RoadLoisirs NL- Logo - Beoordelingen

RoadLoisirs NL

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden237 beoordelingen in totaal

15 aug 2023
Omdat er eerst iets misging met de bezorging door DPD ook contact met hen gehad. Prima contact zelfs en het is allemaal in orde gekomen. En wat betreft het bestelde: bij andere notaire leveranciers was hetzelfde enkele tientjes duurder en dan nog 15 euro verzenden, waar die hier bijzonder laag was. Al met al een verrassende ervaring. Kan daarom deze firma van harte aanbevelen.
CB
Coen B.
Deventer

6 dec 2023
Artikel besteld in oktober. Zou begin november binnen zijn. Half november niks binnen. 3 emails gestuurd. Totaal geen reactie. Toen het telefoonnummer gebeld. Engelstalige dame aan de lijn, verhaal verteld, excuses aangeboden en ze zou het nakijken. 10 minuten later belde ze terug dat het 6 december bij mij zou aankomen. Dit werd 5 december. Was niet op voorraad zei ze. Laat het dan even weten aub.

Beoordelingen voor RoadLoisirs NL

27 mei 2024

Goedemiddag

Goedemiddag Ik heb een onderdeel besteld op woensdag en het was op vrijdag al binnen . Perfect
Altijd betrouwbare leveringen!
8 jun 2024
28 mei 2024
26 mei 2024
23 apr 2024
Uitstekende en snelle levering. Wel een phissingbericht ontvangen, zogezegd van BPost om 1,63 euro te betalen voor dédouanering. Hoe komen zij te weten dat ik een bestelling bij jullie heb geplaatst? Dat is natuurlijk buiten jullie bedrijf om, maar wens het jullie toch te laten weten.
12 mei 2024
Zoals altijd snel geleverd en prima kwaliteit.
5 mei 2024
Prima service, snelle snelle levering
30 apr 2024
19 mei 2024
30 apr 2024
JS
15 apr 2024
Ik had gevonden wat ik een paar maand gezocht had, en had mijn pakje heel gauw in huis, ook goed updates over het verzending is heel fijn. Bedankt voor een zeer goed service
14 apr 2024
Dat het snel en eenvoudig geregeld kon worden met betaling en bezorging
20 apr 2024
Heel snelle levering. Keurig verzorgd.
27 feb 2024

Eerder dan afgesproken

Het werd eerder bezorgd als afgesproken. Het betrof een brievenbuspakketje dus dat ik niet thuis was was geen probleem.
23 mrt 2024
Goede op de hoogte gehouden van de bestelling en lever data