solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

: 569GoedGecertificeerd

solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

Details over solarplexius nederland

solarplexius nederland - Beschrijving

Kijk of er uw auto model in ons webwinkel voor het Zweeds makkelijk en zelfs aan te brengen zonweringssysteem beschikbaar is.
Sunplex AB
Jägarvallsvägen 11
58422 LINKÖPING
Zweden
Jonas Nilsson

Beoordelingen voor solarplexius nederland

67 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Na een snelle levering een een duidelijk instructie filmpje was het plaatsen van het product binnen 10 min gebeurd. En dat voor 5 schermen. Ik ondervond gelijk de voordelen tijdens het rijden in de nacht en de verminderde warmte in de auto overdag. Een top product die ik zeker zou aanraden

Service is top maar praktijk wat matig, Bij het bestellen kreeg ik de volgende dag gelijk een mail waarbij fotos van de ramen gevraagd werd zodat ze zeker zouden passen top service dus, toen ik de platen ontving zat er duidelijke instructies bij en een mooi pakketje met info en andere zaken, het probleem wat ik heb is dat de bolling van de ramen niet zijn meegenomen in de maten, dus de platen passen goed maar zitten erg strak hierdoor zit in het midden de plaat 1 cm van het raam af en krijg je schaduw op de plaat wat het hele effect veel minder mooi maakt

Beoordelingen voor solarplexius nederland

Achterruit omgeven door zachte rand, dus vastzetten binnen 15 minuten is 2 uur geworden Bij saab 9-3 ss is het geen succes
Produkt nog niet geïnstalleerd echter gezien het concept en de levering ben ik nu al enthousiast!
Geweldig product, er is geen woord gelogen van wat op de website staat.
snel en makelijk te monteren , helemaal naar mijn zin
Kwaliteit heel goed, makkelijk te monteren!
Omdat het perfect op maat is en past.
ik zou de solarplexius geleverd krijgen 5 mei heb nog steeds niets ontvangen ,en als je een bericht stuurt krijg je niet eens goede feedback alleen ticket is aangemaakt daar heb ik dan 161 euro voor betaald een zwaar teleurgestelde klant
Product besteld en voldoet niet aan mijn verwachtingen. Ik heb vorige week mijn klacht gemeld (NL15265 )voor een oplossing maar tot op heden helaas nog geen reactie. Voor nu daarom 1 ster!
Bestelling al twee weken geleden geplaatst. Zou op 4 Mei bezorgd worden. Geen bericht meer van de bezorgservice, en service van Solarplexius geeft ook geen antwoord op mijn mail.
Verwachten bezorg datum was gisteren. En als je nu het pakket volgd staat er nog steeds verwachte bezorg datum donderdag 5 mei ..geen tijd erbij of met welke koerier het komt
Deze waren te groot heb er een rand vanaf moeten knippen