bartebben.nl

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden546 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul 2023
bartebben.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Was de eerste keer dat ik bij hun bestelde dus alijd spannend maar ik ben zeer tevrede over mijn bestelling het was namalijk een auto stoel die ik 05-04-24 besteld en had hem 10-04-24 binnen en ze hebben een klant der bij wand ik ga zeker vaker bij hun bestellen aan gezien ik nog meer ding nodig zal hebben moet nig wel even de bekleeding even schoon maken maar dat vind ik nie erg ik advies wel om voortan even de binnen kand van de achtervak en de stoel de chekken of er niks bijzonders tussen zit aan gezien er best nog veel spullen in zat maar al gemeen zijn we tevrede

Aangegeven prijs van 140 euro bleek bij aankoop 180 euro Niet aangegeven was dat het vervangen onderdeel retour gezonden moest worden waarna er 40 euro zal worden terug gestort. Uitgangspunt moet zijn een prijs van 180 euro en een vergoeding van 40 euro wanneer men het vervangen onderdeel retour gestuurd is Duidelijker en eerlijker communiceren
MG
M. G.
Bovenkarspel

Beoordelingen voor bartebben.nl

16 apr 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met je bestelling en dat je van plan bent om vaker bij ons te bestellen. We zullen je advies ter harte nemen! Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
23 apr 2024
Snelle levering (volgens afspraak)! Wel een duur product en achteraf een slecht 1e Valeo product (electronica, en "doorzweten" met vocht op printplaat (PCB) met veel corrosie. Schijnt zeer vaak voor te komen. De mastermotor is al eens vervangen. Ook de siuurpomp is vervangen ook interne corrosie van de printplaat. Auto heeft slechts 180K gedraaid.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback, bruwind! Als je verdere ondersteuning nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Bart Ebben.
19 apr 2024
Communicatie is goed. Ik had de verkeerde onderdeel besteld en werd gebeld en gemaild dat het de verkeerde was niet voor mij type auto. Kreeg ook gelijk een voorstel voor wel de goede onderdeel. Heel netjes
22 apr 2024
Bedankt voor je feedback, Rayvano! We zijn blij dat onze communicatie goed is bevallen en dat we je konden helpen met het juiste onderdeel voor jouw auto. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, weet je ons te vinden. Groeten van Bart Ebben.

Snel en goed

Snel, betrouwbare levering, onderdelen van goede kwaliteit. Communicatie is goed, er wordt snel gereageerd op mail. Flexibel in de afhandeling

Fijn zaken gedaan!

Ze nemen alle tijd voor je en ze zijn erg klantvriendelijk. Aan deskundig advies niets te kort! De volgende dag was mujn bestelling al binnen!
17 apr 2024
Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze klantenservice en deskundig advies. Fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
Remblokken en remschijven waren perfect in orde, en de beschrijving op hun pagina was top! Zeker een aanrader!!
22 apr 2024
Service ultra top, service après vente très très rapide, envoi en moins de 24h en Belgique. Top 1000%
Antwoord van bartebben.nl
Merci pour votre formidable retour, Racicars ! Nous visons un service de première classe et un service après-vente ultra rapide. Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes si satisfait de nos services. Nous continuerons à nous efforcer de répondre à vos attentes. Cordialement, Bart Ebben.
Snel verzonden, snel ik huis en precies zoals beschreven. Volgende keer kijk ik hier weer als eerste!
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle verzending, ontvangst en nauwkeurige beschrijving van het product. We kijken ernaar uit je weer als eerste te verwelkomen bij je volgende bezoek. Groeten van Bart Ebben.
24 apr 2024
Uitstekend geholpen door een verkoopmedewerker bij het bepalen van het juiste onderdeel.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback, Jaspers! We zijn blij dat onze verkoopmedewerker je uitstekend heeft kunnen helpen bij het vinden van het juiste onderdeel. Als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Bart Ebben.
18 apr 2024

Zeer tevreden.

Prima contact, goede omschrijving van de artikelen en snelle levering.
22 apr 2024
Bedankt voor je positieve feedback, Marco! We streven naar uitstekend contact, duidelijke omschrijvingen en snelle levering. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, helpen we je graag opnieuw. Met vriendelijke groet, Bart Ebben.
16 apr 2024
Altijd goed. Ben al vele jaren klant, zowel zakelijk als privé.
17 apr 2024
Bedankt voor je trouwe klandizie! We stellen het zeer op prijs dat je al vele jaren zowel zakelijk als privé bij ons winkelt. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, weet je ons te vinden. Groeten van Bart Ebben.
Snelle verzending en artikelen zoals beschreven.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle verzending en dat de artikelen overeenkomen met de beschrijving. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
16 apr 2024
Snelle levering en het product voldeed aan de eis
17 apr 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het product aan je verwachtingen voldeed. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
Goede ervaring , Spullen goed en snel geleverd
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad en dat de spullen snel en in goede staat zijn geleverd. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
23 apr 2024
Snel verzonden en duidelijk advies.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback, Jeroen! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle verzending en het duidelijke advies. Als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
22 apr 2024
Snelle service en goede informatie!
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback, Bert! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle service en de goede informatie. Als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
Goede service. Snel geleverd. Top
22 apr 2024
Goed product en snel geleverd
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback, ericarsede! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product en de snelle levering. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Bart Ebben.
22 apr 2024
Bijzonder snel en goed !!!
22 apr 2024
Bedankt voor uw positieve feedback! We streven naar snelheid en kwaliteit in onze service. Als u in de toekomst weer iets nodig heeft, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Bart Ebben.
18 apr 2024
Snel besteld en geleverd
22 apr 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle service, zowel bij het bestellen als bij de levering. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.