dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nlReviews

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

226 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 mei 2022
Ik had een drager besteld die niet op voorraad was. Omdat ik telefonisch contact had gehad wist men, dat ik er haast mee had. Ik werd zo'n beetje per ommegaande teruggebeld dat de drager die ik wilde niet op tijd kon zijn. In goed overleg is besloten om de order te annuleren en er op een later moment weer op terug te komen. Binnen de kortste keren was mijn geld retour geboekt. Super goed en attent meegedacht! Ik ga de door mij gewenste drager zeker bij dakdragerexpert bestellen!

18 aug. 2022
Na een grondige zoektocht naar dakdragers, mede vanwege het feit dat ze bij Dakdragerexpert.nl op voorraad waren, deze hier besteld. De vermelde levertijd was 1 werkdag, dus toen ik na 3 werkdagen nog geen mail met een verzendbevestiging ontvangen had contact per mail gezocht omdat ik telefonisch te horen kreeg dat men niet bereikbaar was. Per mail werd aangegeven dat 1 stang van de dakdragers niet op voorraad was en wat dus op de site vermeld staat niet klopt. Dit heeft men bevestigd, maar na herhaaldelijk aangeven is dit niet aangepast. Er is wel aangegeven dat men eind van de week deze ontbrekende stang weer zou binnen krijgen en mijn complete bestelling dus verstuurd zou kunnen worden. Vrijdag telefonisch contact gezocht en toen heeft de medewerker aangegeven dat de ontbrekende stang binnen was en mijn complete bestelling later die dag verstuurd zou worden. Dat is gelukkig ook gebeurd en dus nog op tijd voor onze vakantie, maar de communicatie hieromtrent vanuit Dakdragerexpert hierover had duidelijker moeten zijn en daadwerkelijk plaats moeten vinden. Verder vind ik het vreemd dat als je er van op de hoogte bent dat iets niet op voorraad is, je dit niet wijzigt op je site zodat nieuwe potentiële kopers hiervan op de hoogte zijn.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

10 jan. 2023
Dakdrager gekocht en pas een jaar later geïnstalleerd, maar helaas 2 afdekkapjes verloren / vergeten. Nieuwe ontvangen binnen een dag, heel stom ook nog een verkeerde besteld die toen gratis vervangen is. Echt geweldige service, een klasse apart vergeleken met veel andere online partijen.
1 jan. 2023
Prima materiaal, handleiding om het scharnier te plaatsen is niet bijgevoegd.
2 jan. 2023
Snelle en uitstekende service. Snel antwoord op mijn vragen. Goed product
Enkele moeilijkheden met MasterCard betaling, rest was perfect.
de prijs en zeker de vlugge en correcte levering Dank U
2 jan. 2023
Snelle levering goede Prijs duidelijke web schop
zeer correcte levering en op de beloofde datum
5 jan. 2023
Top, binnen 2 werkdagen geleverd, alles prima.
Artikelen snel en volgens afspraak geleverd.
11 jan. 2023
Alles prima volgens verwachting afgewikkeld
Goede dakdrager en supersnel geleverd
10 jan. 2023
Snel geleverd tegen een goede prijs.
11 jan. 2023
Snelle en correcte service.
snelle levering
Snel en goed