vikingchoice.nlBeoordelingen

Pepijn Jansen

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

4.55/5.00

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vikingchoice.nl

In het bedje zitten wat kleine beschadigingen. Verder erg tevreden. Levering was erg snel.
Absurd grote doos gebruikt om een halterstang te leveren. Het duurde een week voordat dit voorradige artikel werd klaargemaakt voor verzending. Beloof dan niet iets anders op de website. Als ik gevraagd word om een beoordeling, moet ik eerst kiezen of ik tevreden of ontevreden was. Als ik dan op ontevreden klik word ik omgeleid naar een interne site en niet naar trustedshops. Dat kan echt niet
snelle levering
Hallo, na 2 dagen had ik het product binnen was dus vrij snel. Op website werd aangegeven dat ik een track and trace zou krijgen en 30 min voor bezorging gebeld zou worden klopte niet.werd 5 min voor bezorging gebeld en geen track en trace ontvangen maar ondanks dat was ik erg blij met de snelle levering! Goed product (krachtstation) voor scherpe prijs!!
Ik zou het 5 sterren geven. Maar het been en arm sectie werkt niet zoals het moet. Als ik 25 kg insteek en ik wil dan een leg extension doen dan gaat dat niet want dat is precies dan 200 kg bewijzen van spreken
alles ok
Goed product!
Alles op redelijk korte termijn compleet geleverd. Alleen jammer dat er veel mails nodig zijn om een niet goed werkende dumbelstang geruild te krijgen. Dat mag iets soepeler verlopen. Maar ze reageren in ieder wel op de mails.
Zeer degelijk product. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. Het product was er eerder dan de track en trace mail. Dennis
Supersnelle levering!
Super toestel. Zeer content spijtig dat je wel niet nog aparte gewichten kunt bijkopen .maar ben er echt tevreden mee !!!! Ook de service top !
Was helemaal super en mijn dochter is helemaal trots!!
Bestelling mist onderdelen
Antwoord van vikingchoice.nl
Hi, Graag ontvangen wij van u een email met wat er mist van uw order. Wij lossen dit graag voor u op.
goed geholpen toen ik maar 1 pakket ontvangen had
Beschadigd artikel ontvangen!! Kosten voor het terug zenden van een beschadigd artikel zijn voor jezelf!!! Lange levertijd. Denken niet mee naar een oplossing! Koop hier nooit meer iets!!
Antwoord van vikingchoice.nl
Hallo, Graag ontvangen wij van u een email met een aantal afbeeldingen. We lossen dit graag op naar tevredenheid.
Heb alles goed ontvangen
Helemaal prima en snelle bezorging
Communicatie verliep goed
Goede service en mooi apparaat
Trampoline besteld en binnen een paar werkdagen geleverd zoals beloofd. Trampoline ziet er goed en degelijk uit, met 2 man stond hij zo in elkaar. En ons zoontje vind hem geweldig! Dus top!