Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.436 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.487 beoordelingen in totaal

24 apr. 2023
Levering is goed, maar telefonisch waardeloos bereikbaar. Ben naar het bedrijf in Amsterdam gereden voor Jan met de korte achternaam. Was ook dicht en ik had de accu met spoed nodig. Duss heeft mij onnodig geld gekost.
TW
Theo W.
Uithoorn

18 apr. 2023
Geen reacties op mails, niet telefonisch bereikbaar, ondanks in tekst mail en op site is filiaal zaterdag dicht. Ondanks ‘onderbezetting’ kan en moet dit beter gecommuniceerd worden. Gaf gevoel te worden opgelicht. Uiteindelijk zelf maar ip andere dan (zaterdag ook al geweest) naar filiaal gereden en accu stond klaar. Gebouw gaf indruk gesloten te zijn. Ondanks scherpe prijs, zou ik hier niet meer bestellen. Enkel en alleen door slechte klantservice via mail/ telefoon. Ter plaatse wel goed en netjes ontvangen/ geholpen door mevrouw.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Een nieuwe accu besteld voor mijn auto. Ik had gekozen voor afhalen maar dat bleek achteraf niet mogelijk omdat dat niet kon op locatie. Ik heb direct een nieuwe besteld om te laten bezorgen en gemaild over de andere accu die geannuleerd kon worden. Er werd direct contact met mij opgenomen over 2 bestellingen en dat de accu die ik had besteld niet voorradig was en ook een oplossing geboden welke accu ik wel kon bestellen. De accu kwam de dag erna binnen, de 2e accu is direct geannuleerd en geld teruggestort en ik ben erg tevreden over deze gang van zaken. Indien nodig zal ik hier zeker weer bestellen!
5 feb. 2024
Dinsdag besteld, pas vrijdag in huis. GLS wijzigt 6x per dag de bezorgtijden. Hierdoor is het lastig om beschikbaar te zijn voor een pakket dat uiteindelijk 3x dag later wordt uitgesteld. Ook lekte de accu hierdoor uiteindelijk door lang transport en waren de gele dopjes allang eruit gevallen. Accu werkt gelukkig prima, alleen een slechte bezorgservice en niet al te behulpzame klantenservice die iets kan betekenen hierin behalve bij elke telefoontje zeggen “wij nemen contact op met GLS en u krijgt terug koppeling” om vervolgens niks meer van terug te horen.
Had vorig jaar een accu hier gekocht. Helaas is deze nu al stuk. Omdat de garantietermijn van een half jaar met 2mnd is verstreken konden ze helaas niets voor mij betekenen. Beetje jammer dit. Vind de klantenservice hierin iig teleurstellend. Omdat ik in tweede kansen geloof, opnieuw een accu gekocht. Time will tell hoe dit zal verlopen. Maar kom het zeker melden als dit nodig blijkt.
31 jan. 2024

Super (snelle) service

Bestelde accu bleek voorlopig niet leverbaar. Netjes een mail en zelfs een belletje daarover ontvangen. Er is mij een gelijkwaardige accu aangeboden, die zelfs iets goedkoper was. Volgende dag al geleverd en het teveel betaalde bedrag terug op mijn rekening ontvangen. Wat een super service!
28 jan. 2024

Goede klantenservice

Het bestelde artikel bleek niet op voorraad. Er werd direct contact met me gezocht om een vervangend (iets duurder) artikel voor te stellen tegen dezelfde prijs als het eigenlijke artikel. De accu was op de afgesproken datum afgeleverd. Prima opgelost; erg tevreden.
1 feb. 2024

tevredenheid

uiteindelijk mogelijk om tocht telefonisch contact te krijgen en net op tijd voor mijn reis naar het buitenland een nieuwe accu thuisbezorgd te krijgen. 100 euro goedkoper dan mijn 6 jaar oude accu (zelfde specificatie, maar nu zelf geplaatst...)
HB
Harry B.
Rozenburg
9 feb. 2024
Accu stond al klaar. Werd direct geholpen en ook werd er uitgebreid de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Accu zelf is perfect. Ik koop al jaren bij Accudeal en zoek niet eens meer op Google naar een ander.
Ordered on Sunday, delivered on Monday, no extra charge, perfect. Packing very solid, safe. I recommend this company to make deals for accu's. Very good price for excellent quality.
Vlotte levering. Geen verpakkingsmateriaal of enigszins wat plastic eromheen. Zo los afgeleverd. Voor de rest recente productiedatum en goede werking. Hopen dat de accu lang meegaat.
1 feb. 2024
Helaas was gls degene die me 2 x liet zitten en accudeal heeft er alles aan gedaan om de levering toch bijtijds te laten komen maar helaas! Uiteindelijk maandag geleverd
7 feb. 2024

Hele goede prijs en goede service

Hele goede prijs, en goede service. Ik had een verkeerde leveringsdatum ingevuld en na een telefoontje is dit direct aangepast en had ik de accu de volgende dag in huis.
HJ
Hans J.
Rijswijk
Bestelde accu was niet op voorraad. Zij belden en mailden direct om een alternatief iets duurdere voor te stellen voor dezelfde prijs. De volgende dag thuis geleverd.

Levering: laat in de avond!

het laat in de avond leveren is misschien vatbaar voor verbetering, los van het feit dat de persoon die geleverd heeft heel vriendelijk was en zijn best heeft gedaan.
5 feb. 2024
De juiste accu en snel geleverd. Keuze uit groot assortiment accu's bij Accudeal. Accu werd keurig afgeleverd en in huis gezet. Mijn dochter was alleen thuis.
De prijzen zijn zeer redelijk en het gemak op de website om te bestellen zeer soepel. Pakket werd snel en degelijk ingepakt geleverd.
3 feb. 2024
Vandaag besteld en morgen in huis. De accu is zonder problemen aangekomen. O dertussen geïnstalleerd en zeer tevreden mee.
10 feb. 2024
Had twee besteld Werd in twee keer geleverd Is volgens mij goedkoper ze allebei tegelijk leveren Dan appart
Correcte afhandeling van de bestelde goederen en vlotte verzending. Kortom niets op aan te merken 👍🏼
6 feb. 2024

All the line is perfect

Perfect , quick arrived, perfect package, nothing to say except everything is perfect, thanks a lot

Mijn 2e accu bij Accudeal

Voor de 2e keer bij dit bedrijf heb accu besteld. Prima prijzen en snelle service. Ga zo door!!!