arebos.nl- Logo - Beoordelingen

arebos.nl

512 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden862 beoordelingen in totaal

30 aug 2023
Op tijd geleverd kurrig verpakt Ben alleen niet blij met de bezorging door DPD pakket werd beneden in de hal gezet en moest het zelf naar de 2ste verdieping slepen en dat viel niet mee met een pakket van 28kilo

16 mei 2024
Gezien de reviews die ik pas las nadat ik de trampolinemat had besteld, had ik de verwachting dat het goed zou komen met de trampoline bij de kinderen maar wat getemperd. Ook omdat de track en trace code niet werkte ging ik er maar van uit dat de 35 euro voor niks waren uitgegeven. Naar wat schetste mijn verbazing: een week na de bestelling een mail van dpd dat er een pakket zou worden bezorgd. En die werd nog bezorgd ook. En er zat ook nog een trampolinemat in. Die ook nog past. Dus: duidelijker communiceren Arebos en zorgen dat de T&T code werkt. Dat geeft meer vertrouwen dan dit want ik ga de volgende keer wel drie keer extra nadenken.

Beoordelingen voor arebos.nl

Is inmiddels de 2e set van deze maat. En er volgen vast nog meer

Is inmiddels de 2e set van deze kofferset. Ik was het beu, zat, er helemaal klaar mee keuken gereedschappen steeds op te bergen in kastjes in dozen en los op de tafel te plaatsen. Wat wieltjes eronder geplaatst en de rest spreekt voor zich. Eindelijk orde en netheid in de keuken. Heb er dus veel plezier van 9 koffers Had er 2 eerder besteld bij BOL punt COM. Een aanrader als je wat op te ruimen hebt. De moeite waard ook wat de prijs betreft, lekker goedkoop.

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit in verhouding tot de prijs. De order werd op 3 achtereenvolgende dagen bezorgd, dat had misschien in 1 keer gekund.
ED
Ellen d.
Alteveer
Snelle nette levering, duidelijke website en makkelijk te bestellen. Producten moeten nog gemonteerd worden daar kan ik nog niet over oordelen.
2 jul 2024
De totale goede service: de gratis verzending, de snelle levertijd en de correcte omschrijving en qualiteit van het product
Snellere levertijd, ik heb nog steeds niets binnen gekregen. Dus ik kan niet over de levering zeggen en over het product

Kajak peddel

Het duurde langer dan verwacht eerbied pakketje aankwam. Ondanks dat er gebruik was gemaakt van een koerier.
28 jun 2024

Mooi product, snel geleverd! minpunt - slecht telefonisch bereikbaar en mailcontact ook slecht!

Heerlijk bubbelen

De bubbelbad is makkelijk op te zetten en op te blazen. Het bad dort wat hij moet doen. Heerlijk.
6 jul 2024

Ook Nederlandse gebruiksaanwijzing

Gebruiksaanwijzing ook in het Nederlands en bij vraag via mail ook in begrijpelijke taal terug
Wat ik online besteld heb keurig en snel binnen. Geen telefonisch contact hoeven hebben.
Snel geleverd alleen track en trace werkte niet , voor de rest alles van goeie kwaliteit
Makkelijk bestellen en snelle levering, voldoet daarmee echt aan de verwachtingen.
24 jun 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding, vlot bezorgd en netjes verpakt een aanrader.
Sneller binnen, dan verwacht. Kan niets negatiefs verzinnen Prima geregeld
24 jun 2024
Trampoline rand past precies voor een prima prijs, ook snel geleverd
EW
E W.
Leiden
Snel geleverd en goedkoper dan andere leveranciers.
Mooi zwembadtrapje, makkelijk in elkaar te zetten.
2 jul 2024

Prachtig bubbelbad!

Mooie stevige bubbelbad gekocht. Snelle verzending!
29 jun 2024
Ben zeer tevreden over de materialen en de service
29 jun 2024
Snelle levering van het aangeboden product.