caraudiolimburg.nl- Logo - Beoordelingen

caraudiolimburg.nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden219 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2021
caraudiolimburg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 nov 2023
Nadat ik bij een ander bedrijf in Heerlen te horen kreeg, dat het inbouwen van een Multi Media Systeem niet mogelijk was in mijn Kia Ceed SW uit 202, heb ik contact gezocht met Car Audio Limburg. Er werd positief gereageerd op mijn mail en vrij vlug een afspraak ingepland om eens naar de mogelijkheden te kijken. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Dennis die mij direct duidelijk maakte dat het geen probleem zou zijn een Android 13 scherm met goede specificaties in te bouwen. Hiervoor planden wij een afspraak in en werd perfect werk afgeleverd door het vakkundig team van Car Audio Limburg. Ik persoonlijk zal hun altijd aanbevelen als iemand vraagt waar hij voor goede service op het gebied van Auto Audio terecht kan. Car Audio Limburg nogmaals dank voor jullie prachtig resultaat !!!

16 jul 2023
Persoonlijk, direct contact. De toegevoegde waarde van de subwoofer had bij het uitbrengen van het voorstel beter uitgelegd kunnen worden. Qua geluidsbeleving voegt de subwoofer alleen waarde toe voor de bastonen. Vooral bestemd voor de generatie 18-30 jarigen. Daarnaast neemt de subwoofer behoorlijk veel plaats in in de kofferbak. Achteraf gezien had ik de subwoofer waarschijnlijk niet aangeschaft.

Beoordelingen voor caraudiolimburg.nl

Vakkundig, betrouwbaar, goed product en goede service

Het bedrijf heeft een goede uitstraling, het is betrouwbaar en vakkundig. De communicatie verloopt voorspoedig, is helder en je weet waar je aan toe bent. Het bedrijf staat 100% achter hun product en dienstverlening en hanteert een vriendelijke en zeer goede service. Wij zijn erg tevreden over de inbouw van de Apple/Android Car Play in onze BMW Z4.
Antwoord van caraudiolimburg.nl
Hallo Petra en George, ontzettend bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze positieve review te schrijven, maar vooral ook omdat u onze service zo waardeert. We doen ons uiterste best om goede producten aan te bieden, afgestemd op ieders unieke wens en in uw geval is dit zeker goed gelukt. Wij wensen u heel veel rijgenot en plezier met deze uitbreiding toe!
Top service, goede communicatie en vakmanschap. Als je een auto hebt die je nog jaren wilt jaren maar geen apple CarPlay heeft, ben je hier op het juiste adres. Ze werken het prachtig weg en je hebt na 1 dag werk een 10,25 inch full HD touchscreen. geweldig!
Vriendelijke gastvrije ontvangst. Vakkundige uitleg Vakkundige inbouw en snelle service bij afstelprobleempje. Mensen weten waar ze over praten Zal beslist hier terug gaan indien nodig of nieuwe apparatuur.
17 dec 2023

EXPERTS

De expertise van het team van Caraudiolimburg is ongeëvenaard. Zij hebben met uiterste precisie mijn oude, eenvoudige audio-installatie verwijderd en deze vervangen door een fenomenaal DAB+ hifi-systeem. Het toegevoegde dempingsmateriaal in de deuren verbetert de geluidskwaliteit aanzienlijk en geeft de deuren een solide gevoel bij het sluiten. De installatie van de professionele achteruitrijcamera en cruise control was de kers op de taart. Mijn ervaring met Caraudiolimburg is uiterst positief, ook de extra gevraagde werkzaamheden zijn met grote zorgvuldigheid uitgevoerd. Een absolute aanrader voor iedereen die zijn auto wil upgraden met hoogwaardige audio en accessoires.
Na afspraak over n Pioneer autoradio cd speler gemaakt te hebben kreeg ik n bericht dat dit type leveringsproblemen had.Dennis heeft toen n verbeterde versie met DAB geregeld voor nagenoeg de zelfde prijs.super netjes ingebouwd voldoet aan al mn wensen.zelfs de oude meuk van n oude Nokia telefön heeft Dennis er uit gehaald.super.Auto uitgezuigd terug gekregen.dus als je op zoek bent voor car audio met goeie service en goede afspraken,beveel ik Car audio Limburg in Sittard aan.Romy en Dennis jullie zijn toppers.bedankt😀👌

Hulde!

Opvallend is de zeer vriendelijke benadering. De informatie met daarna de installatie van mijn twee bestelde producten geschiedde geheel zoals vooraf omschreven: duidelijk en zorgvuldig. Je weet waar je aan toe bent. Vlak na installatie van een van mijn multi-media uitbreidingen bemerkte ik een storing. Deze is direct, zonder problemen zorgvuldig onderzocht en opgelost. Prima bedrijf.

Kundig!

Kundig, flexibel en ook nog een gezellig welkom. Ik ben onwijs blij met de oplossing die ze hebben uitgevoerd in de portieren van mijn auto. Niks uit de weg gegaan om de deuren te ontdreunen, dempen en isoleren. Met mij bestaande sound system is de geluidskwaliteit echt bizar vooruit gegaan!

Super bedrijf!!!

Super bedrijf. Fijn telefonisch contact en hebben mij netjes geholpen met advies over monteren achteruitrijcamera. Tevens daarna netjes gemonteerd. Hebben het nu meer als 1 maand en zijn er zeer tevreden over. Kan het iedereen aanbevelen.
RG
De twee camera's voor en achter zijn netjes gemonteerd en afgewerkt in mijn Qashqai
Komen afspraken na en weten wat ze verkopen
22 nov 2023

Zeer gespecialiseerde en vakkundig bedrijf.

2 jun 2023

Topbedrijf met topmensen!!

Car Audio Limburg heeft ons geholpen met het aanleggen van een 12 volt voeding voor apparatuur in een werkbus. Ook het repareren van achteruitrijcamera van een vrachtwagen is uitgevoerd!! Niet het standaard werk maar ze draaien er hun handen niet voor om! De vrachtwagen is ook fijn op locatie gerepareerd zodat onnodig rijden ons bespaard bleef. Romy en Dennis bedankt en op naar het volgende project!!
20 apr 2023

Professioneel, enthousiast ...

Dennis en Romy zijn personen die een no-nonsens aanpak hebben en appreciëren. Dit maakt dat alles vanaf het begin duidelijk is maar ook dat zij bij een vraag vanwege de klant open staan voor oplossingen en niet het creëren van een probleem nastreven. Beide zijn super enthousiast en heel erg professioneel. Mij zien jullie terug!! Voor diegenen die dit lezen; Car Audio Limburg te Sittard = top
10 mei 2023

Navigatie-update in Ferrari California. Top!

Bij Car Audio Limburg denkt men in maatwerk. Standaardoplossingen bestaan hier niet. Dennis komt met oplossingen en maakt duidelijke afspraken. De inbouw van de nieuwe navigatie-unit in mijn Ferrari California is vlekkeloos verlopen. Het resultaat is geweldig. Zie de foto's en oordeel zelf. Car Audio Limburg is een absolute aanrader voor alle navigatie en audio oplossingen in de auto.
3 mei 2023

Kwaliteit op maat ...

Hele vriendelijke bediening, doen wat ze zeggen (soms met een beetje vertraging), werken heel netjes en zorgen ervoor dat het systeem perfect werkt!!! Misschien handig als men een leenauto of e-bike ter beschikking zou hebben, zodat men in het mooie Sittard kan vertoeven gedurende de installatie.
31 mei 2023
Zeer tevreden over het gehele traject, van eerste contact tot aflevering. Duidelijke afspraken en communicatie, zowel telefonisch als via de mail. Een foutieve handeling van mij werd zonder problemen opgelost, dank daarvoor. Ik kan Car Audio Limburg alleen maar aanbevelen. Groet, Arno
14 apr 2023
Vakkundig advies de eerste levering door mijzelf verkeerd geïnstalleerd en niet meer bruikbaar het artikel is voor de tweede keer opgestuurd met een leuke korting erop. En met deskundige begeleiding nu wel goed gegaan en dus uitermate tevreden.
21 nov 2023
Was even zoeken waar de foutmeldingen in de auto vandaan kwamen na installatie. Na grondige foutanalyse en alignment met de zaakvoerder werd de dashcam geïïnstalleerd met perfect resultaat en professionele afhandeling. TOP TEAM! Dankjewel!
21 nov 2023

perfect, meedenkende ondernemers.

wel, mijn autoradio begon raar te doen en daarop direct Dennis gebeld. afspraak gemaakt, langsgegaan en binnen een uur had ik een nieuwe radio erin. perfect gewoon, daar ik ontzettend druk ben en eigenlijk nergens tijd voor heb.
2 okt 2023
Mijn 29 jarige VW Westfalia camper heeft nu Apple CarPlay, achteruitrijcamera en een fantastisch geluid! Het resultaat overtrof mijn verwachtingen. Dus kan niet anders zeggen dan "uitstekend".