trailerplus.nl- Logo - Beoordelingen

trailerplus.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11-9-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
trailerplus.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij trailerplus.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11-9-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor trailerplus.nl

463 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Alles super snel gekregen! Het enige wat mij opviel was dat ik dingen die ik tegelijkertijd heb besteld met verschillende pakket services kwamen op een verschillend tijdstip; uiteindelijk vind ik het goede service omdat alles wat direct beschikbaar is zsm naar je toe komt en wat nog even op zich laat wachten, komt wanneer dat eraan toe is. Het enige wat ik denk dat nog beter kan is dat ik dan graag in mijn mail zou lezen is wat er dan aankomt en wat nog niet, want nu was het een soort verrassing wanneer wat aankwam.

op 31/03/2022 bestelling geplaatst en betaald.(2x kompleet wiel velg + band) op 01/04/2022 mail ontvangen met track & trace code en vermelding dat bestelling ingepakt is en klaar voor verzending. Volgens track & trace is de zending aangekomen in mijn regio maar tot op heden 08/04/2022 nog niets ontvangen, de oorzaak zal wellicht bij de koeriersdienst liggen. Na contact(06/04/2022 en 07/04/2022) met TP te horen gekregen dat het probleem zal onderzocht worden en de bestelling opnieuw zou opgestuurd worden. Nu is het wachten op een bevestiging en mijn zending die ik normaal vandaag nodig had. Ik ben nu genoodzaakt om een trailer te huren zodat de wielen mij een stuk duurder uitvallen of voorzien.

Beoordelingen voor trailerplus.nl

van H V.
Duidelijke website en snelle levering. Wel zou DHL een kleiner tijdvak van bezorging kunnen aangeven. Nu moest ik de hele dag thuisblijven, daar de levering tussen 8 en18 uur zou zijn.
Had rem schoenen voor nodig en na het sturen van de vraag welk type en meesturen foto oude remmen de juiste info gekregen en besteld. Prima service.
Ruim assortiment, levertijd volgens afspraak, snelle reactie bij vragen. Webshop zoals een webshop hoort te zijn.
Snel geleverd, alleen verpakkings wijze had beter gemogen. Lak mist nu op een aantal stukken van de flensen..
Levering is bijzonder goed, reactie op vraag whatup is fijn als dat dezelfde of volgende dag kan.
ABCCarTrading en Donut-King zijn uitermate tevreden over de snelle levering. Top
correcte afhandeling van een door DHL vertraagde levering
De info dat jullie geven is zeker een pluspunt
Top bedrijf en goede en snelle bezorging Top
vlotte service en probleem oplossend denken
van jan v.
snelle correcte levering product top
Het stond gisteren al voor de deur,
Netjes en snel geleverd. Bedankt.
Goed materiaal geleverd en op tijd
Betere beteikbaarheid per telefoon
Snel geregeld en ziet er top uit
Alles mooi en correct geleverd.
alles was vlot en snel Bedankt
Snel geleverd, dik in orde!
Was snel geleverd bedankt