Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nlReviews

Beoordelingen voor Accudeal.nl

5.567 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 okt. 2022
Leuke anekdote ! We hebben een camper de binnen accu vernieuwd omdat het naar rotte eieren stonk was zeker 12 jaar en beetje bol bij plaatselijke garage nieuw gehaald ,enkele weken verder stonk het nog steeds, dan de ook best , oude start accu ,vervangen deze bij jullie besteld. tijdens het installeren valt mijn oog op de oorzaak , zonder nest goed verstopt. Zie foto. Mvg Eduard Beerens

5 mrt. 2022
Leuk bedrijfje voor consumenten om goedkoop een accu te kopen, maar geen serieuze partij voor bedrijven. Nu voor de tweede keer accu niet op de beloofde dag kunnen leveren door interne fouten, niet door overmacht. Vervolgens proberen om 's avonds te leveren op bedrijventerrein terwijl duidelijk aangegeven is dat dit geen optie is. Denken niet in oplossingen enkel om de schade voor henzelf zoveel mogelijk te beperken. Niet hier bestellen als je een bedrijf bent.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

19 nov. 2022
Prijs accu is uitermate scherp. Wel heel bijzonder dat accu werdgeleverd zonder doos of verpakking! Wellicht iets om vantevoren te communiceren. En ook het waarom...
10 nov. 2022
Eerste aankoop én zonder problemen verlopen! Dit bedrijf is écht 'n aanrader! Bij elke accu : •) accurate beschrijving •) weergave van alle specificaties •) alternatieven. Heel scherpe prijzen en geen verzendkosten (vanaf 'n bepaald laag bedrag!) in tegenstelling tot sommige concullega's. (enkele centen goedkoper én dan 09,50 euro verzendkosten, voor België) Aankoop tot levering thuis (in België) in minder dan 30 uur. Graag . . . tot de volgende aankoop! Flippo België
10 nov. 2022
Gemakkelijk te bestellen via de webshop, je word netjes op de hoogte gehouden over het verloop van de verzending. Snel geleverd. De accu die ik besteld had was niet voorradig, ze hebben mij opgebeld om te overleggen ze hadden een alternatief een accu die iets meer ah had en iets duurder was en dan voor de prijs van die ik besteld had, netjes opgelost. Zou zeker de volgende keer weer hier bestellen.
7 nov. 2022
Had dringend een nieuwe batterij nodig en moest die dag in Rotterdam zijn dus heb contact opgenomen via chat want telefoon na 6 minuten vond ik genoeg en batterij was op voorraad. Super tevreden want heb nu de batterij voor 64€ minder dan ik in België kon vinden. Als je kan wachten 1 adres Accudeal. Men had die ook gratis opgestuurd, had het voordeel dat ik er toch moest zijn.
Ik had dezelfde dag een accu nodig voor mijn Jeep Renegade. De enige die mij kon helpen was accudeal.nl, omdat dezelfde dag geleverd kon worden. Toen ik de accu kwam afhalen in Rotterdam, kwam ik er achter dat ik een sterkere accu nodig had. Ook deze was in voorraad en kon ik de accu dezelfde dag plaatsen in de Jeep. Perfecte service, A1!
1 dag geleden
Groot aanbod tegen zeer redelijke prijzen. Supersnelle levering. Donderdag in de late middag besteld en vrijdagavond in huis. Enig minpunt, ik had bij de bestelling de keuze aangevinkt dat de accu door de bezorger meegenomen zou worden. Deze weigerde pertinent om de oude accu mee te nemen. Dit zou een actiepunt voor verbetering zijn.
10 nov. 2022
Na de bestelling bleek dat bij de afhandeling van de leveringen de vervoerder Failliet verklaard werd, dus mijn accu stond in de opslag van de .vervoerder. Er werd meteen een nieuwe accu gestuurd via een andere vervoerder. Er werd meteen gehandeld om de klant opeen zo goed mogelijke manier te helpen.top Gr Gerard,
Levertijd is prima en Prijs ook helder. De levering via Trunk is wat onduidelijk. Aangegeven dat we graag vrijdag ontvangen en dan begint op maandag al een leverindicatie voor dinsdag, wat opschuift naar woensdag en donderdag geleverd wordt. Men begint kennelijk te vroeg met voorspellen
Bestelling op tijd ontvangen. Ik kreeg een melding: "wachten op voorraad". Ik vreesde dat het veel langer zou gaan duren, maar gelukkig op dinsdagavond besteld en op donderdag ontvangen. Doe wat aan die melding want dat het suggereert dat het lang kan gaan duren.
13 nov. 2022
Er werd de belofte gedaan de accu dezelfde dag nog te bezorgen. Dit werd de dag erna. Nog prima hoor. Dus zonder de belofte van dezelfde dag was het ook oké geweest, maar dan zelfs volgens afspraak. Maar... tevreden ben ik. Prima accu voor een prima prijs.
Accu was perfect alleen waarom hij zonder verpakking werd verstuurd vindt ik persoonlijk wat vreemd! De gele pin was er al uit en dat heb ik zelf niet gedaan of dat de bezorger heeft gedaan? Kleine verbeteringspunten verder zeer tevreden met de afhandeling
20 nov. 2022
Een zeer goede prijs. De accu was niet op voorraad, gelijk een vriendelijk telefoontje na bestelling of het een probleem was dat de levering een dag later zou komen. Geen probleem en een dag later was de accu er. Heel te vrede over de afhandeling.
20 nov. 2022
Goedkoop en snel Vervoerder neemt alleen bezorgtijd niet serieus. Besteld levering 17:00-22:00 en dan ca 14:00 voor de deur staan is niet handig. Door toeval was er iemand thuis op dat moment. Anders had je 5 sterren gehad
na het ingeven van mijn kenteken kwamen er 3 opties na voren met een goede beschrijving. Ik koos de Bosch accu S4E10. Vervolgens werd dit toch zware pakket binnen 2 dagen geleverd. En ook nog eens tegen een goede prijs!
7 nov. 2022
Vrijdag avond om 19.00 uur de accu besteld en de volgende dag om 20.00 uur geleverd. Super snelle service en duidelijk wanneer het product geleverd wordt. De tijd klopt tot op de minuten. In 2 woorden Geweldige Service.
Zeer snelle levering/ophaal mogelijkheden. Daarnaast ook nog mooie prijzen. Heb de Varta f21 80ah AGM voor €150. In de winkel betaal je over de €200. Vriendelijke jongens aan zowel de telefoon als bij het op halen.
accu was afgeleverd 24.11.22 net na 2e doelpunt Brasilie dat vergeten we niet meer. accu net geplaatst werkt perfect. zat op accu stickertje geplakt de gele dopjes te verwijderen, deze waren niet aanwezig
6 nov. 2022
De bestelde batterij was niet onmiddellijk voorradig. AccuDeal stelde voor om iets zwaardere batterij die in voorraad was te leveren aan dezelfde prijs. Top service uiteraard, ik ben zeer tevreden.
14 nov. 2022
Omdat ik niet veel verstand van accu,s heb heb ik gebeld met Roland. Die vroeg om een foto’s en zou dan advies geven. Was binnen uurtje allemaal geregeld. Dat is tegenwoordig niet overal meer.
Goed ingepakt, geen enkele schade, dus een dikke proficiat. Minpuntje: werd 1 dag te laat geleverd, maar daar kunnen jullie niks aan doen. Tot de volgende keer, Jan