Bandenthuis.nl- Logo - Beoordelingen

Bandenthuis.nl

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 19 jan. 2022
Bandenthuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mrt. 2023
Al vaker hier banden gekocht. Eerst bij autoweek gekeken, waar ze goed uit de vergelijking komen. Ik wilde toch even telefonisch contact met iemand met verstand van zaken. Eerst moeizaam omdat je bij een storage bedrijf terechtkomt. Toch goed doorverbonden. Uitvoering thuis prima. Gemotiveerde medewerker die bijv. aangeeft dat hij bij zwarte velgen ook zwart lood gebruikt.

21 apr. 2023
In aanloop naar de afspraak deze zoals gevraagd bevestigd. Ik had voor mijn afspraak op 13 april deze tegen een meerprijs van €25 gereserveerd voor eerste afspraak van de dag. Op de dag zelf is er niemand verschenen. Einde dag om 17.30 zelf contact gezocht met de klantenservice. De mensen van Bandenthuis waren al naar huis. Ze zouden bereikbaar moeten zijn tot 18.00. Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten en er zou de volgende ochtend contact met mij worden opgenomen. De volgende dag niks vernomen. Zelf een mail gestuurd met het verzoek om een verklaring maar tot op heden, een week later, niks vernomen. Ik heb een aantal jaar terug ook gebruik gemaakt van Bandenthuis en toen ging alles perfect. Op dit moment kan de naam beter worden aangepast in Bandennietthuis. Ik denk niet dat ik ooit nog een afspraak met ze zal maken. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor Bandenthuis.nl

24 feb. 2023
Service en personeel perfect. Alleen prijs voor montage voor elke band 40 euro is aan de hoge kant. Ook voor het maken van afspraak moet je ook weer extra betalen als je 's middags of ' s morgens wilt. Ik was die dag de enige klant, de monteur had daarna geen klanten meer. Als jullie mij gemaild hadden of het een dag eerder of later kon, had dat geen probleem gegeven, desnoods aangemoedigd door een kleine korting op de montage kosten
13 mrt. 2023
Ik zou niet weten wat ik moet aan kaarten om te verbeteren. Monteur was precies op tijd, erg vriendelijk en naar mijn mening zeer vaardig in het wisselen. Ik heb de tijd niet goed bij gehouden maar hij was zeer snel klaar, in ca drie kwartier tot een uur. Het is de tweede keer dat ik met bandenthuis heb gewerkt. Prima bedrijf, aan te bevelen, scheelt ook veel geld.
8 apr. 2023

wat een service en gemak !

goede communicatie via mail, afspraken makkelijk te maken en worden correct nagekomen, monteur vriendelijk en deskundig, dus alles gewoon heel goed conclusie: volgende wielen/bandenwissel weer via "bandenthuis"
29 mrt. 2023
Duidelijkheid over de afspraak. Stipt op tijd en snel en uiterst deskundig gemonteerd met goede adviezen over de noodzaak van uitlijnen en het waarom
28 apr. 2023
Banden zijn er niet op te zetten, de randen zijn te veel naar beneden gezakt. Nu de randen naar buiten getrokken en maandagmiddag weer proberen.
17 mrt. 2023
Super dat thuis de banden gewisseld kunnen worden. Makkelijk te bestellen. Uitbalanseren kan beter. Ditmoet nog een keer uitgevoerd worden
1 mrt. 2023

Kwaliteit is goed

Kwaliteits is goed, we vervelend als ik plannen en ventielen bestel dat de ventielen los bezorgd worden..
29 mrt. 2023

Netjes en snel gewerkt

Factuur na het werk zou beter kunnen. Het betalingsbewijs is maar een vodje.
8 mrt. 2023
Voordelig alternatief. Stipt op tijd, en snel geholpen.
3 mrt. 2023
Netjes op tijd heel behulpzaam en kennis van zaken!
17 apr. 2023
Kwamen gemaakte afspraken goed na.
21 apr. 2023
Snelle levering. Goed verpakt.
24 mrt. 2023
Uitstekend zoals altijd!!👍🏼