travelproshop.nl

21 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

19 mrt 2024
Op zoek naar een tas voor het werk waar ik ook mijn laptop in kwijt kan. Mooi Thule tas gevonden via internet, toen op zoek naar een winkel in de buurt. TravelPro shop is vlakbij, gevraagd of ik de tas kon 'passen', geen probleem. Laptop en drinkfles mee, tas in de fietstas, alles ging goed. Helaas toch net te groot om te gebruiken op het werk. Tas kon weer terug, persoonlijk contact is ook goed. Later nog een vraag via email, wordt snel op gerageerd en probleem werd direct opgelost. Mocht ik nu wel de droomtas vinden van Thule ga ik hem zeker bij deze mensen kopen.

30 sep 2023
Ich bestellte einen Artikel, der als vorrätig deklariert was. Ansonsten hätte man diesen ja nicht bestellen können. Nach mehr als 2 Wochen erhielt ich dann eine Email, dass mein bereits in Vorkasse überwiesenes Geld wieder zurück erstattet werden würde. Wieso und weshalb wurde mir nicht mitgeteilt. Auf der Website vom TravelProShop sah ich dann, dass der Artikel nicht mehr verfügbar war. Schade, dass man hier nicht mehr Infos vom Shop bekommen hat und man unnötig warten musste. Immerhin erhielt ich tatsächlich schnell das Geld zurück.

Beoordelingen voor travelproshop.nl

11 april een product besteld .Op website levertijd 2 tot 5 dagen.Praktijk 25 april nog niets ontvangen. Ook geen mail dat het later komt. Niet echt professioneel.
19 mrt 2024

Laptoptas

Snelle levering, prima product.
10 mrt 2024
Mooi product snelle levering
Snelle en correcte service.
18 jan 2024
Leverde snel het bestelde product. Niks op aan te merken
16 sep 2023
Goede webshop. Bestelde product was niet meer leverbaar en heb tegen dezelfde prijs een nieuwer model ontvangen. Moest er alleen wel zelf achteraan mailen omdat naar enkele dagen de tas nog niet was verstuurd. Verder goede services. Vandaar 4 en geen 5 sterren
10 sep 2023
Alle afspraken zijn nagekomen. Het product klopt, de bezorgtijd klopt.
Snelle levering en voorafgaand van de bestelling vriendelijk geholpen
MB
MJ B.
Voorschoten
29 jul 2023

Verzenden was wat, maar mooi product!!

Verzenden was wat aan de late kant, maar goed contact, mooi product!
12 jul 2023
Duidelijk site en goede service.goede beschrijving van het product.
3 jun 2023

Easy to order, quick delivery

Easy to order, very quick delivery to Belgium. Very satisfied.
AK
10 mei 2023