dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nlReviews

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

189 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 mei 2022
Ik had een drager besteld die niet op voorraad was. Omdat ik telefonisch contact had gehad wist men, dat ik er haast mee had. Ik werd zo'n beetje per ommegaande teruggebeld dat de drager die ik wilde niet op tijd kon zijn. In goed overleg is besloten om de order te annuleren en er op een later moment weer op terug te komen. Binnen de kortste keren was mijn geld retour geboekt. Super goed en attent meegedacht! Ik ga de door mij gewenste drager zeker bij dakdragerexpert bestellen!

18 aug. 2022
Na een grondige zoektocht naar dakdragers, mede vanwege het feit dat ze bij Dakdragerexpert.nl op voorraad waren, deze hier besteld. De vermelde levertijd was 1 werkdag, dus toen ik na 3 werkdagen nog geen mail met een verzendbevestiging ontvangen had contact per mail gezocht omdat ik telefonisch te horen kreeg dat men niet bereikbaar was. Per mail werd aangegeven dat 1 stang van de dakdragers niet op voorraad was en wat dus op de site vermeld staat niet klopt. Dit heeft men bevestigd, maar na herhaaldelijk aangeven is dit niet aangepast. Er is wel aangegeven dat men eind van de week deze ontbrekende stang weer zou binnen krijgen en mijn complete bestelling dus verstuurd zou kunnen worden. Vrijdag telefonisch contact gezocht en toen heeft de medewerker aangegeven dat de ontbrekende stang binnen was en mijn complete bestelling later die dag verstuurd zou worden. Dat is gelukkig ook gebeurd en dus nog op tijd voor onze vakantie, maar de communicatie hieromtrent vanuit Dakdragerexpert hierover had duidelijker moeten zijn en daadwerkelijk plaats moeten vinden. Verder vind ik het vreemd dat als je er van op de hoogte bent dat iets niet op voorraad is, je dit niet wijzigt op je site zodat nieuwe potentiële kopers hiervan op de hoogte zijn.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

15 sep. 2022
Tassen op maat gemaakt voor onze Land Rover bij Dakdragerexpert gekocht. Op de vraag of ik even langs mocht komen om de tassen te zien werd direct vriendelijk geantwoord. De bestelling en de nageleverde bestelling werden perfect verzorgd. Vriendelijk, kundig en vrolijk zouden mij trefwoorden zijn. Aanbeveling vanaf ons dus.
Snelle levering na eenvoudige bestelprocedure. Ben nog niet in staat geweest deze te gebruiken omdat de auto momenteel voor onderhoud in de garage staat maar ga ervan uit dat dit allemaal naar wens zal zijn.
15 sep. 2022
2 Thule Torx sleutels besteld en geleverd gekregen. 1 Bleek bij levering kapot. Teruggestuurd en alles is in orde gemaakt.
31 aug. 2022
Makkelijk bestellen, had pakketje eerder verwacht maar kan ook door post.nl komen
15 sep. 2022
Prettig geholpen. Goede service in hulp bij montage
5 sep. 2022
Snel en compleet geleverd, redelijk prijs.
snelle levering - product zoals verwacht
5 sep. 2022
Snelle levering en goede prijs
12 sep. 2022
Snelle en vakkundig advies.
8 sep. 2022
7 sep. 2022
6 sep. 2022
2 sep. 2022
14 sep. 2022
Je krijgt een bouwpakket. Het eerste was poolse bagger waar niets van paste. 100 bijbetaald voor thule dakdrager. 2 min werk om in elkaar te zetten, duitse kwali. Eerste moest ik ook nog voor 13.50 eigen kosten terug sturen. Bij mekaar ruim twee weken bezig geweest volgende keer weer gewoon naar de winkel
Antwoord van dakdragerexpert.nl
15 sep. 2022
Fijn dat u met de Thule dakdragers tevreden bent, is ook een erg fijne en mooie set, zeker met de bijgeleverde momentsleutel. Hakr kan je niet vergelijken met Thule, daar is de prijs ook naar. De volgende keer gelijk voor Thule kiezen, dan hoeft er ook niets omgeruild te worden, omruilen is voor ons net zo vervelend als voor u, kost ons ook een hoop werk en geld. MVG Pieter
6 sep. 2022
Verkeerde levering, is wel opgelost, maar geen pro-actieve communicatie.
Antwoord van dakdragerexpert.nl
7 sep. 2022
Beste Michiel, wij hebben het toch direct op gelost, retourlabel gemaild en bij binnenkomst retour hebben wij direct een nieuwe gestuurd. Wat hebben wij hier niet goed gedaan? In mijn ogen in een heel kort tijdsbestek opgelost. MVG Pieter
8 aug. 2022
Een paar extra sleutels besteld voor onze dakkoffer. Na een werkdag netjes in een envelopje geleverd in de brievenbus. Sleutels staan op de website onder onderdelen -> Thule. Van een automonteur had ik gehoord dat de sloten van Hapro en Thule vaak dezelfde zijn. Het benodigde nummer stond op het slot en de enige sleutel die we nog hadden. De bij Dakdragerexpert nabestelde sleutels doen het gelukkig ook prima !
17 aug. 2022
Uitstekende service! Verkeerde dragers besteld (zelf niet goed gekeken). Dragers retour gestuurd en binnen een week de juiste ontvangen, de vakantie kan beginnen! Coen Enschede
9 aug. 2022
Goed en snel spullen in huis. Mijn artikel had wel goedkoper verzonden kunnen worden door als brievenbus post (in enveloppe) te verzenden.
10 aug. 2022
Ik ben zeer goed geholpen door deskundige medewerker die me zelfs heeft geholpen de dakdrager op mijn auto te monteren. Super!
24 aug. 2022
Snel sleutels voor fietsendragers kunnen ophalen voor de vakantie. Online besteld en betaald bij afhalen. Super geregeld.