CarParts-Expert - NL- Logo - Beoordelingen

CarParts-Expert - NL

618 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.126 beoordelingen in totaal

29 aug 2023
Voor een tijdelijke verduistering van de achterramen tijdens de vakantie van mijn Volvo XC60 deze zonneschermen gekocht. Passen prima maar vond de bevestiging van de diverse type clips onduidelijk beschreven. Voor de achterzijramen heb ik deze dan ook iets anders gemonteerd omdat ik bang was dat mogelijk mijn ruiten zouden beschadigen. Bij levering ontbrak een klip voor het gedeelde achterscherm. Door CarPart gelijk opgepakt en nageleverd. Was niet echt een probleem met montage.

10 sep 2023
Produkt was te groot en moest terug gestuurd worden. Volgens bol.com moest leverancier na retourmelding een bericht geven met retoursticker. Gewacht ,kwam geen melding van leverancier. Nu is de retourtermijn verloprn en zit ikmet een produkt van €50,- te kijken waar ik niks mee kan . Laat bij de levering van produkten in de verzenddoos een retourlabel meesturen of zend deze digitaal mee met de volgende mail van b.v. ontvangst/factuur etc. Niet de koper opzadelen met zelf uitzoeken c.q. printen van retourlabels Niet alle kopers zijn in staat om digitaal te acteren in zulke situatie.

Beoordelingen voor CarParts-Expert - NL

Eigenlijk verdienen jullie 5 sterren maar ik word een beetje moe van die tot in het oneindige herhaalde vraag om sterren te geven... En dat is het enige minpunt in een verder perfecte "customer experience"
9 jun 2024

Na terugsturen fout besteld onderdeel nieuw voorstel

Goede afhandeling van teruggestuurd artikel, vervolgens goede nieuwe optie aangegeven en vervolgens teer onderdeel zeer goed verpakt en supersnel afgelverdopgestuurd
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat het snel is afgeleverd en passend is. Veel rijplezier met uw nieuwe bumperbescherming!
Ik had universele dakdragers besteld was snelle levering maar deze waren niet goed passend op mijn auto als ik ze heel vast draaiden trok ik ze nog los
MA
Mireille A.
Bunschoten
Fijne shop en medewerkers, had een onderdeel verkeerde bouwjaar besteld en is netjes aangepast en alles netjes en vlot ontvangen.
6 jun 2024

Vriendelijk, op tijd, goed produkt

Heel vriendelijk te woord gestaan door de telefoon, levering op afgesproken datum, product voldoet volledig aan de verwachtingen
7 jun 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles aan de verwachtingen voldoet en makkelijk te instaleren is!
HB
Hein B.
Vleuten
30 mei 2024

Geweldig product, goede communicatie en supersnelle levering

Bumperbeschermer besteld. Geweldig product, echt maatwerk voor mijn auto. Goede communicatie en geweldig snelle levering!
31 mei 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, de bumper protector ziet er goed uit!
2 jun 2024
Had een vraag gesteld. Zij hebben dit, ondanks de info op de site nog eens nagevraag bij de fabrikant en mij beantwoordt
4 jun 2024
Bedankt voor uw beoordeling. We helpen u graag, veel plezier met uw aankoop!

snelle verzending en goede kwaliteit

De snelle verzending en goede kwaliteit en niet te vergeten de bereikbaarheid, zowel telefonisch als per email.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed is bevallen. Ziet er goed uit!
Goede service snel alles ontvangen en op voorraad en goedkoper dan bij de merkdealer
Goede prijs en stond netjes klaar bij afhalen. Werden ook vriendelijk geholpen.
4 jun 2024
Planning was niet optimaal maar resultaat was een superschone auto 🚘
9 jun 2024
Gewoon perfect! Netjes en snel opgestuurd en echt kwaliteit! Top!
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Altijd leuk om te horen dat alles goed is bevallen. Bedankt voor uw beoordeling!

Bumperbeschermer

Volgens afspraak - zoals het hoort en goede kwaliteit
9 jun 2024
Prijs kwaliteit, perfecte pasvorm. snelle verzending.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen. Ziet er goed uit!!
Goede service en snelle bezorging
8 jun 2024
Snelle levering en goede service
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed bevallen is. Veel rijplezier met uw nieuwe bumperbeschermer!
ND
Nico D.
Hellevoetsluis
3 jun 2024
Prima kwaliteit , goede levering
4 jun 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de kwaliteit van de bumperbescherming goed bevalt!
FB
4 jun 2024
Goede spullen en snel geleverd.
Gewoon perfecte service!
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te horen dat u onze service zo waardeert!
Levert goed spul!