arebos.nl- Logo - Beoordelingen

arebos.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.091 beoordelingen in totaal

De levering verliep prima. Kwaliteit product zo ver ik nu kan zien ook prima. Het verkrijgen van correcte informatie voorafgaand aan de bestelling verliep moeizaam.
IH
Ine H.
Hoofdplaat

16 mei 2024
Gezien de reviews die ik pas las nadat ik de trampolinemat had besteld, had ik de verwachting dat het goed zou komen met de trampoline bij de kinderen maar wat getemperd. Ook omdat de track en trace code niet werkte ging ik er maar van uit dat de 35 euro voor niks waren uitgegeven. Naar wat schetste mijn verbazing: een week na de bestelling een mail van dpd dat er een pakket zou worden bezorgd. En die werd nog bezorgd ook. En er zat ook nog een trampolinemat in. Die ook nog past. Dus: duidelijker communiceren Arebos en zorgen dat de T&T code werkt. Dat geeft meer vertrouwen dan dit want ik ga de volgende keer wel drie keer extra nadenken.

Beoordelingen voor arebos.nl

2 okt 2024

Prachtige kast. Jammer van de vervoersschade.

Wat ik goed vond: een mooie kast, precies wat ik wenste en verwachtte. Wat beter kan: lichte schade aan één van de deurtjes. Het betreft de linkerdeur. Zie foto. Wellicht is de schade bij het vervoer opgelopen. De levering van een nieuwe linkerdeur zou ik op prijs stellen. De meegeleverde montage-instructie legt niet (goed) uit hoe de deuren ingehangen moeten worden. Dat was echt tobben voor mi
Mooie rollator. Mooi optijd geleverd volgens afspraak. Zal wel fijn zijn om een Nederlandse beschrijving bij te doen. Zit een beschrijving bij in diverse taken behalve Nederlands.
30 sep 2024

Hoekstellingkast

De hoek staanders 90⁰ zitten netjes in een platte doos maar wat doen bezorgers STAPELEN, daardoor zijn de meeste staanders niet 90⁰ meer. Verstevig de doos met iets binnenin.
2 okt 2024
ik bestel niet vaak in duistland of iets maar dit ging perfect netjes afgeleverd en ook snel ,een juist bebedrijf wat weet wat de klant verwacht ,ga dit meer doen ,mvg
Mooi materiaal, stevige kasten alleen de gebruiksaanwijzing hoe deze in elkaar te zetten kan echt beter. Zeer onduidelijk op sommige punten.

Kookplaat

Ik had een kookplaat besteld en de levering was super snel De kookplaat was niet duur maar wel een erg goede kwaliteit
HN
7 okt 2024

Levering oké, kwaliteit is iets minder

Voor dat bedrag wat ik betaalt heb had ik iets degelijker kwaliteit verwacht beetje blik achtig
Antwoord van arebos.nl
8 okt 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat de levering naar wens is verlopen, maar het spijt ons te horen dat de kwaliteit van het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Voor het bedrag dat u heeft betaald, had u uiteraard een hogere kwaliteit mogen verwachten. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen dit intern verder onderzoeken. Mocht u verdere vragen hebben of een passende oplossing wensen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, AREBOS
Bestelde spullen zijn zeer netjes afgeleverd en voor de betaalde lage prijs super tevreden.

Zware (dus goede) kwaliteit

Snelle levering, kwalitatieve rolmanden. Stevig met zware ladegeleiders, aanrader
7 okt 2024
Jammer dat de verzending in verschillende porties geleverd werd. Verder alles ok
7 okt 2024
Alles klopte bij hen wel niet bij de bezorger dpd maakt er wel een.potje van
RB
Rinske B.
LEEUWARDEN

Goed produkt

De Klusbus heeft de Arebos voor mij afgesteld. Alles verliep vlote via bol.
6 okt 2024
Makkelijke manier van uitzoeken en heel snel en goed verpakt bezorgd...
27 sep 2024
Snelle levering. Geweldig product. Moet hem alleen nog aansluiten.
Goed product, snel geleverd, kwaliteit/prijsverhouding is goed.
IS
Ilanda S.
Tilburg
Snelle levering, juist product zoals omschreven en foto's.
De producten voldeden volledig naar onze verwachting
8 okt 2024
Snel geleverd ziet er mooi en goed afgewerkt uit
1 okt 2024
Alles op tijd en volgens afspraak bezorgd. B.v.d.
Zorgen dat je telefonisch bereikbaar bent.