easyklima.nl

293 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 nov 2022
easyklima.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Bestelling ging makkelijk, levering binnen 3 dagen . Materiaal voldoet aan de verwachting. Manometer en koppelingen prima. Binnen 5 minuten deed de airco het weer! E.e.a is natuurlijk wel afhankelijk dat bv je compressor e.d nog goed werkt. Bij mij werd door de garage aangegeven dat de condensor lek was. Bij start stond de druk inderdaad op 0 Bar. De fles met koelmiddel incl lek bescherming genomen, en was voldoende om na 3min de druk stabiel halverwege het groene gebied te krijgen. Zit een duidelijke handleiding en flowchart bij in het Nederlands. Na 3 dagen loopt de druk niet terug en airco werkt nog prima.

13 jun 2023
Ze zijn mijn order kwijt geraakt en zeggen dat de order niet is doorgekomen, maar ik heb wel betaald en een orderbevestiging. Vervolgens laten niet weten wanneer ik mijn product kan verwachten of dat ik mijn geld terug krijg. Hier ben ik nog steeds achteraan aan het gaan. Dit speelt al 1 week terwijl het product volgens hun website de volgende dag verstuurd zou worden.

Beoordelingen voor easyklima.nl

snel geleverd, airco werd weer koud maar de druk bleef laag na lekstop busje voor ook metaal.daarna nog normale vulling bij gedaan dat de druk goed was . daarna helaas geen koude airco meer en bleek dat nu me pomp druk opbouwd in het systeem. dus zit er iets verstopt denk ik . dus invanplaats een lek heb ik nu te hoge druk helaas. verder is het makkelijk bij te vullen.
Top, voortaan zelf m'n airco vullen. Duidelijke instructies in het filmpje, snap niet dat een garage zoveel kosten in rekening brengt.
Ik ben nu met easycklima instaat de airco system van mn 40 Jaar oude GMC suburban te onderhouden👌👍
RN
Ries N.
Rijswijk ZH

Ik raad het aan.

Doet wat het moet doen, veel goedkoper dan bij de garage. Gemakkelijker dan je denkt.
Antwoord van easyklima.nl
Hartelijk dank voor uw positieve commentaar.
19 apr 2024
snelle levering .. en makelijk te installeren..top
21 apr 2024
snel geleverd, betaalbaar,makkelijk in gebruik.
ML
18 apr 2024

Airco weer koud laat de zomer maar komen

Makkelijk in gebruik airco weer koud
Bezorgd zoals afgesproken
correcte mensen
Snel en goed
Antwoord van easyklima.nl
Hartelijk dank voor uw feedback.
JV
Jim v.