motointegrator.nl- Logo - Beoordelingen

motointegrator.nlReviews

: 82Goed

Gecertificeerd sinds: 21 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
motointegrator.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij motointegrator.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor motointegrator.nl

80 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 jun. 2022
Goede website. Duidelijk, begrijpelijk daardoor snelle bestellingsprocedure inclusief vele manieren van betalen. Vlotte afhandeling. Bestellingsroute Berlijn-Almere, net zo snel als ieder andere route voorbeeld, Zoetermeer - Almere. Bestelde artikel heeft goede en nette verpakking. Betrouwbaar en goede voorwaarden aankoop alsook retourneren.

1 apr. 2022
Dit artikel is niet voor de Nederlandse markt bedoeld (keukenmengkraan). Heb deze firma een bericht gestuurd, kort daarop werd ik gebeld met de mededeling, het staat erbij dat de kraan een Engelse sluiting heeft. Waarop ik zei, dat dit niet voor de Nederlandse markt bedoelt is. Na lang discussiëren mocht ik de kraan terug sturen maar de verzendkosten werden niet vergoed. Zelf heb ik 45 jaar in badkamers en loodgieterswerk gezeten, dus ervaring genoeg. Dus niet kopen bij deze firma.

Beoordelingen voor motointegrator.nl

5 sep. 2022
Schandalig dat je zelf voor je retour moet zorgen.
6 sep. 2022
Beste klant, Ik kan me uw verontwaardiging wel voorstellen. Het retour wordt inderdaad alleen door ons betaald als het produkt defect blijkt te zijn. Daarentegen zijn de leveringskosten laag, en ook hebben de producten een goede prijs/kwaliteit verhouding en wij hopen daarmee toch een stukje klanttevredenheid aan onze klanten, en dus aan u, te geven. Met vriendelijke groet, Susanne Jonker
28 aug. 2022
Onderdeel was goed snelheid levering was ook goed
7 sep. 2022
Szeroki asortyment szybka wysyłka Polecam !!
12 sep. 2022
Snelle levering tegen een goede prijs
Bestelling snel en netjes afgewerkt.
3 sep. 2022
Snelheid verzending en prijs.
29 aug. 2022
5 sep. 2022
28 aug. 2022
8 aug. 2022
Snel verzonden Alleen DHL werkte niet mee Mistlamp voor weinig Heb hem ingebouwd in de Bumper Ivm trekhaak voor de oude lamp
12 aug. 2022
Duidelijke website, supersnelle levering en een redelijke prijs.
14 aug. 2022
First order at an unknown shop in the negherlands went flawless
17 aug. 2022
Alles in orde, bestelde gasveren snel ontvangen
7 aug. 2022
Snelle levering, goede prijs!
6 aug. 2022
12 aug. 2022
3 aug. 2022
Niet goede kwaliteit
30 aug. 2022
Beste klant, Het spijt me dat het product niet voldoet aan uw verwachtingen. Uw product kunt u terugsturen om de productkosten terug te krijgen en ik ben ervan overtuigd dat u een ander, beter product kunt vinden in ons assortiment. Met vriendelijke groet, Susanne Jonker
30 aug. 2022
Beste klant, Ik neem aan dat uw ontevredenheid nog steeds hetzelfde product geldt. Dat spijt mij. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice (infor@motointegrator.nl). Zij kunnen u ongetwijfeld verder helpen, met het retour zenden van het product of met het vinden van het geschikte produkt, of elke andere vraag die u mocht hebben. Met vriendelijke groet, Susanne Jonker