Bandenthuis.nl- Logo - Beoordelingen

Bandenthuis.nl

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108 beoordelingen in totaal

Matig

Gecertificeerd sinds: 19 jan 2022
Bandenthuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 apr 2023
goede communicatie via mail, afspraken makkelijk te maken en worden correct nagekomen, monteur vriendelijk en deskundig, dus alles gewoon heel goed conclusie: volgende wielen/bandenwissel weer via "bandenthuis"

21 apr 2023
In aanloop naar de afspraak deze zoals gevraagd bevestigd. Ik had voor mijn afspraak op 13 april deze tegen een meerprijs van €25 gereserveerd voor eerste afspraak van de dag. Op de dag zelf is er niemand verschenen. Einde dag om 17.30 zelf contact gezocht met de klantenservice. De mensen van Bandenthuis waren al naar huis. Ze zouden bereikbaar moeten zijn tot 18.00. Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten en er zou de volgende ochtend contact met mij worden opgenomen. De volgende dag niks vernomen. Zelf een mail gestuurd met het verzoek om een verklaring maar tot op heden, een week later, niks vernomen. Ik heb een aantal jaar terug ook gebruik gemaakt van Bandenthuis en toen ging alles perfect. Op dit moment kan de naam beter worden aangepast in Bandennietthuis. Ik denk niet dat ik ooit nog een afspraak met ze zal maken. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor Bandenthuis.nl

21 apr 2023

Niet opdagen en niet bereikbaar: Bandennietthuis

PF
Pim F.
Huissen
2 mei 2023

Afspraken niet nakomen en nul communicatie

Jaren geleden een goede ervaring, sindsdien is Bandenthuis erg achteruit gegaan. Zaterdagochtend was een bandenwissel gepland. Vrijdag geen mail voor de afspraak. 5x geprobeerd te bellen, maar kreeg alleen iemand van een opslagbedrijf aan de lijn. Vervolgens gemaild. Geen reactie. Zaterdagochtend voor niets thuis gebleven. Na 2x bellen iemand aan de lijn gekregen. Zou het doorgeven aan de afdeling planning. Zaterdag helaas niets vernomen. Maandag nogmaals gemaild en dinsdagavond nog steeds nul reactie. Geen bedrijf om zaken meer mee te doen. Blij dat ik voor pinnen bij de afspraak gekozen had ipv vooruit betalen.
12 mei 2023

Al een paar jaar klant bij bandenthuis. Afgelopen jaar totaal waardeloos.

Al een paar jaar klant bij bandenthuis met ons bedrijf met meerdere bedrijfsauto's. Vroeger kwamen ze netjes op de besproken dagen en tijden. Ik was blij met de dienstverlening. Inmiddels zijn ze onbereikbaar, komen ze afspraken niet na, en komen ze simpelweg niet opdagen. Van de 3 gemaakte afspraken is er maar 1 nagekomen, op het verkeerde tijdstip. Op mails met verzoeken om terugbetaling (450 euro inclusief nieuwe banden) krijg ik geen reactie. Ik krijg ook geen alternatief aangeboden.
15 mei 2023
Geen contact mee te krijgen. Ik heb gemaild, daar krijg je een automatisch antwoord van dat er binnen 3 werkdagen wordt geantwoord. Het is inmiddels ruim een week geleden en ze moeten nog terug mailen. Ik heb een paar keer gebeld, telefoon wordt niet opgenomen. Dan wordt er door een antwoord apparaat gevraagd of je terug gebeld wil worden, dat moet ook nog gebeuren. Niet te doen zo. Jammer, want het concept van op locatie banden wisselen is wel heel mooi.
1 jul 2023

Reageren op e-mails en afspraken nakomen

Bandenthuis reageert u niet op e-mails. Nadat Bandenthuis een bandenwissel niet heeft kunnen uitvoeren die wel door mij is betaald heb ik gevraagd een nieuwe datum in te plannen. Dat was op redelijke termijn onmogelijk omdat u het te druk had. Vervolgens gevraagd om mijn geld terug te krijgen. Ondanks meerdere schriftelijke en telefonische reminders nog steeds geen reactie.
Antwoord van Bandenthuis.nl
3 aug 2023
Beste Ralf, Wat vervelend dat u geen fijne ervaring heeft met BandenThuis. Ziet u kans om uw review nader toe te lichten via info@bandenthuis.nl? Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Marieke Klantenservice BandenThuis
23 apr 2023

Afspraak niet nagekomen

Banden van onze camper moesten gewisseld worden voordat we op vakantie gingen. Drie weken van tevoren een afspraak gemaakt. Helaas 1 dag voor de wissel is de afspraak geannuleerd omdat de monteur ziek was. Na contact over een mogelijke oplossing was het alleen mogelijk de afspraak ruim een maand te verzetten! Slechte service.
2 mei 2023

afspraak niet nakomen, niet reageren op telefoon of mail.

Wel geld vangen maar uitvoeren, nee. Annuleren vanaf hun zijde de afspraak maar reageren totaal niet op je mail of telefoon. Telefoon word door een call-center opgenomen, BandenThuis krijg je niet aan de telefoon. Bespaar je heel veel ergernis, als je zaken doet, betaal dan in ieder geval niet vooraf.
11 mei 2023
Ik had een afspraak voor bandenwissel, ook nog telefonisch en per email bevestigd. Op de dag kwam er niemand opdagen. Devolge de dag gebeld, kreeg wel excusese maar geen enkele duidelijkheid over wanneer de banden dan wel gewisseld zouden kunnen worden. Tot op heden niets meer vernomen.

Onbetrouwbaar

Afspraak gemaakt. Op de dag van afspraak ‘s ochtends nog gebeld ter bevestiging van de afspraak. En 1u later kreeg ik een mail, ‘dat de persoon uit onze regio het te druk zou hebben en dat er ziekte was.”. Heel jammer dat een bedrijf met zo’n mooie propositie, het zo laat afweten.
8 apr 2023

wat een service en gemak !

14 mei 2023
Zijn niet op komen dagen zonder bericht. Ik heb een klacht ingediend, maar daar wordt niet op gereageerd. Er zou contact worden opgenomen om met mij een nieuwe afspraak in te plannen, maar dat is niet gebeurd.
15 mei 2023
Kort voor het plaatsen van de banden ontvingen wij een mail dat wegens ziekte van de medewerker de banden pas 5 weken later geplaatst kunnen worden. We gaan niet tot juni op winterbanden rijden. Jammer.
21 mei 2023
Aanbetaling gedaan maar verzocht om wijziging op bestelling maar kom al 2,5 week niet in contact met bedrijf. 3 x gemaild, 3 x gebeld. Niemand reageert. Geen zaken mee doen
29 mrt 2023
Duidelijkheid over de afspraak. Stipt op tijd en snel en uiterst deskundig gemonteerd met goede adviezen over de noodzaak van uitlijnen en het waarom
28 apr 2023
Banden zijn er niet op te zetten, de randen zijn te veel naar beneden gezakt. Nu de randen naar buiten getrokken en maandagmiddag weer proberen.
25 apr 2023
Ik krijg geen reactie. De afspraak wordt verzet en daarna niet gereageerd. Geen reactie op mails en ook geen geld terug.
29 mrt 2023

Netjes en snel gewerkt

Factuur na het werk zou beter kunnen. Het betalingsbewijs is maar een vodje.

Slechte service en communicatie

Ik heb nog steeds geen nieuwe banden onder mijn auto liggen dus.....
9 jun 2023
bestelling geannuleerd en geen geld terug
17 apr 2023
Kwamen gemaakte afspraken goed na.