skatepro.nl- Logo - Beoordelingen

skatepro.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 7-11-2014
Laatst gewijzigd op: 17-8-2022
skatepro.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij skatepro.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7-11-2014
Laatst gewijzigd op: 17-8-2022

Beoordelingen voor skatepro.nl

395 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De stuntstep kwam aan in een beschadigde binnenverpakking, de doos eromheen was goed. Maar omdat het een verjaardagskado voor mijn zoon was en ik niet wist of er onderdelen ontbraken of beschadigd waren heb ik contact opgenomen met Skate Pro en kreeg heel snel een heel net mailtje van Maarten terug dat er was aangeboden de doos weer op te sturen en we een nieuwe onbeschadigde doos zouden krijgen of een pakket met goodies gratis zouden krijgen als compensatie. Dit laatste heb ik gekozen omdat mijn zoon anders het risico had geen kado op tijd op zijn verjaardag te krijgen. Het was een heel prettig contact met Maarten die het snel afhandelde en mijn zoon is superblij met het goodiespakket!!! Top geregeld Skate Pro!! Heel erg bedankt,

Als je maat 8/43 besteld mag je verwachten dat dit zo ook is. Veel te klein. Opmerking Skatepro is dat de CCM ijshockeyschaatsen klein uitvallen wel 2 maten. Zet dat er dan bij of pas de maat aan. Ook zeggen ze dat meestal met 1 werkdag leveren, op de site staat 1 tot 3 werkdagen echter bij de bevestiging 3 tot 4 werkdagen. Nou het zijn er 5 tot 6 werkdagen geworden. Omdat het magazijn in België ze niet had de schaatsen uit Denemarken moesten komen. Geef dit dan aan dan weet de klant waar hij aan toe is. Track and trace werkt ook al niet, pas op de dag van aflevering..... Al met al ging het dus niet goed, helaas. Communicatie kan beter.

Beoordelingen voor skatepro.nl

Goede webshop met nette levering zoals te verwachten is van een goede webshop. Ruim een jaar geleden een skimboard gekocht maar na weinig gebruikt te hebben liet de onderste laag los. Na opsturen foto’s onder garantie een nieuwe mogen uitzoeken. Top service helemaal goed! Ook zeer correcte communicatie en afhandeling.
ik had wat vragen, ze hebben me uitvoerig geholpen, en ze doen nergens moeilijk over. Geen moeite is teveel. PERFECT!
Antwoord van skatepro.nl
Hey, dankjewel voor het achterlaten van je review. Wij doen inderdaad ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen! Mocht je nog vragen hebben, je weet ons te vinden. :) / Roel
Product naar omschrijving, snelle verzending en goed retourbeleid. Gewoon goed dus.
Antwoord van skatepro.nl
Hey, top om te horen dat tevreden bent van onze service. Hopelijk moest je alvast niet veel retouren ;) ./Roel
snelle verzending etc. mooi product ION inpact vest aan goede prijs.
Antwoord van skatepro.nl
Hey, top om te horen dat tevreden bent van onze service. De ION vest is inderdaad een top seller. /Roel
Goede en snelle levering. Product voldoet aan de verwachtingen.
Antwoord van skatepro.nl
Hey, top om te horen dat tevreden bent van onze service en producten. Mocht je nog verdere feedback hebben, mag je ons zeker contacteren./Roel
Bestellen was gemakkelijk. Verzending van bestellling was snel.
Antwoord van skatepro.nl
Hey, top om te horen dat tevreden bent van onze service. Mocht je nog verdere feedback hebben, mag je ons zeker contacteren./Roel
Snelle levering en goed verzorgt allemaal. Dikke prima!!
Antwoord van skatepro.nl
Dag, dankjewel voor je fijne review. Wij zijn dan ook heel blij om te horen dat je tevreden bent van onze service. Mocht je toch nog nieuwe feedback hebben over wat wij toch kunnen verbeteren, dan mag je ons zeker contacteren. /Roel
Dik tevreden! Goede prijs kwaliteit en ken is in huis!
Hey, Wij zijn al vast dik blij om te horen dat je tevreden bent. ;) / Roel
Een snelle afhandeling. beste product informatie.
Antwoord van skatepro.nl
Hey! Dankjewel voor je review. Leuk om te lezen dat je tevreden ben van onze afhandeling en informatie. / Roel
Snelle service en krijgt wat je verwacht.
Antwoord van skatepro.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling! Roel
Antwoord van skatepro.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Mocht je feedback hebben voor ons over wat we nog kunnen verbeteren om de volgende keer terug vier of vijf sterren van je te ontvangen, dan horen we het graag! Je kan ons contacten via email@skatepro.nl of tijdens de openingstijden via de chat of telefoon! / Roel
Hartelijk dank voor de beoordeling! / Roel
De door mij bestelde wielen bleken helaas toch niet voorradig te zijn. Al vrij snel na de bestelling kreeg ik hierover een mail en werd mij een (duurder) alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Contact gehad met de klantenservice en daar werd ik snel en vriendelijk geholpen. De bestelling werd de volgende dag al bezorgd.
Antwoord van skatepro.nl
Beste, Dankjewel voor je review. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Mocht je nog vragen hebben of mocht er iets zijn bij de aangekochte wielen, mag je ons altijd contacteren. / Roel
Echt snelle bezorging. Board helemaal in orde en geen krassen. Wielen een beetje aandraaien en gaan met die banaan. Heel erg bedankt.
Antwoord van skatepro.nl
Hey, Dankjewel voor je review. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je skateboard! Nog veel plezier er mee. :)
Super service. Overzichtelijke site, goede service, mooie producten. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben!
Antwoord van skatepro.nl
Dag! Top om te horen dat je tevreden bent! We willen je hierbij bedanken voor je feedback. Tot snel!
Snelle levering, met goede communicatie via de mail. Heel blij mee. Succes verder.
Antwoord van skatepro.nl
Hey, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. / Roel
Goeie kwaliteit, rijd lekker, heb al veel plezier mee.
Antwoord van skatepro.nl
Beste, Dankjewel voor je review. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Mocht je nog vragen hebben, mag je ons altijd contacteren. / Roel
Klantvriendelijk en snellere bezorging dan voorspeld
Antwoord van skatepro.nl
Hey, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Ook fijn om te horen dat je pakket goed en snel aangekomen is. / Roel