solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden977 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Ik heb sinds een paar dagen de achter- en zijruiten van mijn 3-deurs Peugeot 206 geblindeerd met de zonneschermen van Solarplexius. Het pakket was snel en zonder beschadigingen binnen. Zowel voor de achterruit als voor de zijruiten waren de zonneschermen snel en zonder te veel moeite geïnstalleerd. Met de zijruiten heb ik in het geval van mijn auto zelfs het voordeel dat deze nog gewoon open kunnen. Het enige minpuntje is dat als het licht net verkeerd schijnt, je iets minder goed door de achterruit kunt kijken omdat het zicht dan wat waziger/dubbel is. Gelukkig is dit niet heel vaak en als het gebeurd kan ik nog genoeg zien en vind ik het niet heel storend. Ik zou Solarplexius zeker aanraden.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

30 jun 2024
Snel geleverd, goed verpakt. Helaas moeilijk aansluitend aan de bolling van de autoruit te krijgen. Er blijft dus ruimte bestaan tussen de ruit en de plaat. Dit geldt alleen voor de ruiten met bolling.
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor jouw positieve feedback en voor het delen van jouw ervaring met Solarplexius. We zijn blij dat je tevreden bent over de snelle levering en de goede verpakking van het product. We betreuren het echter dat je moeite had om de plaat goed passend te krijgen op de gebogen autoruit, waardoor er ruimte bleef bestaan. We zullen jouw opmerkingen zeker ter harte nemen om onze producten verder te verbeteren. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We stellen jouw feedback zeer op prijs en streven ernaar om onze klanten een optimale ervaring te bieden met Solarplexius. Nogmaals bedankt voor je review en voor het kiezen van ons product.

De schermen zijn krap bemeten, Let op.

De schermen zijn krap bemeten. Zorgvuldig opletten dat ze alles afdekken. Soms blijft een lijn open. De plakstrips vind ik heel slordig. Ziet er niet uit, maar ze zijn wel nodig om de boel te fixeren.
6 jul 2024
het is niet volledig pasvorm, maten komen niet goed overheen. Daarbij ramen totaal onbruikbaar.
Antwoord van solarplexius nederland
Dank je voor je feedback en het delen van je ervaring met Solarplexius. We waarderen je opmerkingen over de pasvorm en de afmetingen van het product. Het spijt ons te horen dat de ramen onbruikbaar zijn. We zullen jouw opmerkingen ter harte nemen om onze producten verder te verbeteren. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Bedankt voor je eerlijke feedback.
9 jul 2024
Vlotte levering vanuit Zweden en scherm past precies! Super blij meee:)
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je positieve review en het delen van je ervaring met de vlotte levering en het perfect passende scherm! We zijn verheugd dat het scherm precies past en dat je er super blij mee bent. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan weten. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Nogmaals bedankt en geniet van je aankoop! 😊🌟
6 jul 2024
Product is goed, communicatie over verzending en proces kan beter
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je feedback en voor het delen van je ervaring met Solarplexius. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het product. We nemen je opmerking over de communicatie over de verzending en het proces ter harte en zullen ons best doen om dit te verbeteren. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren en waarderen het dat je voor Solarplexius hebt gekozen. Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback.
7 jul 2024
Al heel wat vrienden en kennissen heb ik jullie aanbevolen
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor de positieve ervaring en het vertrouwen in Solarplexius, we stellen je aanbevelingen zeer op prijs! Mocht je nog verdere vragen hebben of assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Nogmaals bedankt voor het aanbevelen van Solarplexius!
9 jul 2024
Snelle levering en montage is makkelijk en snel!
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je enthousiaste review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en de gemakkelijke en snelle montage van ons product. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt en veel plezier met je aankoop! 😊🚀
Alle info, levering en bevestiging was goed
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen je feedback over de informatie, levering en bevestiging. Fijn om te horen dat die aspecten goed waren. Als er andere punten zijn waar we aan kunnen werken, laat het ons alsjeblieft weten. Jouw inzichten zijn waardevol voor ons!
3 jul 2024
Product snel geleverd en zoals omschreven.
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je positieve feedback en voor het delen van je ervaring met Solarplexius. We zijn verheugd te horen dat het product snel geleverd werd en aan je verwachtingen voldeed. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en waarderen het dat je voor Solarplexius hebt gekozen. Nogmaals bedankt!
9 jul 2024
Snelle levering, alles passend.
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je review en voor het toevoegen van een foto! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Fijn om te horen dat de levering snel was en dat alles perfect past. Mocht je nog vragen hebben of meer hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen. Nogmaals bedankt en geniet van je aankoop! 📸🚚✨
7 jul 2024
de makkelijke montage.
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je feedback over de makkelijke montage van ons product en de 4-sterrenbeoordeling. We zijn blij te horen dat je de montage als eenvoudig hebt ervaren. Als je nog suggesties hebt voor verdere verbeteringen of vragen, laat het ons dan gerust weten. We streven ernaar om onze producten en service continu te verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring!
Antwoord van solarplexius nederland
Thank you so much for your generous 5-star rating! We truly appreciate your support. If you have any feedback or thoughts you'd like to share about your experience with Solarplexius, we’d love to hear it! Your insights help us continue to improve and serve you better.
Antwoord van solarplexius nederland
Thank you for taking the time to leave a 5-star review for Solarplexius! We appreciate your positive feedback and are glad to hear that you are satisfied with your experience. If you have any questions or need assistance in the future, please feel free to reach out to us. Your satisfaction is our top priority, and we are here to help in any way we can. Thank you for choosing Solarplexius!
4 jul 2024
1 jul 2024