Accu-Machine.nl- Logo - Beoordelingen

Accu-Machine.nlReviews

: 328Goed

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Accu-Machine.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Accu-Machine.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

154 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

van Ger P.
De 3fase mobiele lader doet wat hij moet doen zonder problemen. Wat wel wat irritant is dat het stuk snoer vanaf de CEE stekker tot aan de regelunit erg kort is waardoor de unit op een lastige plaats opgehangen moet worden bij een 1,50 hoogte geplaatst CEE stopcontact. Hier was 1m snoer een stuk handiger geweest. Een tweede puntje is dat de snoeren in de regelunit nier echt vast zitten waardoor als je met de regelunit draait door de stijfheid van de snoeren deze draaien in de regelunit . Dit zou onveilige situaties kunnen veroorzaken

23 mei 2022
Recent heb ik 2 accu's besteld bij Accu-Machine. Eén daarvan was bij aankomst al direct defect; kan gebeuren. Deze heb ik teruggestuurd en gecrediteerd gekregen, maar zonder de door mij gemaakte verzendkosten. Ik heb daar een mail over gestuurd naar AccuMachine, en die gaf aan dat dit in overeenstemming was met hun voorwaarden. TrustedShops vroeg daarna of ik tevreden was over deze bestelling; nee dus, want ik vind het raar dat ik extra kosten moet maken voor het terugsturen van een defect apparaat. Vandaag teruggebeld door een mevrouw van AccuMachine die vroeg of ik, als zij de verzendkosten terug zou storten, bij TrustedShops wilde aangeven of alles naar tevredenheid was opgelost. Bij deze. Maar waarom dat op zo'n ongelooflijke onvriendelijke toon moet ... dit was één van de meest bizarre telefoongesprekken die ik ooit gevoerd heb.

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

2 sep. 2022
Er bleek een levertijd op het bestelde artikel waardoor ik het moest annuleren. Snelle credinota en geld retour
31 aug. 2022
De snelle service. Het product is in goede staat ontvangen en al in gebruik genomen.
Onduidelijkheid betreffende bezorging. Contact via de website kan beter
Prima materiaal voor een correcte prijs. Toppertje
29 aug. 2022
Goed product super snel geleverd
Snelle levering, prijs prima!
6 sep. 2022
alles vlot in orde
1 sep. 2022
Wat een service!!!
1 sep. 2022
Gewoon goede accu.
Kwaliteit
2 sep. 2022
Week geleden besteld. Niets vanuit jullie gehoord. Heb zelf moeten vragen. Zou deze week wat horen omdat het ca. 3 dagen duren voordat het binnen zou zijn. Is nu 5 dagen nog niets gehoord. Misschien netjes om je klant op de hoogte te houden.
13 sep. 2022
probleem niet opgelost en bedrijf niet te bereiken!
Na een week is mijn bestelling nog niet binnen.
29 aug. 2022
Nog niets ontvangen
van Ger P.
31 jul. 2022
Snelle levering en ook de klanten service geeft duidelijke antwoorden op vragen over bv. Bestellingen. Aanrader dus !!
30 jul. 2022
Reageren snel en correct. Ook verwerking van retourzendingen en terugbetaling geschiedt snel. Betrouwbare partij.
1 aug. 2022
Prima ervaring, bestelling was later, netjes over gecommuniceerd en leen toestel aangeboden, prima service!
11 aug. 2022
Gewoon op tijd geleverd wat we gekocht hebben.