NR1 Motor- Logo - Beoordelingen

NR1 Motor

4.308 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden33.404 beoordelingen in totaal

18 mei 2024
Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 Motor

5 jul 2024
Snel geleverd en veel keuze in jullie assortiment, alleen zou het misschien gemakkelijk zijn dat er een extra aanwijzing word gegeven dat er mogelijk meerdere filters mogelijk passen op de motor zoals bij mij het geval is . Het gaat hierbij om een olie filter van een aprilia Tuono 1000 r van 2008 deze is in twee lengte varianten ik had de originele besteld SKU KN152. Welke bij jullie word vermeld voor deze motor ….foto Maar had een HF 564 filter nodig lange uitvoering . Mvg Wilco Bons
11 jul 2024
Ik ben erg tevreden over jullie diensten en service! Als er toch een tip zou zijn dan zou ik zeggen zorg dat de verpakking netjes gesloten zijn het oogt zo rommelig als je een product uit de buitendoos haalt en het ligt al halfopen. Ik heb van mijn vorige bestelling (spiegels) ook keurig mijn geld terug gehad maar had het nu weer met handvatten. Het zou mooi zijn als dat nog iets beter zou zijn. Mvg, Rob
Ik heb hier al vaker onderdelen besteld voor mijn Suzuki Gsx-r 750 Srad en tot dusver wordt alles snel geleverd en past het ook goed. Remklauw revisie set was perfect. Carburateur revisie sets waren perfect. Brandstof kraan revisie set idem dito. Het aanbod is wat beperkt maar dat is niet raar voor een motorfiets van 1997. Ik ben erg tevreden.
Tas bevalt goed en ik had de tas een dag later al binnen. Hij heeft in de stromende regen achterop de motor gezeten en er is geen druppel bij gekomen. Wat me een beetje tegen viel was dat de tas meer een zak is en er geen vorm in de bodem zit. Ik heb er een kussen in gedaan om te zorgen dat de tas een beetje stabiel bleef liggen.
Product was zoals op de afbeelding. Alleen zouden ze de maten erbij moeten zetten. Maar ik had geluk dat het de goede maat had. Kwaliteit rubber lijkt goed. De bestelling is snel geleverd voor een normale prijs. Alleen waren de verzendkosten hoog als je bedenkt dat het pakje zo door de brievenbus kon.
30 jun 2024
Product was beschadigd afgeleverd rechtstreeks vanaf de leverancier uit Duitsland. In iets meer dan een week had ik een nieuw stuur ontvangen ondanks dat ik nog geen tijd gehad had om het beschadigde stuur retour te sturen. Ze deden niet moeilijk met mijn klacht . Dus toch nog 4 sterren.
GW
13 jul 2024
Goed assortiment met goede informatie per product. Dat is fijn shoppen. Bij "op voorraad bij leverancier" is altijd wel de vraag hoe goed dat klopt, zeker als je bijvoorbeeld een accu moet vervangen wil je deze snel hebben. Maar nr1 heeft de belofte waargemaakt en snel genoeg in huis.
Had besteld en zeer vlot geleverd. De goederen vrij goed verpakt, zeer vlot en vlug geleverd. Met dank daarvoor. Zeker en vast een aanrader, ik ga er vast en zeker nog aan bestellen. Goede service en vlot en correct Met vriendelijke groeten Luc
8 jul 2024

Fantastische service!

Al meerdere keren besteld en loopt altijd fantastisch. De laatste keer miste ik 1 onderdeel. Waarschijnlijk verloren met de pakketdienst omdat de doos ook kapot was. Ze hebben kosteloos het onderdeel nog een keer opgestuurd. Fantastische service!
Vorkvering revisieset bevatte de juiste onderdelen: o-ringen, bussen (Honda VFR) en extra materiaal omdat het een semi-universele set is. De oliekeerring en het stofkapje moesten zoals vermeld apart besteld worden. Levering mooi op tijd.
7 jul 2024
Prima webshop. Maar de voorraad melding de site is niet betrouwbaar. Al meerdere keren heb ik spullen besteld die volgens de site op voorraad waren. Maar uiteindelijk was dat niet zo. Het duurt dan een paar dagen langer.

Buigzame hitteschild voor m'n bike

Buigzame hitteschild voor 22.00u besteld en hups vlg dag precies op tijd binnen. Ik had zelf n foutje gemaakt en strak tegen de pijp,maar nu goed erop gezet en hups het is prima en netjes. Dus goed geholpen.
Na aanvankelijk een moeizaam en traag handelen van het transportbedrijf heb ik dankzij adequaat handelen van Lars de banden toch op tijd ontvangen Dank hiervoor Met vriendelijke groet, M. Schotvanger
8 jul 2024
Mijn 16T voor- tandwiel van mijn Honda CB500X uit 2021 paste precies En deze voortandwiel was afgewerkt met rubberen zijkanten voor het geluid te reduceren. Precies wat ik hebben wou.

Goede service

Goede uitleg bij de producten. Goede zoekfunctie voor de items die je nodig hebt en geschikt is voor de motor, vooral als je voor een ander haar motor aan het zoeken bent.
30 jun 2024
service prima maar de onderdelen die bij de ruit werden geleverd klopten niet. Bovendien was de handleiding onduidelijk en niet ter zake doende. Ruit is verder uitstekend.
HH
Herman H.
Haaksbergen
Snelle levering , alles compleet en goede omschrijving en simpel te monteren en werkt zoals ik verwacht had . Zit nu rechter op m’n motor wat de bedoeling ook was .
SW
Sjors W.
PURMEREND
Hele goede site en makkelijke info uitwisseling. Misschien niet haalbaar maar 1 persoon per bestelling / klant afwikkeling voorkomt heen en weer gemail......
Tandwiel besteld. Was helaas in de post uit het doosje gekomen dus van post.nl een leeg doosje gekregen. Super goed opgelost en een nieuwe is onderweg.
30 jun 2024
Makkelijk bestellen via de website, wordt keurig op de hoogte gehouden tot aan de levering ! In dit geval een set van Denali verlichting en cansmart