Certificaat voor skatepro.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 89 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 390 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Zeer snelle en goede service
5.00

Super service bij dit bedrijf. Ik had Heely's voor mijn dochter besteld die wat groot vielen. Terug gestuurd en nieuwe gekregen die een maat kleiner waren. Allemaal netjes en snel geregeld Top
5.00

Ruime keus op de website. Bestellen gaat snel en makkelijk. Onze zoon weer helemaal blij met z'n nieuwe skate board.
4.33

5.00

Mijn bestelling werd dezelfde dag nog verzonden. De producten zaten los in een doos, zonder extra bescherming.
4.67

Skates besteld, waren er met 2 dagen ipv de aangegeven 5-10. Professioneel geholpen toen ik belde voor support.
5.00

Bestelling wel ontvangen,ging vlot. Cadeaux moet nog uitgepakt worden. kan dus verder nog niets beoordelen.
4.00

levering snel en netjes afgewerkt. Product is van goede kwaliteit.
5.00

Alles volgens plan verlopen.
4.33

Gewoon goed
5.00

Snelle bezorging en prachtig longboard

Heel snelle service
5.00

Zeer goede service en snel.
5.00

Goede service en duidelijke levering. Fijn dat je de levering kon volgen.
Dochter helemaal blij en tevreden met de rollerskates.
5.00

Hele fijne step. snel geleverd. super service bedankt.
5.00

Super Mooie step en snel geleverd

Goede en snelle levering
5.00

Mooi product. Mooie snelle levering.
5.00

Ben extreem blij met mijn board Ik zocht 1 die geen kleur had (gewoon meerdere tinten van hout). Helaas was die er niet en kocht ik 1 met een beetje rood Krijg ik hem binnen in het gewoon zonder kleur hoe ik hem graag wou hebben Heb hem binnen 3 werkdagen gekregen + Free stickers
5.00

Zeer nette en snelle levering, zeker binnenkort nog een penny board hier kopen.
Gr Jannes
5.00

Ondanks juiste keuze volgens de maattabellen was ik genoodzaakt de producten om te ruilen. Tijd ruiltraject duurde slechts 4 dagen. Kortom top.
5.00

Top bezorging en de step zelf ook
4.67

Alles prima, van bestelling tot levering.
5.00

Prachtig longboard aangeschaft welke vlot is geleverd en uitstekende informatievoorziening over de levering.
5.00

prima materiaal en vlotte levering

correcte, adequate levering
5.00

De levering heeft wat langer geduurd dan gebruikelijk.
3.33
Redelijk

Bestelling keurig geleverd beoordeling 9
5.00

Het verliep soepel en snel.
5.00

Snelle levering en zelfs op het uur nauwkeurig de levertijd aangegeven.
5.00

Levering prima, product voldoet aan verwachting
4.00

De levering van het product was goed, maar de levering door DPD was waardeloos. Volgde de bestelling via de site maar op het moment dat hij bij mij zou leveren komt er een bericht dat er niemand thuis is, en nog geen 2 minuten later dat het op een afhaaladres is afgeleverd. Heb extra betaald voor thuis bezorging . Bij afhaaladres was men overigens helemaal niet tevreden over DPD bezorgdiensten
5.00

Volledig op tijd en niet moeilijk over garantie
5.00

Ik had er geen idee van dat dit bedrijf in Denemarken zit. Hierdoor duurde de levering een dag langer dan verwacht. Pakket was goed ingepakt en keurig aan mij geleverd. Ben zeer tevreden over het product en de beschrijving op de website komt overeen met het geleverde product.

Perfect

4.00

Snelle levering, uitgebreid aanbod en uitstekende service.
5.00

Fantastisch snelle levering en goede producten

Goed product

Prima product

skatepro.nl

skatepro.nl werd op 07-11-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Omega 6

8382 Hinnerup
Denemarken
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Jakob Høy Biegel
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met skatepro.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen