solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

Jeep Avenger EV

Netjes geleverd in goede verpakking en ramen installatie echt snel te doen en zitten perfect. Heel erg tevreden, dit is de tweede auto waarbij ik deze ramen heb gemonteerd.
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Hartelijk dank voor uw 5-sterrenbeoordeling. We waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat u tevreden bent met onze service en producten. Uw steun en tevredenheid zijn voor ons van groot belang. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor uw waardering en vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Solarplexius
30 mrt 2024
Snel en makkelijk zoeken en bestellen. Product zelf is bijna 100% passend. Miste in de beschrijving waar de rubber stukjes moeten komen om de platen goed vast te zetten
Antwoord van solarplexius nederland
Beste, Hartelijk dank voor uw 5-sterrenbeoordeling en uw positieve feedback. We zijn verheugd te horen dat u onze service van snel en gemakkelijk zoeken en bestellen waardeert. Het is ons doel om het winkelen bij ons zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken. We stellen ook uw opmerking over de productpasvorm op prijs. We zullen zeker uw feedback over de ontbrekende informatie in de beschrijving ter harte nemen en ervoor zorgen dat dit in de toekomst wordt verbeterd. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve beoordeling en uw waardevolle input. Met vriendelijke groet, Solarplexius
20 mrt 2024
Fantastische klantenservice, top nalevering zonder kosten. Klein zijruitje paste niet, op maat nageleverd.
gedeelte voor achterraam is vrij donker,had wel iets lichter gemogen
Duidelijker vermelden dat Het echt plexiglas is.
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Onze panelen worden gemaakt van een poly-carbonaat plastic. In veel van onze reclameuitingen is duidelijk te zien dat het hier gaat om panelen van een hard materiaal. Wij bieden onze excuses aan u aan als dit voor u niet duidelijk genoeg was en zullen de feedback gebruiken om onze reclameuitingen in de toekomst duidelijker te maken. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
Goede prijs kwaliteit verhouding
Antwoord van solarplexius nederland
Hele proces was Oke. Houden zo.
netjes op tijd
19 mrt 2024
Past perfect
20 mrt 2024

Valt zwaar tegen!

Hallo, Toen ze binnenkwamen was ik er blij mee tot het monteren. Het monteren ging lastiger dan ik dacht en zodoende ook krasjes veroorzaakt. In de volle zon ziet het er niet uit. Daarbij is de blindering als een spiegel en ziet er niet zo mooi uit als échte blindering. Het spijt mij van deze reactie maar baal er echt van. Met vriendelijke groeten, Danny.
Antwoord van solarplexius nederland
Beste Danny, Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. Het spijt me ten zeerste te horen dat u problemen heeft ervaren bij het monteren van het product en dat dit heeft geleid tot krassen. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Graag willen we kijken of we iets voor u kunnen betekenen. Zou u ons willen mailen op support@solarplexius.nl o.v.v. uw bestelnummer? We zullen uw opmerkingen serieus nemen en deze doorgeven aan ons team voor verdere evaluatie en verbetering van onze producten en service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Met vriendelijke groet, Stefan van Solarplexius Nederland

Snelle levering product naar verwachting

Snelle levering, perfect passend materiaal, hier kun je niet tegenop plakken met folie. Netjes geleverd met handschoentjes en hulp materiaal. Wij zijn zeer tevreden Nog een voordeel is dat wij wel eens wisselen van onze hobby auto (gelijkwaardige) ze kunnen zo worden overgezet.
Antwoord van solarplexius nederland
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en producten! Bedankt voor de 5-sterren review en je positieve feedback. We zijn blij dat de levering snel was en het materiaal perfect paste. Het feit dat je gemakkelijk kunt wisselen tussen hobbyauto's is zeker een pluspunt! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in ons!