bartebben.nl- Logo - Beoordelingen

bartebben.nl

301 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden625 beoordelingen in totaal

Was de eerste keer dat ik bij hun bestelde dus alijd spannend maar ik ben zeer tevrede over mijn bestelling het was namalijk een auto stoel die ik 05-04-24 besteld en had hem 10-04-24 binnen en ze hebben een klant der bij wand ik ga zeker vaker bij hun bestellen aan gezien ik nog meer ding nodig zal hebben moet nig wel even de bekleeding even schoon maken maar dat vind ik nie erg ik advies wel om voortan even de binnen kand van de achtervak en de stoel de chekken of er niks bijzonders tussen zit aan gezien er best nog veel spullen in zat maar al gemeen zijn we tevrede

4 mei 2024
Aangegeven prijs van 140 euro bleek bij aankoop 180 euro Niet aangegeven was dat het vervangen onderdeel retour gezonden moest worden waarna er 40 euro zal worden terug gestort. Uitgangspunt moet zijn een prijs van 180 euro en een vergoeding van 40 euro wanneer men het vervangen onderdeel retour gestuurd is Duidelijker en eerlijker communiceren
MG
M. G.
Bovenkarspel

Beoordelingen voor bartebben.nl

Bijzonder snelle en goede afhandeling

Bestelde onderdeel vanuit Engeland. Betaling procedure duurde wat te lang dus het systeem sloot de winkelwagen. Een goede beveiliging. Ik nam kontakt op met verkoop via email en de zaak was direct opgelost. Opnieuw besteld, betaald en een paar uur later bericht van Post NL dat het pakket onderweg was. Wat wil je nog meer?
Nette service, je wordt prima geholpen. En als je een mailtje stuurd krijg snel antwoord terug. Zeker aan te raden om hier onderdelen voor je auto te halen.

Nokkenas tandwiel citroen xsara picasso

Gebeld om te vragen of zou passen omdat ander nummer op site stond. Vertelde dat dit zou passen en inderdaad 100%. Super snel geleverd en goede service.
Bestelproces is uitstekend Helaas is bezorging minder pakket wordt achter een auto gegooid terwijl er iemand thuis is, niet netjes
De snelle levering beviel me heel goed, en de snelle reactie als je vragen hebt. Wat ze nog beter kunnen doen weet ik zo even niet.
RB
Robert B.
Zwijndrecht
Heel tevreden met het bestelde artikel. Snelle afhandeling, snelle verzending en 100% te met de werking na montage. Top dus!
6 jul 2024
Bardzo dobra komunikacja. Przejrzysta strona. Szybka dostawa.
Antwoord van bartebben.nl
Dziękujemy za opinię! Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej bardzo dobrej komunikacji, przejrzystej strony i szybkiej dostawy. Pozdrawiamy, Bart Ebben.
De vriendelijkheid om na te vragen of de bestelling klopte.
Goede service , vlotte reactie . Pakket netjes geleverd

Snelle bezorging en precies het prodict…

Snelle bezorging en precies het product dat ik nodig heb

Gewoon prima.

Hadden gewoon een prima gebruik onderdeel op voorraad.
8 jul 2024
Snelle levering, en produkt is van goede kwaliteit
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede kwaliteit van het product. Groeten van Bart Ebben.
28 jun 2024
Veel voorraad . duidelijk en goedwerkende webshop
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze grote voorraad en onze duidelijke en goed werkende webshop. Groeten van Bart Ebben.
alles corect verlopen kwestie stuk en verzending
supersnel geleverd en zoals omschreven
Snel -accuraat- super professioneel
Snelle levering, en goed verpakt
8 jul 2024
Goede prijs en goed ingepakt
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de goede prijs en de zorgvuldige verpakking. Groeten van Bart Ebben.
27 jun 2024
Onderdeel past en is prima.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat het onderdeel past en prima is. Groeten van Bart Ebben.
Supppppper snel geleverd