Certificaat voor skatepro.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 108 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 372 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ben extreem blij met mijn board Ik zocht 1 die geen kleur had (gewoon meerdere tinten van hout). Helaas was die er niet en kocht ik 1 met een beetje rood Krijg ik hem binnen in het gewoon zonder kleur hoe ik hem graag wou hebben Heb hem binnen 3 werkdagen gekregen + Free stickers
5.00

Zeer nette en snelle levering, zeker binnenkort nog een penny board hier kopen.
Gr Jannes
5.00

Ondanks juiste keuze volgens de maattabellen was ik genoodzaakt de producten om te ruilen. Tijd ruiltraject duurde slechts 4 dagen. Kortom top.
5.00

Top bezorging en de step zelf ook
4.67

Alles prima, van bestelling tot levering.
5.00

Prachtig longboard aangeschaft welke vlot is geleverd en uitstekende informatievoorziening over de levering.
5.00

prima materiaal en vlotte levering

correcte, adequate levering
5.00

De levering heeft wat langer geduurd dan gebruikelijk.
3.33
Redelijk

Bestelling keurig geleverd beoordeling 9
5.00

Het verliep soepel en snel.
5.00

Snelle levering en zelfs op het uur nauwkeurig de levertijd aangegeven.
5.00

Levering prima, product voldoet aan verwachting
4.00

De levering van het product was goed, maar de levering door DPD was waardeloos. Volgde de bestelling via de site maar op het moment dat hij bij mij zou leveren komt er een bericht dat er niemand thuis is, en nog geen 2 minuten later dat het op een afhaaladres is afgeleverd. Heb extra betaald voor thuis bezorging . Bij afhaaladres was men overigens helemaal niet tevreden over DPD bezorgdiensten
5.00

Volledig op tijd en niet moeilijk over garantie
5.00

Ik had er geen idee van dat dit bedrijf in Denemarken zit. Hierdoor duurde de levering een dag langer dan verwacht. Pakket was goed ingepakt en keurig aan mij geleverd. Ben zeer tevreden over het product en de beschrijving op de website komt overeen met het geleverde product.

Perfect

4.00

Snelle levering, uitgebreid aanbod en uitstekende service.
5.00

Fantastisch snelle levering en goede producten

Goed product

Prima product
5.00

Bestelling op duidelijk aangegeven tijd in goede staat ontvangen.
5.00

Levering is goed gegaan. SMS bericht ontvangen hoe laat het pakket afgeleverd werd. Kleinzoon is tevreden met zijn cadeau.
4.00

Goede levering, kon precies zien waar mijn pakket was. Pakket zonder problemen ontvangen. Product was precies zoals verwacht.
Cijfer 9
5.00

De verf van het graffiti pennyboard gaat er al af aan de randen... dat is wel heel jammer. Het vorige pennyboard van mijn zoontje is overreden door een vrachtwagen, dat was de camouflage, maar die had dat niet
3.67

Alles perfekt geregeld en op tijd geleverd,goede kwaliteit van geleverd product
5.00

Prima levering, netjes op tijd. Top
4.33

Snelle levering en goed verpakt
5.00

Mooi product voor een goede prijs en razend snel geleverd

Buitengewoon.
Goed advies ontvangen omtrent de maat.

...abc
4.00

Snellere levering dan vooraf aangegeven, prima verpakt, goed produkt. Kortom zeer tevreden

alles goed gegaan
4.00

Mijn bestelling is juist en correct behandeld. En netjes verstuurd.
5.00

Zeer tevreden. Ook het ruilen ging perfect en zonder extra kosten.
'n Dikke pluim op jullie hoed
5.00

Mijn vragen via de mail werden snel en goed verwerkt.
Contact verliep leuk
Pakket opgehaald en doos geopend ,ziet er goed uit
Iemand weer heel blij gemaakt met zo'n mooi kado voor onder de kerstboom
Snel geleverd na bestellen
Fijne feestdagenEn go skatepro 2017 Groetjes Sylvia
5.00

We zijn tevreden over de levering.
We zijn minder tevreden over de kwaliteit van de voorband deze zit een onevenheid in.
4.67

Zeer tevreden. Mooie skates, met goede pasvorm voor smalle voetjes van mijn dochter. Ook prima geholpen door klantenservice bij het bepalen van de keuze van het soort skate en de juiste maat.
Dus top
5.00

Snelle levering en mijn kleindochter was er dol blij mee.

skatepro.nl

skatepro.nl werd op 07-11-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Omega 6

8382 Hinnerup
Denemarken
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Jakob Høy Biegel
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met skatepro.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen