sonniboy.nlReviews

9723 JM Groningen
P. Koopman

Beoordelingen voor sonniboy.nl

63 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het product: Audi A4 Avant zonneschermen passen perfect en zijn makkelijk te monteren. We werden daarnaast keurig geïnformeerd over de levering. Top!

Levering snel. Maar super onhandig product. Je kunt het veel beter bij de dealer van je auto bestellen veel betere pasvorm en vaak voor dezelfde prijs.

Beoordelingen voor sonniboy.nl

Gister mijn 5 delige set voor onze nieuwe Octavia ontvangen (6 dagen geleden besteld). Installatie is simpel en de materialen voelen degelijk aan. Pasvorm is perfect bij alle 5 horren. Erg blij mee.
Blijf doorgaan met dit niveau van uitstekende kwaliteit en service, en verbeter daar waar mogelijk.
Kost wat, maar dan heb je ook wat
Eerst het verkeerde geleverd, van een ander automerk. Telefonisch contact gehad, daarna is het juiste merk direct op de post gegaan nadat ik een track &trace code kon doorgeven ter bewijs dat ik het foute object retour had gezonden, en de volgende dag in huis. Netjes opgelost.
Mooie zijwindgeleiders perfecte pasvorm. Heb ze voor een mercedes actros 2020
van Ton J.
Achterraam past niet helemaal zoals je zou verwachten en ik mis toch wel iets van een hoes waar je de sonniboy in wintertijd zou kunnen opslaan. Voor dit bedrag mag dat wel. Zijramen passen als gegoten.
Na eerst een negatieve beoordeling wel een bericht gekregen over de status van de bestelling. Tip: eerst de bestelling afleveren en dan pas om een beoordeling vragen.
Besteld voor een Ford C-Max, scherm voor het achterraam iets met het glas mee gebogen, overige schermen pasten perfect. Prima product
Besteld, ontvangen en in enkele minuten geïnstalleerd. Het zicht in de dode hoek is wel even wennen, maar het dient zijn doel.
Snelle levering, mooi product, ziet er uit zoals verwacht,en Sonniboy passen perfect,ben zeer tevreden, zeker een aanrader.
Levering niet op afgegeven tijdstip maar uren later, das jammer van GLS. Product zelf is erg goed!
Gls geeft een grote fout gemaakt, Mijn bestelling geeft 7 dagen onderweg geweest Door een lock up
Snelle levering en makkelijk te installeren met de meegeleverde beschrijving ben er erg blij mee