r2bstore.nl

134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden569 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
r2bstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Allereerst is dit een geweldig produkt. De telefoonhouder is terecht testwinnaar. Bij verplaatsing op de ruit moest ik echt wat moeite doen om hem los te krigen. Dat is dus eigenlijk heel goed, want het betent dat hij er niet zomaar vanaf zal vallen. Bovendien next day delivered, ook top. Als toegift. Prudukt van een Purmerends bedrijf met modelnaam "Beemster". Dan kan ik als Edammer niet misgrijpen;)

Bestelling zou volgens de site volgende dag worden geleverd indien voor 23 uur besteld. Helaas kregen wij de bestelling 2 dagen later. Lag niet aan de PostNL, want de verzendbevestiging van R2B store kwam ook 1 dag later.

Beoordelingen voor r2bstore.nl

Robuuste telefoonhouder.

Ben erg tevreden over deze robuuste telefoonhouder . Zit goed vast op het stuur, en trilt of rammelt niet! En gemakkelijk te bedienen.
Antwoord van r2bstore.nl
Fijn om te horen dat de telefoonhouder zo goed bevalt! Geweldig dat hij stevig op het stuur blijft zitten zonder te trillen of rammelen, en dat de bediening zo soepel verloopt. Geniet van de stabiliteit en het gemak tijdens je ritten!
Makkelijk om doen en verstellen ook met een dikke jas een goede pasvorm. Witte leds geven ook een goede lichtbundel om de straat voor je te zien ook handig als je wat op wil pakken van de straat heb je goed zicht. Gebruik de gordel met de honden uitlaten en ben dik tevreden 👍
Antwoord van r2bstore.nl
Heel fijn dat het hardloopvest met verlichting makkelijk aan te doen is en goed verstelbaar blijft, zelfs met een dikke jas. Geweldig dat de witte leds een sterke lichtbundel bieden, waardoor je goed zicht hebt op de weg voor je en het ook makkelijker maakt om iets van de grond op te pakken tijdens het hardlopen. Super dat je zo tevreden bent met dit vest voor tijdens het uitlaten van de honden. Bedankt voor je enthousiaste beoordeling! 👍
RE
Roze E.
Den Haag/Heerlen
Snel opgestuurd! Maar ook netjes verpakt! En alles zag er picobello uit. Ik kom uit Friesland oorspronkelijk en geef nooit een 10. Maar ik zou wel weer bij hen bestellen.
Antwoord van r2bstore.nl
Wat geweldig om te horen dat alles snel bij je was, netjes verpakt en alles er picobello uitzag! We doen ons best om ervoor te zorgen dat elke bestelling vlot en zorgvuldig wordt afgehandeld. We waarderen je hoge waardering, zeker gezien de Friese traditie om terughoudend te zijn met perfecte scores. Dat je overweegt om weer bij ons te bestellen, beschouwen we als een groot compliment.
PS
peter s.
purmerend
in een keer goed afhandelen, nu moets de verzender eerst een mail sturen voor een bevestiging van het opgegeven adres
Antwoord van r2bstore.nl
Bedankt voor je recensie en de vier sterren beoordeling! We begrijpen dat de noodzaak van een extra bevestigingsmail voor het adres als een extra stap kan worden ervaren. Echter, dit doen we juist om de nauwkeurigheid van de levering te garanderen, vooral wanneer er onduidelijkheid is over een (foutief) adres. Ons doel is om eventuele fouten in de verzending te voorkomen en een vlotte levering te verzekeren!
Makkelijk te bevestigen en (met de sticker op je mobiel) blijft goed zitten.
Antwoord van r2bstore.nl
Super om te horen dat je de houder makkelijk te bevestigen vindt en dat, met de sticker op je mobiel, alles goed op zijn plek blijft zitten. We zijn blij dat je tevreden bent met hoe het systeem werkt!
Correct , stipt op tijd geleverd volgens tracking plan 👍
Antwoord van r2bstore.nl
Fantastisch om te horen dat alles correct en volgens planning is geleverd! Het is altijd ons doel om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen met stipte en betrouwbare leveringen.
Snel geleverd met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Antwoord van r2bstore.nl
Hartelijk dank voor je positieve review over de snelle levering en de goede prijs-kwaliteitverhouding!
24 mrt 2024
Topper, snelle reactie op vraag en bestelling
Antwoord van r2bstore.nl
Geweldig om te horen dat je blij bent met de snelle reactie op je vraag en je bestelling. We doen ons best om altijd snel en effectief te reageren, zodat je een soepele ervaring hebt van begin tot eind.
GZ
31 mrt 2024

Prima

Goede website, snelle en verzorgde levering
Antwoord van r2bstore.nl
Bedankt voor je positieve feedback over onze website en levering! We zijn blij te horen dat alles naar wens is verlopen en dat de levering zowel snel als verzorgd was!

snelle bezorging goede kwaliteit

Zeer snelle bezorging en goede kwaliteit.
Sneller kan eigenlijk niet, perfect👌🏻
Antwoord van r2bstore.nl
Hartelijk dank voor je enthousiaste reactie! Super om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat de levering zo snel was. Veel plezier met je aankoop!
Hele fijne houder, stevig en sterk
Antwoord van r2bstore.nl
Super om te horen dat je zo tevreden bent met de houder en deze als stevig en sterk ervaart! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen.
snel ontvangen en werk zeer goed
Antwoord van r2bstore.nl
Fijn om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat alles uitstekend werkt!
Alles was goed geregeld
Klantgericht en snel.
Antwoord van r2bstore.nl
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat je onze klantgerichte aanpak en snelle service waardeert.
I