NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

3.067 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32.163 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

15 feb 2024
Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

Nieuwe accu pijlsnel en keurig leverd.

AN
13 mei 2024

Kumt t vandaog nie dan kumt t merrege

Accu besteld op donderdag 9 mei rond 11.00. Was op voorraad volgens site en zou dus op vrijdag 10 mei geleverd worden. Meteen bevestigingsmail gekregen met daarin de verwachte leverdatum: vrijdag 10 mei. Verzendmethode DHL thuisbezorgd. Rond 21.15 kreeg ik mail dat pakket was verstuurd, waarin ook de track en trace info. Alleen was dat info van post.nl.. Om 0.50 - de tiende mei dus feitelijk - k
14 mei 2024

Uitstekende Service!

Levering duurde wat langer in verband met leverancier. Ik ben uitstekend op de hoogte gehouden per mail meerdere keren. Zelfs op zondag (moederdag) Ook al zou het (vermoedelijk) een automatische berichtsysteem zijn, je wordt netjes op de hoogte gehouden. Kunnen vele aanbieders van leren. Kuipruit bevalt goed, netjes verpakt. NR1 doet eer aan zijn naam
10 mei 2024
Prettig snelle levering, goed product. Klein minpuntje de te leveren accu was voor het gewicht wat simpel verpakt in grote verpakking met als opvulling een prop papier hierdoor schoof de accu in de verpakking bij de verhandelingen tijdens transport, kan beter om mogelijk schade te voorkomen.
de site is gemakkelijk te navigeren, redelijke prijzen en een SUPER klantservice. het enige punt wat naar mijn mening beter kan, is de levertijd. als mijn fiets kapot is en ik een week op de onderdelen moet wachten, voelt het als een eeuwigheid. vooral tijdens het rijden ben je therapie.
12 mei 2024
Groot assortiment, redelijke prijzen, snelle levering en fijn dat je kunt zoeken op onderdelen voor je specifieke motor. Soms heeft de website wel wat kuren. Ik ben al een paar keer de inhoud van m’n winkelmandje kwijtgeraakt. Dat is vervelend als je net alles hebt uitgezocht.
13 mei 2024
Laagste prijsgarantie, ze komen de belofte echt na!! Levering binnen aangegeven termijn. Echt een webshop zoals je tegenwoordig mag verwachten, daar mogen andere aanbieders in motorland een voorbeeld aan nemen. Vooral ook de bereikbaarheid van klantenservice.
DHL was slecht omgegaan met mijn pakket. Hierdoor waren er onderdelen uit de doos gevallen. Na 1 email met foto's en aangegeven wat er miste in de doos. Kreeg ik snel een reactie terug dat ze nogmaals de producten, kosteloos, zouden opsturen. Super Service!
MD
Mike D.
Dgougousis@temenos.com

Quality Products and bike Parts. Great value after market options.

Best Products, easy website to navigate and Bike selection/confirmation making sure it is the right part for my bike. A little slow with preparing/sending out the package ..... but delivery was timely and with track and trace. Will be shopping more often

accuwissel

Mijn vrouw was zo lief om een nieuwe motor accu voor me te bestellen. Helaas is de verkeerde specificatie doorgegeven, waardoor die accu niet paste. Deze kon zonder probleem retour en ik kreeg de juiste accu 1 dag later. Super.
Tanktas besteld. zonder veel moeite is hij bezorgd op het juiste afhaalpunt. Dat lukte helaas niet bij de motorzaak met de franse voornaam waar mijn pakje tot 2x toe weer retour ging voordat ik het op kon halen.
13 mei 2024
Steeds een grote voorraad en super snelle verzending. De mensen staan ook steeds ter beschikking om je uit de nood te helpen telefonisch. Top bedrijf en altijd mijn eerste stop voor wisselstukken en onderhoud!!
BB
B. B.
Groenlo
14 mei 2024
Beugels besteld zijn goed aangekomen. Pakket is af fabriek goed verpakt, ja wat kan ik er meer van zeggen. Had wel telefonisch advies gevraagd, hierbij de tip goed bereikbaar zijn en blijven.

Snelle en juiste bezorging.

Vandaag besteld is ook echt morgen in huis. Twee binnenbanden gekochte voor een normale prijs en snelle juiste levering. 4 sterren want eerste keer wat aangekocht bij nr1 motor
7 mei 2024

Topservice.

Inmiddels 4 keer producten besteld. Drie keer prima, topproducten en snel geleverd. De vierde keer een product dat toch niet goed bleek te passen zonder problemen geretourneerd

Goed advies, prima product

Om advies gevraagd welke maat ik moest kiezen (want mijn motir stond niet in de maattabel) en juiste advies gekregen. Past perfect. Mooie stevige hoes met ventilatiegaten.
10 mei 2024
Ik had een verkeerd product besteld. Kon makkelijk geretourneerd worden. Nieuw product besteld door goed advies. Snelle service met creditering. Top geregeld. Aanrader.

Goed.

Het is gegeaan als afgespoken , al eerder bij hun besteld en ook naar te vredenheid. Na het verwisselen van de accu kon, ik de volgende dag weer met de motor op pad.
CJ
Chiel J.
Nieuwegein

Kwalitatief goed spul

Goeie shop met goed advies wanneer nodig. Levertijden zijn tegenwoordig een week ipv een 2 dagen, maar we zijn nu eenmaal verwent. Kwalitatief nooit teleurgesteld.
13 mei 2024
bestellen ging makkelijk. Zonder enig verstand van motoren op een heel gebruiksvriendelijke en makkelijke wijze het juiste motorzeil kunnen vinden voor mijn motor.