Vooruwbus.nl- Logo - Beoordelingen

Vooruwbus.nl

147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2021
Vooruwbus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Netjes afgewerkte artikelen op voorraad. Goed advies en klantvriendelijk. Maten vermelden bij de artikelen om beter te weten hoe groot iets uitpakt. Bouten meeleveren voor bevestiging opstap aan trekhaak, originele bouten zijn 4mm te kort en komen net niet door de moeren heen.

Ik heb precies gevonden wat ik nodig had zonder moeite, helaas ben ik naar een aantal dagen op de hoogte gebracht dat het niet op voorraad was en 1a2 mnd kan duren voordat het geleverd word en netjes op de hoogte gebracht door mail. Maar ik zou graag zien ofdat een product op voorraad is en dit is een tip, voor de rest groot assortiment en goede prijs..dus toch tevreden door de communicatie.
JV
J v.
St Willebrord

Beoordelingen voor Vooruwbus.nl

7 apr 2024
Volgens de chauffeur die afleverde was men al 2 x aan mijn deur geweest toen ik niet thuis was. Ofwel belt men mij of stuurt een mail met het aflevermoment. Dat zou beter zijn.
Antwoord van Vooruwbus.nl
Beste, Ik weet niet waar dit mis is gegaan, normaal zou u ook van de levering op de hoogte gebracht moeten zijn. We gaan dit intern bekijken waar dit is mis gegaan. Gelukkig heeft u uw bestelling ontvangen en is deze niet retour gekomen. Met vriendelijke groet, Team Vooruwbus

Zending beschadigd door transport, goed opgelost.

Eerste keer iets besteld, maar kapot aangekomen. Is goed en kordaat opgepakt, kan niet meer verwachten tot nu toe.
Goede telefoonlijn, goed bereikbaar en helpen goed. Snelle levering.
Snelle antwoorden. Minder goed was de foute zending.
Prima ontvangen en verder goed geregeld.
Perfecte pasvorm. Snelle levering
14 apr 2024

Professioneel

Goed advies, levering op tijd
Very fast delivery! Thx!
Spoiler besteld en betaald. Maar nog niet geleverd.
Antwoord van Vooruwbus.nl
Beste, Het product was bij bestellen niet op voorraad. De levertijd staat op 4 tot 6 weken, dit kan u zien bij het product voor u besteld. De uitnodiging voor een beoordeling wordt automatisch verstuurd na 2 weken. Vandaar dat u de aanvraag tot beoordelen heeft gekregen, voordat u het product hebt ontvangen. Om ons dan meteen slecht te beoordelen vind ik wel jammer. Hopelijk wilt u deze herzien nadat u het product hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Vooruwbus
Bestelling werd zeer snel geleverd. Goede kwaliteit. Ook leuk dat je op de hoogte gehouden word , van hoe ver het staat met uw bestelling.
Goed ontvangen in Veghel met koffie terwijl de onderdelen werden gemonteerd
Mooie website en snelle levering en kwalitatief goede producten
Telefonisch zeer goed geholpen