louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.271 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.127 beoordelingen in totaal

Ik heb een kettingset besteld in de winkel. Op deze set leverde ik een kortings bon in die tot 31 december 2023 geldig was. Gezien de levertijd zou deze pas na de jaarwisseling komen. Door het winkelpersoneel werdt er alle mogelijkheden bekeken om de kortingsbon te doen gelden. En dit is gelukt. Wat helemaal geweldig is en als klap op de vuurpijl kwam het kettingset nog voor de jaarwisseling. Het set was besteld op de 28ste van december vorig jaar. Ik vindt dit ronduit geweldig dat mensen zich zo in zetten voor het bedrijf en de klant. Met vriendelijke groet Robin.

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

Leveringen en producten zijn goed …

Eerder Leveringen en producten zijn goed. Echter het terugsturen van een levering is slecht. -Via mail onder de noemer "herroepings recht" bericht gestuurd om te annuleren. -Helaas zijn alle mails die ik gestuurd heb naar de diverse mail adressen onbestelbaar. -Op de site en geleverde mails, staat een wirwar aan mail adressen zowel .nl als .de vermeld. -Jammer is dat men een bestelling niet kan annuleren. -Product is uiteraard geleverd 31-03, maar heb het meteen retour aan bezorger meegeven, tot op vandaag nog niets gehoord.
Mag iets sneller en de verpakking was erg groot voor dit product had ook in een envelop op gestuurd kunnen worden is ook veel goedkoper. En het past in de brievenbus hoef je niet thuis te blijven. Ook ben ik niet tevreden over dhl is niet aan de deur geweest maar wel een mail dat ik niet thuis was . Moest het de dag erop ophalen bij dhl punt was niet prettig. Product was wel oke
HM

Top zaak.

Ik had een artikel gekocht, dat de dag van ontvangst op de site een stuk goedkoper werd aangeboden. Na contact via de mail werd het door mij “teveel” betaalde per ommegaande op mijn rekening terug gestort. Gewoon klasse! De communicatie, ook per post, kan niet beter.

Eerste keer iets besteld bij Louis, tevreden!

Eerste keer iets besteld bij Louis, handige overzichtelijke website waar je ook artikelen voor jouw motor specifiek kunt zoeken. Ik heb de Koso Hd-01-04 Tacho/Dzm Xl 04-13/Fxd 04-11 besteld tijdens een aanbieding en deze is netjes verpakt op tijd bezorgd.
Ik heb vertrouwen in de levering van mijn bestelling, helaas zat er laatst een verkeerd artikel in de doos de eind controle zou iets beter kunnen het juiste artikel stond wel op de factuur. Over het algemeen heb ik goede ervaringen met Louis.

Het product is goed alleen de verpakking…

Het product is goed alleen de ventilator klinkt als een stofzuiger. De om doos was veel te groot er konden wel 6xopladers in. Twee losse vellen papier in de doos als opvulling. Dus de om doos was gescheurd en kapot! Dat moet beter!
WF
Werner F.
Winterswijk
De contact met de servicemedewerker van Louis Emsbüren. Vak bekwaam, en leg precies uit hoe de service van mijn Garmin ging verlopen. Een week later was er een koerier die de Garmin netjes bij mijn thuis bezorgde. Bedankt Louis
Ik had mijn motor verkocht met de aansluiting van de navigatie er nog op. Voor de nieuwe motor moest ik dus een nieuwe aansluiting hebben. Gelukkig had Louis het setje liggen voor een schappelijke prijs. En snel geleverd.

Vanuit Nederland online bestellen kan ik niet Louis Aken opgeven als afleveradres

Het is af en toe onduidelijk met online bestellen waar en of ik mijn punten tegoed ergens moet invullen. Verder... het belangrijkste... als ik vanuit Nederland bestel kan ik niet Louis in Aken opgeven als afleveradres.
30 mrt 2024

Snel, gemakkelijk en bijna altijd de beste prijs. Online alles inlezen, reviews bekijken etc. Snelle verzending vanuit Duitsland. Mooiste is dat alles ook werkelijk past op de motorfiets

Snelle levering en goed verpakt

Fijne helm gekocht alleen verder geen informatie over eventuele extra systemen zoals communicatie. Geen originele verpakking. Ook zaten er geen stickers bij. Mag wel voor die prijs
Snelle levering helaas geen 5 sterren want er werden verkeerde remblokken geleverd. Na retour zenden toch binnen een week de juiste geleverd en konden we toch nog een weekend weg.
PV
Voor mijn KTM een set remblokken voor en achter nodig. Via Louis binnen een paar dagen geleverd. Morgen ga ik ze inrijden. Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd. Helemaal top.
Hele fijne site. Makkelijk in gebruik en snel en makkelijk afrekenen. Goede prijs voor de procuten vergeleken met andere sites. Altijd snel geleverd en producten goed verpakt.
Goede communicatie in het algemeen en top product Pakket afgeleverd bij buren maar had graag briefje van bezorger gehad dat mijn pakket bij buren zou liggen

Fijne handschoenen.

Zitten heerlijk. Ik koos precies dezelfde maat als andere winterhandschoenen. Heb geen spijt gekregen van mijn aankoop welke twee weken geleden is gedaan.
Ik ben voorafgaand aan de bestelling goed geholpen in het filiaal in Tilburg. Op basis hiervan de juiste producten kunnen bestellen op de webshop.
accu goed verpakt en precies goed ...bestelling duurde wat langer was vergeten dat in dat lange weekend in duitsland alles dicht zit(pasen)
Makkelijk zoeken op de site op motortype en model. Snelle levering en de prijs is scherp genoeg om goed te concurreren met andere websites

Het aanbod is gevarieerd en per product veel keuze. Op deskundigheid van personeel tav de producten is er nog el ruimte tot verbetering.