sonniboy.nl- Logo - Beoordelingen

sonniboy.nl

76 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden211 beoordelingen in totaal

Nou, de ervaring leert dat de informatie inpakken, verstuurd beter kan. Maar ik heb heel wat van mijn eigen auto's voorzien van car shades, volvo s60 renault koleos mercedes w204 en nu de w246 de laaste breekt alles wat een perfecte pasvorm en montage gemak .ongekend wat een eenvoud. Hulde zeer tevreden van uit Borne.

Slechte ervaring! zijwindschermen besteld na 2 weken niks ontvangen.Gebeld krijg te horen is niet op vooraad pas over 4 weken kunnen ze leveren.Dus heb afgezien van mij bestelling moet nou 2 weken wachten voordat ze bedrag terug storten. Heel Slecht dit.o

Beoordelingen voor sonniboy.nl

Snelle levering. De meegeleverde plastic clips zijn te kwetsbaar, 1 brak af toen per ongeluk er tegenaan gestoten werd, en ik heb deze vervangen door stalen clips die ik apart moest aanschaffen. Verbeterpunt is het niet meer leveren van de plastic clips.
RO
ROELOF O.
Ten Boer
Ook in vorige auto gehad ideaal raam kan gewoon naar beneden en scherm blijft omhoog staan geen vliegen binnen in en houd mooi koel in auto en snelle levering en mooie prijs
Goede pasvorm. Je moet wel een Ikea tekening kunnen lezen. Bevestigings handleiding kan duidelijker. Ook de filmpjes op You Tube zijn niet duidelijk.
Metalen clips voor achterportieren zijn slecht te plaatsen. Blijven lelijk in het zicht zitten omdat ze niet mooi tussen deurpaneel passen.
10 jul 2024
Snelle levering en kwalitatief mooi spul. Prijs mag altijd lager
Tot nu toe goed mits de problemen nu worden op gelost.
Perfecte pasvorm en makkelijk te installeren.
JW
Joa W.
Groningen
9 jul 2024

service en expertise

Goede service en expertise
13 jul 2024
7 jul 2024
Na 14 dagen niets anders ontvangen dan een bevestigingsmail. Terwijl het product leverbaar was binnen 1 tot 3 werkdagen. Bij het product staat nu een levertijd van twee weken. Informeer uw klanten.

Zit nog te wachten op mijn bestelling.....

Ik heb ruim 2 weken geleden een bestelling geplaatst waar bij stond 2 tot 5 werkdagen. Tot op de dag van vandaag niets ontvangen!
ND
Narc D.
Apeldoorn
29 jun 2024
Zeer slecht innklachten afhandeling geen aanrader
11 jun 2024

Fijne pasvorm makkelijk te plaatsten in de auto.

Fijne pasvorm, makkelijk te plaatsten in de auto. geven een goede bescherming en moeilijk van buiten af doorheen te kijken. In de zijn ramen (degen die omhoog-laag kunnen) zit een insnede. Hier lieten de verbinden los. (dit is waarom ik geen 5 sterren geef) Na wat buigen blijven ze nu zitten.
7 jun 2024
Goede passing voor specifieke auto. Wat beter kan/ mag is de instructie, m.n de foto’s laten niet echt duidelijk zien wat de beste werkwijze is. Maar het wijst zich ook wel vanzelf
5 jun 2024
Super bedrijf, snelle levering en als er iets is wordt het netjes en snel geregeld Aanrader voor iedereen
19 jun 2024
De schermen bij de achterdeuren sluiten niet mooi af kieren ,volvo xc40 t4 bj 2019