fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

1.019 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.049 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2019
fietsgoedkoper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

20 dec 2023
Waarom kan je een verzonden pakket wel aannemen van DHL maar niet retour sturen, dan moet dat slechts via Post NL?! En waarom zit er géén pakbon in de verpakking! Echter was ik vooraf positief gestemd maar na twijfel en het product retour te hebben gestuurd zak de positiviteit langzamerhand wel in. Want nu een week na de ontvangstdatum bij FietsGoedkoper.nl zelf wordt je wel iets beloofd maar niet nagekomen, terwijl ik slechts na de verkregen voucherkorting mijn bestelling weer wil doen (en niet mijn geld terug wil).

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

RH
Rob H.
Zaandam
De helmen zijn prima, alleen de levering was niet goed. Deze zou ‘s avonds gedaan worden, maar, ondanks de betaling van €2,00. Moesten we ze bij het afhaalpunt ophalen, want de bezorger is helemaal niet bij ons langs geweest. Het afhaalpunt was super. Hij hielp ons op zijn vrije woensdagmiddag.

Fijne website en snelle levering!

Fijne website en snelle levering. Helaas niet het juiste zadel dus retour gestuurd, maar ook dat ging vlot en omdat het de fout was van de leverancier ook nog kosteloos!
29 apr 2024
Topzadel! En een site waar "vandaag besteld, morgen geleverd" ook echt waar is. Ik had nota bene op zondag besteld en maandag geleverd, super!
6 mei 2024
Snelle en nette levering. Hadden in dit geval niet beter kunnen wensen. Mooie AXA insteekslot die prima voldoet aan de omschrijving.
HV
Harry v.
's-Hertogenbosch
Een zeer goede webshop de snelheid van levering is de eerste keer dat ik mee maak ,zondag bestelt en maandag thuis afgeleverd. SUPER
13 mei 2024
Heel tevreden, en altijd op tijd geleverd volgens de afspraak, ik zou niet weten wat jullie beter zouden kunnen doen.
15 mei 2024
Kon de kortingscode niet invullen. Via de app even gemeld en de korting is netjes teruggestort op mijn rekening.
DH
Diana H.
Brummen
Mooie tassen, alleen de kleur olijfgroen valt tegen. Is een hele donkere kleur groen, helaas.
5 mei 2024
Snel geleverd, en duidelijkheid over de route van t pakket. Kwaliteit van de tassen is goed
11 mei 2024
Ik heb een fiets zadel besteld en had het in huis op de afgesproken datum. Niks mis mee.
LH
Leo H.
Maassluis
Top service. Goede artikelen. Tas is echt 100% waterdicht en heel fijn om te gebruiken
11 mei 2024

Zocht een rok zadel...alles volgens…

Zocht een rok zadel...alles volgens verwachting... Snel opgestuurd.. Prima zadel..
Zeer snelle levering, jammer dat het product niet aan de wens van ons voldoet.
Prima prijs en snelle verzending. Laptoptas en slot precies zoals verwacht.
OW
Onny W.
Aalten
Snelle service en bezorging en product voldoet aan de verwachtingen
Snelle reacties op mijn vragen, goede service en een enorme keuze
CB
Coba B.
Lelystad
11 mei 2024
Ik heb een zadel gekocht. Die heb ik snel en goed verpakt gekregen
15 mei 2024
bestelling gedaan en na een paar dagen in huis een prima zadel
7 mei 2024
Snelle levering en goede communicatie, betrouwbare online winkel.
5 mei 2024

Prima shop.

Mooie producten, goeie prijs en heel snelle levering. Top.