NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.212 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Snelle levering van 2 sets kuipspiegels, die ik nergens anders meer kon kopen. Reeds bij 2 andere firma's geïnformeerd, maar niet meer leverbaar. Ik had vroeger deze set spiegels gekocht omdat ze verstelbaar zijn, waardoor het makkelijker werd om dagelijks tussen het drukke verkeer te rijden, zonder andere voertuigen te raken. Ik had één van de spiegels verloren op de autosnelweg ( was losgekomen ? ), vermoedelijk kwaad opzet. Maar nu is alles weer prima en kan ik terug veilig de weg op, hartelijk dank.

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

De bestellingen kloppen altijd met wat ik besteld heb. De prijzen van de onderdelen zijn goed. 2 dingen vind ik wat minder, de motorolieen zijn prijzig en vaak niet in 4 liter verkrijgbaar. Die bestel ik daarom meestal elders. Nog een dingetje op sommige onderdelen moet ik te lang wachten in de winter tijdens onderhoud vind ik dat geen probleem maar in het motorrij seizoen wel een nadeel. Maar verder tevreden en ik bestel daarom ook regelmatig.
Tot nu toe altijd goed geholpen. De tool om de juiste (vaak passende) onderdelen voor je motor te vinden werkt perfect. Indien iets dan toch niet past, kan dit makkelijk geruild worden. Verbetering zouden de levertijden en voorraden kunnen zijn. Wanneer iets niet op voorraad is, moet er al snel een aantal weken gewacht worden. Logisch, maar tegelijkertijd ook balen!

deftige kwaliteit, te vreden

het pakje is in goede staat en klopt exact hoe het staat op de website en word binnen 2 weken geleverd. de site staat wel beetje door elkaar en heeft me even geduurd om dit te vinden ondaks ik ook niet veel info had over de winkel vond ik het riskant met dit bedrag maar ben blij dat ik het toch gedaan heb.
13 apr 2024

Mooi bedrijf!

Zeer fijn bedrijf! We hebben zelf twee motoren die we in het systeem hebben toegevoegd. Komt de tijd van de jaarlijkse beurt er weer aan, dan geeft nr1 zelf (per motor) de juiste onderdelen weer. Ook voor wat "upgrading" van je motor zonder probleem aangegeven. Verzending is snel en duidelijk.

Mijn ervaring met nr1motor is fantastisch

Algehele ervaring met nr1motor is fantastisch. Duidelijke communicatie, makkelijk contact te krijgen en makkelijk retourneren wanneer onderdelen bijvoorbeeld niet lijken te passen. Nr1motor is de eerste shop waar ik winkel voor de onderdelen voor mijn motor
Geleverd zoals beloofd , ik vond voor mijn model niet de juiste onderdelen . Na een mailtje met goede raad , de juiste onderdelen ontvangen . Andere website leveren reeds na 1 dag , maar als het niet heel dringend is hier bestellen .
De snelheid waarmee ik de accu heb ontvangen gewoon perfect 👍 De manier hoe de accu in een veel te grote doos verstuurd is zou veel beter kunnen accu’s zijn kwetsbaar en bolderen op deze manier van links naar rechts

Precies naar verwachting!

Nieuwe accu en brandstof additief besteld. Snel nodig ivm het mooie weer. Om 21.00 uur besteld, volgende dag naar belofte ontvangen. Motor rijdt weer als een zonnetje Bedankt NR1 Motor, ik blijf hier zeker bestellen!

Bestelde verkeerd, snel opgelost

Door onduidelijkheid in gegevens Brembo de verkeerde besteld. Dit werd door NR1 motor medewerker snel en adequaat opgelost. Goed advies en snel opgelost. Daar hoop je toch altijd op als klant. Prettig kontakt.

Bestellen oké .. leverdatum kan Beter!

Bestellen en website werken goed maar levering liet 2 dagen op zich wachten met wat eerst aangegeven werd, op zich geen probleem tenzij je op vakantie wil en dan tijds levering ineens wel een rol gaat spelen!
RL
Raymond L.
Capelle aan den IJssel
Levertijd helemaal top... 1 minpuntje de doos met goederen beter opvullen met opvulmateriaal hierdoor zal de doos niet beschadigd worden ontvangen.(ingezakt en doos open omdat maar 1 tape strook is gebruikt)
Fijne webwinkel en handig om alles 'passend' op de motor uit je virtuele garage te vinden. Wat voor mij beter kan is duidelijke productafbeeldingen, die zijn soms veel te klein, te algemeen of ontbreken.
LA
Lucas A.
Amsterdam

Fijne klantenservice en een uitgebreid assortiment

Erg fijn contact met de klantenservice nav een productvraag. Binnen no time hebben ze het uitgezocht en kon ik weer door. Verder hebben ze een uitstekend assortiment, dus ik kom nog wel een keer terug.
Zij maken echt waar wat ze zeggen! Heb al diverse onderdelen bij N1 besteld. Prima prijs en als het bestelde op voorraad is, de volgende dag geleverd. Da’s nog een service, dikke pluim!!!

Zoals beloofd

Werd goed op de hoogte gehouden met mails over de bestelling, bevestiging kwam snel binnen en updates over de verzending en bezorging. Ook die was op tijd zoals beloofd wordt op de website.

Alles klopte goed tel advies

Alles klopte goed tel advies. Het hoesje om de bekabeling zou een krimthoesje moeten zijn het hoesje wat er nu om zit wil niet door de deksel.het schuift op en heb het moeten verwijderen.

Bijzonder snelle levering

Uitgebreid assortiment, goede producten en bijzonder snelle levering! Ik was echt verbaast hoe snel mijn pakket er was. ‘S avonds rond 22.00 besteld en de volgende dag rond 12.00 binnen!

ZZR 1100 voorkkeerringen…

Voor een ZZR 1100 voorkkeerringen besteld. Een dag later al in huis. In het weekend het zooitje gemonteerd. En 22-04-2024 op Zandvoort met MSL een circuitdag gedaan. Top!
Altijd prima producten, snel geleverd, en een uitstekende service en dienstverlening, gericht op oplossingen. Zeer schappelijk bij wisselen van product of restitutie
GS
Gert S.
Nijverdal
13 apr 2024
Makelijk om onderdelen thuis te krijgen. Geen gezeur over retour en best wel een snelle verzending. Ook voor onderdelen die niet erg gangbaar zijn snel genoeg.