vikingchoice.nlReviews

6914AD Herwen
Pepijn Jansen

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

617 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik, en vooral mijn dochter van 1 jaar en 9 maanden, ben ontzettend blij met deze learning-tower/keukenhulp. Ze kan nu op hoogte van het werkblad meehelpen en meekijken. Ze smeert haar eigen broodje en ik til me geen breuk meer :) win win dus! En ontzettend fijn dat hij volledig gemonteerd geleverd wordt. Een ontzettend stabiel ding èn heeft plankje dat zeer makkelijk in hoogte verstelbaar is.

This e-shop is a SCAM! I ordered my beanbag on the 1st February 2022 and paid for it the same day. Two weeks later - I am still waiting for the delivery! I cannot believe it! I tried writing emails, WhatsApp, online chat on website but no-one is able to sort out my delivery. All I get are automated emails (confirmation and feedback survey). In the meantime, I got four packages from other senders so my address can't be the issue. When I finally managed to speak to a person on phone, they promised me to send my order right away. Three days later - still nothing! I spent hours trying to get my package delivered. They only took my money, I doubt the package ever left their warehouse. I do NOT recommend shopping there! Be sure to read Google Reviews before placing your order, I am not alone who never got their order.

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

veiligheidsnet en trampoline zijn prima. wij vinden de rand alleen wel erg dun. Wij hadden wel wat een dikkere rand verwacht. Als een kind op de rand zou vallen, voelt hij/zij alsnog de veren. Wij vinden de trampoline dus niet geschikt om zonder het net te gebruiken. voor de rest is het dus wel een prima trampoline. Hij is verder keurig geleverd. Wij hadden 'm alleen niet al de volgende dag in huis. (hadden voor 21u besteld).
Prima schommelbank en trampolien. Alleen de beschrijvingen waren niet zo heel duidelijk. Dus met in elkaar zetten veel geduld moeten hebben omdat we moesten puzzelen wat er bedoeld werd. Een engelse/nederlandse handleiding was best fijn geweest. Maar op de producten tot nu toe niks aan te merken.
Super snel levering! Omdat ik 2 x niet thuis was werd de bestelling retour verzonden. Gebeld met klantenservice en de volgende dag thuis ontvangen! Super tevreden
van Jan V.
Snel bezorgd wel in 2x, goede instructies. Redelijk makkelijk in elkaar te zetten. Grote, kwalitatieve trampoline. Nergens goedkoper.
Een handleiding erbij in het Nederlands. We hadden nu alleen een Poolse? handleiding erbij. Dat was niet heel handig.
Trampoline besteld. Alles netjes op tijd geleverd en goede kwaliteit👍
Correcte en snelle levering. Duidelijke communicatie per mail.
goede materialen, goede beschrijving en snel kunnen opbouwen.
Snelle levering en product is zoals beschreven.
Hele snelle levering en zeer mooie bed.
Snelle levering. Goede uitleg website
Snelle levering en mooi product
Heel tevreden van bestelling van trampolinerand, supersnel in huis, en wat een service van de klantendienst: ik had een foutje gemaakt in het leveradres en ze hebben dit nog op tijd kunnen rechtzetten vóór de verzending !!! Dank je wel hiervoor Vikingchoice.nl, jullie zijn echt een topteam !!!
De kwaliteit lijkt op eerste gezicht beter dan het origineel. Levering was in eerste instantie onduidelijk dat het om 2 zendingen ging, maar support heeft het snel opgelost.
Een prima trampoline voor een leuke prijs. Alleen de beschrijving vonden we best lastig. Maar al met al is het een leuke trampoline en de kids zijn blij
Snelle levering, de trampoline gaat voor uren speelplezier zorgen voor mijn dochter en haar vriendjes en vriendinnenetjes. Echt blij me deze aankoop!