Minicarparts.nl

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.182 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2023
Minicarparts.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Onderdelen aan zeer scherpe prijs , op vrijdag besteld en maandag geleverd , ondanks dat het van Nederland naar België moest ! Daaruit blijkt dat zowel PostNL als dhl het wel degelijk kunnen fiksen , maar ze laten spijtig genoeg ook regelmatig steken vallen ! Vermits Minicar-Parts daar weinig invloed op heeft maar er uiteraard wel iedere keer opnieuw mee geassocieerd wordt is het te hopen dat de verantwoordelijken daar ook meelezen , en die personen waar nogal eens pakketten bij verloren gaan wat beter controleren !

9 jun 2023
Ik vond het jammer dat ze niet hadden aangegeven dat de post te traag was waardoor we de volgende dag het onderdeel niet in huis hadden en ik het nog een 2e keer moest bestellen zodat het via een andere aanbieder bezorgd kon worden. Wel had ik het pas na 17 uur betaald en ze hebben het alsnog diezelfde dag verzonden dus daar was ik wel blij mee. Ik vind het ook erg jammer dat je niet meer telefonisch contact kan zoeken, persoonlijk vind ik dat echt een verslechtering van het bedrijf.

Beoordelingen voor Minicarparts.nl

Het goed op de hoogte houden via de mail . Snelle levering wat super is.Iets wat beter kan is de onderdelen in niet te strakke verpakkingen sturen. Onze doos stond behoorlijk bol waardoor de inhoud kwetsbaar is. Verder heel tevreden.
Antwoord van Minicarparts.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat onze communicatie en levering aan uw verwachtingen voldeden. We begrijpen dat de verpakking van de onderdelen voor verbetering vatbaar is, en we nemen deze feedback zeer serieus. Wij geven prioriteit aan klanttevredenheid en veiligheid in alle aspecten van onze diensten, en we zullen deze feedback gebruiken om ervoor te zorgen dat onze verpakkingen voortaan zo veilig mogelijk zijn. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
25 mrt 2024
Als ik bestel en ik weet dan niet welk onderdeel zal passen op mijn Canta dan even een bericht via whatsapp of via chat op de site. Super geholpen en snelle levering.

Toppie

Eindelijk een shop gevonden die naast orginele, ook imitatie onderdelen verkoopt. Spullen altijd netjes verpakt en snel verzonden.
Antwoord van Minicarparts.nl
Bedankt voor de positieve recensie! We zijn blij om te horen dat u een winkel hebt gevonden die zowel originele als imitatieonderdelen levert. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over de snelle levering en de nette verpakking. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten op een efficiënte manier kwaliteitsproducten te leveren. Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback!
Het is gewoon helemaal top . Vandaag besteld volgende dag in huis . Goede pijs kwaliteit verhouding. Niets op aan te merken.
Antwoord van Minicarparts.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om zo'n mooie recensie voor ons achter te laten. We zijn blij om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat de prijs-kwaliteitverhouding bevredigend was. Wij streven ernaar om uitstekende service en kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen aan te bieden en het is geweldig om te zien dat onze inspanningen zijn opgemerkt. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
4 apr 2024

Wij zijn ze heel erg tevreden ook met…de personeel met hulp

Wij zijn ze heel erg tevreden ook met de goede hulp om een probleem op te lossen . Daarvoor ook erg dankbaar daarvoor.
Antwoord van Minicarparts.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en voor uw waardering voor onze hulp bij het oplossen van een probleem. Wij doen er alles aan om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en waarderen uw vriendelijke woorden. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten te delen.
26 mrt 2024
Een goede service en ook vragen via WhatsApp wordt een goede uit leg gegeven over de onderdelen wat je nodig hebt.
4 apr 2024
Erg goed bedrijf heeft wat je nodig hebt ,en verstuurd het snel zou echter niet weten wat er evt beter zou kunnen
29 mrt 2024

Top

Super makkelijk bestellen. Bijna altijd alles op voorraad. Heel erg vriendelijke behandeling bij de ophaalpunt.
Bedankt voor de goede beoordeling. Dit waarderen wij enorm!
snelle service en levering. als je een vraag hebt omtrend motorisch hebben ze altijd een net antwoord.
26 mrt 2024

Snel en vakkundig

Zeer snel en vakkundig geholpen om het juiste onderdeel te vinden.
24 mrt 2024
Wordv erg snel bezorgt en goed zeer te spreken over dit bedrijf
25 mrt 2024
Fijn bedrijf hebben kennis van zaken en komen de afspraken na!
23 mrt 2024
Zeer tevreden goed producten snelle leveringen top bedrijf
Bedankt voor de goede beoordeling. Dit waarderen wij heel erg!
Ging vlot om te bestellen en werd ook op tijd geleverd 👍😊
Antwoord van Minicarparts.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat u een goede ervaring had met bestellen en leveren. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat klanten hun bestellingen op tijd ontvangen, en het is lonend als we aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Wij danken u voor uw steun.
22 mrt 2024
Wat je besteld krijg je en ook nog eens op tijd!
29 mrt 2024
altijd goede communicatie en snelle levering 👍👍
31 mrt 2024
Handige site duidelijk en overzichtelijk
Antwoord van Minicarparts.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u onze website overzichtelijk en gemakkelijk te vinden vindt. Wij streven naar een gebruiksvriendelijke en stressvrije klantervaring, dus we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat u de tijd neemt om uw gedachten met ons te delen - wij waarderen dat!
31 mrt 2024
Goede service en het werkt snel bezorgd
Antwoord van Minicarparts.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We zijn blij dat u een positieve ervaring had met onze service en dat het snel geleverd werd!
23 mrt 2024
Snel geleverd tegen een scherpe prijs
7 apr 2024
Peter gaf de juiste ondersteuning.
Antwoord van Minicarparts.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We zijn blij om te horen dat Peter u de ondersteuning heeft geboden die u nodig had. Bij ons bedrijf streven we naar een uitzonderlijke klantervaring en we zijn er trots op dat onze klanten tevreden zijn. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u van dienst te blijven zijn.