solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederlandReviews

: 605Goed

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
solarplexius nederland is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij solarplexius nederland kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor solarplexius nederland

103 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 mei 2022
Na een snelle levering een een duidelijk instructie filmpje was het plaatsen van het product binnen 10 min gebeurd. En dat voor 5 schermen. Ik ondervond gelijk de voordelen tijdens het rijden in de nacht en de verminderde warmte in de auto overdag. Een top product die ik zeker zou aanraden

19 apr. 2022
Service is top maar praktijk wat matig, Bij het bestellen kreeg ik de volgende dag gelijk een mail waarbij fotos van de ramen gevraagd werd zodat ze zeker zouden passen top service dus, toen ik de platen ontving zat er duidelijke instructies bij en een mooi pakketje met info en andere zaken, het probleem wat ik heb is dat de bolling van de ramen niet zijn meegenomen in de maten, dus de platen passen goed maar zitten erg strak hierdoor zit in het midden de plaat 1 cm van het raam af en krijg je schaduw op de plaat wat het hele effect veel minder mooi maakt

Beoordelingen voor solarplexius nederland

21 aug. 2022
Verkeerd geleverd, maar wel netjes opgelost! Goede communicatie
28 jun. 2022
Snelle levering, goede pasvorm, makkelijke montage en goedkoper dan folie aan laten brengen.
15 jul. 2022
duidelijk hoe plexiglas te bestellen en te monteren Correcte levering. Super blij mee!!!
30 jun. 2022
28 jun. 2022
Product voldoet niet, pasvorm van een van de ramen klopt niet. Helaas blijkt het erg moeilijk om contact te krijgen met dit bedrijf. Meerdere mails wordt niet op gereageerd. Telefonisch contact werkt niet, je krijgt een Engels sprekende man die verzoekt of je wil mailen maar mails worden niet beantwoord.
Antwoord van solarplexius nederland
29 jun. 2022
Hi Coen! We vinden het zeer jammer om te horen dat je deze aankoop zo hebt ervaren en dat u onze klantenservice niet goed heeft kunnen bereiken. Sorry daarvoor. Het lijkt er op dat er op het moment dat u gebeld heeft, geen Nederlandse medewerker aanwezig was. Ik heb u een mail gestuurd om met u aan een passende oplossing te werken. Met vriendelijke groet, Tara Solarplexius Nederland
3 jul. 2022
Van te voren betaald en past niet! 2 keer gemaild en tot op heden geen enkele reactie.
30 jun. 2022
Plastic platen sluiten niet mooi aan tegen de ruit hierdoor minder helder beeld
Antwoord van solarplexius nederland
3 jul. 2022
Hi Wouter! Bedankt voor uw uitgebreide review. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ons product op deze manier heeft ervaren. Ons belangrijkste doel is dat we ons constant blijven verbeteren, daarom waarderen we uw feedback en gaan we hiermee aan de slag. Mocht u gerestitueerd willen worden, dan helpen we u graag verder op support@solarplexius.nl Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
29 mei 2022
De schermen passen perfect. Ik vind het alleen jammer dat er een soort van blauwe matte zweem overheen hangt. Had meer het gewone zicht van een zonnebril verwacht. Verder goed. Met name het niet naar binnen kunnen kijken en wel naar buiten.
20 jun. 2022
Wat een FANTASTISCH systeem. Binnen een minuut mijn achterruit getint. Dit kostte mij bij mij m'n vorige auto altijd zo veel tijd, nu IS HET ZO GEDAAN!!! Goede pasvorm en een mooi donkere tint ook.
18 jun. 2022
dit is de tweede keer dat ik deze schermen heb besteld ivm een nieuwe auto en ook deze keer past alles zoals het moet en ben er zeer tevreden over top kwaliteit en een aanrader
10 jun. 2022
Super tevreden is de tweede keer eerst had ik een ford focus en nu een renault captur en beide keren solarplexius
14 jun. 2022
Het is nog niet binnen en weet ook niet wanneer het nu geleverd wordt?
19 jun. 2022
Snelle levering, correcte prijs kwaliteit verhouding en mooi product.
22 jun. 2022
Netjes àlles verzorgt duidelijke instructies. Makkelijk monteren
4 jun. 2022
Alles goed verlopen geen min punten mooi materiaal
5 jun. 2022
Past perfect, makkelijk te monteren. Fijn spul!!
24 jun. 2022
Duidelijke site en snelle service
15 jun. 2022
best snel geleverd