sonniboy.nlReviews

Beoordelingen voor sonniboy.nl

46 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 sep. 2022
Ik gebruik al jaren Sonniboys op al mijn lease- en priveauto's. Zodra ik van auto wissel is het eerste dat ik bestel nieuwe Sonniboys.Zeker nu met jonge kinderen vind ik het erg prettig dat de vieze vingers van de ramen blijven en ook binnen de auto blijven mocht je wel eens een keer de ramen open willen doen. Hoe dan ook, ik was met het lomp in- en uitladen tijdens de vakantie een clipje kwijtgeraakt van een sonniboy (is me nooit eerder overkomen) gelukkig levert men deze ook gewoon los. Dat is wel erg prettig, dat je niet meteen een nieuwe set moet kopen of Marktplaats moet gaan afstruinen naar een reserve set. Een tweetal clipjes besteld en de Sonniboys zitten weer perfect. 10/10 zou ik deze iedereen aanraden.

26 jul. 2022
Welke zonneschermen? We zijn al vertrokken. Waarom is de tekst op de website niet aangepast? Wat een misser! Enige Bericht van Klantenservice? Denk niet dat ik nog een keer ga bestellen. De kans is groot dat het de volgende keer tinten gaat worden. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor sonniboy.nl

5 sep. 2022
15 sep. 2022
23 aug. 2022
Ik heb intussen mijn eerste bestelling retour gedaan en nog steeds het aankoop bedrag niet ontvangen.
15 aug. 2022
9 aug. 2022
Na acht dagen nog steeds niks ontvangen en geen enkele reactie van de klantenservice na een vraag over de status.
22 aug. 2022
15 aug. 2022
25 jul. 2022
Vormen passen perfect de clipjes van achterraam verdraaien zonder aan te raken. Ook die van de deur verdraaien als je er aankomt.
10 jul. 2022
Heel fijn en mooi product. Ik had ze in mijn vorige auto en daar zaten ze beter bevestigd dan in de nieuwe auto.
26 jul. 2022
We zijn heel blij met de zonneschermen. Goede kwaliteit en makkelijk te bevestigen.
15 jul. 2022
Prachtig product, snel verzonden en mail snel beantwoord. 👍
31 jul. 2022
23 jul. 2022
16 jul. 2022
10 jul. 2022
19 jun. 2022
Juiste pasvorm voor Skoda Octavia Station. Zit goed, werkt goed, redelijk eenvoudig te installeren. Alleen niet heel makkelijk eruit te halen als het een keer niet zonnig is. Daarom geen 5 ⭐️
8 jun. 2022
Snelle levering, kwaliteit en prijs komen goed overeen.
24 jun. 2022
Past perfect.