arebos.nl

476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden630 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 9 jul 2021
arebos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Op tijd geleverd kurrig verpakt Ben alleen niet blij met de bezorging door DPD pakket werd beneden in de hal gezet en moest het zelf naar de 2ste verdieping slepen en dat viel niet mee met een pakket van 28kilo

4 jul 2023
Klantenservice waardeloos, antwoord op email in gebrekkig Nederlands en telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje tijdens werktijden dat ze momenteel niet bereikbaar zijn, na werktijd krijg je een bandje dat ze gesloten zijn en bereikbaar zijn tijdens werktijden. Waardeloos, bestel dezelfde artikelen van Arebos op BOL.COM!!! Veel meer klantgericht en klantvriendelijk, ook geen retour kosten

Beoordelingen voor arebos.nl

besloten de order terug te nemen

Ik heb besloten de order terug te trekken. Ik heb helaas geen vertrouwen meer in de zaak. Te vaak hoor je van oplichting. Ik heb hiertoe besloten omdat: 1) de betaling zeer onduidelijk was; 2) ik na vele keren bellen op 020- 208081216 een boodschap door krijg dat “op dit moment zijn alle medewerkers in gesprek" (zonder de gebruikelijke “een ogenblik geduld a.u.b.") waarna de verbinding verbroken wordt. 3) ik pas, na weer een e-mail te hebben gestuurd, een mail krijg toegestuurd met een antwoord 4) in die e-mail mij vraagt wordt een e-mail te sturen met al mijn (bank) gegevens. Deze zaken zal ik nooit zomaar via een e-mail delen.

Bestelling goed, klantenservice slecht!

De bestelling werd snel geleverd. Binnen 4 werkdagen had ik de 5 pits gaskookplaat in huis. Zag er verder goed uit en was compleet. Geen Nederlandse beschrijving, dat is wel echt slecht. De klantenservice van Arebos is gewoon ronduit slecht! Telefonisch krijg je helemaal niemand te pakken, gewoon nooit. Dus die moeite hoef je al niet te nemen. Op de mail werd uiteindelijk wel gereageerd. Maar als je je kookplaat niet laat plaatsen door gespecialiseerde vakmensen, (daar moet je dan ook eerst bewijs voor leveren dat je het door een gespecialiseerd iemand hebt laten plaatsen) word je klacht of vraag niet eens in behandeling genomen en heb je dus ook geen garantie meer op je kookplaat. Staat in de "productinstructie" volgens hun. Die niet in het Nederlands is! Ik had alleen een vraag over 1 gaspit die steeds afsloeg wat ik daar aan zou kunnen doen, daar kunnen ze dus geen antwoord op geven. Eerst bewijzen dat je het door een gespecialiseerd iemand hebt laten plaatsen. Tip als je bij hun ook een kookplaat wilt kopen, (ik zou het geen 2de keer meer hier doen) zorg dat je bewijs kunt leveren dat je het door een gespecialiseerd vakman hebt laten plaatsen! Anders heb je bij hun dus schijnbaar geen recht op hun service of garantie.

Niet te bereiken!!

Ik kreeg een mail na mijn bestelling daar moest je inloggen op je bestelling. Dat was op zijn Duits, dus mijn inlog gegevens werkte niet. 2x over gemaild, niks gehoord. Meerdere keren gebeld, elke keer wordt er gezegd, al onze medewerkers zijn in gesprek en de verbinding wordt verbroken!! Na 5 werkdagen, ipv 2 tot 4, bestelling geleverd en in orde. Toen kreeg ik mail dat mijn bestelling gewoon was geleverd met verzendbewijs🙄. Of ik wat wilde laten horen. Gedaan natuurlijk met de mededeling dat ik graag een Nederlandse gebruiksaanwijzing wil. Het is weer stil aan de overkant. Echt slecht dit!! Je kan niet onbereikbaar zijn.

Ruimte voor verbetering

De bestelling werd netjes direct bevestigd. Over de verzending werd niet duidelijk geïnformeerd. De annulering werd direct de volgende dag bevestigd! De betaling was nog niet gebeurd, omdat ik gekozen had voor betaling na levering. Mixed feelings dus maar niet perse negatief !
CN

Blij met dit mooie gasstel

Met 2 dagen het onwijs mooie gasstel in huis. Erg mooi design. Prima verpakt en verzonden en ook duidelijk op de hoogte gehouden wanneer dat het bezorgd zou worden. Het staat erg mooi in onze keuken.
ES
Erik S.
Arnhem
Pakket wel goed en vrij snel aangekomen , maar track en tracelink die ik van Arenbos kreeg werkte niet en mail met vraag daarover werd niet beantwoord.
redelijk snel antwoord op mail. Wat kan beter wilde alleen een trampolinenet maar het kon alleen met beschermrand erbij. Die had ik dus niet nodig.
31 mrt 2024

Mooie 4 pitsbrander

Er een goede in het Nederlands geschreven beschrijving bij doen voor het installeren, maar het ziet er netjes uit,hoop dat het ook zo blijft.
Een nieuwe ronde ring besteld voor trampoline. Deze voldoet volledig aan verwachtingen en op tijd en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen, tegen een scherpe prijs !

Makkelijk te bestellen, tegen een scherpe prijs. Verzonden pakket, was goed en netjes verpakt.
Correcte levering en het product is van goede kwaliteit. Bovendien de montage is simpel en snel
AS

prima

bestelling geplaatst met achteraf betalen, 2 dagen later bestelling ontvangen, prima in orde
Very good car seat and easy to assemble. My daughter love's it
Snelle levering, bestelling was exact zoals omschreven
Rechtstreeks bestellen scheelt heel veel ipv bijna bol
AK
Ab K.
Rotterdam
Er staat tussen 2-4 werkdagen op hun site ???
Heerlijke bad mooi met de led verlichting
Korrekt en netjes behandeld
Goede en snelle levering.
HL
Hans L.