Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.364 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.610 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Levering is goed, maar telefonisch waardeloos bereikbaar. Ben naar het bedrijf in Amsterdam gereden voor Jan met de korte achternaam. Was ook dicht en ik had de accu met spoed nodig. Duss heeft mij onnodig geld gekost.
TW
Theo W.
Uithoorn

18 apr 2023
Geen reacties op mails, niet telefonisch bereikbaar, ondanks in tekst mail en op site is filiaal zaterdag dicht. Ondanks ‘onderbezetting’ kan en moet dit beter gecommuniceerd worden. Gaf gevoel te worden opgelicht. Uiteindelijk zelf maar ip andere dan (zaterdag ook al geweest) naar filiaal gereden en accu stond klaar. Gebouw gaf indruk gesloten te zijn. Ondanks scherpe prijs, zou ik hier niet meer bestellen. Enkel en alleen door slechte klantservice via mail/ telefoon. Ter plaatse wel goed en netjes ontvangen/ geholpen door mevrouw.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Een nieuwe accu besteld voor mijn auto. Ik had gekozen voor afhalen maar dat bleek achteraf niet mogelijk omdat dat niet kon op locatie. Ik heb direct een nieuwe besteld om te laten bezorgen en gemaild over de andere accu die geannuleerd kon worden. Er werd direct contact met mij opgenomen over 2 bestellingen en dat de accu die ik had besteld niet voorradig was en ook een oplossing geboden welke accu ik wel kon bestellen. De accu kwam de dag erna binnen, de 2e accu is direct geannuleerd en geld teruggestort en ik ben erg tevreden over deze gang van zaken. Indien nodig zal ik hier zeker weer bestellen!
Op zoek naar de accu die ik nodig voor mijn vrachtwagen uitgekomen bij accudeal.nl Ze hadden incl verzendkosten nog steeds een scherpe prijs.. Dus een bestelling geplaatst en betaald. Erna toch maar eens recensies opgezocht en er is een pagina waar accudeal.nl een zeer laag aantal sterren krijgt. Was dus een beetje huiverig geworden. Dit was echter nergens voor nodig! Accu zeer snel geleverd en goed verpakt! Top geregeld!

Accu AGM.

Informatie die ik kreeg toen ik belde. De jonge man aan de andere kant van de lijn, wist mij de juiste informatie te geven, zodat ik dejuiste accu voor mijn auto kon kopen.
HJ
Hans J.
Rijswijk
Bestelde accu was niet op voorraad. Zij belden en mailden direct om een alternatief iets duurdere voor te stellen voor dezelfde prijs. De volgende dag thuis geleverd.
Had vorig jaar een accu hier gekocht. Helaas is deze nu al stuk. Omdat de garantietermijn van een half jaar met 2mnd is verstreken konden ze helaas niets voor mij betekenen. Beetje jammer dit. Vind de klantenservice hierin iig teleurstellend. Omdat ik in tweede kansen geloof, opnieuw een accu gekocht. Time will tell hoe dit zal verlopen. Maar kom het zeker melden als dit nodig blijkt.
PP
Pieter P.
Oldehove

Prima accu voor een prima prijs

Hier al vaker een accu besteld Gebeld door een oplettende medewerker dat ik de bezorgdatum waarschijnlijk niet juist had aangegeven Na het telefoontje is het direct aangepast en is de accu de volgende dag al in huis Erg tevreden Accu heeft wel een ander uiterlijk qua kleur en bestikkering maar is wel van hetzelfde merk en type ed Wellicht kan de website hierop aangepast worden
Op de website zeggen ze dat je de accu op kan halen op vestiging in Amsterdam maar dat kon dus niet.toen de accu toch maar op laten sturen.dat hebben ze netjes gedaan maar toen heel veel gedoe gehad met gls om de accu uiteindelijk in huis te krijgen.heb de accu uiteindelijk zelf maar op gehaald na 3 dagen op het depot van gls.De accu is verder prima daar heb ik niks over te klagen
Niet binnen een week dit soort dingen vragen ik kan totaal niet zeggen hoe de verloop in de toekomst zou zijn voor als de accu stuk gaat hoe hun reactie dan zal zijn of dat het gelijk oplossen of dat er gezegd wordt dat er van mijn kant wat fout is gegaan voor nu is alles goed gegaan met de levering en werkt hij nu naar behoren voor de rest zal het de toekomst moeten afwachten

Prima service

Op korte termijn een accu nodig omdat de auto niet meer wilde starten. Via de chat functie op de website gevraagd of het benodigde type voorradig was in de Spaanse Polder, Rotterdam. Dit bleek het geval en kort daarna ontvingen we een e-mail dat de betreffende accu klaarstond. Afgehaald, gemonteerd in de auto en alles deed het weer. Dit alles op zaterdag!
JV
John V.
Heythuysen
Bosch accu staat bekend om de goede kwaliteit maar de tijd zal het leren. Ik heb betaald voor same day delivery maar dat is helaas niet gelukt en heb de accu een dag later gekregen dat is wel jammer. Verder tevreden over accudeal.
Hele goede en snelle service!! Had met spoed een nieuwe accu nodig voor me auto op de site snel dezelfde gevonden die ik nodig had en ‘s avonds had ik hem al in huis. Volgende ochtend starten en mooi op tijd op het werk!!
Vlotte levering! Wel geschrokken dat er geen verpakking aanwezig was! Bij een eerdere levering van batterijen voor schrikdraad zat er wel een kapotte batterij in een doos. (die kwam wel niet van jullie.

Een firma zoals het moet !

Het personeel is zeer behulpzaam. Zelfs wanneer de zoekrobot even niet werkt ,wordt u via mail verder geholpen en opgevolgd. In het verleden hier nog al batterijen gekocht en steeds correct afgehandeld.
Accu aanbod is prima , levering was ik minder tevreden over , als er staat voor 11.00u besteld ,vanavond bezorgd , en ik betaal daar ook nog eens voor , hoort men ook na tekomen

Slordige blauwe stift markeringen.

Snelheid levering 5*. Prijs kwaliteit 5* Ik begrijp alleen niet waarom deze nieuwe propere accu met blauwe alcoholstift beschreven werd? Met vriendelijke groeten, Xavier
Super prijs, hoge kwaliteit en tijdig volgens afspraak geleverd. Klasse. Verbetering zou zijn de garantieperiode te verlengen naar 5 jaar zoals enkele concurrenten.
Accudeal krijgt van mij 5 sterren, maar GLS maakt er een potje van door op de geplande afleverdatum vrijdag laat een bericht te sturen dat het maandag werd.
top, produkt zoals omschreven, met zorg verstuurd en snelle levering, batterij kan ik nu nog niet beoordelen, werking en duurzaamheid even afwachten.
1 ster minder, reden om nog zo laat , het was 22.00 uur, een persoon in het donker op de weg te sturen met een lood zware accu (24 kg)
Het was super goed.de accu was niet op voorraad en hebben ze mij direct gebeld om een oplossing.ook snel en goed duidelijk opgelost.