naar op zoek bent. Er kan uit bijna 4000 artikelen worden gekozen. Er kan bovendien snel worden geleverd vanuit een ruime voorraad.
Handelsonderneming P.J. Strijker
Nijverheidsweg 11
7921 JH Zuidwolde
Patrick Strijker

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

4.69/5.00

312 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hoewel er iets fout ging met de bestelling heeft Patrick mij telkens dezelfde dag nog geholpen. Uitstekende service dus. Alle spullen zien er keurig uit en worde netjes verpakt opgestuurd.
Verder lezen

Ik heb het bestelde nog niet volledig binnen! Het bestelde neus wiel zat er niet bij! Als u het niet na wilt sturen, prima maar zeg dat dan? Ik heb voldoende gereclameerd! Ik heb het ook al afgeschreven! Ik denk dat ik het niet meer zal ontvangen. Slechte zaak! Maar het is niet anders! Ik bestel hier niet meer on line! Sorry! U denk tot niet dat ik de boel wil besodemieteren voor een neuswiel van €10,00? Ben er klaar mee!
 Antwoord van TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer
Vanwege drukte bij o.a. vervoerders lopen soms zaken niet zoals het hoort. Gelukkig is inmiddels e.e.a. ook telefonisch opgehelderd en afgehandeld. 'verkeerd gesorteerd' is altijd vervelend en dat dan de nalevering blijft zweven lijkt op Murphy's law, maar we doen ons best. Neemt niet weg dat ook wij het vervelend vinden dat er iets mis gaat en we willen dar van leren! Hartelijke groet, Patrick Strijker www.trailerplus.nl

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

Sorteren relevantie
Sturen een andere (goedkoper model) disselbak op, helemaal anders dan op de foto. Kan gebeuren, maar de vraag is hoe ze het oplossen. De bak moeten ze zelf niet terugnemen, wil hem nog houden maar niet zonder financiële compensatie natuurlijk. Gewoon niet reageren op een klacht is onaanvaardbaar. *Edit*: compensatie in de vorm van een waardebon aangeboden. Dispuut opgelost
Zeer snelle levering, goede prijs kwaliteit en prima after sales
netjes te woord gestaan goede uitleg duidelijke web sijd
Netjes op tijd en ook erg goed en netjes verpakt
duidelijk, snel, geen verbetering noodzakelijk
Heel goede service,vlug en correct.
Goede producten en snelle levering
Snelle service dat was goed.
Mijn slot voor mijn trailer.Van beslist zware kwaliteit.Voor een goed betaalbare prijs. Zeer snelle levering.Tevens te gebruiken op de trekhaak. Top.Uiterst tevreden.!!!
Duidelijke info die je krijgt voor wat betreft je bestelling. Snel en accurate info. Zeer tevreden.
Extra informatie via mail Snelle levering Keurig verpakt en het juiste materiaal wat meteen past