bartebben.nl- Logo - Beoordelingen

bartebben.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden564 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul 2023
bartebben.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 apr 2024
Was de eerste keer dat ik bij hun bestelde dus alijd spannend maar ik ben zeer tevrede over mijn bestelling het was namalijk een auto stoel die ik 05-04-24 besteld en had hem 10-04-24 binnen en ze hebben een klant der bij wand ik ga zeker vaker bij hun bestellen aan gezien ik nog meer ding nodig zal hebben moet nig wel even de bekleeding even schoon maken maar dat vind ik nie erg ik advies wel om voortan even de binnen kand van de achtervak en de stoel de chekken of er niks bijzonders tussen zit aan gezien er best nog veel spullen in zat maar al gemeen zijn we tevrede

4 mei 2024
Aangegeven prijs van 140 euro bleek bij aankoop 180 euro Niet aangegeven was dat het vervangen onderdeel retour gezonden moest worden waarna er 40 euro zal worden terug gestort. Uitgangspunt moet zijn een prijs van 180 euro en een vergoeding van 40 euro wanneer men het vervangen onderdeel retour gestuurd is Duidelijker en eerlijker communiceren
MG
M. G.
Bovenkarspel

Beoordelingen voor bartebben.nl

10 mei 2024

Motorsteunen

Enorm tevreden zo als altijd eigenlijk, voor DIY mensen als ik, is deze bedrijf gewoon weg perfect en de prijzen vallen reuse mee, ik heb liever goede 2dehands onderdelen dan aftermarket waar je binnen het jaar opnieuw kosten aan hebt, zeker een aanrader!
13 mei 2024
Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent met onze service. We streven er altijd naar om perfecte oplossingen te bieden voor doe-het-zelvers zoals jij. Het doet ons goed te weten dat je onze betaalbare prijzen en kwalitatieve tweedehands onderdelen waardeert. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Bart Ebben.
12 mei 2024

afgebeelde onderdeel…

Helaas was het afgebeelde onderdeel niet dat wat ik ontvangen heb maar bij navraag kreeg ik per ommegaande wel het juiste onderdeel kosteloos toegezonden.
13 mei 2024
Bedankt voor je feedback! We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Het spijt ons dat het ontvangen onderdeel niet overeenkwam met wat afgebeeld was. We zijn blij dat we het probleem snel hebben kunnen oplossen door het juiste onderdeel kosteloos naar je toe te sturen. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten, Bart Ebben.
6 mei 2024

Snel en goed

Snel, betrouwbare levering, onderdelen van goede kwaliteit. Communicatie is goed, er wordt snel gereageerd op mail. Flexibel in de afhandeling
13 mei 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze snelle en betrouwbare levering, evenals de goede kwaliteit van de onderdelen. Het is ons doel om uitstekende communicatie te bieden en flexibel te zijn in de afhandeling. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
4 mei 2024
Remblokken en remschijven waren perfect in orde, en de beschrijving op hun pagina was top! Zeker een aanrader!!
13 mei 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat de remblokken en remschijven perfect waren en dat je tevreden was met de beschrijving op onze pagina. We waarderen het dat je ons aanbeveelt en staan altijd klaar om te helpen bij eventuele toekomstige behoeften. Met vriendelijke groeten, Bart Ebben.
Keurig verpakt en snel verzonden. Laat niets te wensen over, ga zo door!
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de verpakking en snelle verzending. We zullen ons best doen om zo door te gaan! Groeten van Bart Ebben.
11 mei 2024

Vervangen van de zekeringkast

Na vervangen van de zekeringkast doet de auto het weer uitstekend.
13 mei 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring! We zijn blij te horen dat de vervanging van de zekeringkast heeft bijgedragen aan het uitstekend functioneren van je auto. Als je in de toekomst weer onderdelen of hulp nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groeten, Bart Ebben.

Deskundig, snel, eerlijke prijzen.

Zoals altijd deskundig, snel en eerlijke prijzen.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je onze deskundigheid, snelheid en eerlijke prijzen waardeert. We streven ernaar om je altijd de beste service te bieden. Groeten van Bart Ebben.
Goede service en goed verpakt onderdeel.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze goede service en de zorgvuldige verpakking van het onderdeel. Groeten van Bart Ebben.
Goede service. Snel geleverd. Top
13 mei 2024
Bedankt voor je feedback! We streven naar goede service en zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
16 mei 2024
Goede en snelle levering
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze goede en snelle levering. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.

Goed geregeld, zoals altijd!

Betrouwbare partner
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat alles weer goed geregeld is, zoals altijd. We waarderen het dat je ons ziet als een betrouwbare partner. Groeten van Bart Ebben.
Top sevice
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je reactie! We zijn blij dat je onze service als top ervaart. Groeten van Bart Ebben.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor de vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je nog meer nodig hebt, weet je ons te vinden. Groeten van Bart Ebben.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor de viersterrenbeoordeling! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je nog meer nodig hebt, weet je ons te vinden. Groeten van Bart Ebben.
16 mei 2024