skatepro.nlBeoordelingen

skatepro.nl- Logo - Beoordelingen
skatepro.nl- Logo - Beoordelingen

skatepro.nl - Beschrijving

SkatePro werd opgericht in 1996 en is uitgegroeid tot een van de toonaangevende actiesportwinkels in Europa. In 2015 heeft SkatePro een zilveren medaille gewonnen bij de Europese e-commerce Award. Als merk kenmerkt SkatePro zich als een professionele winkel vol met actiesportliefhebbers, dat steeft naar het groeien en ondersteunen van de passie in de wereld van stuntsteppen, skaten, BMX, wintersport en de surfsport. Het doel van het bedrijf is om de best mogelijke ervarinen voor haar klanten te creëren op basis van passie, eerlijkheid en professionaliteit. Het huidige assortiment biedt: • Steppen • Inline skates & Schaatsen • Skateboards & Longboards • Surf, Stand Up Paddling, & Wetsuits • Alpine skis & Snowboards SkatePro biedt daarnaast ook veel diensten aan, zoals bijvoorbeeld het zelf maken van een stuntstep of skateboard in de speciaal gemaakte stuntstep builder of skateboard builder. Er is daarnaast ook een mogelijkheid om schaatsen te laten slijpen, ski bindingen te laten monteren en nog vele andere mogelijkheden, wanneer het aankomt op services en montages.
SkatePro ApS
Omega 6
8382 Hinnerup
Denemarken
Jakob Høy Biegel

Beoordelingen voor skatepro.nl

4.53/5.00

546 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mijn eerst bestelde inline skates waren gaar, productie fout, en de 1e dame aan de helpdesk lijn maakte me wat zenuwachtig met dat ze gerepareerd konden worden, maar toen ik aangaf dat ik die dingen niet meer wilde zien kreeg ik gewoon mn geld terug.. Met dat geld heb ik, ook weer bij SkatePro, een heeeel nice paar goede skates heb aangeschaft.. Hiermee gaat alles heeel lekker, geen gewiebel.. gewoon vlammen.. Die 1e dame met dr spannende reparatie uitspraak kost ze één ster, maar verder was het allemaal prima hoor.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Klantenservice is amper bereikbaar, en als je contact krijgt wordt de oplossing half doordacht gedaan. Het filiaal waar ik mijn parcel op wou halen heeft door de Coronamaatregelen andere openingstijden dus mijn bestelling is terug gestuurd. Mijn bestelling is toen nogmaals opgestuurd, maar weer naar hetzelfde adres terwijl ik expliciet gevraagd heb voor een ander adres. Mijn parcel zal dus weer teruggestuurd worden omdat deze (nogmaals) niet geleverd zal kunnen worden bij het afhaalpunt. Na deze halve oplossing kreeg ik geen antwoord meer. Wat een gedoe..
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over skatepro.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Vrijdagavond een step besteld, zou dinsdag geleverd worden. Maar kwam niet. Het pakketje werd niet opgehaald uit het magazijn volgens de t&t. Woensdag contact gehad met klantenservice, ik zou donderdag meer horen. Mail ontvangen dat de bestelling nogmaals is aangemaakt. En vandaag (vrijdag) is de step geleverd. Gelukkig op tijd voor de verjaardag van mijn zoon. Bedankt! Verder het pakket nog niet uitgepakt, dat gebeurt op z’n verjaardag.
Na eerst een negatieve beoordeling nu alsnog positief. Reden van mijn aanpassing is dat het misverstand rond het retourbeleid is opgelost. En voor mij is juist het feit dat een misverstand wordt opgelost een bewijs van een goede service! Daar hoort een terechte positieve reactie bij!
Vlot verlopen via skateshop , enkel dpd is een zeer slechte bezorgdienst.... Ze dumpen de pakketjes voor de deur zonder briefjes in de regen en waar iedereen het kan zien liggen en krijg bericht dat het afgeleverd en ontvangen is :(
Goede digitale communicatie, netjes verpakt, snel verzonden, enig minpuntje, ik moest de step zelf in elkaar zetten, zonder goede handleiding en zonder gereedschap mee te leveren ( 4 verschillende nodig)
Zeer uitgebreid assortiment waar je ontzettend hebberig van wordt :p Prijs kwaliteit is iets op aan te merken, je krijgt gewoon waar je voor betaald!
Derde bestelling in 2 maanden snel geleverd! Grote assortiment, goede klantenservice. De volgende bestelling gaat ook bij Skate Pro plaatsvinden.
Goede kwaliteit producten, Helaas komt het met dpd, altijd slechte ervaringen mee gehad. Met winkel zelf heel blij mee, ruime keuze ook.
Dit bedrijf is aangesloten bij Etrusted. Bij de bestelling krijg je meteen de garantie dat het dus goed komt.
Mijn bestelde producten zelfs eerder dan beloofd gekregen. De shirt zijn van prima kwaliteit zo te zien.
Hoewel extra vetraagd door DPD ivm de drukte. Zeer tevreden over het product en het advies.
Zeer goede en betrouwbare service. Snelle levering. Mn dochter en ik zijn zeer tevreden
Snelle en correcte levering. Producten voldoen aan de omschrijving op de website.
Prima shop komen afspraken na en leveren goederen met een uitstekende kwaliteit.
In deze drukke periode toch nog snel geleverd. Goede kwaliteit, goede service
Duidelijke website, bestelwijze en snelle bezorging. Goed product
Snelle levering, vriendelijke klantenservice die goed adviseren!
Leuke producten, veel keuze en goede prijs. Ook snel geleverd.
Een heel vriendelijke bezorger met een snelle levering.
Mijn kleinzoon was blij met zijn helm. Perfect gegaan.
Top scateboard! Rijdt prima. Perfect als eerste bord