Accudeal.nlBeoordelingen

Accudeal.nl - Accudeal.nl Topkwaliteit accu's en toch voordelig

De online accu webwinkel van Nederland. Of u nu opzoek bent naar een auto accu, boot accu of accu voor uw zonnepaneel? Accudeal.nl heeft een uitgebreid assortiment aan accu's in diverse accu merken. Kwaliteit en toch voordelig dat is waar accudeal voor staat. Auto accu's; Onze auto accu lijn bestaat uit Varta auto accu, VMF auto accu en Autopart Auto accu. Hiermee hebben we 3 toplijnen tegen zeer scherpe prijzen in huis. Boot accu's: Zowel Semi-tractie (huishoud accu licht/accu) als start accu voor uw boot hebben we op voorraad van zowel VMF, Optima als Varta. Camper en Caravan accu's van Varta en VMF alsmede Optima en de bekende VDC31M voor de Mover. Allen zeer scherpgeprijst. Alle bestellingen voor 16:00 uur worden de volgende werkdag al geleverd. Mochten er vragen zijn zit onze helpdesk uiteraard gewoon voor u klaar!
JBE Batteries B.V.
Innsbruckweg 198
3047 AH Rotterdam

Beoordelingen voor Accudeal.nl

4.75/5.00

3.951 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Accudeal.nl

Eerste meldingen over verzending duidelijk. Daarna via een link ingelogd, melding dat er geleverd werd tussen 17.00 en 19.00 uur. Daarna geen mogelijkheid meer om te volgen. Accu werd overigens afgeleverd om ca. 21.00 uur. Voor de rest prima. Misschien track&trace beter instellen en geen verwachtingen wekken.
waargemaakt wat op site beschreven staat
Conform afspraak gehandeld!
Paar dagen geleden een accu besteld, volgende dag in huis. Mooie scherpe prijzen. Of het een goede accu is, kan ik nu nog niets van zeggen. Dit zal moeten blijken
Goede en snelle levering en een goede prijs
Snelle levering, goede service
super
Producten zijn prima ,nette prijzen en de levering was uiteindelijk prima maar de track and trace is niet best ! Als dat even gefixt wordt helemaal top
Ik ben zeer tevreden over de hulp die ik heb gehad bij mijn bestelling, zowel bij het telefonische gedeelte als ook bij de levering. Prettig om van te voren te weten wie er komt met bezorgen. Het product was duurder dan bij de concurrent maar dezelfde dag levering maakte dat goed.
Goede service. Zondagavond besteld maandag middag in huis. Top
Overzichtelijke catalogus met alle gegevens waardoor er geen misbestellingen kunnen gebeuren. Directe veilige afrekening aan een goede prijs / kwaliteit en supersnelle levering ook in België. Garantiebepaling van 2 jaar. Kortom zeer tevreden !
Snelle en betrouwbare levering
Varta F19 snel en voordelig geleverd
Zouden overdag leveren toen werd tussen 18 en 20 en was er uiteindelijk 21 uur
Antwoord van Accudeal.nl
Beste Jeroen, wat vervelend dat je het product niet gekregen hebt in het gewenste tijdvak, desalniettemin ben ik blij dat je hem wel dezelfde dag hebt ontvangen! Wij doen uiteraard ons uiterste best om het product te leveren in het gekozen tijdvak, maar het blijft een gewenste afleverdatum/tijd. Excuses voor het ongemak!
Gewoon Top!
Accu op voorraad op de site, juist hier besteld om het snel in huis te hebben. Word ik gebeld dat deze toch niet op voorraad is en het nog een week kan duren. Alternatief dat aangeboden werd was minder dan wat ik nodig had.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste Arno, wat vervelend, ik zie inderdaad dat we op dit product een voorraadverschil hadden. Wat ik ook zie is dat we direct contact met je opgenomen hebben om een alternatief te bieden of de keuze om hem te annuleren met directe refund van het aankoopbedrag. Ik zie dat je gekozen hebt voor een andere accu en deze dezelfde dag geleverd heb gekregen. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Snel
Oke