Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nlReviews

Beoordelingen voor Accudeal.nl

5.305 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In de ochtend omstreeks 10 uur een accu besteld voor mijn auto. Gekozen voor de Duracell wegens de extra power. Er stond bij voor 12 uur bestellen dezelfde avond in huis... Deze werd inderdaad omstreeks 22:15 bezorgd door en super gecharmeerde bezorger. Ik heb zelf nog niet gereden in de auto maar heb gehoord dat deze weer power heeft. De Duracell is toch vele malen beter dan de standaard batterij. Had ook echt power nodig omdat de vorige accu nu echt met de kou overleden was. De webshop heeft een topservice. Ze houden je goed op de hoogte en wordt gratis geleverd. Accu wordt zeer goed ingepakt. Mijn accu kwam uit Rotterdam en had ik dezelfde avond in Almere in huis.

We hadden onze bestelling nodig om op vakantie te kunnen vertrekken, echter heeft de keuze van de transporteur dit verhinderd. Pakket is verstuurd met GLS, deze gaven aan 2x bij ons aan de deur te zijn geweest en een niet thuis bericht achter gelaten te hebben. We zijn omdat deze bestelling erg belangrijk voor ons was er speciaal voor thuis gebleven, echter heeft er niemand aangebeld en er is ook geen niet thuis bericht achter gelaten. GLS was voor ons niet bereikbaar, vervolgens hebben we uw firma gebeld en jullie hebben via jullie kanalen contact gehad met GLS. Pakket zouden we op kunnen halen bij GLS te Puurs ( belgie) Wij naar Puurs gereden, maar...... je kan het al raden daar was ons pakket niet. Niet thuis pakketjes worden naar centrum in Antwerpen gebracht kregen we daar te horen. en om het compleet te maken was er geen mogelijkheid het pakket daar op te halen. In Puurs konden ze alleen het leveradres voor ons aanpassen.Dat was op vrijdag. Pakket is nu blijkbaar sinds gistermiddag 16.00 in Oud Turnhout. Dit betekend dat wij dankzij de uitstekende dienstverlening van GLS niet op vakantie zijn kunnen vertrekken. ook de info die jullie zelf mij hebben gegeven dat het pakket opgehaald kon worden in Puurs klopt dus niet.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Ze handelen accuraat en verzenden de bestelling dezelfde dag nog. 4 sterren is goed maar ruimte voor verbetering. Daarmee zou ik willen adviseren om te communiceren in welke hoedanigheid wordt geleverd, in 2 delen bijvoorbeeld. Tevens zou ik een andere koeriersdienst adviseren want deze is niet echt zuinig op de spullen want krijg nu te horen dat het pakket niet wordt geleverd omdat de verpakking beschadigd is. Heb wel 1 van de 2 artikelen binnen maar verwachtte eigenlijk beiden.
De accu was tijdelijk niet op voorraad waardoor het niet op dinsdag geleverd kon worden. Ik zou 2 dagen later telefonisch geïnformeerd worden wanneer de accu wel geleverd zou kunnen worden. Men heeft mij inderdaad 2 dagen later geïnformeerd echter helaas niet telefonisch (zoals afgesproken) waardoor ik niet kon aangeven dat ik de accu op maandag geleverd wilde hebben i.p.v. zaterdag daar ik het weekend weg was. Verder tevreden over de wijze van verpakking en de accu zelf.
Kreeg mijn bestelling de volgende dag geleverd ,keurig beschermd ingepakt . Nu is de volgende dag leveren normaal maar ik was eigenlijk telaat volgens de besteltijd voor 12 besteld volgende dag in huis ,,,maar hoewel laat, koerier heeft vast gestaan in file, toch netjes binnen. Ben zeer tevreden goede service.
Op donderdag een accu besteld en deze werd al op vrijdagavond geleverd. Omdat de accu die besteld was niet direct leverbaar was werd ik gebeld en is een goed alternatief voorgesteld die wel geleverd kon worden. Ook de bezorging was realtime te volgen, zodat bekend was wanneer de accu zou worden afgeleverd
Snel geregeld en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Heel fijn dat ik zonder afspraak gewoon langs kon komen bij het magazijn (in Rotterdam Noord) en ter plekke een accu kon kopen. Met de Varta die ik heb gehaald start de auto super soepel op zoals ik hem nog nooit zag doen. Top!
Na bestelling kreeg ik een persoonlijke terugkoppeling waarin aangegeven werd dat de bestelde accu helaas niet voorradig was. Deze werd vervangen door een beter en duurder model zonder meerprijs. Klanttevredenheid neemt men zéér serieus !!! Bedankt voor de goede service !!!!
Prima prijs-kwaliteit verhouding. Omdat mijn gevraagde artikel niet meer voorradig bleek te zijn, kreeg ik een duurder artikel voor dezelfde prijs. Wel bleef ik die dag thuis wachten omdat niet duidelijk was hoe laat het art. werd afgeleverd. Wel stipt de volgende dag.
Niuwe accu besteld bleek bij nader onderzoek dat mijn eigen avcu wel goed was na de bedrading gecondoleerd te hebben accu voor verzending gemeld dat ik een vergissing had gemaakt totaal geen probleem en het wordt weer terug gestort zeer vriendelijk behandeld toppie
Bestellen en betalen ging makkelijk.Bezorging zeer snel.Accu ziet er goed uit.Nul uur beoordeling goed. Levensduur nog niet te beoordelen. Verder (nog) geen ver-beterpunten.
Uiterst tevreden. Bestelde batterij was niet voorradig; Er werd me - telefonisch - evenwaardig alternatief voorgesteld zonder prijssupplement. Keurige service, vind ik. Snel (en gratis) geleverd. Nu enkel hopen dat de batterij voldoende lang mee gaat. ;-)
Snelle levering ondanks de door mij gewenste accu (6 volt 77 Ah) van Wilco niet tijdig te leveren was en ik nu moet volstaan met 66Ah. Dat is voor mij een minpunt. Verder nog maar even wachten op mijn retour geld daar de geleverde accu goedkoper is.
Top accu voor een top prijs. Snel geleverd. Alleen jammer dat de accu ‘s middags werd geleverd terwijl ik gevraagd had om een avondlevering. Gelukkig was er toevallig iemand thuis. Nu 4 sterren van mij gekregen, hadden anders 5 sterren geweest.
Top service, accu besteld deze was jammer genoeg niet meer op voorraad. Werd gelijk gebeld en gemaild en er werd meteen een nieuwe betere/duurdere accu geregeld voor de zelfde prijs. En op de zelfde dag nog geleverd. 10 sterren,⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Of ik heb niet goed gekeken of het het product is niet duidelijk omschreven. Ik wilde een onderhoudsvrije accu bestellen, maar heb er nu één met accuzuur vulling. De accu doet het natuurlijk wel, maar het is niet echt wat ik wilde
Accu besteld om af te halen. Stond niet binnen een uur klaar zoals vermeld op de website, maar kon deze de volgende ochtend afhalen. Vriendelijk geholpen aan de balie. Heb geen service nodig gehad, dus dat kan k niet beoordelen.
Super nette service! Bestelde accu was niet op voorraad maar na overleg een vervangend exemplaar kunnen regelen en met gemak de bezorging omgezet naar afhalen. Ook het ophalen in de winkel was gemakkelijk en goed afgehandeld!
Goed telefonisch advies gekregen, makkelijk online te bestellen en snelle levertijd. Het zou nog makkelijker worden als je direct je bestelling tijdens het telefoongesprek kunt doorgeven. Nu moet je dat alsnog online doen.
Correcte en heel snelle levering ontvangen. Er werd een mooi alternatief voorgesteld om alsnog snel te kunnen leveren. Ik ben alvast een tevreden klant en zal jullie zeker bij aanbevelen!! Doe zo verder!!
Goede after-sales-service! Accu besteld, was niet op voorraad. Meteen gebeld; Kreeg een betere (en duurdere) aangeboden voor het zelfde geld, en nog dezelfde avond geleverd. Top geregeld zo!
Mooie website, alternatief aangeboden accu heeft echter ander maten dan de standaard en voldoet daarom niet. Had ik zelf ook op moeten letten, maar een vermelding hiervan was handig geweest.