skatepro.nlBeoordelingen

skatepro.nl- Logo - Beoordelingen
skatepro.nl- Logo - Beoordelingen

skatepro.nl - Beschrijving

SkatePro werd opgericht in 1996 en is uitgegroeid tot een van de toonaangevende actiesportwinkels in Europa. In 2015 heeft SkatePro een zilveren medaille gewonnen bij de Europese e-commerce Award. Als merk kenmerkt SkatePro zich als een professionele winkel vol met actiesportliefhebbers, dat steeft naar het groeien en ondersteunen van de passie in de wereld van stuntsteppen, skaten, BMX, wintersport en de surfsport. Het doel van het bedrijf is om de best mogelijke ervarinen voor haar klanten te creëren op basis van passie, eerlijkheid en professionaliteit. Het huidige assortiment biedt: • Steppen • Inline skates & Schaatsen • Skateboards & Longboards • Surf, Stand Up Paddling, & Wetsuits • Alpine skis & Snowboards SkatePro biedt daarnaast ook veel diensten aan, zoals bijvoorbeeld het zelf maken van een stuntstep of skateboard in de speciaal gemaakte stuntstep builder of skateboard builder. Er is daarnaast ook een mogelijkheid om schaatsen te laten slijpen, ski bindingen te laten monteren en nog vele andere mogelijkheden, wanneer het aankomt op services en montages.
SkatePro ApS
Omega 6
8382 Hinnerup
Denemarken
Jakob Høy Biegel

Beoordelingen voor skatepro.nl

4.53/5.00

527 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mafia Bomma Skid Row fiets gekocht. In eerste instantie via Ebay bij een firma in Engeland besteld, 14 dg wachten en geen fiets omdat er problemen waren met verzending uit Engeland. Skatepro pakt dit heel anders aan binnen 3 dagen de fiets in huis Goede informatie via de mail. Bij deze bestelling geen vuiltje aan de lucht en ook nog eens een stuk voordeliger. Aanrader deze webshop
Verder lezen

Klantenservice is amper bereikbaar, en als je contact krijgt wordt de oplossing half doordacht gedaan. Het filiaal waar ik mijn parcel op wou halen heeft door de Coronamaatregelen andere openingstijden dus mijn bestelling is terug gestuurd. Mijn bestelling is toen nogmaals opgestuurd, maar weer naar hetzelfde adres terwijl ik expliciet gevraagd heb voor een ander adres. Mijn parcel zal dus weer teruggestuurd worden omdat deze (nogmaals) niet geleverd zal kunnen worden bij het afhaalpunt. Na deze halve oplossing kreeg ik geen antwoord meer. Wat een gedoe..

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over skatepro.nl

Sorteren relevantie
Broad choice of all kind of equipment for active sport. It might become my favourite online shop for my future orders. Good prices. Pictures are of a good quality and give quite enough information about the product. Fast delivery.
Prima winkel, komt van ver dus het verzenden duurt iets langer. De verpakking kon beter want het board zat in een losse doos zonder protectie terwijl de doos vol met deuken zat omdat er mee gegooid was.
Goed ingepakt zodat er niets is beschadigd. Wat beter kan is dat de bezorger te laat een bericht stuurt dat het pakket afgeleverd is. Het was na sluitingstijd zodat ik moest wachten tot dinsdag.
Levertijd was prima. Verpakking ook. Of de artikelen naar wens zijn, kan ik niet oordelen, omdat ze voor onze kleindochter van 11 bedoeld zijn. Als verjaardagscadeau. Ze krijgt het vandaag.
Aan de hand van duidelijke foto’s onderdelen besteld. Gekregen wat ik besteld had. Top geregeld. Snelle levering. Beveel dit ook zeker aan!
2 pakketten met bodyboards en flippers erin. Prima te vervoeren. Was even onzekerheid over DPD, maar is prima verholpen door mw Skatepro.
Snelle levering, veel aanbod en goedkoper dan bij andere webshops! De kitesurf trapeze die ik besteld heb bevalt super goed!
Heldere website, goede communicatie tijdens verzending en sneller geleverd, dan verwacht.
Goede service, wordt meegedacht en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
Goed product, snelle levering. Vrij hoge verzendkosten
Snelle levering, ruime assortiment faire prijzen!
Super snelle nette levering. Top geregeld:-)
Super spullen en ook snel geleverd
Snelle levering Leuke step
Snelle en complete levering