Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.599 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Extra betalen en toch niet krijgen op zaterdag

Op zich accu prima geleverd. Heb alleen extra betaald voor levering op zaterdag en kreeg de accu doodleuk op maandag. Heb ook bij andere webshops slechte ervaringen met GLS. Helaas. Zou Accudeal sieren als het extra geld voor zaterdaglevering wordt teruggestort. Bedrag is 3x niks, maar gaat om het idee.
11 jul 2024
Netjes en vlot geleverd Jammer dat de vorige accu (Bosch) het niet lang gedaan heeft. Voor de garantie is het te omslachtig, formulier invullen en accu opsturen. In dit geval zijn de verzendkosten voor een accu van ruim 10 kg vrij hoog ten opzichte van de prijs van de accu €69. Dus maar laten zitten.
MD
Mairice D.
Bonneville

Colis livré dans les temps mais abîmé

Colis livré dans les temps, bien emballé, mais endommagé lors du transport. Un coin de la batterie cassé, mais heureusement cela n’empêche pas son fonctionnement. Renforcer l’emballage ou changer de transporteur pour la livraison serait une amélioration du service.

Oeps!

Helaas was de accu die ik besteld had niet leverbaar. Deze werd ook niet meer gemaakt en daarom vond ik het apart dat deze nog wel op de site aangeboden werd. Na telefonisch contact is er een andere variant aangeboden en deze is dezelfde dag nog verzonden.
PH
Zondags besteld, dinsdags geleverd. Weer vertraging door GLS. Volgende keer ga ik zelf in de buurt op zoek want op maandag wordt er blijkbaar niets geleverd. De accu is precies degene die ik had besteld en werkt uitstekend.

Vlotte en correcte levering

aan de hand van de gegevens op de oude batterij, het zelfde merk en type gevonden op de site. Duidelijk verhaal, geen verzendkosten, eenvoudig te bestellen en vlot, na één dag, geleverd. Prima prijs. Niets meer te wensen
3 jul 2024
Deze levering ging prima. De vorige had ik aangegeven en voor BETAALT dat de accu de volgende dag zou komen. Dat is niet gelukt , maar de extra verzendkosten heb ik nog steeds niet terug gehad ....
prijs/kwaliteit is OK. Over de leveringstermijn ben ik minder tevreden. Vrijdag avond zou moeten geleverd worden, maandagavond pas geleverd. Jammer van de reclame die ze daar voor maken.
DM
Dave M.
Almere
28 jun 2024
Bestelde accu was niet leverbaar en er is netjes contact opgenomen of ik een alternatief wilde. Vriendelijke damen en goed geregeld en meteen nieuwe nota en maandag worden ze geleverd.

Accu op voorraad en voor de beste prijs

De accu die ik zocht was bij Accudeal op voorraad en voor de beste prijs. De accu kon na online reservering dezelfde dag nog opgehaald worden (was bij mij in de regio)
De accu is volgens mij op afgesproken tijd verstuurd maar door transport een dag later geleverd. 1 dag minder vakantie omdat accu in camper geplaatst moest worden
AB
30 jun 2024
Accu s netjes thuis bezorgd op de afgesproken dag. Track and Trace werkte buitengewoon goed, bijna op de meter nauwkeurig te volgen.
4 jul 2024

prima service

goede communicatie betreffende de mogelijkheid van avondverzending prima alternatief aangeboden en keurig op tijd geleverd
alles klopt ,prijs , kwaliteit, en in het bijzonder de aflevering (gratis) mooi op tijd en een vriendelijke bezorger
Duidelijk de juiste voorraad op uw webshop vermelden. Geen 10 dagen wachten om de terugbetaling uit te voeren.
Snelle correcte levering. Batterij plaatsen, aansluiten, starten en rijden. Wat moet een mens meer hebben. Top
Snelle levering. Heb de bestelling in goede order ontvangen. Voordelige prijs voor een accu van dat merk.
Supersnelle levering en thuisbezorgt, goed advies gekregen toen de gevraagde accu niet leverbaar was.
Advies gevraagd en keurig geholpen. Goede accu, snel en correct bezorgd. Zeer concurrerende prijs.
7 jul 2024
Snelle en correcte levering. Mooie prijzen. Tweede bestelling nu. Vlekkeloos verlopen. Bedankt