radicaldesign.nl

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
radicaldesign.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor radicaldesign.nl

24 mrt 2024

Comfortabele heupgordel, jammer van de gespen. Aan de dure kant.

Ik kort een tweedehands wandelkar van Radical Design, zonder heupgordel. Ik heb dus een nieuwe heupgordel besteld, samen met het harnas. De heupgordel op zich is goed in orde en comfortabel te dragen, alleen jammer dat de twee clips gespen ontbreken. Er hangen enkel halve gespen aan en zonder de andere kant ben ik daar dus niets mee. Afhalen, vuilbak en iets anders verzinnen.
Zeer goede service
Goede informatie, goede service
12 aug 2023
Er was wel een product geleverd dat ik niet kabn gebruiken maar de reactie van Radical design via de mail was verder correct. Onderdeel retour gestuurd. Nu nog mijn geld terug krijgen.
Antwoord van radicaldesign.nl
12 aug 2023
Dank voor uw review! Het is goed te vermelden dat u een product voor een bob yak wilde bestellen. Onze axle adapters zijn alleen geschikt voor fiets trailers met enkele bevestiging. U heeft dus van ons ontvangen wat u bij ons besteld had, maar dát wat u besteld had was niet geschikt voor uw fiets kar. Thru Axle adaptors bestaan er in vele verschillende soorten en maten. Wij verkopen hiervan maar een kleine selectie. Zo gauw als het product door ons retour is ontvangen ontvangt u vanzelf sprekend uw geld terug.
13 jun 2023
Goed en vriendelijk advies, snelle levering, duidelijke instructies via QR , wandel kar zat snel en makkelijk in elkaar , nu nog aan de wandel ermee !
MB
Marc B.
Schilde
7 jul 2023
Zeer goede service en advies, per direct levering van de bestelde producten. Goed en veilig verpakt. Kortom.... kan niet beter...
26 okt 2023
Extreem goede producten. Na ruim 20 jaar zeer intensief gebruik een toptas versleten. Zonder twijfel vervangen voor een nieuwe.
20 jul 2023

radical design

Altijd fijn contact met radical design. Goede producten, en zeer goede service . We vinden hun producten super.

Persoonlijke service en top product

Snel, meedenkend en vriendelijk geholpen. Helaas had de bezorging vertraging maar product weer super.
22 sep 2023

Ik zou er zo nog een kopen indien nodig

Mooi, kwalitatief goed en functioneel doordacht product
19 aug 2023
Snelle correcte levering