Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.252 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.375 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

13 nov 2023
Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Accudeal ok, koeriersdienst slecht

Op zich is de actie met Accudeal prima verlopen alleen de afhandeling van de koerier is niet ok. Pakket is in de verkeerde regio terechtgekomen, verwacht je de dag erna het wel geleverd te krijgen is dan ook niet het geval. Berichtgeving is slecht ( ook niet vanuit Accudeal helaas maar goed je geeft iets uit handen) en als je bij de koeriersdienst meer informatie opvraagt krijg je geen antwoord waardoor ik andere maatregelen moest nemen en me meer tijd en geld heeft gekost. Dus nee, deze ( trans) actie is deze keer niet goed verlopen.

Er worden artikelen aangeboden die niet leverbaar zijn.

Op de website MC4 y-solar-connectoren besteld en ook betaald. Wordt ik de volgende dag gebeld met de mededeling dat ze niet leverbaar zijn. Het betaalde bedrag zal op mijn rekening teruggestort worden. Heel vervelend dat er artikelen op de website aangeboden worden die niet leverbaar zijn. Dat moet toch beter ingericht kunnen worden. Ook nog positief nieuws, het geld werd binnen een paar dagen op m'n rekening terug gestort..
31 mei 2024

Toch niet te laat, niet nieuw? en geen reactie

Ik dacht dat de bestelling een dag te laat was geleverd, maar dat bleek toch niet zo te zijn. De accu leek niet nieuw te zijn, waarop Accudeal niet reageerde. Na een week deze beoordeling dan maar geschreven en uiteindelijk reactie hier gekregen.
Top accu tegen een zeer goede prijs aangeschaft via accudeal. Ik had in eerste instantie gekozen voor afhalen in A'dam, maar dit filiaal is blijkbaar niet meer actueel. Accudeal heeft toen de accu toch aan huis geleverd met een zeer handige track&trace functie (bijna net als uber of picknick). Accudeal zou alleen hun website moeten actualiseren mbt welk filiaal open. Prima ervaring.
7 jun 2024
bij het bestellen s'morgens om 09.00 had ik de optie om tegen betaling van 3,99 euro extra de accu nog dezelfde dag te ontvangen. dat leek mij erg fijn. Helaas is de accu pas de volgende dag bezorgd. Jammer van de extra kosten die ik heb betaald. de verzender verwijst mij naar de leverancier. kastje naar de muur idee.
23 mei 2024
Accu is snel gelevered. Maar de afdekkappen ontbraken (lijkt mij erg gevaarlijk een accu met accupolen zichbaar in een metalen bestelbus) en de tekst stickers beschadigd. Zou erg aanraden de producten netter/veiliger te versturen. Accu werkt verder goed.
Prima toko om een nieuwe accu voor je auto te halen. Zeker als je zelf even goed uitzoekt welke je moet hebben werkt het goed. Ik heb alleen ervaring met zelf ophalen in Rotterdam. Je wordt daar snel en vriendelijk geholpen. Scherpe prijzen, goede accu's.
8 jun 2024
De maatvoering van de accu's voor oudere japanse autos moet de boven kant vlak zijn. maten zijn moeilijk te vinden. Ik heb nu vulstukjes van grijs hostaliet moeten maken om de klem boven op goed te kunnen monteren.

Goeie verzend optie's

Precies geleverd zoals aangegeven. Ik kende de pakketdienst niet maar super netjes hoe je op de hoogte gehouden wordt. Accu's zijn allemaal scherp geprijsd, ik raad dan ook iedereen aan hier te kopen.
Er was een vertraging in de levering. Dat werd keurig van te voren telefonisch gemeld, ik kon een nieuwe afspraak maken en de bezorgkosten werden teruggestort. Klasse, deze pro-actieve houding!!!!
5 jun 2024

Huishoud accu's camper

2 accu s besteld via website, gebeld dat deze iets langere levertijd hadden. Alternatief aangeboden gekregen die wel op tijd geleverd konden worden. Deze waren goedkoper en 100A i.pv. 90A

Accu C3 besteld

Accu was een dag later dan verwacht maar ik werd heel netjes gebeld en hierover geïnformeerd. Ook werd er ook excuses aangeboden. Top service, zeker een aanrader. Ook de prijs was goed.
Nieuwe Bosch accu voor een goede prijs en snelle bezorging! Accu was goed verpakt en onbeschadigd bij bezorging. Positieve ervaringen met het bestellen van een nieuwe accu bij Accudeal!
3 jun 2024

Levering batterijen

Bestelde batterij was niet meer in productie. Ze hebben alternatief model van een ander merk voorgesteld en geleverd aan dezelfde prijs. De batterij past perfect in mijn installatie!
Snelle correcte service. Enkel jammer dat het nestelde item niet voorradig was en ik daarom een alternatief moest nemen met bijbetaling. Wel een snelle communicatie en levering
29 mei 2024
Betaal €1,99 voor een verzending op een vast moment. Als, begrijpelijk, een vast moment niet gegarandeerd kan worden, dan is het beter helemaal geen extra betaling te vragen
30 mei 2024
Twee keer niet volgens afspraak geleverd, door vergeten administratieve handeling van de medewerkster. Na nog een keer bellen dezelfde dag geleverd. Wat dan wel weer top is.
Prijs en levering en bestelgemak dik in orde. Alleen geprobeerd via app, mail én telefoon in contact te komen en niemand heeft iets beantwoord. Dat was wel erg slecht.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Wij zijn druk bezig met het uitbreiden van ons team en verbeteren van de klantervaring om dit soort situaties te voorkomen. Fijn om te horen dat de batterij wel goed geleverd is. Hopelijk tot de volgende keer!
8 jun 2024

Bestelde accu was niet op voorraad en uitstekend opgelost

Bestelde accu was niet op voorraad, heb van de klantenservice een alternatief aangeboden gekregen en hoefde de meerprijs niet te betalen. Snelle levering.

Goede oplossingen!

Mijn accu was niet leverbaar Maar ze kwamen met een goed alternatief!! Super geregeld en super gecommuniceerd!! Klasse werk harstikke bedankt