solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden854 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

Snelle levering product naar verwachting

Snelle levering, perfect passend materiaal, hier kun je niet tegenop plakken met folie. Netjes geleverd met handschoentjes en hulp materiaal. Wij zijn zeer tevreden Nog een voordeel is dat wij wel eens wisselen van onze hobby auto (gelijkwaardige) ze kunnen zo worden overgezet.
11 feb 2024
Prima ervaring. Had een vraat kreeg snelle reactie! Prima
16 feb 2024
Bedankt voor de positieve recensie We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent. We waarderen je reactie en hopen je in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
7 feb 2024
Snelle reactie, goede service en snelle levering.
5 feb 2024
Snelle levering,uitstekend product.top
9 feb 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en dat je het een uitstekend product vind. We streven er altijd naar om onze klanten topkwaliteit te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Mocht je in de toekomst nog eens iets nodig hebben, dan staan we graag voor je klaar!
Prima spul snel geleverd
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. We hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor het vertrouwen in ons!
5 feb 2024
Snelle levering, top!
9 feb 2024
Bedankt voor de positieve recensie We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. We doen ons best om ervoor teorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen, zodat ze meteen van hun aankoop kunnen genieten. We waarderen je positieve feedback en hopen je in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
JH
Jan H.
Lexmond
Goede service
20 feb 2024
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!
24 jan 2024
De getinte platen zijn erg donker, mag een tint lichter. Verder zie je bij de achter-zijruiten dat er inzet glas achter zit omdat het, niet zo mooi, wat golvend in zit, en krijg dit ook niet goed.
25 jan 2024
Beste Jasper, bedankt voor je review! We nemen je feedback ter harte en nemen het mee bij de ontwikkeling van toekomstige producten. Zou je ons over de golvende achter-zijruiten een e-mail kunnen sturen (support@solarplexius.nl), indien mogelijk met een of meerdere fotos van de achter-zijruiten met onze panelen erin; wij kunnen dan even meekijken met je en mogelijk een oplossing bieden voor het probleem. Groeten, Stefan van Solarplexius Nederland
26 jan 2024
Helaas pasten de items niet. Te klein gesneden. Wel een goede retourbeleid en snelle reactie vanuit de klantenservice. Bedankt hiervoor.
FV
Freddy V.
Tegelen
20 jan 2024
Zeer mooi en gemakkelijk te monteren. Ze zeggen ongeveer 15 min om de platen te monteren klopt wel. Maar dat ligt ook aan de persoon zelf
20 jan 2024

Makkelijk proces

Makkelijk bestellen, betalen en snelle levering! Materialen zijn stevig en goed
FD
Zoeterwoude
2 feb 2024
22 jan 2024
23 jan 2024
Bedankt voor je 5-sterren ! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf een positieve beoordeling te geven. Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service/producten. We streven er altijd naar om onze klanten het beste te bieden en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Nogmaals bedankt voor je steun en we hopen je binnenkort weer van dienst te mogen zijn!
8 dec 2023
perfect pas eenvoudig te monteren.
11 dec 2023
Dank je wel voor je positieve feedback over onze Solarplexius producten! We zijn blij om te horen dat de pasvorm perfect is en dat de montage eenvoudig was. We streven er altijd naar om hoogwaardige en gebruiksvriendelijke producten aan te bieden aan onze klanten. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!
RR
Rory R.
Arnhem
7 dec 2023
Goede service en snelle levering en netjes verpakt
8 dec 2023
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat u zo tevreden bent met onze service. Als er iets is waardoor u de ervaring nog beter zou kunnen maken, laat het ons dan alstublieft weten. We streven ernaar om aan al uw verwachtingen te voldoen en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
5 dec 2023
26 nov 2023
Duidelijke site prima snelle bezorging, product perfect in orde was super makkelijk om in de auto te maken
28 nov 2023
Beste klant, Dank u wel voor uw positieve feedback over onze website en snelle bezorging van uw Solarplexius product. We zijn blij om te horen dat het product perfect in orde was en dat u het makkelijk in uw auto kon monteren. We streven ernaar om onze klanten de beste service te bieden en uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Klantenservice Solarplexius
29 nov 2023

Tevreden cliënt

Het product En de levering
4 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met zowel ons product als de levering. Bij Solarplexius streven we er altijd naar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden, dus het doet ons goed om te weten dat we aan uw verwachtingen voldoen. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te zorgen voor een vlotte en professionele ondersteuning. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw voortdurende steun! Met vriendelijke groet, Klantenservice Solarplexius