RoadLoisirs NL- Logo - Beoordelingen

RoadLoisirs NL

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden223 beoordelingen in totaal

15 aug 2023
Omdat er eerst iets misging met de bezorging door DPD ook contact met hen gehad. Prima contact zelfs en het is allemaal in orde gekomen. En wat betreft het bestelde: bij andere notaire leveranciers was hetzelfde enkele tientjes duurder en dan nog 15 euro verzenden, waar die hier bijzonder laag was. Al met al een verrassende ervaring. Kan daarom deze firma van harte aanbevelen.
CB
Coen B.
Deventer

Artikel besteld in oktober. Zou begin november binnen zijn. Half november niks binnen. 3 emails gestuurd. Totaal geen reactie. Toen het telefoonnummer gebeld. Engelstalige dame aan de lijn, verhaal verteld, excuses aangeboden en ze zou het nakijken. 10 minuten later belde ze terug dat het 6 december bij mij zou aankomen. Dit werd 5 december. Was niet op voorraad zei ze. Laat het dan even weten aub.

Beoordelingen voor RoadLoisirs NL

Uitstekende en snelle levering. Wel een phissingbericht ontvangen, zogezegd van BPost om 1,63 euro te betalen voor dédouanering. Hoe komen zij te weten dat ik een bestelling bij jullie heb geplaatst? Dat is natuurlijk buiten jullie bedrijf om, maar wens het jullie toch te laten weten.
JS
Ik had gevonden wat ik een paar maand gezocht had, en had mijn pakje heel gauw in huis, ook goed updates over het verzending is heel fijn. Bedankt voor een zeer goed service
Dat het snel en eenvoudig geregeld kon worden met betaling en bezorging
Heel snelle levering. Keurig verzorgd.

Eerder dan afgesproken

Het werd eerder bezorgd als afgesproken. Het betrof een brievenbuspakketje dus dat ik niet thuis was was geen probleem.
23 mrt 2024
Goede op de hoogte gehouden van de bestelling en lever data
24 feb 2024
ruim assortiment en snelle levering voor een nette prijs
16 mrt 2024
Dat het bestelde al zo snel in huis was
Doen wat ze zeggen
23 mrt 2024
17 feb 2024
prima service en vriendelijk geholpen bij telefonische vragen. dit bedrijf is aan te bevelen.
11 feb 2024
snelle afhandeling en levering volgens afspraak
27 jan 2024
Snelle levering.
De zending was er sneller dan verwacht. Top.
CB
Coen B.
Deventer
15 aug 2023

Onverwacht een prima leverancier gevonden!

MK
marcel k.
Roosendaal
12 aug 2023

Kan niet beter!!

Perfect. Goedkoper dan in Nederland , zelfs de verzendkosten waren de helft i.v.m winkels uit eigen land. Had er nog niet eerder gekocht en was wat huiverig dat het grote verschil in prijs te mooi was om waar te zijn. Maar in minder dan 48 uur het product al ontvangen. Zal hier zeker weer kopen!!
4 nov 2023
Contour verlichting voor onze camper besteld. Moest vanuit Frankrijk komen. Ondanks dat een zeer snelle levering tegen een normale prijs.