skatepro.nlBeoordelingen

skatepro.nl- Logo - Beoordelingen
skatepro.nl- Logo - Beoordelingen

skatepro.nl - Beschrijving

SkatePro werd opgericht in 1996 en is uitgegroeid tot een van de toonaangevende actiesportwinkels in Europa. In 2015 heeft SkatePro een zilveren medaille gewonnen bij de Europese e-commerce Award. Als merk kenmerkt SkatePro zich als een professionele winkel vol met actiesportliefhebbers, dat steeft naar het groeien en ondersteunen van de passie in de wereld van stuntsteppen, skaten, BMX, wintersport en de surfsport. Het doel van het bedrijf is om de best mogelijke ervarinen voor haar klanten te creëren op basis van passie, eerlijkheid en professionaliteit. Het huidige assortiment biedt: • Steppen • Inline skates & Schaatsen • Skateboards & Longboards • Surf, Stand Up Paddling, & Wetsuits • Alpine skis & Snowboards SkatePro biedt daarnaast ook veel diensten aan, zoals bijvoorbeeld het zelf maken van een stuntstep of skateboard in de speciaal gemaakte stuntstep builder of skateboard builder. Er is daarnaast ook een mogelijkheid om schaatsen te laten slijpen, ski bindingen te laten monteren en nog vele andere mogelijkheden, wanneer het aankomt op services en montages.
SkatePro ApS
Omega 6
8382 Hinnerup
Denemarken
Jakob Høy Biegel

Beoordelingen voor skatepro.nl

4.54/5.00

552 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mafia Bomma Skid Row fiets gekocht. In eerste instantie via Ebay bij een firma in Engeland besteld, 14 dg wachten en geen fiets omdat er problemen waren met verzending uit Engeland. Skatepro pakt dit heel anders aan binnen 3 dagen de fiets in huis Goede informatie via de mail. Bij deze bestelling geen vuiltje aan de lucht en ook nog eens een stuk voordeliger. Aanrader deze webshop
Verder lezen

Klantenservice is amper bereikbaar, en als je contact krijgt wordt de oplossing half doordacht gedaan. Het filiaal waar ik mijn parcel op wou halen heeft door de Coronamaatregelen andere openingstijden dus mijn bestelling is terug gestuurd. Mijn bestelling is toen nogmaals opgestuurd, maar weer naar hetzelfde adres terwijl ik expliciet gevraagd heb voor een ander adres. Mijn parcel zal dus weer teruggestuurd worden omdat deze (nogmaals) niet geleverd zal kunnen worden bij het afhaalpunt. Na deze halve oplossing kreeg ik geen antwoord meer. Wat een gedoe..

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over skatepro.nl

Sorteren relevantie
Mijn eerst bestelde inline skates waren gaar, productie fout, en de 1e dame aan de helpdesk lijn maakte me wat zenuwachtig met dat ze gerepareerd konden worden, maar toen ik aangaf dat ik die dingen niet meer wilde zien kreeg ik gewoon mn geld terug.. Met dat geld heb ik, ook weer bij SkatePro, een heeeel nice paar goede skates heb aangeschaft.. Hiermee gaat alles heeel lekker, geen gewiebel.. gewoon vlammen.. Die 1e dame met dr spannende reparatie uitspraak kost ze één ster, maar verder was het allemaal prima hoor.
Prima service! Behalve de bezorgdienst...men beweerde dat niemand thuis was (niet de eerste keer hoor) maar er was wel degelijk iemand thuis! Mijn advies: neem een andere bezorgdienst want met deze maak je geen vrienden. Groet, Ciska van der Meer
Per ongeluk een kleine bestelling niet meegenomen bij de grote door mijn fout. Vervolgens gemaild en bij de kleine bestelling zijn de verzendkosten niet in rekening gebracht. Super klantenservice!!!
Hippe skateboard voor mijn stoere dochter. De gemonteerde rubbers zijn veel te zacht en de bouten moesten flink aangedraaid worden. Binnenkort bestellen we hardere rubbers.
Goed verpakt en aan de e-mails te zien op tijd verzonden. Echter gebruik aub geen dpd meer! Omdat het me moeite heeft gekost om uiteindelijk het pakket in handen te krijgen.
Fijn bedrijf, het gekozen verzend bedrijf wat minder. Verzending kostte nogal wat tijd, zonder enige vorm van communicatie
Goede website met uitleg over de producten. Goede prijzen en snelle levering.
Snelle levering, keurig ingepakt zodat er geen schade kon optreden
Stuntstep binnen 24 uur geleverd. Helemaal top en geen klachten.
Snel geleverd netjes verpakt Geen enkel probleem
Zoals gebruikelijk correcte levering.
goede kwaliteit en snelle bezorging
Mooie producten. Snelle levering
Goed, duidelijk, snel.