r2bstore.nl

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden536 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov. 2020
r2bstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 apr. 2023
Bol.com levert verkeerd artikel. Rechtstreeks telefonisch contact met R2B zorgt voor oplossing. Volgende dag juiste artikel in huis. Artikel volledig naar wens Super!

11 dec. 2023
Bestelling zou volgens de site volgende dag worden geleverd indien voor 23 uur besteld. Helaas kregen wij de bestelling 2 dagen later. Lag niet aan de PostNL, want de verzendbevestiging van R2B store kwam ook 1 dag later.

Beoordelingen voor r2bstore.nl

Stevige houder, snelle levering

Snelle levering (volgende dag al) en goede info over de status van de bestelling. Handleiding werd van te voren per mail gestuurd. Houder zelf valt stevig aan. Twee delen moeten gekoppeld worden en dat gaat eenvoudig. Telefoon kan er eenvoudig ingeklemd worden.
Antwoord van r2bstore.nl
Geweldig om te horen dat je tevreden bent over de stevigheid van de houder en onze snelle levering! We zijn blij dat je ook de informatievoorziening en de vooraf verstuurde handleiding per e-mail waardeert. Het is goed om te weten dat de montage eenvoudig was en je telefoon stevig vastzit. Als er iets is waar je hulp bij nodig hebt of als je vragen hebt, staan we altijd klaar om je te ondersteunen. Bedankt voor het delen van je ervaring en voor je positieve feedback!
4 feb. 2024
Kwalitatief goede houder. Je telefoon klik je er heel gemakkelijk in en weer uit. Fijn dat er allerlei verstelmogelijkheden zijn. Goede service en handleiding. Ik miste alleen de factuur.
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en voor het delen van uw positieve ervaring met onze telefoonhouder. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit, de gebruiksvriendelijkheid, de verstelbaarheid van de houder, en onze klantenservice. Wat betreft de factuur, wij sturen deze altijd op aanvraag per e-mail naar onze klanten. Onze excuses voor het ongemak dat u deze nog niet heeft ontvangen. We hebben dit nu voor u in orde gemaakt en de factuur zou inmiddels in uw inbox moeten zitten!
23 jan. 2024
Duidelijke overzichtelijke website,goede product omschrijving, interessante prijs, Zeer snelle en correct besteld product levering Een aanraderTop👍
25 jan. 2024
Hartelijk dank voor je positieve woorden over onze website en de snelle levering! We zijn blij dat alles naar wens was en dat je ons aanbeveelt. Jouw 'top👍' waardering betekent veel voor ons.
GS
Gerda S.
Heerhugowaard

Mooi uitgevoerde telefoonhouder

Goede site. Na bestelling gelijk bevestiging ontvangen met filmpje hoe het artikel werkt.
5 feb. 2024
Wat leuk om te horen dat je blij bent met de telefoonhouder en onze website goed hebt ervaren! Dat je direct na je bestelling een bevestiging en zelfs een filmpje over hoe het artikel werkt hebt ontvangen, is onderdeel van onze inzet om ervoor te zorgen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop.
27 jan. 2024
Zelf een Foutje gemaakt bij bestelling, retouren geen probleem. Goede service.
5 feb. 2024
Geen zorgen, iedereen maakt wel eens een foutje. Superfijn om te horen dat het retourproces soepel is verlopen en dat je tevreden bent over onze service. We vinden het belangrijk dat zelfs als dingen niet helemaal gaan zoals gepland, je ervaring met ons positief blijft.
Zondagmorgen besteld, maandagochtend geleverd. Bestelling prima verpakt!
HV
Harm v.
Eindhoven
Zeer snelle levering (zondag besteld, maandag geleverd)
8 feb. 2024
Super snelle en correcte afhandeling/levering!
8 feb. 2024
Bedankt voor je positieve reactie! Super dat je blij bent met onze snelle en correcte service. Als je nog iets nodig hebt, we staan voor je klaar!
7 feb. 2024
Gemakkelijk fiets slot en duurzaam
8 feb. 2024
Heel fijn om te horen dat je ons fietsslot zowel gemakkelijk in gebruik als duurzaam vindt! We doen ons best om producten te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk zijn, maar ook lang meegaan, zodat je met een gerust hart je fiets overal kunt achterlaten.
snel bezorgt en goede kwaliteit
Antwoord van r2bstore.nl
Top dat alles snel bezorgd is en je tevreden bent over de kwaliteit! Als er iets is, we horen het graag.
6 feb. 2024
Prima site en snelle service
27 jan. 2024
Snel geleverd, goed product.
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor je positieve feedback en het waarderen van de snelle levering en de kwaliteit van ons product. We zijn blij te horen dat je ervaring met ons naar tevredenheid was!
Snel en goed.
Antwoord van r2bstore.nl
Goed om te horen dat alles snel en goed is verlopen!
3 feb. 2024
5 feb. 2024
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
31 jan. 2024
5 feb. 2024
Bedankt voor de positieve review!
LF
Lenie F.
Zetten
4 feb. 2024
Wij hebben handschoenen gekocht en dacht dat hij warm zat dus niet we hebben gewoon koude handen.
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback over de door u aangeschafte handschoenen. We vinden het jammer om te horen dat de handschoenen niet aan uw verwachtingen hebben voldaan qua warmte. Na controle in ons systeem hebben we echter geen contact of retourmelding van uw kant kunnen vinden. We hadden dit graag eerder geweten, zodat we direct naar een passende oplossing hadden kunnen zoeken. Wat betreft het gevoel van koude handen, begrijpen we dat dit een persoonlijke ervaring kan zijn. Vele van onze klanten geven aan dat zij de handschoenen model "Gent" comfortabel warm vinden bij temperaturen rond of iets boven en onder het vriespunt. Echter, perceptie van warmte kan variëren per persoon. Voor degenen die op zoek zijn naar extra warmte, adviseren wij ons model Brussel. Deze handschoenen zijn specifiek ontworpen voor extra isolatie en warmte, zelfs in koudere weersomstandigheden. We willen u graag verder helpen en dit naar tevredenheid oplossen. Kunt u contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken? We kijken ernaar uit om van u te horen en zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team R2B Store
WV
Wilfred v.
Hoogeveen
3 jan. 2024

Perfect hardloopvest qua kwaliteit en functies

Dit hardloopvest van R2B is perfect door de stevige vastzittende batterij behuizingen, USB-C connectoren en de batterij indicatoren. Daarnaast ook uitstekende klantenservice van R2B bij een klein probleempje, dus een top product en service bij R2B!
4 jan. 2024
Bedankt voor uw enthousiaste en gedetailleerde beoordeling van ons hardloopvest. Het is geweldig om te horen dat u de voortdurende verbeteringen, zoals aan de batterij en behuizing, opmerkt en waardeert! Uw positieve ervaring is voor ons een grote motivatie. Ook zijn we u dankbaar voor de heldere foto's die u meestuurde bij uw beoordeling. Ze zijn echt een mooie toevoeging!
29 dec. 2023

Het juiste product werd op tijd geleverd.

De verzending ging zoals verwacht. Het juiste product werd op tijd geleverd. Via e-mail was er duidelijke communicatie.
29 dec. 2023
Super om te horen dat alles op rolletjes liep! Bedankt voor je positieve feedback. 😊 Groetjes, Team R2B
21 jan. 2024
Snel geleverd, de volgende dag al. Handschoenen zijn heerlijk zacht. Nog niet kunnen testen op mijn scootmobiel
25 jan. 2024
Fijn om te horen dat de levering vlot was en dat je blij bent met de zachtheid van de handschoenen! We zijn benieuwd naar hoe ze bevallen op je scootmobiel. Bedankt voor je feedback!
30 dec. 2023
Goede communicatie en idd de volgende dag geleverd zoals beloofd.
25 jan. 2024
Fijn om te horen dat onze communicatie en levering op punt staan! Bedankt voor de bevestiging en het vertrouwen.