Minicarparts.nl Nederland

671 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.213 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2023
Minicarparts.nl Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Onderdelen aan zeer scherpe prijs , op vrijdag besteld en maandag geleverd , ondanks dat het van Nederland naar België moest ! Daaruit blijkt dat zowel PostNL als dhl het wel degelijk kunnen fiksen , maar ze laten spijtig genoeg ook regelmatig steken vallen ! Vermits Minicar-Parts daar weinig invloed op heeft maar er uiteraard wel iedere keer opnieuw mee geassocieerd wordt is het te hopen dat de verantwoordelijken daar ook meelezen , en die personen waar nogal eens pakketten bij verloren gaan wat beter controleren !

9 jun 2023
Ik vond het jammer dat ze niet hadden aangegeven dat de post te traag was waardoor we de volgende dag het onderdeel niet in huis hadden en ik het nog een 2e keer moest bestellen zodat het via een andere aanbieder bezorgd kon worden. Wel had ik het pas na 17 uur betaald en ze hebben het alsnog diezelfde dag verzonden dus daar was ik wel blij mee. Ik vind het ook erg jammer dat je niet meer telefonisch contact kan zoeken, persoonlijk vind ik dat echt een verslechtering van het bedrijf.

Beoordelingen voor Minicarparts.nl Nederland

Super grote voorraad alles snel klaar voor verzending er is natuurlijk altijd een maar en dat houd in dat dhl de verzend organisatie die is helaas echt ruk heb het nu meerdere malen ervaren niet leveren niemand thuis terwijl er 500 man aanwezig is of bezorg adres is gesloten helaas dat het doorrij paaltje erin zat ze moesten uitstappen lopen dus ja en daar word je moe van dus schrijf ik gewoon op dat ze dicht zijn maar over minicar -parts top bedrijf
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor de goede beoordeling. Dit waarderen wij enorm! Helaas zijn wij inderdaad wel ook afhankelijk van vervoerders.
18 apr 2024
Het goed op de hoogte houden via de mail . Snelle levering wat super is.Iets wat beter kan is de onderdelen in niet te strakke verpakkingen sturen. Onze doos stond behoorlijk bol waardoor de inhoud kwetsbaar is. Verder heel tevreden.
19 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat onze communicatie en levering aan uw verwachtingen voldeden. We begrijpen dat de verpakking van de onderdelen voor verbetering vatbaar is, en we nemen deze feedback zeer serieus. Wij geven prioriteit aan klanttevredenheid en veiligheid in alle aspecten van onze diensten, en we zullen deze feedback gebruiken om ervoor te zorgen dat onze verpakkingen voortaan zo veilig mogelijk zijn. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Snelle verzending en goed verpakt. De hulp die ik online kreeg was ook uitstekend. Ik werd vriendelijk en vakkundig geholpen door 1 van de online medewerkers. 5+ sterren

Toppie

Eindelijk een shop gevonden die naast orginele, ook imitatie onderdelen verkoopt. Spullen altijd netjes verpakt en snel verzonden.
18 apr 2024
Bedankt voor de positieve recensie! We zijn blij om te horen dat u een winkel hebt gevonden die zowel originele als imitatieonderdelen levert. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over de snelle levering en de nette verpakking. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten op een efficiënte manier kwaliteitsproducten te leveren. Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback!
7 apr 2024
Het is gewoon helemaal top . Vandaag besteld volgende dag in huis . Goede pijs kwaliteit verhouding. Niets op aan te merken.
18 apr 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om zo'n mooie recensie voor ons achter te laten. We zijn blij om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat de prijs-kwaliteitverhouding bevredigend was. Wij streven ernaar om uitstekende service en kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen aan te bieden en het is geweldig om te zien dat onze inspanningen zijn opgemerkt. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!

Wij zijn ze heel erg tevreden ook met…de personeel met hulp

Wij zijn ze heel erg tevreden ook met de goede hulp om een probleem op te lossen . Daarvoor ook erg dankbaar daarvoor.
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en voor uw waardering voor onze hulp bij het oplossen van een probleem. Wij doen er alles aan om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en waarderen uw vriendelijke woorden. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten te delen.
Erg goed bedrijf heeft wat je nodig hebt ,en verstuurd het snel zou echter niet weten wat er evt beter zou kunnen
Bedankt voor de goede beoordeling. Dit waarderen wij enorm!
Ik vind het uitstekend dat als je het onderdeel niet kan vinden in de app,dat je het dan kan vragen via whatsapp.
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor uw positieve feedback over onze app! We zijn blij dat u het gemak waardeert van onze klantenservice die via Whatsapp bereikbaar is om u te helpen bij het vinden van de producten of artikelen die u nodig hebt. Bij Minicar-Parts streven we er altijd naar om een gebruiksvriendelijke ervaring en betrouwbare klantenservice te bieden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden, en aarzel niet om contact met ons op te nemen als we nog iets voor u kunnen doen.
Alles netjes en optijd binnen gekregen olie was nog extra met tape zodat de dop er niet zomaar af kon fijn!
19 apr 2024
snelle service en levering. als je een vraag hebt omtrend motorisch hebben ze altijd een net antwoord.
Antwoord van Minicarparts.nl Nederland
Bedankt voor uw beoordeling en voor het delen van uw ervaring met ons. We zijn blij om te horen dat onze service snel was en dat we een net antwoord hadden toen u ons een vraag stelde over motoren. Het is onze belofte om onze klanten de beste service te bieden en we zullen daarnaar blijven streven. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
Keurige service. Werd keurig gebeld over de staat van de bestelling
Snelle levering. Alles past zoals verwacht. Voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor de goede beoordeling. Dit waarderen wij enorm!
Ging vlot om te bestellen en werd ook op tijd geleverd 👍😊
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat u een goede ervaring had met bestellen en leveren. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat klanten hun bestellingen op tijd ontvangen, en het is lonend als we aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Wij danken u voor uw steun.

super

keurig verzonden wordt goed geholpen internet duidelijk
Bedankt voor de goede beoordeling. Dit waarderen wij enorm!
Jammer dat je niet contant kan betalen bij jullie
7 apr 2024
Peter gaf de juiste ondersteuning.
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We zijn blij om te horen dat Peter u de ondersteuning heeft geboden die u nodig had. Bij ons bedrijf streven we naar een uitzonderlijke klantervaring en we zijn er trots op dat onze klanten tevreden zijn. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u van dienst te blijven zijn.
Snelle levering en goede prijzen
FK
Familie H. K.
Capelle aan den IJssel
Prima Service! Snelle levering!
Ik wordt goed geholpen.
Netje en snelle levering