Bandenthuis.nl- Logo - Beoordelingen

Bandenthuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 19 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Bandenthuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bandenthuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 19 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Bandenthuis.nl

35 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

14 sep. 2022
Duidelijke site en bestelproces, monteur was op tijd, zelfs iets eerder en monteerde de nieuwe banden snel en professioneel op mijn velgen. Ben erg te spreken over de service. Ga de volgende keer zeker weer gebruik maken van Bandenthuis!

10 okt. 2022
De monteur deed zijn werk helemaal prima. De backoffice van Bandenthuis is drama. Ik had banden besteld, per abuis. het verkeerde merk, 10 minuten erna per mail gevraagd om deze te veranderen, er achteraan gebeld, nogmaals, maar zeer inflexibel. Wilde wel wisselen maar daar direct geld voor hebben.

Beoordelingen voor Bandenthuis.nl

Monteur was keurig op tijd heel vriendelijk en goedwerk geleverd ook advies geven 2e keer dat ik er banden koop maar voor een mij is er geen betere
7 okt. 2022
10 okt. 2022
22 okt. 2022
Afspraak werd dag van te voren afgebeld
14 sep. 2022
5 sep. 2022
De ruime keus, snelle levering en de prijs van de banden. Enige minpuntje is dat het bij Bandenthuis € 100,- kost om de banden op m'n velgen te laten monteren.....
8 aug. 2022
Snel, vakkundig en voor een goede prijs mijn band gerepareerd! Aanrader 😄
15 aug. 2022
Kwam op tijd, deed de klus naar behoren. prima eerste ervaring
10 mrt. 2022
Vriendelijke en hele goede service, degene die dinsdag zou komen was helaas ziek geworden. Bandenthuis heeft meteen mee gedacht en de volgende middag zijn ze gekomen zodat de auto donderdag gekeurd kon worden
8 jul. 2022
Duidelijke bestel proces, goede communicatie over wanneer ze langs komen. Het monteren van nieuwe banden was snel gedaan, oude banden netjes afgevoerd. En dat allemaal aan huis, echt fijn!
6 mei 2022
Snelle levering, echter geen enkele aankondiging dat er een levering aankomt. Geen naam van verlader, geen tijdstip van levering. Graag iets meer communicatie
30 mrt. 2022
Beste prijs en voor de deur gewisseld. De man had alleen geen pinapparaat. Ik wacht nog op de rekening. Da's minder als ze pinnen voor de deur aanbieden.
22 jun. 2022
In een woord fantastisch nooit meer naar een garage voor nieuwe banden want prijs en kwaliteit zijn echt goed
17 jun. 2022
Keurig netjes geregeld. Weer nieuwe banden voor een mooie prijs. Vriendelijke monteur
9 apr. 2022
Vriendelijk personeel, Geeft ook direct adviezen als je hierom vraagt dankjulliewel
10 jun. 2022
Heerlijk gewoon aan huis je banden vervangen. Top service en nette prijs.
27 apr. 2022
Snelle levering maar geen mailtje gehad vooraf
1 mrt. 2022
Duidelijke communicatie en snelle verzending
25 feb. 2022
Snel geregeld en top monteur!
16 jul. 2022
Alles perfect geregeld